Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Hai hai,

Ik hoe is het hier met iedereen?
    Saskia ik zie dat je bevallen bent!
    Van harte gefeliciteerd!!!!! Hopelijk is alles goed gegaan?!!
    Goh gek hey zo vertel je elkaar dat je gestopt bent met de pil en zo zijn bij jou de 9 maanden alweer om en heb je al een kindje...
    Gelukkig voor vele andere hier die gestopt zijn in augustus!
    Nu de rest nog, maar dat komt vast allemaal goed!

Ik zit inmiddels alweer op dag 67...
    Dinsdag bij Gyn geweest en inwendige onderzoeken gehad, alles was goed en zag er goed uit gelukkig.
    Maar ben wel doorverwezen naar het fertiliteitsteam, de gyn liet me gelijk even oversteken en hoefde gelukkig niet eerst op een wachtlijst voor een afspraak ik mocht gelijk doorlopen.
    Daar een gesprek gehad en een vragenlijst voor thuis en een potje voor me vriend ;) hihi.
    Dat willen ze alvast ondezoeken want stel als ik een ei krijg en zijn zaad is niet goed genoeg zou ook zonde zijn en dan weten ze dat gelijk.
    Verder nog bloed laten prikken en nu maar wachten op de volgende afspraak en dat is 13 juli en dan horen we wat er verder gaat gebeuren...ben benieuwd!
    Paula ik had net ergens snel gelezen (ik denk bij je handtekening) dat je ook naar het fertiliteitsteam bent doorverwezen en je een iui behandeling gaat krijgen? spannend hoor!
    Succes alvast!

2. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Oooooohhh saskia, wat een knap kereltje! Daar mag je heel trots op zijn! Veel succes met het vinden van mn ritme.

3. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Sorry... Een ritme!

4. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Dank julli wel, ik denk dat ik al wat meer kan komen.
    Maar het gaat echt tussen de bedrijven door :)

5. saskia, je zult het inderdaad wel druk hebben zo :) Ben je lekker van je kraamweek aan het genieten nog?

pfoe ik had aan het begin vd avond een paar flinke pijnen, twijfel of het weeen waren of gewoon krampen, want moest daarna wel naar het toilet :)
    Buik is wel nog steeds erg gevoelig, we zien het wel.

6. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Luca, vanaf wanneer kun je zeg maar bevallen zonder dat het extra risico opleverd voor je kindje? 37 weken?

7. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Saskia,
    We zien je wel weer verschijnen als je tijd hebt joh! ga nu maar gewoon lekker van jullie prachtige zoon genieten!
    Hoe bevalt het moederschap?

8. @ Blike; dat ligt helemaal aan het kindje. Sommigen doen het met 35 wk al prima, anderen zouden met 37wk eigenlijk nog moeten blijven zitten. In principe hoef je vanaf ongeveer 36wk niet langer dan normaal in het ziekenhuis te blijven. Maar dit ligt dus helemaal aan de lengte/gewicht en of je kindje zelf kan drinken en zich warm kan houden. Ons meisje zou het nu al prima redden volgens mijn gyn en vk, ook omdat ze al longrijpers heeft gehad. Ze zou alleen in de couveuse moeten de eerste dag om te bewijzen dat ze alles zelf kan zegmaar.
    37wk is in nl een grens omdat je dan thuis mag bevallen, maar aangezien ze dat hier niet kennen is de 37 wk hier ook niet zo bijzonder.

9. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Saskia wat een geweldig mooi ventje!!!!! *afkloppen Hihi* wat zul jij trots zijn!! Heerlijk!!!

@igor jeetje meid wat naar van de buurjongen!! Nog zo jong! Hopelijk komt t goed!!!!! Eng idee ook, we wonen zo dichtbij...

@Paula jeetje meid wat een kut nieuws! Ik hoop dat je vriendinnetje zich redt en dat ze er enigszins vroeg bij zijn!

@Noamy wat een leuk idee voor de babykamer!!!! Geweldig!!!

Verder ben ik nu al kwijt op wie ik verder nog moet reageren... Sorry!!!

Hier afgelopen dagen toch weer een flinke dip... Eisprong wil maar niet lukken... Ff doet raar en geen afscheiding dus ik weet weer helemaal niks! Wel een paar dagen opgeblazen geviel en niet naar wc kunnen maar ja wat zegt dat nou weer?!
    Heb het echt ff gehad!

Morgen gelukkig vrij! Gaan jullie iets bijzonders doen dit weekend?

10. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Thanks ajla!
    Shit zeg....t zit jou ook niet mee met je ei.......
    Wij t weekend nog geen plannen
    Denk dat we vaak in het babykamertje gaan staan staren hoe mooi het is geworden en beetje bij beetje vast alles inruimen
    Het word erg rotweer.....hebben wij weer in onze vakantie.....

Debster fijn dat er nu voor jou ook stappen worden ondernomen
    Hoop dat bij vriendlef ook alles gewoon goed is!

Luca ben benieuwd
    Wellivht al weeen! Oelalaaaaaaa

Wij hebben alles zo goed als klaar in t kamertje
    morgen de meubels!
    Ben echt benieuwd!
    Het s zo apart dat je hiermee bezig bent!!

