Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Blondi ja ik heb mijn antwoord ;)

Ga morgen even overleggen met vriendlief en dan maandag bellen.

Stokbrood met kruidenboter, jammie!!!!

2. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik geen borstvoeding ga geven, hebben mijn zussen ook niet gedaan en met die kinderen gaat het ook prima. ;) Ik denk dat ik dat te lastig vind omdat je niet goed weet hoeveel de beeb nu binnen heeft gekregen. Daarnaast lijkt het me erg lastig als ik dan weer aan het werk ga. Maar iedereen zijn eigen ding!

Heb trouwens erg leuke foto's voorbij zien komen van de babykamer en de foto's van luca zien er zeker niet verkeerd uit!

Wanneer zijn jullie eigenlijk begonnen met het smeren van creme tegen striemen?

3. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    haha nou luca ben benieuwd! volgens mn schoonmoeder kun je beter eerst weeen krijgen en dan pas vliezen breken!
    IK vind dat pendelen zo irritant!!!! ik zou in maart zwanger zijn, nou 3 maanden later maar ben het toch echt niet! Nu zou ik het (volgens 2 verschillende) in juli zijn! ik ga het ook niet meer laten doen haha

Lupita, ben zelf niet zwanger, maar mijn schoonzus is er gelijk mee begonnen in de week dat ze er achterkwam, dus met 4-5 weken en ze heeft er helemaal geen 1! (inmiddels bevallen!)

Waarom zou je er mee wachten? Je kan beter voorkomen dan genezen lijkt mij, want met 12 weken is t al uitgerekt!

4. @ smeren; ik ben begonnen met 9 weken geloof ik, en ben ermee gestopt met 26wk omdat ik toen in het zh lag en die creme gaat niet goed samen met echo's enzo. en daarna had ik er geen zin meer in :p

Ajlaa; ja pendelen slaat nergens op. Maarja het geeft je weer een strohalmpje om je aan vast te klampen, denk dat daarom zoveel mensen het (laten) doen :D

5. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    @borstvoeding, ik geef wel borstvoeding. Was in het begin erg onzeker over omdat wat lupita zegt je weet niet hoeveel je kindje binnen krijgt.
    Maar sinds Milan binnen 1 week tijd 260 gr. aangekomen is, daar waar een gemiddelde van 100 gr. per week aangehouden word maak ik er me geen zorgen meer over.

En luca, juist vrouwen met kleine borsten kunnen makkelijk bosrtvoeding geven. Ik heb van mezelf cup D, maar das best lastig voeden, omdat je borsten in de weg zitten.

Ik ben van mening dat je de voeding moet geven waar je jezelf het prettigst bij voelt. Noamy er worden zo ontzettend veel kinderen groot gebracht met flesvoeding, dus je hoeft je wat dat betreft echt geen buitenstaander te vinden hoor.

@ smeren ik heb de hele zwangerschap gesmeerd, maar zit echt onder te striae, echt zo lelijk. Ik zei al als dit zo blijft ga ik nooit meer in bikini, wat je al niet over hebt voor een baby ;)

6. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    blondi--> spannend zeg maandag nog een laatste echo en dan afwachten op de aanmelding he :d spannend hoor!!

blike--> heerlijk ff een paar dgn. naar berlijn heel veel plezier geniet er lekker van.

igor--> jij ook dus lekker een weekje vakantie even heerlijk hoor!! goede timing dan word het hier ook weer kouder na woensdag zoals ze zeggen.
    leuk hoor die foute 111 ik heb het in de auto gehoord :D
    me vriend en ik zijn ook naar zijn huisarts geweest daar werden we gewoon door gestuurd een tijdje ervoor was ik naar mijn eigen huisarts geweest en die vond doorsturen nog niet nodig omdat ik geen 30 ben ben er nu best boos om ook omdat we dus weten dat het niet gaat en door die l*l we 2 maanden later pas doorgestuurd zijn dus wat dat betreft ben ik blij dat we ieder een eigen huisarts hadden

oja en over de film---> hij was SUPER!! ik heb zo gelachen
    doen ze bij jullie ook kraampjes plaatsen prijzen uitreiken enz? bij ons deden ze dus ook een lesje strippen ze vroegen ervoor wie er allemaal gingen trouwen dus me collega`s meteen tegen mij ja hiero en ik had echt zoiets van neeeeee ik niet hoor schaamde me rot en achteraf maar goed ook dat ik niet ging want je moest in een zaal vol met mensen nadat het voorgedaan werd zelf ook een soort van strippen voor een man hahaha

luca--> gaaf hoor je buik!! heerlijk ff zwemmen he dan is alles zowiezo weer lichter :D mooie hond hoor en heerlijk he ook voor de hond lekker zwemmen:D ik ga zondag weer naar het hondenstrandje met me hond dan mag ze ook weer ff zwemmen
    4 juli komt zeker weer dichterbij :D ben zo nieuwsgierig naar alles hoop echt dat het goed genoeg is om daar icsi te krijgen :D

7. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Ohh ikkuh dat was zeker n ladies night in de bios of niet??
    Je hebt iig wat leuks meegemaakt
    Ben ook erg benieuwd wat jullie 4 juli te horen gaan krijgen!!

Wat n rotweer is het he
    En dan word t vanaf morgen n paar dagen tropisch warm!
    Hoe word je ziek!
    Pffffff
    Wij hebben straks n kinderverjaardag. An t nichtje van mn vriend en verder n rustig zaterdagavond
    Jullie nog leuke plannen?

8. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Heej allemaal!

Zoo jullie hebben weer flink gekletst! :D

Vandaag nog een lekker rustig dagje thuis, vanmiddag gaan we naar mijn schoonzusje en zwager, vragen of ze peetoom en tante willen worden. Over twee weken gaan we namelijk naar de notaris een samenlevingscontract en testament laten maken. En daar willen we graag inzetten dat, mocht er wat gebeuren met ons. Dat ons kindje dan naar hun toe gaat, vind ik wel een prettig idee :)

Saskia:
    Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar je bevallingsverhaal..

Berlijn:
    ja daar zouden we altijd nog een keertje heen. Mijn vriend heeft daar een half jaar gewoond tijdens zijn studie. En dit is toch een beetje de laatste vakantie met z'n tweeën. Dus we gaan er iets speciaals van maken :)
    Morgenvroeg vertrekken we en dan komen we woensdagmiddag/avond weer thuis.

Borstvoeding:
    Ja dit ben ik wel van plan. in ieder geval de eerste drie maanden, als ik weer aan het werk ga dan kijk ik wel even hoe ik het doe, want dat kolven zie ik in ieder geval niet zo zitten... dan voel ik me een beetje een melkkoe ;) Maar wie weet ga ik die mening nog wel bijstellen hoor :p
    Mijn borsten beginnen nu trouwens al te lekken, vreselijk irritant :S

Igor:
    Die film lijkt me ook wel leuk! hou wel van die chickfilms :D Jij veel plezier in Spanje alvast!

Pendelen:
    Daar geloof ik echt niet in...

Blondi:
    aah dat vind ik ook zoooo lekker, krijg helemaal zin in warm stokbrood!! :D

Lupita:
    Ben al druk aan het smeren, maar ben al echt een zebra geworden... dus het helpt bij mij echt geen klap! Ohh baal er echt wel van, maarja... wordt nooit meer een bikini voor mij dus!

9. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Goedemorgen allemaal!

ikkuh, 4 juli dus? Spannend hoor, nog ruim een week wachten maar dan is het vele wachten misschien eindelijk voorbij.
    En zou je dan idd naderhand voor al die vreemde vrouwen moeten strippen ja??? Ik ben niet preuts aangelegd maar dat deed ik toch ook niet haha. Als ze nou een man voor jou zouden laten strippen, dat is wat anders ;) haha.

wij hebben gisteren toch een vakantie geboekt, konden het niet laten en is hopelijk de laatste keer met zn 2tjes, of misschien toch al een beetje met zn 3tjes ;) we gaan lekker 8 dagen naar tenerife, heerlijk naar de zon! 2 aug vertrekken we en ik kan al niet meer wachten, heerlijk.

zo en dan nu boodschappen doen en weer wat schilderen in huis. Is het een hele goede regenachtige dag voor vandaag.

fijne dag allemaal!

10. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Heerlijk paula ik ben jaloers!!

11. Ohh Paula wat heerlijk! Tenerife! Schilderse vandaag ;)

Noamy veel plezier op de verjaardag :)

Blike een samenlevingscontract is toch vergelijkbaar met trouwen? Of haal ik nu dingen door elkaar? Wel heel spannend! Verstandig dat je dat doet een testament op laten maken, is toch een geruststellend idee inderdaad.

Zo raar als ik jullie over regen en slecht weer hoor praten :p Het is hier nu elke dag lekker tropisch. Sinds gister ben ik officieel een jaar niet meer in Nederland! Kan me er niks bij voorstellen :$ Lijkt echt nog maar zo kort geleden!

