Jee Igor eerst lekker op vakantie en dan vol goede moed de molen in JPostma, gefeliciteerd! Is Riemer een Friese naam? Heb er nog nooit van gehoord. Wel erg origineel! Een erg mooi mannetje hoor! Geniet ervan. Paula tja meid het blijft afwachten he.. en dan gaat de tijd langzaam! Haha oh geloof me je kunt heel veel eten kwijt in je lijf voor je darmen het opgeven Hopelijk gaat het snel weer over want het is rot. Ik heb mijn gordijnen gehaald dus als het goed is straks geen last meer van oma (tenzij ze via het andere raam gaat gluren maar dat is te hoog voor haar haha, en daar koop ik binnenkort nog gordijnen voor). Daarna lekker naar het strand geweest, onder de parasol best goed uit te houden. En vanavond lekker pasta met tonijn eten, jumm!
Jpostma, gefeliciteerd met Riemer! Mooie dag, op mijn verjaardag ik denk dat jij later bij de club bent gekomen, ik ben een hele tijd weggeweest Paula, ontbijtkoek en koffie is bij mij altijd een goeie. Misschien kan je dat eens proberen! Igor, fijn om te horen dat je meteen doorgestuurd werd en alvast een fijne vakantie gewenst! Sas, hier is de omweer al begonnen. Alleen nog geen regen of hagel. Wel wat minder benauwd nu. Paula, het blijft nog even spannend. Gewoon om 6 uur 's ochtends testen net as ik als het raak is slaap je daarna wel niet meer Luca, fijn dat je bliekende oma nu straks buiten kan houden. Volgens mij is de regen nu wel begonnen...
igor--> mooi hoor je uitbouw het schiet echt op gaat snel hoor!! gaan spannende tijden voor je beginnen dan nu je binnenkort naar het ziekenhuis mag. lupita--> oei zeg wel rustig aan doen dan he hopen dat je niet te vaak gaat krijgen zou erg vervelend zijn noamy--> super dat je de kleine nu steeds vaker voelt en je vriend het ook kan voelen zal die wel geweldig vinden paula--> jeetje heftig van je vriendin allemaal ik hoop dat het niet is uitgezaaid, gelukkig is ze wel positief dat werkt ook mee (denk ik) hopen dat je zwager dan snel weg gaat maar als zijn ouders nu op vakantie zijn vind ie het dan niet juist lekker om er al heen te gaan? spannend hoor het wachten ik ben zo benieuwd ik hoop zo erg voor je dat het raak is!! en als je mag testen kan je je vriend dan niet even op 1 of andere manier even de slaapkamer intrekken ofzo?? snap echt dat je het even met zijn 2en wilt delen de uitslag daar heb je je zwager niet bij nodig. luca--> en is het gelukt een zwembadje kopen? ik heb er ook 1 gekocht een keer echt heeeeeeerlijk moet hem alleen nog in de tuin zetten maarja het warme weer is hier elke keer voor 3 dgn. ofzo nou lekker de gordijnen zijn er even laten ophangen ze ze kan niet meer gluren en zorg wel dat er geen trappetjes buiten staan haha dan kan ze ook niet in het hoge raampje gluren haha noamy--> gefeliciteerd met je nichtje!! geniet er nog even van zometeen ben jij aan de beurt he. jpostma--> gefeliciteerd met je kindje!!! wat een mooi kindje zeg!! zo te horen heeft dus alles zijn voor en nadelen met de bevalling geniet lekker van je kindje nou hier niet veel bijzonders te vertellen was dus lekker naar het hondenstrandje geweest weer gisteren echt heerlijk en toen een klein kinderbadje gekocht en de hond verder in de tuin laten spelen
Ikkuh oh haha dat ziet er lekker uit voor je hond Luxe hoor! Heb geen badje meer gekocht, vriendlief vind het onzin hier op het platteland omdat het zo kapot is en er veel geld in gaat zitten en het water snel vies wordt. Hij wil liever sparen voor een echt zwembad Gelukkig is het strand dichtbij!
