Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tnx voor de tip, ga het binnenkort meteen halen :) En zal tegen oma zeggen dat ze het arme beest geen paracetamol meer voert ;)

2. goedemorgen ladies, het is weer weekend!!

Er zal wel lekker uitgeslapen worden nog.
    Hier helaas niet :( (sorry even ego verhaal)
    gisteravond voor het slapen gaan wilde ik mij omkleden en opeens verloor ik wat vocht.. schrok me natuurlijk een ongeluk, het waren maar een paar druppels maar toch. Kon alleen niet bepalen of het nu vruchtwater was of afscheiding. Dus toen maar gewoon naar bed gegaan met het idee 'als het iets is zal ik vanzelf wel weeen krijgen'. Heel de nacht echt vreselijk geslapen, errug pijnlijke harde buiken enzo, en elk uur naar de wc en ook steeds een paar druppeltjes vochtverlies. Maarja dat kan net zo goed zijn omdat ik er zo op lette dat het erger leek dan het was. Toen maar besloten dat ik de vk vanochtend zou bellen om te vragen wat ik moet doen, en uiteindelijk nog geslapen tot half 8. Nu weer steeds wat vocht, en heb geprobeerd het op te vangen maar het lukt niet echt. Ze zeggen dat als je op je hand blaast en er komt vocht uit het vruchtwater is. Bij mij komt er dan ook wel wat maar het is melkwit, zelfde kleur als afscheiding.. Dus dan lijkt het me geen vruchtwater. Ik moet de vk nog bellen maar.. ik durf niet :) Ben zo bang dat ze zegt ga maar langs het ziekenhuis, dat ik daar dan heen ga en het blijkt niks te zijn (dus dan halve dag in het ziekenhuis doorbrengen) of juist dat het wel iets blijkt te zijn en ik mag gelijk blijven. Maarja moet wel echt even bellen want als het wel vruchtwater is dan is er infectiegevaar natuurlijk. Zucht. Kon ik niet gewoon net als Sas een hele sloot verliezen, dan is er iig geen twijfel!

Nou meiden geniet lekker van het weekend allemaal, hopelijk is het daar een beetje goed weer? Hier is het ongeveer 30 graden, niet dat ik er iets van merk binnen maarja :)

3. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    gewoon bellen luca!!!
    Tis misschien vervelend om een halve dag voor niets in het ziekenhuis te zitten, maar je moet gewoon het zekere voor het onzekere nemen!!

4. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hier komt het trouwens de hele dag al met bakken uit de hemel... waardeloos :(

5. oh bleh :( gister zat ik met mijn zusje te skypen en toen regende het daar ook al zo hard! Wat zijn de plannen voor jullie?

Toch maar gebeld en moet langs het ziekenhuis. :) Ze leren me daar nog goed kennen voor ik ga bevallen :p

6. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    goedzo luca, hopenlijk valt het allemaal mee!!

We gaan vandaag klussen op zolder, vanmiddag komt mijn nichtje met haar dochtertje even langs, gezellig :)

7. hopelijk heeft iedereen een leuke dag gehad! Mijn dag was heerlijk, eigenlijk dankzij het ziekenhuisbezoek haha :) Bleek niks aan de hand dus mocht na volledige check up weer weg. Nog een gesprek gehad met de anesthesist alvast over evt ruggeprik enzo. Toen waren we toch in de stad en het was 35 graden dus zijn we lekker gaan lunchen aan zee, heerlijk mosselen gegeten! Thuis even 20 min powernap gedaan en aan het eind vd middag met de hond lekker naar het strand geweest, heb heerlijk gezwommen voor het eerst in een jaar ofzo weer :) Daarna mee geweest boodschapjes halen en net lekker ravioli gegeten :) Ben wel helemaal kapot! Maar ik voel me eindelijk weer eens goed moe ipv suf moe :) Ik zei al tegen mijn lief als ik gewoon elke dag dit mocht doen dan wil ik nog wel 9 maanden zwanger zijn hoor :D Het is die bank waardoor ik het zo zat ben!

8. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    oh heerlijk Luca!
    Goed dat je het toch even hebt laten checken!!

9. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Heej meiden
    Ben ik ook weer e en
    Ik heb gister n paar uur in haarlem in t zkh gelegen
    We gingen naar fam van mn vriend en toen samen op svhiphol wat eten
    Daar werd ik me toch beroerd!
    Trillen hartkloppingen duizelig alles!
    Ik was zooo bang!
    Dacht echt dat ik tegen de vlakte zou gaan
    Toen in n rolstoel naar buiten denk fffrisse lucht maar t werd niet beter
    Toen snel naar t ziekenhuis gereden in haarlem
    Mocht bij de eerste hulp meteen door val alles werd r nagekeken en toen mocht ik de rolstOel naar boven verlosafd
    K
    Eine nagekeken en die deed t gelukkiggoed
    bij mij was t vaag
    Waarschijnlijk te druk te veel stress
    Syress van t werk wat eruit komt
    Druk. MEt tkamertje
    Te veel bezoek etc
    En wellicht iets onder de leden want had ook koorts

Waren gister pas om 12 uur thuis en nu gaat t wel
    Ben nog steeds n beetje raar
    Maar gister was echt n terugfluitmoment!
    Ga tnu echt rustiger aan doen en hoopdat ik dit nooit meer krijg bah wat was ik bang

10. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    oooh Naomy, dat zal schrikken zijn geweest...
    pfff inderdaad maar even lekker rustig aan doen meid! Gelukkig was met de kleine alles goed!

Zal straks even naar mijn vader voor vaderdag.

11. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Noamy, hopelijk voel je je weer een beetje beter! Inderdaad even rustig aan, moet niet teveel willen doen!

Gisteren naar mijn zus geweest, mijn andere zus was er ook. Ze hadden cadeautjes gegeven, heel lief maar natuurlijk niet nodig.. Was erg gezellig geweest! Vandaag naar mijn schoonouders voor vaderdag waar ik weer volgepropt werd met een groot stuk taart ;) net weer even gereden, ben benieuwd hoe lang ik door blijf rijden, begin me er een beetje onzeker bij te voelen ook al ging het erg goed.

De rest lekker van zijn weekend genoten?

Luca, fijn dat je een goede dag hebt gehad. Belangrijk om toch altijd even te controleren als je denkt dat er iets mis is, je weet maar nooit!

Blike, was het gezellig bij je pa?

12. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey meiden!!
    paula--> gelukkig was de verjaardag van je nichtje leuk zo`n vrolijk koppie kan dan veel doen he.
    heel veel sterkte met je vriendin..

noamy--> mooi dat kamertje met een ster echt heel gaaf gemaakt!! ben benieuwd met de meubels ook.
    nou dat word nu rustig aan doen zeg heftige avond gehad kan me voorstellen dat je in de stress was erdoor maar gelukkig is alles goed met je babytje en gaat het ook alweer iets beter met jou.

igor--> gaat snel zeg je uitbouw!! schiet al lekker op dan he wat zal je blij zijn als alles klaar is en je lekker je gangetje kan gaan weer met inrichten.
    jeetje wat erg van je buurjongetje hoe gaat het nu met hem?

saskia--> wat een mooi ventje zeg!! echt heel schattig
    echt weer een ritme vinden he nou succes ermee

debster--> spannend allemaal hoor! ik hoop dat er niets mis is bij jullie. wat zeiden ze van je cyclussen?

blike--> jee wat erg zeg van dat paard van je collega!! is wel heel heftig.

luca--> gelukkig was alles goed gegaan in het ziekenhuis!!
    heerlijk hoor lekker naar het strand geweest wandelen enzo je hebt je dagje goed afgemaakt zeg.

lupita--> lekker hoor zo`n dagje en dan weer lekker rustig aan doen de rest van de avond?

