Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Luca, zolang ze gezond is en niet in de couveuse hoeft is het goed toch? Ik vind zo'n hummeltje erg schattig.
    Mijn vriend zegt ook dat ik meer rust moet nemen maar ik haat het om hele dagen stil te zitten.
    Ga dadelijk grote boodschappen doen want zit nu ook alweer 1,5 uur op m'n gat :)
    En ik wil de badkamerkastjes nog inruimen en nog stofzuigen boven+beneden, en dat allemaal vandaag nog ;)

Maar ga nu eerst maar de was ophangen :D

2. ahahah alles wat jij vandaag doet dat doe ik in een week :D
    Kan straks nog genoeg rennen en vliegen als de kleine er is.

3. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Blondi ja dat klopt inderdaad. Hij maakt dan een afspraak met de dokter en dan de zaak laten testen in het ziekenhuis.

Maar ik mag sowieso naar de IUI omdat ik ouder ben en we nu een jaar (zeggen we dan en is ook bijna zo) bezig zijn.

4. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    En dan gaan we duimen dat het net zo snel gaat als bij paula!
    Dan ben je misschien over een maandje of 2 ook zwanger..:D

5. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Blondi:
    Welke babykamer?? ;)
    pfff nee nog niet af, eerst moet de zolder af. Maar gelukkig heeft vriendlief vanaf morgen twee weken vrij. Eerst gaan we lekker een paar daagjes er tussenuit naar Berlijn en daarna gaat hij de zolder en de babykamer afmaken! We shall see!!
    Vervelend dat je zo'n last hebt van vocht... de laatste loodjes meid!!!

Igor:
    Is je eitje nog gekomen?

6. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Volgens mij gaat het met iedereen wel goed, of niet? Zie veel positieve berichten in ieder geval, mooi!

Hier ook alles goed, alleen iets te vroeg geroepen dat ik nergens last van heb. Net opeens erg misselijk... Maar wel zin in pizza haha. Komt wel goed dus zolang de pizza binnen blijft ;)

7. Oeh Blike klinkt goed een paar dagen Berlijn!

Lupita ja de meeste kwaaltjes komen vanaf 6 weken en daar zit je nu net aan ;) Dus inderdaad nog niet te hard roepen haha

Wij zijn lekker naar de rivier geweest net, was heerlijk! Mijn voet is gelijk weer geslonken naar normale maat :p En straks lekker bbq!

8. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    @ noamy en blondi, ik voel me heel erg goed. Herstel gaat prima, voel me sinds vandaag weer een beetje goed vanonder zeg maar.
    Het is nog wel gevoelig, maar al veel beter.

9. nieuwe buikfoto bijna 36wk :)

10. @ Sas; ben nog wel benieuwd eigenlijk naar je bevallingsverhaal :D
    We weten dat het lang geduurd heeft en Milan uiteindelijk met de pomp gehaald is maar ben wel benieuwd hoe je alles hebt ervaren!

Ook maar even een foto van mijn doggie having fun :D

11. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    #3171 blike1987, 23 jun 2011
    Laatst bewerkt: 23 jun 2011
    oooh dat ziet er echt lekker uit Luca, zo lekker pootjebaden in de beek!!! Zou ook graag weer te zwemmen, dat vind ik heerlijk!
    Beetje jammer dat het weer hier zo waaaaardeloos is op het moment :(

12. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Wat een prachtige rivier Luca! En ook een hele mooie buik! ;)

Blike, vanaf maandag krijgen wij ook mooi weer! Wanneer gaan jullie naar Berlijn?

Saskia, hihi ik wil niet weten hoe vervelend dat daaronder moet voelen de eerste tijd :)

Ik zwem elke week nog maar begin nu te twijfelen want ben al best wel een zebra geworden. :( Voordeel is dat de striemen niet van dat felpaars of vuurrood zijn dus van een afstandje zie je ze niet maar het beginnen er recht veel te worden.

13. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Blondi:
    Badpak kopen?? ik vertoon me dus ook eeeecht niet meer in een bikini, ben ook een zebra!
    Zondag gaan we naar berlijn, en we komen woensdag weer terug! heb er zooon zin in :D

14. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Blike ovutest nog steeds niet helemaal positief, temp gaat op en neer dus kan er nog niks over zeggen.....

Luca wat ziet dat er heerlijk uit in dat beekje, ben jaloers.

Blondi ja ik hoop dat het bij ons ook zo snel gaat. Hoop alleen dat vriendlief dan volgende week ook echt de afspraak maakt en anders doe ik het voor hem.

Blike leuk Berlijn, ik ga woensdag de 29e een week naar Spanje naar mijn ouders, heerlijk ff mijn hoofd leeg maken en niks doen.

15. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Oh trouwens dit wil ik jullie niet onthouden:

gisteren naar de Ladies Night geweest naar de film Bridesmaids.....hilarisch!!! Ik heb echt tranen met tuiten gelachen, wat een humor en wat een geweldige film. Dus als je in een dipje zit, ga naar deze film.

