Lieve dames, Door alle drukte rondom geboorte van ons neefje en de voorbereidingen rond vakantie heb ik niet zoveel tijd gehad! Heb wel alles gelezen.. Wens jullie allemaal veel succes met bevallingen en positieve testen Ik zal proberen om vanuit onsvakantiehuis jullie op de hoogte tehouden! Veel liefs!!
Luca: oooh dat is één van mijn lievelingsgerechten! geniet ervan Ikkuh: Tsja... we zullen zien of het hem lukt Volgens mij begint hij de druk wel te voelen Aljaa: Veel plezier op vakantie!!!
Ikkuh; ja het klopt dat je er aan moet wennen omdat het zo'n ergonomische vorm heeft. Ik had in het begin ook wondjes onder mijn voeten en pijn tijdens het lopen maar op een gegeven moment was ik er gewoon aan gewend, en nu kan ik echt niet meer zonder. Als ik een keer gewone slippers aanheb dan voel ik hoe plat mijn voet ligt en dan doet dat weer pijn Heb elke zomer hetzelfde probleem met teenslippers. In het begin altijd blaren tussen mijn tenen, en later nergens last meer van Mijn havaianas heb ik ook al even in moeten lopen maar dat gaat nu ook goed. Ajlaa fijne vakantie!
Blike, fijn dat je het zo leuk hebt gehad. Altijd fijn er even helemaal uit en Berlijn lijkt mij ook super mooi, ben er nog nooit geweest maar moeten we toch eens doen. Asun, je hebt verlof!!! HEER-LIJK! ik begrijp goed dat je eraan toe bent. Geniet er lekker van. Noamy, ik hoop dat je baas het nu eindelijk begrijpt maar hij weet nu wat hij kan verwachten dus word tijd dat hij je serieus gaat nemen. Succes met het gesprek. Ik heb vanmorgen een test gedaan, zodat ik er zeker van kon zijn dat de pregnyl uit mijn lichaam is... maarja, ben er niks mee op geschoten want hij was positief. Nu moet hij negatief zijn is dat ding wel positief! haha. Maar goed, ik zit 10 dagen na de pregnyl en dan moet 5000 IE toch wel uit je lichaam zijn... Ik probeer er niet te veel van te denken maar ga morgen wel nog een test doen. Mochten we wel nog een aantal pogingen nodig hebben dan weet ik wel hoe lang het duur voordat dat spul uit mijn lichaam is. dus, is de test morgen negatief dan klopt het wel, is hij donkerder dan krijg ik toch serieus hoop en is hij hetzelfde dan weet ik het ff niet haha. Het is toch allemaal wat!
haha neeeeeeeeeeeeeee Paula dat meen je niet Ohh wat flauw zeg! Ik hoop voor je dat het een ECHTE positieve test is, en geen pregnyl-positest Ik las toevallig vanmiddag ergens nog op het forum dat pregnyl na 5 dagen uit je lichaam is. Je bent al 2x zo ver Spannend hoor, houd ons op de hoogte!
haha Paula en er moeten hier eerst wonderen gaan gebeuren voordat mijn vriend daarin toestemt Hij schijt 7 kleuren dat ie het hoofdje raakt
Haha, wat een leuke verhalen allemaal! Maar goed dat er niemand thuis is, ziet er zo raar uit dat ik achter de iPad zit te lachen
Paula.... dat meen je niet!! jeetje dat is raar... wat spannend meid, wanneer kan je officieel gaan testen??
Luca, nou ik kan je vriend nu wel begijpen hoor, je hebt nu ook al zon grote buik!!!! maar goed, het is natuurlijk onzin, want die kleine zit heel veilig opgeborgen. Maar goed, mocht je echt willen bevallen, trek die babydoll aan en verleiden maar!! haha. Volgens mij zijn we 9 maanden zo begonnen aan dit forum Dat het na 5 dagen al uit je lichaam zou zijn heb ik nog nergens gelezen... Het ligt ook aan de hoeveelheid. 5000IE kan tot 10 dagen een vals posi test geven, zo staat het ook in de bijsluiter. Er zijn dames die het bijgehouden hebben en waarbij het na 7 of 8 dagen al uit het lichaam was, maar ieder mens is anders natuurlijk. Ik ga er alleen wel een beetje vanuit dat zo'n bijsluiter hoort te kloppen toch? en meestal nemen die geen risico's.... denk ik.... Nouja, we zullen het morgen zien. Misschien meer duidelijkheid, misschien niet. Maandag weet ik het zowieso.
Ja ik heb er de ballen verstand van hoor Paula dus als jij het zegt zal het wel kloppen Maar het blijft toch spannend! Moet je maandag ook weer naar het ziekenhuis, of als je ongi word? Of moet je dan bellen ofzo? Ben benieuwd hoe dat gaat. Neem aan dat je dan ook een vroege echo krijgt ed mocht je zwanger zijn?
Luca ik heb geen idee! Haha. Ik moet zowieso bellen, of om een nieuwe afspraak te maken voor een fm of om te vertellen dat ik zwanger ben en dan hoor ik wel hoe verder neem ik aan. Ik denk alleen dat ik bij zwangerschap pas mag bellen 14 dagen na de iui, ook al is mijn lf normaal korter. Maar ach, is het maandag nog positief dan bel ik gewoon en dan hoor ik het wel. Goed duimen voor me he!
