Hai meiden!!! Wat is het hier ineens druk geweest haha... Igor welkom terug meid!! Hoe was je vakantie?? ben je nu alweer een week weggeweest trouwens??? tjeeeee wat gaat dat snel zeg!! niet normaal meer! bedenk ik me ineens haha. Naomy; kei leuk dat ideetje van die fotolijstjes zeg! daar had ik zelf eigenlijk nog helemaal niet aan gedacht! die zal ik onthouden en dan er iets van maken wat dan weer op zijn/haar broertje slaat ofzo... Hier alles nog rustig, heb vandaag heeeeeel erg veel last van me onderrug!! pff word er echt moe van is echt zo een zeurende pijn...hoop dat het ergens goed voor is maar niet voor een ongi haha. Verder zit ik in dubio, moet eigenlijk foto's van me schouders laten maken maar ja omdat ik nog niet weet of ik zwanger ben kan het nu nog niet maar moet ik tot volgende week wachten...maar denk dat ik morgen de dokter opbel om te vragen of ik ook een echo kan laten maken van me schouders want dat doen ze weer als er op de foto niks te zien is... dan kan ik dat wel gelijk laten doen! Want stel dat ik volgende week nog niks weet dan word het wel erg lang wachten voor die foto en heb opdracht gekregen van me fysio en daar moet ik woensdag weer heen dus die verwacht een antwoord...pff beetje moeilijk allemaal en ik zit ook al 5 weken thuis van me werk omdat ik niet mag werken maar ja nu zit dit wachten in de weg voor de foto en straks ben ik helemaal niet zwanger(waar ik gewoon vanuit gadat het niks is) heb ik voor niks zitten wachten... Dus weet even niet zo goed wat ik moet doen nu??? Oja ook omdat ik tegen me ma en schoonmoeder al gezegt heb dat ik foto moet maken omdat ik dacht dat dat op afspraak was maar kan je schijnbaar gewoon zo laten doen dus wat moet ik dan weer tegen hun zeggen?? haha wat en gedoe zeg! Nou ja eerst morgen maa even dokter bellen of het veranderd kan worden de verwijsbrief!
Goedemorgen meiden, waar is iedereen toch, geen zin meer om te kletsen? Debster ja de week is alweer voorbij, tijd vliegt en we hebben het super gehad. Het was daar zo lekker warm, heerlijk. Van het weekend gaan we aannemers zoeken en volgende week offertes aanvragen voor onze verbouwing. En we moeten ook een bouwvergunning aanvragen omdat er meer dan 2,5 bij komt. Oh ja en ik heb zulke zere borsten vooral rond mijn tepels, als ik daar op druk is het net of er allemaal hele dikke harde klieren zitten AU AU AU!! Ondanks dat ik wel 1,5 dag ongesteld ben geweest (en alleen maar waterig bloed) vind ik dit wel vreemd. Oh ja en ik zou toch even wachten met die foto, je weet het nooit. Mocht je dan toch ongesteld worden dan zou ik zo snel mogelijk daarna een foto laten maken of gewoon aangeven als je een rontgen laat maken dat je misschien zwanger kan zijn. Miss C, nogmaals welkom. Wat brengt jou hier (behalve dat je ook in augustus bent gestopt)?
Goedemorgen meiden! Even snel n berichtje! Igor ik zou gewoon testen hoor je lijkt wel zwanger Die tepels van mij doen ook zo zeer! Heb al best grote borsten pfff en ze zijn helemaal gespannen zie r dikke aders op lopen en die tepels staan de hele dag rechtop! Hahahaha ohhh erg. He! Hahhahaha
Haha Noamy die tieten van jou ook Ik wacht echt nog even met testen en de 17e naar de gynaecoloog, dus wie weet zien we dan wel meer, zou toch wel grappig zijn
Goedemorgen ladies. Zometeen naar huisarts voor mn buik/darmen. Net voor de zekerheid even een zwangerschapstest gedaan. Ook omdat ik maar een ongi van 2 dagen had. Maar was hartstikke wit. Ben benieuwd. Vorige keer had dokter gezegd dat ik ook een inwendig onderzoek moet als het nog niet beter was...