Ikkuh hoe vond jij hem?

16. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    ajlaa--> gefeliciteerd met je neefje!!

paula--> meid spannend!! gelukkig is het goed gegaan nu word het echt spannend voor je en hopen dat het bankdrukken en loopband goed effect heeft gehad hahaha.
    jeetje al de 2de vriendin is wel naar om te horen maarrrrr positief zijn jij hoort daar straks bij hoor echt waar!!
    jou film was dus ook leuk? een echte aanrader dus.

igor--> gelukkig voel je je al iets beter!!
    hoe vond je de film? hadden jullie ook die prijsuitreiking en dat lesje strippen?? hahaha ik heb echt in een deuk gelegen.

lupita--> ik was naar bridemaids gegaan. vind het wel een leuke film dus om met vriendinnnen heeft te gaan vooral doen!!

luca--> gelukkig is je meisje goed gegroeid dus nu nog even wachten maar hoop wel dat ze lekker uit zichzelf komt hoor.

blike--> gelukkig gaat alles goed en geen zwangerschapsvergiftiging!! haha en zeker niet meer googlen gewoon dan bellen he

noamy--> wauw wat een leuk kamertje zeg echt heel leuk gedaan en dan de kledingkast in dat hoekje ook echt heel leuke gedaan!!
    mooi buikje hoor!!

nou dames ik ga stoppen ben bij pag. 316 dus als ik nu nog iets gemist heb dan lees ik het morgen of zaterdag weer verder door dus neem me niets kwalijk!!

17. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Luca, ik wil best mijn bevallingsverhaal hier neerzetten, maar weet niet of iedereen daar op zit te wachten.
    Ik stuur het wel even in een pb.
    Voor degene die er nog meer nieuwsgierig naar zijn, laat maar weten dan doe ik wel een pb.

18. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Lieve zwanger forum vrIendnnetjes! Bedankt voor jullie felicitaties!!! Het is een erg mooi kereltje! En dan mijn excuses dat ik er zo weinig ben... Op de een of andere manier voel ik me er schuldig over Hihi.

Paula, ik kan me goed voorstellen dat je jaloers bent en het niet wilt zijn! Heb ik ook gehad met een nicht van mijn man, maar is ook heel snel weggegaan!! Ik hoop zo dat jij over 2 weken lekker posi test!!!

Noamy, wat een super mooi kamertje!!!!!!! Mooie smaak heb je!!!

Luca, ben zo blij voor je dat je toch al zover bent gekomen! Het lijkt me ook niet niks, gaat helemaal goed komen met jullie meisje! Ik voorspel wel dat die inleiding niet nodig zal zijn ;)

Blike toch!! Kan je vriend Google niet blokkeren? Haha gelukkig is t 'niks' maar wel rustig aan doen hè!

Ik kan me Zooo boos maken om mensen die tegen zwangere vrouwen zeggen dat ze dik zijn... Grrrr wat een idioten!!!!!!! Niks van aantrekken!!! Jullie hebben allemaal hele mooie buikjes!!!

Hier volgens ff nog geen eisprong!! Eergister wel doorzichtig plakkerige afscheiding en vanavond waterig en doorzichtig!!! Echt heelveel!!!!! Dus maar mooi gebruik van gemaakt! Maar twijfel of t wel goed zou kunnen lukken met een zo late eisprong? Zal wel een cyclus van rond de 42 dagen worden!!! Dan zou ik op vakantie moeten testen trouwens! Op zich leuk als t positief is want dan zit ik in mijn geboorteland!!

Ik hoop niet dat ik veel mensen ben vergeten!!!

19. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Goedemorgen!

luca dat ziet er heerlijk uit zeg, ik kan ook wel weer een zonnetje gebruiken maar gelukkig is die onderwg :D

igor, die film wil ik graag zien! Straks eens checken of hij al te downloaden is.
    En lekker naar spanje...... Hmmm.... Heerlijk! Wij gaan dit jaar helemaal niet weg omdat we net een puppy hebben maar het kriebelt wel hoor, normaal geen we altijd weg :(

blike, naar berlijn? Ook gezellig zeg! Gewoon lekker ff dr uit.

Luca, wat een buik zeg!! Met dat kleine lijfje van je. Dat je niet voor over kukeld! ;)

Mijn vervelende gevoel van gister is weer voorbij gelukkig. Kwam ook echt door die hormoonspuit denk ik want had gister wel meer kwaaltjes.... Tuurlijk wil ik niet achterblijven maar zie het allemaal weer veel zonniger in ;)
    En mijn ventje vraagt wel 3x per dag of ik al iets voel dus daar kan ik ook wel om lachen iedere keer :D

20. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Ajlaa eindelijk je ei!!! Hoop dat je goed geklust hebt en dan gaan we samen lekker op het wachtbankje zitten, of ja... Lekker?

Deel Deze Pagina