Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Heej meiden ben ik ook weer even....
    Heb nog niet alles terug gelezen sorry!ben even niet zo fit etc na wat er zaterdag is gebeurd
    T gaat op togenblik wel
    Ben erg geschrokken nadien en moe
    Nog naar de ha geweest en die zei dat ik te ver ben gegaan en nu echt n stap terug moet doen en aan mexelf en de beeb moet denken
    Dit dus ook straks op mn werk aangeven en dat eisen( minder werken) mijn ha zei dat hij me daarin ten allen tijden zou steunen
    Ik blijk na mn bloedonderzoek ook bloedarmoede te hebben...
    Krijg ik tabeletten voor maar daar kun je dus ook naar van worden....
    Maar goed

Ik zal trouwens snel even wat fotos van t kamertje posten!toch nog wat leuks!die is namelijk zo goed as af!

Zag dat voor paula n spannende tid aanbreekt.,succes meis!

En igor ff in n dippie.....knuf voor jou!

Luca gaat ook nog goed gelukkig!

De rest die ik vergeten ben sorry maar niet teruggelezen dat doe ik snel even!

2. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Igor, sterkte meis! Altijd fijn om je hart te luchten en gewoon zeggen wat je denkt!

Paula, spannende dag morgen! Ik wens je het beste toe!

Luca, nadeel van social media is dat iedereen mee kan kijken inderdaad. Commercieel wel zeer goed te gebruiken ;) ik zal het ook niet doen of eventueel een afgeschermd profiel. Je kan beter een programma als picasa gebruiken om foto's aan mensen te tonen.

Blike, lekker toch een keer uitslapen, nu kan het nog!

Noamy, ben benieuwd naar de foto's!

Saskia, lekker bijkomen hoor meis!

Ehh.. Hopelijk ben ik niemand vergeten!

Hier alles rustig, eigenlijk niet ergens echt last van. We zullen zien of het zo blijft :)

3. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    paula--> spannend meid morgen je eerste iui!! ik zal aan je denken en we horen wel van je hoe het allemaal gegaan is he!!
    maar wel heel apart met de artsen, bij het amc en mck proberen ze zoveel mogelijk dezelfde arts aan te houden ook wel fijn want anders blijf je alles opnieuw uitleggen.
    maarrrrr... het gaat goed komen hoor we gaan ervoor jij krijgt over 2 weken gewoon een knallende positieve test!!

blike--> nou was wel even nodig dan he uitslapen helemaal na een nare nacht dan heb je het echt nodig weer.

luca--> aahhh jullie hond pakt ook alles he!! wel zielig hoor.
    lief hoor van je vriend zijn reactie voor in het verkeer maar wel te begrijpen je weet toch maar nooit zijn genoeg imbecielen op de weg
    heel moeilijk hoor kwa hyves en facebook maar vind opzich wel dat je gelijk heb om het er niet op te plaatsen maar denk uiteindelijk dat je zo trots op je kindje bent dat je het wereldwijd wil laten zien... en dat geld dan natuurlijk ook voor hier foto`s plaatsen is inprenciepe wel een beetje hetzelfde enige verschil is wel dat je op hyves en facebook weet aan wie je het zelf laat zien. moeilijke situatie, het is allemaal zo dubbel.

igor--> meid doe rustig aan en denk vooral aan jezelf!! en gewoon uiteindelijk de waarheid tegen mensen zeggen en de mensen die daar beledigd om worden zijn dan gewoon egoistisch door alleen dan aan zichzelf te denken en die ben je dan liever kwijt als rijk... het gaat nu ook om jou en niet alleen om de buitenwereld dus doe rustig aan en neem je tijd!!

morgenavond gezellig naar de bios met me collega`s en basin naar ladiesnight is echt supergezellig allemaal kakelende wijven bij elkaar haha :D
    verder niet veel nuttigs te vertellen

4. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ikkuh, gezellig de film, weet je al welke? Of gaat het alleen om het kletsen? ;) veel plezier in ieder geval!

5. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Meiden bedankt ff voor jullie luisterende ogen...hihi staat gek.
    Gaat nu gelukkig wel weer goed, vriendlief belt elke dag dus dat is ook fijn.

Blike fijn he zo lang slapen, dan heb je het toch wel nodig gehad.

Noamy doe zeker rustig aan meis, schrok wel van je verhaal. Ga je nog wel werken of blijf je thuis? Ik wist het wel nl.

Lupita geen kwaaltjes, fijn is dat.

Ikkuh leuk Ladies Night, ik ga vanavond ook met 3 vriendinnen Bridesmaids toch???

Paula laat even weten hoe het gegaan is? Succes meis, ik ga voor je duimen.

Luca het kan bij jou niet meer lang duren.

6. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Meiden ik kom ff heel ego maar trots melden dat wij voor het eerst oom en tante zijn geworden!!! Mijn schoonzus is bevallen van een prachtig mooi kereltje :) (daarom ben ik zo afwezig... Word een echte verwen tante Hihi)

Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen!!
    Igor heel veel sterkte, voor jezelf opkomen!
    Noamy doe echt rustig aan meid!!!
    Paula heel veel succes!!! Ik hoop dat je over 2 weken een mooie test hebt ;)
    Alle andere meiden die ik nu oversla ... SORRY!!!!!

Ik bied jullie virtuele beschuit met muisjes aan!!!

7. Ohhh Paula je hebt je IUI al gehad!!!!! Hoe is het gegaan??? Woehoee nu maar duimen :D

Igor fijn dat het weer iets beter gaat :)

Ikkuh veel plezier bij de film!

Ajlaa gefeliciteerdd met je neefje! Ga maar lekker de verwentante uithangen hahaha

Sorry als ik iemand oversla, ben er niet helemaal bij :p

Vanavond naar de gyn! Ben zo benieuwd hoe het gaat en of we iets van een actieplan krijgen. Denk het nog niet hoor, maar ik het zal mij benieuwen of ik een evt volgende afspraak nog haal ;)
    Gister was het muziekfeest (begin vd zomer) en mijn lief heeft me lekker mee uit eten genomen :) Het eten en de bediening viel helaas wat tegen, maar we hebben het gezellig gehad en het ijsje was heerlijk ;)

8. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Sorry weinig tijd maar het is super goed gegaan, voelde er niks van en we hadden 15mln goede zwemmers! Dus het moet gewoon lukken haha. Nu op het wachtbankje tot 4 juli, pffff.... Wat duurt dat nog lang!!!

9. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Ajlaa gefeliciteerd met je neefje, ook dat is leuk.

Paula spannend!!!!!! Stop er een kurk in zodat er niks uit kan...hahaha

10. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Haha igor, nou ik moest een kwartier blijven liggen naderhand en ik heb er noog niks van terug gezien in mn slipje dus het zit wel goed. En de weg terug is nu langer als gewoon naar dat ei zwemmen dus hoop dat ze dat allemaal braaf gedaan hebben.

wel grappig toen mijn vriend het potje weg gebracht had zei hij, zo, die zijn nu aan het bankdrukken, buikspieren aan het trainen en op de loopband dus dat zijn dalijk allemaal supermannetjes! Echt hij was zo zenuwachtig... Veel erger dan ik. Echt leuk om te zien dat hij het zo ontzettend graag wil.

toevallig gaan wij samen ook naar de film dalijk, kong fu panda 2. Ik vind animatiefilms altijd super lxeuk dus die ontspanning kunnen we dalijk ff goed gebruiken.

11. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Ja Kung Fu panda is super leuk!!!! Die willen wij ook nog zien in de bioscoop. Veel plezier.

Nou ik vind het fijn om te lezen hoe het bij jou allemaal gaat, valt nog best mee dacht ik zo toch?

12. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Igor, het valt echt super reuze mee allemaal! Van heel de inseminatie heb ik niks gevoeld, alleen de eendebek. Het is net als een uitstrijkje alleen voel je nu nog minder maar het gaat wel net zo snel. We hadden nu ook mijn eigen gynaecoloog en dat is een hele fijne grappige vent dus dat vvoelde heel vertrouwd. En mijn vriend stond gewooon bij me toen het gebeurde dus heel persoonlijk en daarna werder we netjes 15 min alleen gelaten.
    En de timing is natuurlijk perfect! Daar dus ook geen twijfel meer over. En ik weet nu dat we een echte kans maken deze keer, dat maakt het ook echt spannend nu.

ik kan er dus niks verkeerds over zeggen.

13. Nou Paula het moet goed komen want het is de 22e en dat is mijn geluksgetal :D wel netjes geregeld hoor! Moest je ook in zo'n hele hoge stoel of was het een normale?

Mijn duimen draaien iig mee. En veel plezier bij de film allemaal! Wij gaan denk ik na de gyn lekker iets eten maar zit nu met in de wachtkamer en we moeten altijd anderhalf uur wachten dus het zal nog wel even duren...

14. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Paula, dat worden 2 spannende weekjes! Ben erg benieuwd!.

Kung fu panda lijkt me ook erg leuk, ben dol op animatie films :)

Aljaa, gefeliciteerd met jw neefje! Verwen hem maar goed :)

15. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ajlaa van harte gefeliciteerd met je neefje!!!

Paula spannend, ik hoop zo voor jullie dat het nu eindelijk gaat gebeuren.

16. Hey dames, goed nieuws hier :)

De beeb was goed gegroeid, werd nu geschat op ca 2380gr! Drie weken geleden was het 1880 gr dus ze is mooi 500 gram aangekomen in die drie weekjes! Als ze met 40wk geboren wordt zal ze ongeveer 3000gr zijn, netjes dus :)
    Ook zei de gyn dat ze lange benen had hihi :D

Nu geen nieuwe afspraak gekregen, als ik na de volgende volle maan (15 juli) nog niet bevallen ben, moet ik haar weer bellen en dan prikken we denk ik een datum voor inleiden. Ze zei dat ze me na alle gedoe niet overtijd zou laten lopen, dus dat is wel fijn :)

Dat was 'm weer!

17. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Luca, dat is goed nieuws zeg! Fijn dat alles goed verloopt en dat ze zo goed gegroeit is, nog eventjes en dan is ze dr!
    en ik moet gewoon iedere x in zon gynaecoloog stoel, in hoogte verstelbaar dus weet niet of dat hetzelfde is als bij jullie.

ajlaa, nog gefeliciteerd met je neefje.

kongfu panda was super leuk, ook met een goed verhaal dus geen slap aftreksel van deel 1, een aanrader dus!

18. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Fijn dat je zulk goed nieuws gehad hebt luca. Komt allemaal wel goed. En denk maar zo, hoe langer je je meisje bij je draagt hoe beter het voor haar is.

19. Paula, mijn gyn heeft geen verstelbare stoel eigenlijk :p

Een vriendin van mij moest een tijd geleden voor het eerst naar een gyn voor inwendig onderzoek, en vond dat heel eng. Toen lag ze daar dus in die stoel met dr benen wijd en dacht ze het toppunt van schaamte bereikt te hebben, ging die stoel opeens nog een halve meter de lucht in :p Ze was daarna meteen getraumatiseerd haha arme meid.

Sas, ja we gaan nu in ieder geval mikken op een juli-geboorte :) Maar ben toch blij dat ze me niet tot 41wk door laat lopen hoor, na alles wat ik door heb mogen maken deze zwangerschap. Als ik dan ook nog overtijd zou gaan had ik echt zo ongeveer alles gehad :)

Ik stop ermee voor vanavond, slaap lekker allemaal!

20. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Dat is heel begrijpelijk luca, ik zou het ook fijn vinden hoor.

Slaap lekker

Deel Deze Pagina