Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Goeieavond allemaal :D

@Lupita, volgens mij kan het allemaal geen kwaad, als je gewoon gewent bent op paard te rijden... tlijkt me alleen niet zo'n goed idee om eraf te vallen, dus misschien moet je dat even niet doen ;)

@Luca, aah das een nare plaats om te verbranden.. AUW! Hoe was het bij de gyn?

@Ikkuh, fijn dat alles er goed uitzag! :)

@Paula, waaah wat een goed nieuws! woensdag al :D wat stom van die gyneacologen dat ze het op de verkeerde plaats gemeten hebben... en jij je maar zorgen maken... om niets dus!

@Saskia, hoe is het met jou? alweer helemaal hersteld van de bevalling?

Vannacht zoo megaslecht geslapen, had enorme zuurbrand en last van mijn rug, wist niet meer hoe ik moest gaan liggen. Gelukkig viel ik uiteindelijk met een paar rennies toch nog lekker in slaap maar toen was het onderhand al rond een uur of één...

2. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    pffff.... Blike, jij hebt ook een helse nacht achter de rug zeg! Ik hoop dat je dalijk als een blok in slaap valt en heerlijk uitgerust wakker word.
    En heb me idd zorgen gemaakt om niets! nouja, ik ga me er niet druk om maken, het is nu goed en dat is het belangrijkste!

3. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    blike, ben nog niet helemaal hersteld van de bevalling, maar dat is normaal.
    Ik probeer nu elke dag met Milan te gaan lopen en dan langzaam opbouwen, kan nu alleen nog kleine stukjes lopen.
    Als ik teveel doe merk ik dat gelijk aan de onderkant zeg maar.
    Ik wou dat het sneller ging, maar helaas.

Wat vervelend dat je zo'n nare nacht achter de rug hebt. Gelukkig mag je rennies tijdens de zwangerschap, ik had er vooral in het laatste trimester van de zwangerschap baat bij.

4. Nou Paula, inderdaad maar snel vergeten en je concentreren op alle spannende tijden die eraan komen!
    Harde buiken zijn zoals altijd, al heb ik wel het idee dat ze nu stukken harder zijn en wat meer over mijn hele buik.

Blike, ohjee lange nacht gehad dus :( hopelijk slaap je vannacht wel goed :) Gyn moet ik pas woensdagavond heen!

Mijn kat heeft vandaag een baby konijntje gevonden!! Arme beestje was helemaal bang, denk dat het zijn moeder kwijt was ofzo. We twijfelden nog of we hem wilden houden maar hij was wild dus ik was te bang dat ie in een kooitje zou sterven. Dus nu hebben we hem weer vrijgelaten. En gisteravond had de hond ook al een egel gevonden. Hij was opeens enorm aan het blaffen en er zat wat bloed op zijn poot dus wij kijken in de tuin, lag daar een egel helemaal opgerold. Arme beestje zal wel bang zijn geweest van de hond, gelukkig heeft ie stekels :D Dus snel alle beesten naar binnen gedaan zodat ie weer verder kon wandelen haha.

5. oh en mijn lief haalde opeens een streek uit net :$ De vk had vandaag gezegd dat ik weer gewoon alles mag (wel rustig aan blijven doen natuurlijk want inmiddels hoogzwanger :p), dus ik zei dat heel blij tegen mijn lief, zegt ie "ja maar denk maar niet dat je met de auto weg gaat hoor"
    Dus ik HUH hoezo :( "ja straks krijg je een ongeluk nu het zo druk is met alle toeristen" :)

Wel lief dat ie zich zorgen maakt hoor maar nu ik weer naar buiten mag ga ik er ook van profiteren natuurlijk :p Ik ga nog gordijnen halen voor de woonkamer, en ik mag weer wat kleine boodschapjes doen en ga gewoon een beetje winkeltjes kijken in het winkelcentrum :)

6. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Paula reageer alleen even op jou, spannend meid en heel veel succes.

Ik heb op het moment even andere dingen aan mijn hoofd, met mijn buurjongetje gaat het gelukkig wel beter dat is fijn.

Kan deze maand toch niet klussen op het juiste moment dus hier gaat verder niks spannends gebeuren. Volgende week gaat vriendlief naar dokter dus daarna weet ik weer meer.

Lees wel mee hoor, maar zit er gewoon even doorheen met alles.
    Sorry meiden.

7. Paula, en hoe ging het prikken gisteravond? Was het goed te doen?
    Morgen de IUI! Heb je al een tijdstip?

Igor, oh jee meis klinkt niet erg vrolijk allemaal :( Hopelijk gaat het snel weer wat beter met je!

8. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Igor, ik begrijp goed dat je je zo voelt... Vooral door afgelopen maand en deze verloren maand. Dan neemt de teleurstelling het even over. Maar het komt voor jullie ook goed! Kijk hoe snel het bij mij allemaal gegaan is. Binnen 3wk de 1e iui! Ook omdat we het sperma onderzoek al gehad hadden. Het komt goed meid, zeker weten!

luca, prik steld niks voor, was zo gepiept! Morgen moet mijn vriend om 8u een potje in gaan leveren die we dan om half 10 weer op moeten halen en dan word het meteen geinsimineerd. Dus om kwart voor 10 morgen vroeg kan het zomaar zijn dat mijn eitje bevrucht word ;)

9. oeehh Paula echt superspannend :D Dan kunnen met zijn allen heel hard gaan duimen dat het gelukt is!!!!!

Pff heb sinds vanochtend vroeg veel harde buiken en voorweeen! Wil niet vandaag bevallen hoor, eerst morgen nog maar eens naar de gyn en moet ook nog gordijnen voor de woonkamer kopen :p

10. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Heel spannend Paula, ik ga heel hard voor je duimen!!!!

Luca nou zo erg is het niet met mijzelf, maar meer met anderen en al hun problemen (niet jullie hoor) en het lijkt wel of iedereen zijn ellende bij mij dumpt en vervolgens weer weg gaat, terwijl ik ook heel erg mijn eigen dingen heb (die ik natuurlijk niet met iedereen kan bespreken) en dan is mijn vriend nu ook nog weg en ja dan is het wel eens even te veel. Heb er heel erg last van gehad van het weekend en het huilen stond me nader dan het lachen en dat is niet goed....dus tijd om sommige mensen in mijn omgeving even de waarheid te zeggen.

11. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Igor, dat gevoel herken ik wel, dan loopt je kop gewoon helemaal over en ben je de verplichtingen naar andere mensen even helemaal zat. Goed, dat je voor jezelf kiest meid. Het is moeilijk soms maar als het nodig is dan is het nodig!
    wij hebben gister ook echt voor ons zelf gekozen. Mijn schoonbroer had gister ochtend een gesprek gehad met zijn vriendin en wilde dat hele verhaal bij ons kwijt maar ik heb meteen duidelijk gezegt dat het nu ons moment is en dat we savonds wel naar hem wilde luisteren. Ja sorry, maarr mijn leven gaat ook door. Morgen avond gaan we ook lekker samen uit eten, dat is onze dag en niet die van anderen en een hoop sorus wat niet onze sorus is. Soms moet je voor jezelf opkomen want anderen zien niet hoe jij je van binnen voelt.

luca, ik begrijp dat je die bank uit kan kotsen maar ben je niet bang dat je vliezen dalijk midden in de winkel breken?? Hahahaha.

12. Igor, ohh ja dat is heel begrijpelijk hoor! Inderdaad duidelijk zijn en even grenzen stellen, het is niet de bedoeling dat jij je rot voelt omdat anderen hun problemen bij je dumpen!

Paula, haha ik had er inderdaad wel aan gedacht, maarja ik wil mezelf ook niet opsluiten in huis omdat mijn vliezen wel eens kunnen breken. Een bevalling die begint met gebroken vliezen is immers maar bij 10% van de bevallingen het geval. Maargoed, dan gebeurt er nog eens wat he als mijn vliezen midden in de doe het zelf winkel breken haha :D

13. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Morgen allemaal,

pff ben echt net wakker... jeetje hou er normaal helemaaal niet van om zo laat pas uit bed te komen, maar denk dat ik de slaap echt even nodig had :)

Igor:
    heel begrijpelijk hoor meid, denk maar even lekker aan jezelf! Fijn dat het weer wat beter gaat met je buurjongetje! Neem maar even lekker tijd voor jezelf! Als je maar weet dat je hier altijd alles kwijt kan :)

Luca:
    Wat heerlijk dat je nu weer "vrij" bent om te doen en laten wat je wilt! Daar zou ik ook van profiteren!

Paula:
    Hopenlijk zit jij over 14 dagen met een positieve test in je handen!!!

14. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Paula wat fijn toch dat er hier mensen zijn die dat herkennen, ben blij dat ik even gereageerd heb en dat jij weer hebt gereageerd, dank je wel. Goed dat je dat hebt aangegeven bij je zwager en ik hoop echt voor je dat het morgen al raak is..oohhh en dan 2 weken wachten, ik zou denk ik 2 weken op mijn kop gaan staan...hihi

Ja sommige mensen denken echt dat ze alleen op de wereld zijn en dat alles om hun moet draaien en de rest vergeten ze gemakshalve dan maar....pfff

Luca hoe is het met jou?

