Asun, fijn om te horen dat het goed gaat! Lekker bijna zwangerschapsverlof, dat za wel fijn zijn. Lekker rustig aan doen Ikkuh, lekker zo'n badje voor de hond. Zal die wel blij mij zijn met die warme dagen (die random komen, haha) Paula, nog even volhouden meis! Ik duim in ieder geval voor je! Noamy, werk al gesproken? Saskia, fijn dat het weer lekker gaat met Millan. Dat warme weer is ook niet fijn voor zo'n uk.
noamy--> klinkt al wat positiever he op je werk hopen dat het ook echt prettiger en minder stresserig voor je gaat worden. luca--> erg handig je waslijstje altijd goed vergelijkingsmateriaal, als de niet zwangeren wat willen weten dan komen ze allemaal naar je toe haha asun--> gelukkig gaat alles goed en dat je weer wat meer energie krijgt nu en dan lekker zwangerschapsverlof heerlijk dan heb je even alle tijd voor jezelf
Snap er niks van, 's ochtends heb ik zo goed als geen buikje en zodra ik 's avonds gegeten heb lijk ik net een paar weken langer zwanger! Haha. Ik heb een vooraf buikfoto gemaakt en nu laatst weer eentje maar maak ze 's ochtends anders vind ik dat ik vals speel Sorry, moest ik even kwijt
Lupita, het komt door je darmen. Die verplaatsen zich nu en daardoor ben je na het eten meer opgeblazen dan anders. Straks rond 12 wk hebben je darmen hun plekje gevonden en dan lijkt je buik meestal weer iets kleiner. Daarna komt de echte babybuik
Heej allemaal Nou, heb echt een paar prachtige dagen gehad in Berlijn, veel gezien en lekker op terrasjes gezeten! Was ook zulk heerlijk weer Roxie: Welcome back fijn dat je het lekker hebt gehad in Italië en inderdaad, tis ook wel even lekker om er even allemaal niet mee bezig te zijn lijkt me! Igor: De uitbouw schiet inderdaad al mooi op! ziet er mooi uit!! Echt fijn dat jullie doorgestuurd worden zeg! Veel plezier in Spanje!! Geniet ervan! Naomy: Wat leuk zeg, al die babietjes in de buurt Lupita: Rustig aan meid. En heeel voorzichtig met katten, heb zelf in deze zwangerschap ook een nare ervaring en spannende tijd daardoor gehad... Saskia: Oeh zes uur slaap is al best lekker toch?? geniet er maar gewoon lekker van meid! voor je het weet is hij alweer erg gegroeit... Paula: spannend meid! dat trekkende gevoel had ik ook ben je er al uit dat je zondag of maandag gaat testen?? Asun: Welkom terug! 33 weken alweer Luca: haha dat lijstje van je herrinner ik me nog wel
blike welcome back!!!! fijn dat je het leuk hebt gehad!!! ja leuk he al die babietjes!!!morgenavond gaan we naar haarlem ons nieuwe nichtje bewonderen!!!!! ben zoooo benieuwd!
Blike, wat goed dat je het zo naar je zin hebt gehad! Het weer was er inderdaad wel naar!! Verder alles goed?
Lief meiden dat jullie zo meeleven Blike, Milan groeit al zo hard, wou dat ik af en toe ff de tijd stil kon zetten. Fijn dat je het zo leuk gehad hebt in Berlijn! Noamy, fijn dat het met je werk positief klinkt. Ik hoop voor je dat jullie eruit komen!!
@ blike--> jij schiet ook al op!! Gaat t allemaal goed? @ Luca--> ik hoor verschillende verhalen over de diaperchamp. Zowel positief als negatief. Wij gaan eerst voor de gewonen luieremner Vandaag m'n laatste volle dag werken!! Daarna alleen dinsdag nog een afspraak en dan verlof!! Ben nu echt aan het aftellen. Ben echt zo moe! Kan de hele dag wel slapen. Sinds eersgister heb ik last van bekkeninstabiliteit.. Werkse vandaag iedereen
Goedemorgen! Asun succes met je laatste volwaardige werkdag! BI lijkt me heel rot inderdaad diaperchamp tja ik heb er zelf goede ervaringen mee maar het is geen wonderding natuurlijk, hij zal af en toe ook geleegd moeten worden Maar wel handig omdat wij geen kliko hebben. En om nou voor elke luier 10 min naar de bak te lopen is ook zo wat haha Hier geen nieuws, ik wacht op mijn kind
Luca: Ja met mij verder wel goed, gelukkig geen buikpijn meer gehad zoals ik vorige week woensdag had. Berlijn was erg vermoeiend, veel gelopen en kan het nu ook echt wel weer aan mijn bekken merken, maar moet zeggen dat het het waard was. Jij bijna 37 weken zie ik! Wauw!! moet eerlijk zeggen dat ik nooit gedacht had dat je die zou halen! Echt heel fijn voor je meis.. nu mag je ook echt gaan hopen dat je meisje zich binnenkort gaat aankondigen of niet Asun: Aaah heerlijk, vanaf vanavond dus lekker verlof! Ben heel stiekem nu al aan het aftellen... (nog acht weken werken) Nog even meis, dan kan je lekker gaan bijslapen! Vervelend van je bekkeninstabiliteit, heb sinds een week of 20 ook last gekregen van mijn bekken. De enige tip die ik je kan geven is: probeer gewoon lekker rustig aan te doen en je activiteiten te plannen! Vandaag telefoontje gehad dat de babykamer 19 juli geleverd wordt jeeeej!! Alleen is de babykamer dus nog steeds niet af... vriendlief heeft dus nog drie weken om zowel de zolder als de babykamer af te maken.. Hij heeft me een aantal weken geleden beloofd dat het dan af zou zijn... ben dus zeer benieuwd hoe hij dit denkt te gaan doen. we shall see.... misschien verbaasd hij me wel
