Igor, wow het gaat hard zeg!! Heerlijk het wordt enorm Blike joehoee nog 99 dagen zo'n gek idee, toen ik net zo ver was als jij lag ik bijna in het ziekenhuis Hopelijk kun jij wel lekker blijven genieten zoals het hoort Noamy spannend hoor vrijdag al de meubels! Dan zijn jullie lekker op tijd klaar Nou volle maan heb ik weer overleefd vannacht, nu maar wachten tot 15 juli denk ik? Ik las trouwens dat als het hoofdje diep ingedaald ligt, de kans klein is dat wanneer je water breekt dit een hele plens is (zoals bij Saskia bijv). Dus nu ben ik helemaal panisch dat ik het niet in de gaten zal hebben Zal toch wel? Heb nog geen een keer onvrijwillig in mijn broek geplast dus mocht het ineens wel gebeuren kan ik daar wel vraagtekens bij plaatsen lijkt me zo Even lekker ontbijten!!
Zo igor, dat schiet lekker op zeg! Het begint er al echt op te lijken nu. Noamy, echt super gaaf die muur! Ben benieuwd hoe het eruit ziet dalijk met alle meubeltjes. vriendje pesten kan ik ook heel goed hij hapt ook altijd zo lekker hahaha. nou de verjaardag gister was toch wel leuk geworden. Tja, als je zon blij gezichtje ziet van zon kindje dan is het ineens niet meer moeilijk om je verdriet even weg te stoppen. Ben nu wel helemaal kapot, pffff... Beetje te veel emotionele dingen tegelijk maarja, daar komen we wel weer vdoorheen. Vanavond een keer vroeg naar bed helpt misschien ook al wat, ik wil slaaaaaaaaaapen.............
Paula, fijn dat het gister toch nog gezellig is geworden Ben je vandaag aan het werk? Vanvond inderdaad maar lekker vroeg slapen, kan af en toe echt heerlijk zijn!
Om mij niet teveel te vervelen kijk ik nu een vervolgprogramma van 16 and pregnant. Jezus wat een domme mutsen zijn dat zeg Krijg er bijna moordneigingen van Gisteravond was er een programma over de materniteit in een ziekenhuis in parijs, ze hadden een paar bevallingen gefilmd en keizersnedes. Was erg interessant om te zien, toen een van die baby'tjes werd geboren moest ik keihard janken haha Over een paar weken lig ik er zelf ook zo bij Er was ook een dove vrouw die ging bevallen, dat was zo apart! Ze kon natuurlijk haar ogen niet dichtdoen omdat ze voor instructies heel de tijd het personeel moest aankijken. En het was ook nog eens een baby met een supergroot hoofd arme vrouw. Nu heb ik wel een weerzin om naar het ziekenhuis te gaan, al dat medische gekwakkel de hele tijd. Als ons meisje straks helemaal gezond geboren wordt ga ik wel zeggen dat we echt zo snel mogelijk weg willen. 3 dagen is toch weer lang..
Luca: Ach meid, je weet toch nooit hoe het bij jou loopt... Paula: Fijn dat de verjaardag toch nog wel leuk was! Jeetje, kwam vanmorgen moe uit bed en heb echt nergens energie voor... ff een wasje opgezet maar naar zolder lopen was eigenlijk al te veel voor me... echt even zo'n energiedip... pfff Zou vanalles in huis doen vanmorgen, maar het is me even allemaal te veel. Vanmiddag werken, hopenlijk is mijn energielevel dan wat gestegen
hoi meiden, ben ook heel verdrietig...net te horen gekregen dat mijn buurjongetje van 11 in het ziekenhuis ligt en waarschijnlijk de EHEC bacterie heeft...hoe zielig!!! Is 1 van mijn surrogaatkindjes en hij was dinsdag nog bij ons, wel al ziekjes en bleek en nu dit....hoop echt dat hij snel opknapt. Hij is vanmorgen per ambulance van Rijnstate naar het Radboud gebracht omdat zijn bloedwaardes vannacht steeds slechter werden. Kreeg net sms van zijn vader dat ze hem goed in de gaten houden en dat ze vandaag veel bloed af gaan nemen om te onderzoeken. Allemaal heeeeeel hard duimen voor mijn liever buurjongetje!!!