Igor, zie jou nou waarom ik blij ben dat je terug bent Hahaha! Maar als ik jou zo hoor zou ik ook zeggen dat je zwanger bent! En als het bloedverlies toch de innesteling was dan is t nog fftjes te vroeg voor een test, maar hcg begint na de innesteling.
Hé meiden, ben ik weer even. Erg druk gehad vandaar dat ik er wat minder was. Geprobeerd om alles te lezen na mijn laatste bezoek. @ roxie: succes bij de dokter. @ igor: het klinkt veelbelovend! Hoop voor je dat het raak is. @ luca: mooie foto's hoor! @ miss c: welkom hier! hmmm meer weet ik zo even niet. Sorry
Succes Roxie!! Hopen dat het meevalt voor je. Ajlaa nee joh ik kan niet zwanger zijn, we hebben het in de juiste periode maar 1x gedaan. En voor een innesteling was het echt te veel bloed, dat is maar 1 of 2 drupjes dit was echt wel meer.
Ik wil je geen valse hoop geven meid!!!! Wil wel wat recht zetten, want wij zijn hier zo gefocust op de eisprong!!! Ik heb echt vaak gelezen en gehoord dat er vrouwen waren die buiten de vruchtbare periode zwanger werden, ook wel logisch als er zaadjes van de man zijn die 5 dagen in leven blijven! En wat innesteling betreft, ik ben zelf nooit zwanger geweest dus ik kan het niet weten! Maar ieder lichaam is anders!! Er zitten vrouwen tussen die ongesteld worden en pas bij volgende wegblijvende ongi testen en dan blijken ze 8 weken te zijn!! We zullen vantevoren helaas nooit weten hoe ons lichaam er op zal reageren!
Ajlaa I know, we wachten het maar af. Wat jij zegt is waar. Daarom hebben mijn vriend en ik ook afgesproken dat we het deze maand om de dag doen vanaf het moment dat ik niet meer ongesteld ben (nu nog iets licht roze) en als ik een positieve ovutest begin te krijgen een paar dagen elke dag en vervolgens nog een paar keer om de dag, dan kan je niks gemist hebben en zal het daar niet aan liggen. Wanneer ga jij testen eigenlijk?
Hai meiden, Hmm Igor zoals ik dat even las net leek het innesteling maar als je nu nog bloed mischien ook weer niet.... Maar ja wel vaag dat het zo weinig was, en was het wel heel de dag door verschonen of ook dat niet?? hoop voor je dat er misschien toch....iets...zit... hihi maar ja rustig wachten tot bij de Gyn dan kan hij gelijk even kijken! Naomy heb jij trouwens een innestelings bloeding gehad?? hopelijk hoef je dat niet altijd te hebben want ik eb nog niks gezien haha en volgens mij bij de vorige zwangerschap ook niet! Ik Hoef geen foto meer te laten maken van me schouders...heel vaag! Ik belde vandag toch nog maar even terug en toen kreeg ik me eigen arts aan de lijn en die zei dat het geen nut heeft om een foto te laten maken en dat ik dinsdag maar even langs moest komen zodat hij kon kijken hoe het was en of hij me door moet verwijzen naar het ziekenhuis! en de fysio moet ik ook mee stoppen...omdat het waarschijnlijk toch niet helpt! Nou iig heb ik dinsdag een afspraak bijd e dokter en als ik dan niet ongi ben kan ik gelijk even vragen hoe of wat en als ik geen positieve test heb dat ik misschien bloed wil laten prikken ofzo omdat bij me vorige zwangerschap ook pas laat wist dat ik zwanger was maar nu kan ik niet over dinsdag heen gaan denk ik he? ik MOET wel ongi worden mocht ik niet zwanger zijn toch?? anders klopt er toch iets niet als ik 25 jan me ei heb gehad he?? En als ik al wel ongi ben geworden kan ik mooi eens vragen hoelang hij me wil laten lopen met die lange cyclussen...misschien krijg ik er dan wel wat voor! Nou dat horen we dan wel weer dan...haha En wat lopen we allemaal bij de dokter trouwens....vervelend allemaal he ik loop laatste jaar continu bij de dokter en heb altijd echt het gevoel alsof hij me al niet meer serieus neemt haha daarom durf ik nooit meer te bellen of erheen te gaan... Maar ja daar is hij voor he...