Heej allemaal. Terug van weg geweest.. Sorry daarvoor! Ik heb wel regelmatig mee gelezen. Maar steeds te weinig energie gehad om zelf wat t posten. Hoop dat ik nog met jullie mee mag kletsen..? @ Saskia --> Nogmaals gefeliciteerd!! Wat een mooi mannetje. @ Luca --> Jij kan ook al aftellen. Spannende tijd breekt aan! Las ergens dat je het heel rustig aan moet doen.. wel doen he! @ Jpostma --> Volgens mij kennen wij elkaar nog niet.. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!! @ de rest --> ik lees dat er een aantal druk bezig zijn en aan het begin staan van de medische molen. Ik hoop dat jullie snel zwanger mogen worden!! Met mij gaat het redelijk. Alweer 33 weken zwanger! T wordt nu allemaal wel zwaarder, lichamenlijk. Nog 1.5 dag werken en dan heb ik alweer verlof.. heerlijk!! Ik heb nu weer wat meer tijd en energie dus zal vaker wat lezen en posten. Liefs!
Goedemorgen allemaal! luca, eindelijk gordijnen, wat moet dat fijn zijn ikkuh, wij hebben ook een badje voor de hond, vind ie geweldig. Wij hebben zon zandbakschelp gekocht en water in gedaan, kan hij hem iig niet kapot maken. asun, leuk dat je er even was, hoop dat je je snel wat fitter voelt. ik heb sinds gister avond een hele vieze smaak in mn mond, alsof ik mn tanden niet gepoetst heb, herkent iemand dit toevallig??? Mijn smaak is bij sommige dingen ook echt minder. Ik proef zoete dingen minder zeg maaar. Bij mn vifit proefde ik alleen het zure, en mijn sultana smaakte nergens naar. Koffie smaakt nog wel . Is dit dan eindelijk een symptoom of heeft mn lichaam weer een nieuw trucje? Haha.
Goedemorgen! Hee Asun, wat leuk om je weer eens voorbij te zien vliegen 33 weken alweer, nog maar een paar weken te gaan dus! Hopelijk krijg je het nu wat rustiger. Ik had inderdaad tussen week 24 en week 36 verplichte rust ivm vroege weeen, maar nu ik de prematuriteit voorbij ben mag ik gewoon alles weer GELUKKIG! Het is hier nu ook zoo warm dat ik het echt niet uit zou houden in huis heel de dag Paula ja sorry maar ik herken dat ook als symptoom Haha alleen had ik het in de eerste ronde ook en toen was het niks. Maar dat met dat eten opeens anders smaakt dat had ik wel echt alleen in de zwangere ronde! Toen smaakten sommige dingen opeens heel sterk naar 1 ingredient en was het niet lekker meer Haha gelukkig is dat nu over Ik duim nog steeds mee voor je!! *Duimduimduimduimduimduimduim*
morning iedereen het noodweer overleefd!!! wat ging het erop gisteravond zeg bah bah en wat was het warm heb de hele nacht bijna niet geslapen!! vandaag mn werk maar s bellen.............zie er echt tegenop maar wil n gesprek om alles weer te bespreken en aan te geven dat ik geen hele dagen ga werken op dokteradvies bah t liefst ga ik helemaal niet meer.................... en straks even naar prenatal n stokke eetstoel halen voor de kleine! had geld van mn opa en oma ervoor gehad dus meteen maar halen voor t wellicht ergens anders voor gebruikt gaat worden! asun! gelukkig bijna verlof heerlijk!!!! ikkuh wat heerlijk die hond zo in het badje!! hahahahaah paula hoop allemaal goede voortekenen!!!