Heej meiden Ohh baby elise was zoooooo n schatje! Zo lief zo mooi en zooooo zoet! Geeft geen kick en ze moeten haar zelfs wakker maken voor eten! Hahaha cht n klein poppetje en zoooooo onvoorstelbaar dat wij over 14 weekjes zo ook zullen zitten!! Ohh luca en paula!!sex! Haha mijn vriend vind t ook niks hoor sex nu! En ik heb er ook bar weinig zin in! Sommige vrouwen schijnen extra geil te worden als ze zwanger zinn nou ik niet hoor! Had ik ook niet van mezelf gedcht hoor geen sex te hebben zo lang maar het is wel zo en daarbij komt dat manlief t ook niet erg opwindend vind zijn zoon in mn buik en hij erbovenop en in mij.......sorry hoor voor de verwoording ik drijf lekker door!! Haha Birckenstocks vind ik ook helemaal geweldig! Ikkuh je hebt verschillende voetenbedden! Wellicht heb je net de verkeerde aangeschaft! Ik zal even kijken morgen of ik nog kan zien wele ik heb die niet pijnlijk zijn heb namelijk ook pijn met mijn eerste paar gehad en daarna nog 2 paar gekocht met dus t heerlijke voetenbed!! Ajla fijne vakantie!! Blike zal zeker vermoeiend geweest zijn berlijn.....lekker e rust akken dus nu! En vriendlief achter zn reet aanzitten dat ie nu is alles af gaat klssen op zolder en t kamertje!! Ben beniewd wat jullie ervan gaan maken!! Hoop niet dat ik emand vergeten ben sorry daarvoor dan.... Ik heb mrgen over 1 week de 3d echo!Ik kijk r zoooo naar uit! Ben zooo benieuwd he onze kleine man eruit ziet! Mn ouders en schoonoders gaan ook mee!!!
Goedemorgen! Paula en en en? Heb je al een test gedaan of wacht je expres tot het niet ochtendurine is Spannendddd! Noamy aahh wat lieff Hier nog een die het zich niet voor kan stellen. Over hooguit 4 weken al! Spannend de 3d echo! En leuk zeg dat alle opa's en oma's mee gaan! Zal voor hen ook heel bijzonder zijn. Had 'm ook graag gedaan nog met 26/28 wk maar dacht dat het niet kon op corsica. Kom ik vorige week een meisje tegen in de supermarkt die drie maanden zwanger is en al een 3d echo heeft gedaan hier! Gewoon daar waar ik altijd bloed ga prikken Nouja, volgende zwangerschap beter. Nu is het wel extra spannend hoe ze eruit zal zien! Ik ben echt zoooo retenieuwsgierig! Birks; ohja dat kan wel kloppen wat Noamy zegt want k had eerst van die teenslippers gekocht en daar had ik pijn van want die waren ook eigenlijk te breed voor mijn voet. En nu heb ik van die gewone slippers, die zijn smaller. Ohh meiden vandaag ben ik 37 wekennnnn ! Wat een mijlpaal, laat die baby maar komen hihi. En het is ook nog eens 1 juli dus ons meisje wordt een julibaby! Hoera!! Ik ga even een feestje in mijn eentje vieren!! En ik word net wakker van pijnlijke krampen Ze zal het toch niet zoo letterlijk hebben genomen?
Oehhh spannend luca! En jij bij de 37 weken aangekomen( wie had dat gedacht!) en ik morgen alweer 26 en sinds vandaag onder de 100 dagen!! Jeeeejjjjj
Goedemorgen allemaal! noamy, ja wat zijn diee baabytjes toch altijd schattig he! Ik kan daar gewoon constant naar zitten kijken, de gezichtjes die ze trekken, zo mooi! en wat leuk een 3d echo, zou ik ook willen doen dalijk. En zeker leuk dat je oudes en schoonouders mee gaan. Het schiet voor jou ook al op zeg! En bedankt voor de sex uitleg, nu begrijp ik het helemaal!!! Hahaha. luca, ik heb vanmorgen getest en hij was bijna negatief, nog een heel licht lijntje maar de spuit is nu wel uit mn lijf iig. Dus het klopt wel, duurt bij mij gewoon 11 dagen ipv 10. Maar wel een grote domper vandaag want mn migraine is er weer.... Dat kondigd toch altijd wel mn ongi aan dus ben bang dat het game over is.... maar het is bijna weeken dus genoeg agfleiding tot maandag.
haha de sex uitleg Ohh dus tegelijkertijd goed en slecht nieuws! Ik blijf gewoon stug doorduimen hoor ondanks je migraine. Gelukkig het weekend voor de deur idd! Even gedachten afleiden tot maandagochtend Heb je nog leuke plannen??
Luca, een beetje afleiding wel gelukkig. Morgen een verjaardag/bbq, dus dat is weel een lekker vooruitzicht. Verder boodschappen, puppy cursus, en de rest van de tijd word opgeslokt door mijn schoonbroer ben ik bang.... Maar goed, dat geeft ook genoeg afleiding Het enige lichtpuntje vandaag is dat mn temp ineens 37,5 is. Normaal max. 37,3 wat hij dus ook al 5 dagen was. Maarja, mn hoop is weg door die hoofdpijn. We zullen het wel gaan merken de aankomende dagen.