11. goedemorgen ladies!
    Het is stil hier vanochtend!
    Noamy jij zal wel lekker met de babykamer bezig zijn lijkt me :D
    Wel fotootje maken he als het staat!

ajlaa, lekker vrij vandaag kun je lekker veel smoothies maken haha :D Hopelijk komt je ei nu toch wel een keer, je ff doet inderdaad raar :( kom geen wijs uit je grafiekje.

mijn schoonmoeder belt, duurt even... :D
    pff ja daar was k weer, wat kan die kletsen zeg!
    Soms heel gezellig, maar soms heb ik er totaal geen zin in :p

Nou ik heb wel het idee dat er iets aan de hand is hier, gisteravond na die pijnen heb ik ze niet weer gehad, maar was niet echt lekker. Vanmorgen lekker op bed ontbeten en programma gekeken, toen had ik weer een kramp maar mijn darmen zijn ook opeens gevoelig dus ik weet steeds niet waar het nou aan ligt. In ieder geval zijn ze nu helemaal leeg en het rare gevoel is nog steeds niet weg, het lijkt heel erg op darmkrampen maar 'vager', en de harde buiken trekken door naar mijn rug. Wel constant aanwezig en soms wordt het een echte kramp, daarna verandert het weer naar een soort 'ongemakkelijk' gevoel dat steeds aanwezig is.
    Vanmorgen op het toilet had ik ook heel licht wat bruine afscheiding, nog een teken dat er iets bezig is.. maar het kan nog steeds ook dagen/weken duren. Dus heb maar niet mijn lief gebeld want ik ben bang dat ie zich dan niet meer kan concentreren op zijn werk :)
    Achja, je kunt wel 1001 symptomen hebben maar niks hoeft iets te zeggen, lijkt wel NOD all over again :) Gedachten maar weer af proberen te leiden.. maar mijn teen mom afleveringen zijn op :p

Oh en vriendlief heeft gister als verrassing de maxi cosi opgehaald! Dus die staat nu ook klaar :D

12. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Hellow!
    Ja de meubels staan en t is ecgt groter dan we dachten!
    We zijn nog druk met shilderen en eb vast n wasje aan staan
    Tuurlijk maak ik n foto als t klaar is!
    Alles nog rustig luca?

13. haha die indruk had ik dus ook toen het eenmaal stond! Ben benieuwd hoor :)

Ja het gaat z'n gangetje, heb wat harde buiken maar nog niets wat ik normaal niet heb. Dus ben maar lekker chocoladekoekjes aan het eten :D

14. Oh btw Igor, zou jij mij (evt in pb of via mail) wat meer kunnen vertellen over wat je allemaal nodig hebt voor het openen van een webshop, hoe jij het hebt aangepakt/nog steeds aanpakt enzo? Ik wil er toch wel iets mee gaan doen :) Een vriend van me heeft een domeinnamenbedrijf en via hem kan ik (voor weinig) een internetsite krijgen en hij kan me helpen met het bouwen vd website (gebruik daar dan concrete5 voor). Waar staat jouw domeinnaam geregistreerd? En hoe moet dat met de kvk etc? En waar haal jij je spullen vandaan? Maak je ergens reclame? Heb veeeel vragen, maar wil me er alvast mee bezighouden. Wordt mijn projectje voor na de zomer :)

15. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Luca, kan je ook bij mij voor terecht. Werk bij een bedrijf dat webshops bouwt ;) met vragen pb gerust!

16. Tnx Lupita, ik zal even een vragenlijstje maken ;) Heb zooveel vragen :p

17. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hee ladies,

Had een vreemde dag op het werk vandaag..
    Paard van een collega van mij is door de bliksem getroffen en afgelopen nacht overleden... en ze had ook nog een veulentje... ooh vind het zooo zielig...
    Mijn collega was er dus vandaag niet, en een andere collega is op vakantie.. dus stond helemaal alleen... best pittig. Ben blij dat het avond is nu.

18. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gut.. Wat zielig! Ben blij dat mijn maatje binnen stond vannacht!

19. Ahh blike wat zielig :(
    Lekker hard gewerkt dus! Nou dan heb je je weekend dubbel en dwars verdiend ;)

Weet jij trouwens of je een hond (boxer) paracetamol mag geven? Oma kwam net naar beneden en zei dat ze de hond paracetamol had gegeven omdat ie een beetje mank liep (komt door zn ouderdom en de warmte, dan ligt ie heel de dag en aan het eind vd dag als ie moe is dan loopt ie een beetje mank). Maar heb daar nog nooit van gehooord :( Kon me niet voorstellen dat het goed is voor een hond.

20. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    oei, nee niet meer doen!
    Werdt vroeger veel voorgeschreven maar nu is bewezen dat het eigenlijk giftig is voor honden (niet schrikken hoor, een chihuahua mag een heel stripje opeten voordat hij er last van krijgt, dus een boxer kan 1 pilletje wel hebben)
    Wat je wel kan doen is glucosaminetablette halen, kan je gewoon bij de drogist kopen, die je ook voor mensen koopt. en deze dan 1x per dag geven. Kost echt maar een paar euro en het zorgt voor soepele gewrichten

Deel Deze Pagina