Jeetje igor, dat is niet niks zeg! Ik vind het maar een hele enge bacterie! Vooral voor zon jong kind. Waar heeft hij het opgelopen? Heel veel sterkte! blike, energie dip? Wat ellendig he haha. Maar jij hebt een goed excuus dus lekker niks doen meid. luca, ik ben gewoon op mn werk. Had graag vrij willen nemen maar ik heb mijn uren veel te hard nodig voor alle zh bezoeken. En ik heb geen idee hoeveel dat er nog gaan worden dus moet er zuinig me zijn helaas...
Jeetje igor wat erg van je buurjongetje! Hopelijk knapt ie snel op! T komt zo wel heel erg dichtbij! Ook omdat wij maar 10 minuutjes van elkaar af wonen en hij dus waarschijnlijk iets gegten heeft uit ' de buurt' ......... Eten jullie wel sla tomaten ko kommer etc? Ik ben er zoo gek op maar durf t jietHeb wel cherry tomaatjes gekocht gister bij de ap maar nu durf ik weer niet meer! Pfffffff Je verbouwing schiet iig al aardig op! Thanks paula. En ook benieuwd met de meubels erin! Gelukkig was de verjaardag toch nog wel gezellig Het is voor jou idd nu even een emo achtbaan......sterkte!! Luca erg he dat programma! Pfff kijk r soms ook wel ens naar! Blike energiedip....ook bij mij een bekend probleem....vraag mezelf soms wel eens af of ik wel weer mezelf ga worden n keer! Hahahah Wij zijn naar duitsland geweest vandaag! Lekker boodschapjes gedaan enzo Heerlijk allemaal lekkere dingen gehaald En t is ook echt zo dichtbij vanuit hier! Vriendje is de kozijnen nog aan t verven en dan ga ik straks vast t kledingkastje uitsoppen en t kamertje allemaal leeg halen Hopelijk komen ze morgenvroeg al met de meubeltjes! Ze komen tussen 9 en 1 , dus lekker ruim genomen!!
Spannend noamy Paula; ik wist niet meer of je nu fulltime werkt of parttime Maar inderdaad je uren kun je hard gebruiken straks voor het ziekenhuis. Weet jouw baas ervan? Morgen ben ik alweer 35 weken, jee! Dan nog maar 2 weken te gaan tot de 37.. Gek idee dat ik over 3 weken al een baby'tje kan hebben Hopelijk blijkt woensdag wel dat ze goed gegroeid is, als ze niet gegroeid is moet de bevalling zsm opgewekt worden zei de vk vandaag. Maar ze maakte zich niet druk, mijn buik was goed gegroeid zei ze
Zo noamy jullie hebben een leuk dagje gehad, fijn! Was het weer daar wel een beetje ok? luca, ja mijn baas weet ervan en is begaan maar niet zo begaan dat hij mij die uren kado gaat doen...dus voor mezelf vrij nemen zit er voorlopig niet in. luca, het begint nu echt dichtbij te komen he, spannend hoor! Erg onwerkelijk natuurlijk maar het gaat echt gebeuren! Dalijk fijn je eigen meisje in je armen..
Hoi meiden, Sorry, maar moet even tussen de bedrijven door, druk druk druk met een baby Hier is hij dan, mijn trots!!!
Ik hoop snel een ritme gevonden te hebben en weer actief deel te nemen. Bied me excuses aan dat ik verder niet reageer. Ik wil wel iedereen heel veel succes wensen in welke fase je ook zit!! Liefs Saskia
Super zeg mooi mannetje! Het eerste 'wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf augustus ' Forum baby!!