Paula ik ga het even voor je opzoeken in mijn documentatie ... Ah gevonden!: 6DPO: Trekkerig gevoel linksonder, vanmorgen 10 sec dubbel gelegen van de pijn. Weer veel witte afscheiding. Bijzonder goed humeur na maar een paar uur slaap ivm veel woelen en kindje wakker in de nacht, wel moe nu. Zachte en grote borsten maar geen pijn, wel harde rechtertepel. Geen puisten. Rond middageten misselijk, winderig alleen vanochtend. Af en toe heel warm. Dorst in de ochtend, veel plassen ook zonder gedronken te hebben. Brandend maagzuur. Veel trek maar niks is lekker. Ijzerachtige smaak in mond, misschien in de avond een klein beetje rozeverlies gezien? Na het eten vol gevoel en erg misselijk, in het zwembad een oprisping gehad. Vergeetachtig en onhandig. Gister smaakte een glas wijn absoluut niet. Onrustig gevoel. en op 7DPO dit: Vanmorgen heel hard behoefte aan koffie, werd zelfs kwaad omdat de melk op was. Dit weet ik nog heel goed, haha. Was toen zo pissig dat ik in pyjama en al naar het tankstation ben gereden om melk te halen. Toen twee enorme bakken koffie op omdat ik er zo'n trek in had en daarna was ik supermisselijk 8DPO: Honger maar niets smaakt lekker. Appelmoes smaakt heel vies 9DPO: . Ijzerachtige smaak in mond. Tandpasta smaakt zoet? 11DPO: misselijk na koffie, geen trek in zoetigheid En zowat op elke dag heb ik staan; harde ontlasting/obstipatie Oh en dat trekkerige gevoel heb ik staat op 5 en 6 DPO. Daarna veranderde het in dit: - 7dpo: Niet echt steekjes meer, heel af en toe nog links of rechts. Wel een apart gevoel, soort van krampen maar niet echt pijnlijk, vaag algemeen gevoel in buik - 8dpo: Aanhoudende kramperige pijn die niet scherp is maar dof en aanhoudend, net als darmenpijn - 8dpo: Krampjes trekken door naar benen, worden in de avond ook heftiger, zelfs pijnlijk - 9dpo: heftige trekkerige buikpijn - 10dpo: Pijn in buik, vol of zwaar gevoel Zo, hoop genoeg?
Noamy succes met bellen naar je werk. Wanneer moet je weer beginnen? En leuk die Stokke eetstoel! Wilde hem ook maar uiteindelijk niet gedaan want er komen zoveel accessoires bij kijken dat het me iets te veel werd Misschien later nog een halen als je zo'n babyopzet niet meer nodig hebt want zo'n stoel gaat heel lang mee natuurlijk.
Luca, super bedankt! En ik herken best wel een paar dingetjes. Niet alles maarja ieder mens is ook anders natuurlijk. Ik zei gisteren nog vol overtuiging tegen mijn vriend dat ik zeker wist dat het toch niet gelukt was, gewoon omdat ik het zo voelde maar dat is vandaag best veranderd, heel raar, maar goed, ik ga jullie deze keer niet gek maken met vanalles, hebben we toch niks aan. Maar het vertrouwen begint toe te nemen
tja, het rotte is dat het toch afwachten blijft, wat je ook voor vage dingen voelt. Maarrr gelukkig is het niet zo lang meer! Nog 5 dagen! Ik heb eindelijk een diaperchamp besteld! hij was een tijdje niet leverbaar maar vandaag was ie er weer, dus heb gelijk mijn slag geslagen haha en hij wordt tussen 4 en 6 juli geleverd.
ja idd luca die stoel is idd erg duur door alles wat erbij komt na n half uur twijfelen hebben we m toch genomen! had 150 euro van mn opa en oma gehad en de rest hebben we zelf bijgelegd dan is het nog enigsinds te doen!!!! en wat is diamperchamp?????!!
Paula, ik heb wel vaker gehoord dat zwangere last krijgen van smaakveranderingen, dus wie weet spannend hoor!! Noamy, heb je je werk nog gebeld? En wat zeiden ze? Hier is Milan gelukkig weer zichzelf, omdat het weer afgekoeld is.
oh ja mn werk........ heb gebeld idd en mn manager had idd voor maandag een gesprek voor 9 uur gepland staan! ik krijg ook een andere functie zei hij maar dat bespreken we maandag ik zou het minder druk krijgen dis klinkt posi ook meteen gezegd dat ik op doktersadvies geen hele dagen ga werken! is ie vast voorbereid! gelukkig is milan weer verlost van de hitte is ook niet normaal heet geweest bah
ik heb het nog steeds heet diaperchamp is een soort luieremmer maar met een speciaal systeem waardoor er geen geur uit komt. Toen ik nog oppaste hadden veel gezinnen die en vond 'm echt ideaal. Vandaar dat ik er graag een wilde Oh ik was net even naar de winkel en ze hadden birkenstocks dus ik heb 1 paar voor mijn lief en 2 paar voor mezelf gekocht. Maar nu baal ik, was misschien iets teveel van het goede