15. blike, oeeh lekker uitgeslapen :D mag soms ook wel eens toch ;)

Igor, ja het gaat eigenlijk wel goed hier :) Toch het gevoel dat er een last van mijn schouders is gevallen nu we zo ver zijn! Dus kan het wat meer loslaten :)

Ik zat gister ergens over na te denken, ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Mijn lief en ik hebben besloten om geen foto's van de kleine op facebook of hyves oid te zetten straks. Ondanks dat er veel mensen zijn die ver weg wonen en de baby niet zo 123 kunnen komen bekijken, vind ik het geen prettig idee en mijn vriend ook niet. Ik zei dat dus ook tegen mijn zusje (17), want die maakt nog net geen foto voor hyves als ze naar de wc gaat ;). Ze kopieert ook vaak foto's van mijn hyves (buikfoto's en het kamertje bijv - die ik nu overigens allemaal verwijderd heb) naar haar hyves. Maar zij heeft een stuk of 900 'vrienden', waarvan ze driekwart zelf niet eens kent. Dat wil ik dus niet. Die vond het natuurlijk onzin en ik kreeg gelijk 'nou je kunt dr ook meteen aan het bed vastbinden' naar mijn hoofd geslingerd. Nu zal ze het niet doen nu ik het gezegd heb, maar ze komen hier natuurlijk wel straks met camera's heen en ik wil niet dat die foto's een eigen leven gaan leiden. Laten zien aan vrienden of familie mag natuurlijk wel, dat zijn immers mensen die je persoonlijk ook kent. Zelf stuur ik denk ik gewoon een mailtje met een fotootje als de kleine geboren is naar een aantal mensen.

Ik ben benieuwd hoe jullie erover denken en wat jullie zelf (zouden) doen. Ik zie zo vaak op mijn facebook foto's voorbij komen van baby'tjes (ook van vrienden van vrienden enzo, mensen die ik dus niet ken). Vind het heel leuk om te zien maar aan de andere kant dus eng.
    En je kunt de familieleden ook moeilijk verbieden om foto's te maken van de kleine.. Maarja moet je dan tegen iedereen gaan uitleggen dat je niet wilt dat ze op internet komen? Want tegenwoordig wil iedereen alles maar online zetten..("kijk hier was ik op kraamvisite bij die en die") dus de kans is groot dat er straks foto's van ons kindje op iemand anders zijn pagina komen te staan. Vind dat naar..

16. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    oeh nee, daar hou ik zelf ook helemaaaaal niet van...
    Zou toch echt wel duidelijk maken dat je graag zou willen dat er discreet met de foto's wordt omgegaan.. Sommige mensen posten echt alles op Hyves, zelfs echofoto's en buikfoto's.... En begrijpen niet helemaal dat iedere gek dat zou kunnen zien.
    Nee, dat zou ik ook helemaal geen fijn idee vinden

17. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Igor, daar zijn we hier ook voor he. Als je je hart wil luchten dan moet je dat ook zeker doen, iedereen zn bol loopt wel eens over en dan zou jij bijna overspannen raken van andermans problemen en dan gaat het dus te ver. Het is heel lief dat je er vooor anderen bent maar ergens is een grens he. Ik weet dat het dan heel moeilijk is omx dat tegen diegene te zeggen maar als je het subtiel kunt brengen dan lucht dat enorm op. En jullie tijd komt wel, goed dat je mannetje naar het zh gaat.

luca, van die fotos... Ik zou ook niet willen dat anderen fotos erop gaan zetten van mijn baby, wat ik erop wil zetten zet ik er zelf wel op en die fotos mogen ze dan gebruiken maar zeker niet iedere foto die ze willen. Maar goed, ik weet niet of je dat allemaal wel tegen kunt houden....

18. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Eens met Paula, ik zet er ook zelf op wat ik wil en dat mag in principe iedereen zien (mijn vrienden dan).

Luca als jij dat niet wil dan moet je er geen foto's opzetten of alleen prive mailen naar mensen met de opmerking dat het niet gepubliceerd mag worden. Aan de andere kant, je hebt toch ook een babypagina aangemaakt, kan iedereen daar op of moet je dan ook toestemming geven want anders zijn die foto's ook openbaar.

En wat denk je van wat we hier allemaal aan foto's hebben staan, als mensen echt iets willen (of hacken oid) dan komen ze er heus wel achter.

Blike lief van je, soms moet je weer even lezen dat je hier voor alles terecht kan.

19. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Blike, dankjewel, ik hoop met je mee ;) hihi, nu al en de iui moet nog komen!

20. dat idee heb ik dus ook, het is niet meer tegen te houden omdat alles tegenwoordig online wordt gegooid. Was niet zozeer een persoonlijke vraag, meer in het algemeen eigenlijk.

Nouuu was op zoek gegaan naar leuke 1e pakjes voor na het ziekenhuis, maar er is hier echt niks te vinden! Behalve van die wollige pyjama's maarja als het straks 35 graden is dan stikt ze daarin :p

Paula het is nu al spannend :D Tis natuurlijk wel jullie eerste echte kans, dus genoeg reden om heel hard te duimen en te hopen ;)

Igor natuurlijk kun je hier altijd je ei kwijt daar zijn we toch voor :D Als jij overloopt kun je het hier even legen hihi :D Hopelijk gaat het al iets beter met je moraal :)

Deel Deze Pagina