Fijne dag allemaal!

12. Woehoee ben even blij! Heb mijn spulletjes uit Nederland gekregen :D eindelijk weer hagelslag ;) En roze koeken en noodles :D

En alle hema babyspulletjes plus ikea babyspulletjes die mijn moeder heeft gekocht :D Dus er staat gelijk een wasje te draaien, ligt het hopelijk vanavond allemaal in de kast!

13. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    hee luca, ja klopt. Je krijgt dan dezelfe rechten als getrouwden. Mijn schoonzus en zwanger vonden het trouwens erg leuk om peetoom en tante te worden :D

14. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Blike gefeliciteerd en tuurlijk zijn ze blij ;) is een hele eer toch?

ik ben eindelijk klaar met alles vandaag, heb geschilderd, muren gewassen,wassen gedraaid, alles gepoetst. Je zou bijna denken dat ik last heb van nesteldrang ;) al is het daar veeeeel te vroeg voor haha.

nu lekker bankhangen :D
    morgen verjaardag van mn nichtje, is het dochtertje van mn broer en die word alweer 10! Ongelofelijk, waar blijft de tijd. Mijn broer is trouwens maar anderhalf jaar ouder dan ik dus hij was er heel vroeg bij, en ik wat later haha. Ik heb ook nog een neefje van 6. Vroeger riep ik altijd voor de grap: ik begin pas aan kinderen als die van jou oud genoeg zijn om op te passen. Maar volgens mij is er iemand daar boven die dat iets te letterlijk genomen heeft, grrrr!

fijn weekend allemaal nog he!

15. Wauw Paula respect! Jij bent nog actiever geweest dan ik vandaag! Haha gaat misschien ook wel iets makkelijker dan bij mij, maar toch respect :D

Ah leuk dus je bent al 2x tante :D Ik vind 10 en 6 een prachtige leeftijd om op te passen :D Anders moet je nog zo lang wachten he hahaha! Veel plezier morgen op de verjaardag van je nichtje :)

en Blike veel plezier in Berlijn morgen!!!!!!!!

16. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    paula--> heerlijk hoor naar tenerife :D ga er zeker maar van genieten want dit word gewoon echt jullie laatste vakantie met zijn 2tjes.
    heb je ook al iets geregeld voor de hond?
    nou dat met dan strippen had ik dus ook nooit gedaan hoor ennuhhh die vent was geen lekker ding dus hij hoefde het ook niet te doen haha.

blike--> super dat je zwager en schoonzus dat willen voor jullie!!
    is ook wel echt een hele eer als het je gevraagd word hoor.

luca--> lekker hoor weer je dingetjes uit nl. maar hebben ze daar dan ook geen hagelslag?? dat kan toch echt niet missen hoor :D

iedereen lekker weekend!!
    ik heb vandaag lekker een rustig avondje morgen met een groepje bbq-en en ik ga lekker gourmetten dus we gaan meteen even genieten van het mooie weer want is weer snel voorbij
    oja en we gaan weer lekker naar het hondenstrandje dus dan kan de hond weer zwemmen :D

17. Haha nee erg he! Ik ga het ook maar invoeren denk ik, samen met oa rookworst, roze koeken, en nog heeeeeel veel meer hollands lekkers! :cool:

18. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Blike, veel plezier he!

Ikkuh, kimbo gaat naar mijn schoonouders, die zijn er ook helemaal gek mee dus dat komt goed.

luca, er zijn toch wel een paar typische hollandse dingen die ik ook zou missen hoor. Een stamppot met verse worst bv, heerlijk!

verder weinig nieuws hier, alles gaat hetzelfdeals anders dus nog geen reden om te denken dat het raak is deze ronde. Nog een week afwachten.

fijn weekend nog allemaal!

19. Paulaa ik vind het zo spannend voor je! :D
    Kimbo lekker uit logeren :) En jullie lekker op vakantieeee!

Oh ik heb echt enorme rugpijn na de grote schoonmaak van gisteren. En vriendlief heeft hoge rugpijn, lijken net een oud stel! Net even de laatste lakentjes gestreken en het ledikantje opnieuw opgemaakt. Maar begin nu ook weer een beetje pijnlijke harde buiken te krijgen, had vannacht ook veel voorweeen en verlies weer delen van mijn slijmprop. Vandaag maar even niet bevallen, het is echt TE warm!

Deel Deze Pagina