nou zo te horen heeft iedereen hier allerlei nare dingen meegemaakt afgelopen week.
    bij mij gaat alles gewoon zijn gangetje gister verjaardag van me moeder gevierd want die was in januari dus 50 geworden maarja toen lag ze dus in het ziekenhuis dus nu een herhaling gedaan was heel gezellig.
    ben nu begonnen met me corsages zelf maken van zijde bloemen heb er 3 gemaakt haha dus nog heel wat te gaan maar lang genoeg de tijd voor nog maar vind het zo leuk geworden ben er helemaal blij mee:D

13. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Dank jullie wel, ben ook erg trots op mijn kleine ventje hoor :)

Jeej er gebeuren wel heftige dingen hier zeg :$
    Sterkte allemaal!!

14. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Goede morgen! Ben ik ook weer even.

vanmiddag onze eerste fm, spannend! Ik hoop dat we deze wk onze iui gaan krijgen, zal vrijdag worden denk ik, en verder hoop ik natuurlijk dat mn bmsv dikker is als vorige maand natuurlijk, spannend en laat het jullie dalijk zeker horen.
    thuis is de situatie nog steeds hectisch maar ik probeer mijn leven er zo min mogelijk door te laten leiden, het is ten slotte niet mijn sorus.

Noamy, jeetje wat een verhaal, dat moet heel eng geweest zijn maar fijn dat alles goed gekomen is en dat het met de kleine goed is.

luca, ook fijn dat er bij jou nog niks aan de gang is, nog even wachten hoor als het kan. En ben super jaloers op jouw heerlijke dag aan zee, en ook nog boven de 30 graden, heerlijk! Daar krijg je meteen een vakantie gevoel van!

ikkuh, jij net goed bezig! Af en toe best leuk dat knutselen!

blike, wat zielig van dat paard en heftig zeg! Bliksem nog wel! Ik zou mn tranen niet tegen kunnen houden :(

15. Goedemorgen dames, ben er ook weer!

Noamy jeetje wat schrikken zeg, je opeens zo slecht voelen. Gelukkig gaat het nu weer beter en hopelijk blijft dat zo. Kan best zijn dat alle spanning eruit kwam nu je je eindelijk een beetje ontspant in je vakantie. Hopelijk gaat het na de vakantie iets beter op je werk..

Lupita, klinkt gezellig allemaal. Lief dat je al kadootjes hebt gehad!

Ikkuh, haha een verlate verjaardagsparty, maar vast niet minder gezellig daarom! En wat een leuk idee om zelf je corsetten te maken :$ Hoeveel moet je er in totaal? :)

Sas, bedankt :) wow ik schrik gewoon van je banner, is Milan alweer 2 weken !? Gaat de tijd echt zo hard? ;) Hopelijk heb je snel je ritme weer gevonden :)

Paula, heeeel veel succes vandaag en hopelijk vrijdag de IUI!! Oh wat spannend zeg! Ben benieuwd!

En hihi ja we hebben echt een heerlijk weekend gehad, gister ook naar het strand geweest en lekker ijsje gaan eten enzo, 's avonds bij schoonvader gegeten. heb in tijden niet meer zo genoten! Helaas wel gruwelijk verbrand op mijn scheenbenen, dat is iets minder :p En woensdag al naar de gyn! Ben benieuwd of die kruimel wat gegroeid is :D

16. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    paula--> spannend hoor succes strakjes!!

luca--> heerlijk he eindelijk weer leven! lekker wat leuks doen en dan elemaal met zulk mooi weer wou dat het hier wat warmer werd.
    ik moet er ong. 80 maken en dan nog de kinderen maar de hele kleintjes geef ik een polscorsage ik heb er al 27 af dus schiet al op het is zo simpel om te doen denk dat als ik er echt voor ga zitten het zo in een dag gepiept is maar we hebben de tijd dus die neem ik ook :D

net naar het mck geweest weer wat onderzoekjes echo en bloed prikken enzo en ik had geen cystes dus dat is wel fijn:D
    over 2 weken weer terug komen en dan uitslagen en info over icsi en prikinstructies dus gaat nu spannend worden

17. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    zo het is rustig geweest hier...

