Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Saskia ik wil jouw verhaal ook wel lezen.

2. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Hellow ladies

Dank je ajla!
    Jij bijna naar je geboorteland!heerlijk even weg!

Ohh igor lijkt me ook zo n heerlijke film! Ga idd ff kijke. F ik m ken downen!
    En lekker naar spanje n weekje!
    Waar psies? Ik hou echt van spanje! Mallorca vind ik zoooo leuk!
    Wonen je ouders daar?

Blike en blondi die striemen ik ken t! Erg he!
    En smeer elke dag 2x per dag in!! Sochtends met mama creme en savonds met weleda olie! Pfffff

Saskia goed idd om je bevallingsverhaal even niet hier te zetten! Hahaha ik zie er al zo tegenop! Ben echt n muts af en toe hoor! Moet t echt op me af laten komen maar bah dat t daaronder uit moet! Vreselijk!!
    Maja!
    Die kleine van mij ligt elke echo met zn hoofd naar boven ik zei al tegen mn vriend let op die is zo eigenwijs dat ie zo blijft liggen! Pffffff

Luca mooie buik! Mooie beek en leuke dog!!!

@ de zwangere dames en natuurlijk de niet zwangere die t al weten!
    Geven jullie borstvoeding??
    Ik ga t namelijk niet doen maar voel me echt zo n buitenstaander!
    Voor veel mensen is t zo vanzelfsprekend om te doen! Voor mij dus niet! Bah heb r niks mee!

Paula kan me voorstellen dat je mannetje dat vraagt!ik ben al zo enieuwd laat staan hij,!
    Ik hoop t zooooo

En igor ook voor jou! Hopelijk kunnen jullie ook snel terecht in t zkh!
    Ga je dan naar rijnstate??

Wij gaan zo ff naar babypark kesteren!
    Wil t ff aan mn vriend laten zien hoe geweldig mooi t daar is!

3. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Nou Paula temp is dus niet gestegen!!!!

Sas ik ben ook wel benieuwd!!!!

4. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Ja heerlijk Spanje, ga naar Playa d'aro aan de Costa Brava. Mijn ouders gaan daar elke zomer 5 weken naar toe met de caravan.

Noamy ja ik ga dan naar Rijnstate, ben daar nu inmiddels 2x geweest en bevalt goed.

Vraagje mijn vriend heeft een andere huisarts dan ik, zal ik ook vast een afspraak maken dat ik doorgestuurd wil worden of eerst wachten op de uitslag van mijn vriend. Heb zelf zoiets van laat ik maar vast doen dan kan ik ook doorgestuurd worden, anders gaan er weer 2 weken overheen voordat hij de uitslag heeft. Of zou zij het zo kunnen regelen dat als we samen naar mijn huisarts gaan zij ons samen door kan sturen?

5. Goedemorgen allemaal!

Sas, wauw indrukwekkend bevallingsverhaal! Echt knap van je hoor!

Ikkuh 4 juli komt dichtbij nu he!

Ajlaa, geeft toch niet dat je er weinig bent :D En bedankt :) Ik hoop ook dat de inleiding niet nodig zal zijn maar alles is mogelijk natuurlijk ;) Misschien wil ze nu helemaal niet meer komen :D
    Wat irritant trouwens dat je nog steeds geen ei hebt gespot! Hopelijk heb je hem nu wel gehad dan. Op vakantie testen zou wel speciaal zijn als hij dan positief is natuurlijk ;)

Paula hahaha het lijkt groter dan het is geloof ik, want ik kukel nog niet voorover gelukkig :D Wat lief dat je vriend zo betrokken is, toch maar weer duidelijk hoe graag hij het ook wil :) En hopelijk wordt het bij jullie ook snel lekker weer! Maar als het goed is dit weekend komt het zonnetje, toch?

Igor ik ga die film ook kijken zodra ie downloadbaar is :D Heb er nu al zin in haha

Noamy hij draait vast nog wel naar beneden, onze dame lag rond die termijn ook nog vaak te draaien. Je gaat trouwens wel verdacht vaak naar Babypark ;) Niet teveel shoppen he! Laat me eerst die inhoud van je kast maar zien haha

@ Voeding; ik ga wel borstvoeding geven, maar heb ook geen idee of het gaat lukken hoor. Heb soms het idee dat mijn borsten daar veel te klein voor zijn :( Je moet toch wel iets van volume hebben daarvoor lijkt me. Maarja nu is de productie ook nog niet op gang dus wellicht groei ik nog 3 cupmaten straks :p Maar ik ga het trouwens niet zoals in NL zo lang mogelijk doen hoor denk ik. Is ook bewezen dat na de eerste zes maanden bv minder nodig is en fv juist weer goed is voor je kleintje. Mijn vk heeft me geadviseerd om na anderhalve maand er alvast 1 fv per dag in te werken, zodat ze eraan kan wennen en ook omdat fv ook goede stoffen bevat (het schijnt ook dat ze er rustiger van slapen dan van bv). Als ze dan 6 mnd is ga ik het afbouwen (tenminste als het volgens plan loopt natuurlijk).

Ik verwacht een pakketje (met hagelslag & hema babyspulletjes) vanuit NL, maar het duurt altijd zo ongelofelijk lang :( Vorige week dinsdag is het verstuurd en het is er nu nog niet. Meestal duurt het ruim 2 weken, dus zal nog wel een week moeten wachten. Zucht..