Nee hoefde haast niet te verschonen en het was ook echt waterig, het enige wat ik echt heel vreemd vind is dat ik nog steeds onwijs zere borsten heb en dan vooral rondom mijn tepels...jemig!! En dat heb ik dus nooit, de pijn gaat altijd weg als ik ongesteld word. En als jij 25 januari je ei hebt gehad dan zou je inderdaad volgende week ergens ongesteld moeten worden. Ik zou het mooi een beetje afdwingen bij je huisarts, kan jou het schelen. En inderdaad daar zijn ze voor. Roxie hoe was je onderzoek bij de huisarts?
hey dames spannend word het dus voor een paar he volgende week!! igor--> gelukkig heb je een leuke vakantie gehad!! lekker genoten dus... roxy--> hoe is het bij de dokter gegaan??? ben heel benieuwd... en heb je nog een inwendige echo gehad? viel het mee?
Dank lieve meiden voor jullie succeswensen! Het viel hartstikke mee. De klachten van mn darmen waren ook wel wat afgenomen na mijn bezoek aan de huisarts vorige week, maar ben toch maar gegaan. Het eerste wat hij vroeg was waar ik bang voor ben. Pfff... moest bijna huilen. Ben eigenlijk niet bang, maar misschien onbewust wel dat het weer misgaat ofzo, of dat het niet nog een keer gaat lukken. Of dat het heel lang gaat duren. Hij zei dat met angst mensen vaak last krijgen van hun darmen, zeker als ze er gevoelig voor zijn. Dat klopt bij mij wel. Als ik zenuwachtig ben, krijg ik vaak last van diarree. Dat betekent natuurlijk niet dat je altijd angstig bent als je last hebt van je darmen, maar hij zei dat er vaak een verband is te zien. Hij wilde wel een uitgebreid darm- en gynaecologisch onderzoek bij me doen, als me dat gerust zou stellen. Maar ik zei dat ik denk dat dat niet nodig is. Heb een middeltje met heel veel vezels waar mij darmen goed op gang van komen. En verder dus gewoon niet teveel stressen. Gelukkig ga ik morgen met een vriendin naar de sauna, dus dat komt goed! Had van tevoren nog even een zwangerschapstest gedaan, mocht hij er naar vragen, en die was hartstikke wit. Heb trouwens zo'n fijne huisarts. Ondanks dat ik mezelf een beetje een zeur vond nam hij me heel serieus. En hij zei dat nu niets in de weg stond om weer te proberen om zwanger te raken! Ik denk dat ik van de week mn ei heb gehad, dus het aftellen is weer begonnen. Spannend hoor!! Fijn weekend meiden
Hai Roxie, Hoop dat je een betje gerustgesteld bent nu? Ik heb het 3 jaar geleden ook zo aan me darmen gehad en bleek ook van de stress te zijn bij mij! Ik heb toen ook onderzoeken gehad en echo enzo en inwendig onderzoek om te kijken of het me eierstokken waren ofzo maar later bleek het echt gewoon me darmen die moeilijk deden en heb toen ook vezels gekregen van die sachets.... Hoop voor je dat het snel weer raak is, en als je van de week je ei heb gehad word het idd weer spannend! Ik blijf vanalles voelen in me buik en me buik is echt zooooo dik en opgezet pff dus ben benieuwd... Wacht wel gewoon tot dinsdag met testen want ben nu voor het eerst bang voor een teleurstelling.... Dinsdag toch naar de dokter dus zal ik gelijk eens aan zijn jas trekken haha...
hooi allemaal, @Roxie; gelukkig maar meid dat het minder ernstig was. En dat stress op je darmen slaat herken ik, kan heel goed zijn natuurlijk. Wat fijn dat hij je toch zo serieus neemt! En nu weer duimen voor de volgende zwangerschap! @Igor; dat je pijn blijft houden aan je boobs betekent misschien dat je echte ongi nog door gaat zetten? En anders ben je gewoon zwanger Je leest zoo vaak over bloedingen dat het echt niks hoeft te zeggen hoor. Of je lichaam werkt nu opeens anders, dat kan ook nog Achja lekker afwachten en niet teveel mee bezig houden. Gewoon lekker volgens de planning doorklussen haha fijn weekend allemaal!