Woensdag krijgen we onze eerste IUI!!!! joehoe!!

Niet vragen hoe, maar het gaat wel gebeuren hihi. We kregen weer een andere arts, deze keer een fertiliteitsarts ipv een gynaecoloog, en die begon al meteen over nog een samenlevingstest en een onderzoek om te zien of mijn eileiders open zijn... dus mijn vriend en ik meteen heel verbaasd want we kwamen toch voor een fm en een iui deze week????

Nou daar was ze niet van op de hoogte en had ons dossier ook nog helemaal niet verder doorgekeken en nu blijkt dat iedere arts er een beetje zijn eigen manier op los laat en er dus helemaal geen algemeen protocol is nu de 2 echte fertiliteitsartsen met zwangerschapsverlof zijn.
    Maar omdat ons dat al toegezegt is gaan we toch de iui doen! maar ik moest er wel rekening mee houden dat die andere onderzoeken nog wel zouden komen als het niet lukt deze keer.

Pfhoe, wij weer opgelucht gelukkig. Mijn bmsv was trouwens prima. 6,8mm. De gynaecologen hadden het op de verkeerde plaats gemeten, namelijk in het midden, terwijl het bovenin bij de eileider gemeten hoort te worden omdat daar het eitje innesteld en niet in het midden. Weer een zorg minder dus! en natuurlijk ga ik gewoon verder met mn tarwekiemolie want misschien heeft die ook wel meegeholpen.

Vanavond om half 10 moet ik in het zh de pregnyl spuit laten zetten en dan gaat het woensdag gebeuren, zo spannend!!!!!

Ikkuh, bij jullie gaat het nu ook eindelijk iets sneller volgens mij? fijn zeg!!! ik hoop dat jullie snel aan de beurt zijn zodat jij je net zo kunt gaan voelen zoals ik me nu voel en dan natuurlijk meteen de eerste keer al een posi test! daar doen we het voor he ;)

18. woehoeeee Paula goed nieuws!!!
    Spannend hoor! Wel een beetje apart dat ze allemaal maar wat langs elkaar heen werken en al helemaal dat de gyn je bmsv gewoon op de verkeerde plek had gemeten! Heb je je zorgen gemaakt voor niets! Maargoed, het is prima en je krijgt de eerste spuit vanavond al, na woensdag worden het dus twee heeeullll spannende weken :D

Ikkuh wat fijn bij jullie ook al goed nieuws! Mocht ook wel weer even na al die nare verhalen de afgelopen dagen ;) Weer even spannend tot de uitslagen natuurlijk, maar daarna hopelijk snel de eerste icsi!

19. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Hey luca,

ja het is gewoon belachelijk natuurlijk hoe het daar gaat. Maar goed, het gaat ons om het resultaat en de rest probeer ik maar weer zsm te vergeten. Ik krijg woensdag trouwens mijn eigen vertrouwde gynaecoloog dus dat is heel fijn, maar dat is inmiddels wel al arts nummer 4! (van de 4 afspraken die we gehad hebben)

Mijn bloedwaardes waren trouwens allemaal goed. Dus met mijn hormonen is nu ook niks mis. Misschien dat ze het een volgende keer ook wil laten prikken op de dag van mijn eisprong maar dat is voor latere zorg.

Hoe is het met jouw harde buiken? weer een beetje rustig?

20. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ja luca gaat zo hard, Milan is morgen al 2 weken.
    Kan het zelf ook haast niet geloven.

Paula wat een goed nieuws!!!!!
    Wel raar dat iedere arts zijn eigen werkwijze heeft, maargoed het gaat nu goed komen :)
    Ik ben echt blij voor je.

Spannende tijden voor jou ikkuh, bij jou komt het ook goed :)

Deel Deze Pagina