6. Igor oh playa d'aro ben ik ook vaak gweest, is heerlijk daar :D Staan ze op een camping?

Over huisarts, ik weet het niet zeker maar volgens mij als jullie huisartsen onderling contact opnemen kan jouw huisarts jullie allebei doorsturen. Jullie zijn immers samen en komen voor 1 probleem dus dan is het eerder onlogisch om het door 2 verschillende ha's te laten afhandelen. Zou gewoon even de assistente bellen en het voorleggen?

7. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Luca ja ze staan daar op de camping.

Dat van de huisarts, zo'n vermoeden had ik al en dat is mooi want dan kan ik zelf de afspraak maken en hou ik het zelf in de hand. Ik ga de assistent bellen.

Ik heb ook gewoon meer tijd om dit soort dingen te regelen, niks ten nadele van mijn vriend maar die is gewoon heel erg druk.

8. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Even alleen een reactie op igor. Wij zijn samen naar de ha van mijn vriend gegaan en die heeft ons samen doorgestuurd. Is veel makkelijker als apart naar ha gaan.

o en ajlaa, waar blijft dat ei nou???????? Doe je ovu testen?

9. AARRGGH meiden ik ben me even groen e ngeel aan het ergeren!

HOE kom ik van cellulitus af :)
    Door dat bankzitten zijn mijn benen er niet echt charmanter op geworden laten we maar zeggen. Het ziet er echt niet uit.. Ik ga nu al beginnen met strandwandelingen, dat helpt ook de spieren weer een beetje terug te komen. Maar wat kan ik er na de bevalling verder nog tegen doen? Is dansen goed? Want ik ga dansspelletjes voor de wii kopen. Elke dag halfuurtje dansen lijkt me prima :D Fietsen dat kan ik hier (voorlopig) niet aan vrees ik, denk dat ik dan overlijd :p
    Nog andere tips?

10. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Dank je Paula, dan kies ik er voor om samen naar mijn huisarts te gaan. Die van mijn vriend is nog net niet de grote grijze geitenbreier (maw die is heel oud..)

11. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Luca cellulitus, veel bewegen is het beste en goed scrubben en masseren onder de douche met zo'n handschoen maar dat is nu een beetje lastig voor je denk ik.

Denk dat je er nu weinig aan kan doen, gaat straks vanzelf weer weg als je weer veel meer beweegt.

Ik ben trouwens hier op het werk naar Qmusic aan het luisteren "De foute 111" geweldig!!

12. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Laca, als je dalijk weer kan flink water drinken, 2 ltr per dag en veel bewegen voor je bloedsomloop... Meer kun je niet doen helaas....

13. okee dan ga ik dat lekker doen :D Als ik straks weer bij mijn benen kan inderdaad maar masseren. Maar nu gaat dat inderdaad niet :p

gekkigheid; heb voor mezelf gependeld wanneer ik ga bevallen. Volgens mijn pendel beval ik op 14 juli tussen half 8 en kwart voor 8 s'ochtends :p En de bevalling begint met weeen en niet met gebroken vliezen, de weeen zouden beginnen tussen 23.00 en 24.00 op 13 juli :p Ohja en ik beval zonder ruggeprik :D Kijken wat er waar van is hahaha. Tot nu toe heb ik nog geen ene pendel goed gehad :D

14. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Nou Luca, dan gebeurt datgene wat je net gependeld hebt dus niet :D

15. haha inderdaad :D gebeurt misschien precies al het tegenovergestelde AAHHH!

wat komt er zoal voorbij in de foute 111? :D

Paula, voel je je al bevrucht? :D

16. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Dj Paul Elstak. dr. bernard, happy hardcore, guus meeuwis, milli vanilli, clouseau, lee touwers, wolter kroes enz enz

17. oh clouseauuu vind ik leuk :D haha
    Vooral Domino!

haha Lee Towers luisterde mijn vader altijd in de auto toen ik klein was, kende heel zijn album uit mijn hoofd :D

18. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Ja nu zongen ze Daar gaat ze.....was het liedje van mijn vakantieliefde voor mij...aaaaaaahhh;)

19. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Naomy; ik wil ook borstvoeding gaan geven, als jij dat niet wil gewoon lekker niet doen! Kan jou het schelen, er zijn er genoeg die het niet doen hoor! Zolang je kindje eten krijgt is het goed ;)
    Ik wil het sowieso 3 maanden doen en daarna ff kijken hoe dat met t werk enzo gaat.
    Ik vond de zebrastrepen eerst erg vervelend maar het kan me nu niks meer schelen.

Igor; ik denk dat je je antwoord nou al wel hebt haha

Luca; 14 juli is wel een mooie datum! Bij mij word er 20/21 juli voorspeld.. dus een weekje eerder dan uitgerekend. Ben benieuwd!

(ik zit warm stokbrood met kruidenboter uit de oven te eten..jammie! Lekker veel calorieën:))

20. ohja behalve dat 14 juli hier een feestdag is :$ Was ik even vergeten ahhh!
    Dan heeft ze wel elk jaar vuurwerk op haar verjaardag :D

hmm blondi klinkt lekker!!!

Deel Deze Pagina