haha Blike, ik hoop al!! Vk is net geweest en ondanks dat ik het halve huis heb verbouwd (nesteldrang he ) was er 0,0 activiteit op de ctg. Volgende week wil ze weer gaan toucheren om te kijken of het al opschiet. Hopelijk gebeurt er iets Wel een fijn idee dat je geen buikpijn meer hebt Jammer van die bekken, maarja het wordt nu ook zwaarder dus is het logisch. Nu ik weer beweeg voel ik het ook meteen Ik ben inmiddels toch heel blij met mijn birkenstocks-aankopen Zelf heb ik zilver en zwart gehaald en voor vriendlief bruine, vind dat zo mooi met zijn gebruinde huidje Eerst vond ie het voor homo's maar nu vind ie ze zelf toch ook wel leuk En het loopt zo lekker
Jeetje Luca... mag je eens lekker veel activiteit en weeën hebben, dan heb je ze juist weer niet... misschien ga je nog wel overtijd... you never know Maar ik hoop dat je meisje zich nu snel aankondigd hoor meid!
Iedereen bedankt voor de felicitaties @Paula: Zo'n weeenstorm is idd geen pretje. Je weet niet waar de ene wee ophoudt en waar de ander begint. Daarnaast was ik ook erg misselijk. Maar we hebben het overleefd. Was blij toen de vlos er was. Die heeft me er doorheen geloodsd. @Luca: Riemer is idd een friese naam. Ik wou beslist een friese naam. De 2de naam Anto komt van mijn vriend zijn vader. Mijn vriend wou hem graag vernoemen. @Lupita: Ik ben er idd later bij gekomen. Eind november vorig jaar geloof ik. @Ikkuh: Idd, voordeel is je hebt het snel gehad maar nadeel is dat je continu in de weeen zit. En als je dan ook nog veel rugweeen hebt dan heb je het helemaal wel gehad... @Asun: Heerlijk verlof, geniet ervan. Je kan dan eindelijk lekker tot rust komen. Ik vond mijn verlof ook heerlijk ondanks dat ik stiekum me werk wel een beetje miste. Maar dat kwam vooral omdat ik al gauw niks meer te doen had, haha. @Noamy: Fijn dat je van het werk eindelijk positief nieuws hebt. Hopelijk wordt de stress eindelijk wat weggenomen. Veel plezier vanavond bij je nichtje. @Blike: Heerlijk berlijn! Fijn dat je het leuk hebt gehad. Ik wil er ook wel weer es uit maar ja moet nog ff geduld doen. Hoe gaat het verder met je? Nog last van je bekken?
Hi meiden, ik ben mezelf vandaag een beetje kwijt geloof ik Kan mijn rust maar niet vinden. Ik zit maar aan de weeenthee, dat zou helpen de weeen sterker te maken als je al last hebt van gerommel, en dat heb ik sinds vanmiddag dus we proberen het maar he Paula hoe gaat ie met jou? Nog klachtjes of enig voorgevoel? Noamy hoe was het op kraambezoek? Lief klein beebje?
whahah ja het is een heel smerig mengseltje van kruidnagelen, kaneel, gember en verveinethee. Zo ongeveer alles wat ik vies vind Maar ga er niet vanuit dat het werkt hoor. Hoewel mijn buiken er wel harder van worden. Gaan zo lekker tortellini eten met spinazie. Er stond vandaag een heerlijk windje dus heb alle ramen en deuren opengegooid en het huis is lekker opgefrist! Vanavond lekker bankhangen met een boek van mijn reader denk ik.
blike--> heerlijk hoor even weg geweest en dat je zo van het weer heb kunnen genieten kwam goed uit natuurlijk dus nog 3 weken heeft je vriend voor de kamers misschien wel goed om een tijdlimiet te hebben nu MOET hij wel opschieten haha. luca--> nou zo wil ze er graag uit en dan mag ze en blijft ze zitten haha. ik hoop dat je weeenthee gaat helpen en dat we morgen een berichtje zien dat je meisje geboren is. vind je birckenstocks zo lekker lopen? iedereen vind het lekker lopen ik heb zelf 1 paar gehaald vorig jaar al een aantal keer mee proberen te lopen maar ze doen me zoooooo'n pijn haha afgelopen maandag weer geprobeerd maar heb nu op allebij me voeten een wondje dus ben der weer klaar mee haha. asun--> je verlof is dus nu begonnen heerlijk hoor even tot rust komen goed uitrusten!