woooooww paula! wat spannend!!!!! Oh ik hoop het zooooooo erg voor je!!! Dit kan toch haast niet anders? Luca: babyboom kijk ik ook!! leuke serie hé?
Paula, wat ongelooflijk spannend. Ik duim keihard voor je, hoop echt dat het raak is!! Hier een lekker chill weekend. Vriendlief heeft gister een megatv gekocht dus ben nu vanalles aan het downloaden. Ga zo Water for Elephants kijken, het is toch niet echt weer om buiten iets te gaan doen...
haha oke Paula, ben een beetje emo de laatste dagen Jank om alles! Blike; jaaa echt leuk maar wel tranentrekkend en heftige verhalen! Roxie geniet ervan voor de megatv
spannend hoor Paula! Ik had ook allemaal ongesteldheid trekjes terwijl ik toch zwanger bleek te zijn, opgeblazen gevoel, puistjes. Dus je weet maar nooit! Ben lekker aan de vette hap, broodje kroket met mosterd en er gaat straks nog een kaassoufle in denk ik
he balen, net naar iedereen aan het reageren stopt internet ermee.. nou moet ik later reageren want moet weg..
Roxie geniet van de filmpjes op je mega tv! Lupita lekker vette hap ben ik ook zo dol op in de zwangerscap! Haa en had net zoals jou ook dat ongi gevoel en was/ben zwanger dus e is idd altijd hoop ook al voel je t! Ik ben weer ff misselijk op bed gaan liggen Hebben de zwangere dames hier ook wel s last van gehad zo af en toe?? Ook heb ik zo n rare nasmaak in mn mond al dafen! Nadat ik wat gegeten heb bah!ook bekend bij iemand???
noamy, na mijn vette hap was ik super misselijk.. haha. Teveel gegeten in 1 keer. Als ik rustig en kleinere porties eet voel ik me meestal goed. Ben wel met vlagen misselijk, een beetje eten helpt dan meestal wel. maar ik zit nog in mijn eerste trimester dus dat is normaal, ik weet niet hoe het zit als je al verder bent. Mooie buikfoto's van Luca en Asun, super leuk om te zien. Ik zal die van mij maar niet posten want die stellen niks voor komt later in de zwangerschap wel. Pff... kom net terug van boodschappen, valt ontzettend tegen zeg! Ik weet steeds niet wat ik moet halen en waar ik zin in heb. Daarnaast ben ik steeds heel erg moe dus heb er ook helemaal geen zin in. Daaraan merk ik nog het meest dat ik zwanger ben, steeds ontzettend moe zijn. Hopen dat het betekent dat mijn mini-beeb alle aandacht krijgt
paula--> woooooowwwwww ik hoop het echt zo erg dat het raak is maar dat moet gewoon na die tekenen hoor!!! spannend maandag jij ook succes ik zal voor je duimen luca--> leuk hoor nieuwe broek en slippers dan voel je je weer helemaal goed he met nieuwe kleding maarre wanneer beval je nou eens? ik zit te wachten haha met benieuwd naar der naam en hoe ze eruit ziet lupita--> moeilijk he boodschappen doen vind ik ook moeilijk haha en ben niet eens zwanger weet nou al iedere dag niet wat we moeten eten
Wauw Paula, ik hoop het zo voor je meid!!! Mijn duimen draaien overuren voor je. Ziet er leuk uit Luca Noamy, ik had dat ook dat ik later (redelijk richting het eind) in de zwangerschap misselijk was. Van die nare smaak had ik geen last. Heb vandaag bij de Aldi een kinderzwembadje gekocht, zitten ook van die ballen bij dat je hem als ballenbak kan gebruiken, superleuk ding
oh wat leuk sas! Dat zal Milan straks vast geweldig vinden als ie ermee kan spelen Ikkuh; ik wou dat ik het wist Volgens mij wel voor de 40wk, het rommelt sinds gister weer aardig! Heeeeel veel succes maandag, het is zo spannend! Bij babyboom zag ik ivf behandelingen en icsi volgens mij ook, dat is me toch een potje heftig zeg Echt diep respect hoor! Lupita haha ja vette hap is lekker maar je wordt er het makkelijkst misselijk van Boodschappen zijn altijd lastig, haha zoals Ikkuh zegt ik weet het sowieso nooit Elke dag dat wat-eten-we-vandaag dilemma. Ik kom toch heel vaak uit op iets met kip en dan heb ik weer net geen kip ontdooid typisch. Nu een keer wel aan gedacht dus vanavond eten we lekker kip tandoori, jee! Noamy nouuu geloof het of niet maar het is een van de eerste dingen die ik gewoon eens NIET herken Misselijkheid was bij mij met 12wk wel over gelukkig. Je zal nu wel op de verjaardag zijn? Veel plezier iig! Ik heb de broek die ik zocht gevonden! Vriendlief is lekker naar de kapper geweest en ik ondertussen naar de babywinkel om eindelijk het standaard voor het badje op te halen. Dus dat staat nu ook. Daarna gingen we lekker naar het strand en er stond een windje dus het was gelukkig niet zo heet, alleen ik had last van mijn buik dus zijn we na 2 uurtjes maar weer naar huis gegaan. Nu net thuis en nog even uitrusten Ben zo benieuwd wanneer het eens echt door gaat zetten!
Dat denk ik ook wel luca, vind het zelf stiekum ook wel leuk Wat fijn dat je dat je eindelijk de badstandaard hebt. Jeej niu dan moet je die broek maar gauw gaan halen (of heb je dat al gedaan?)
Hallo allemaal! nou jullie zijn heel beniieuwd natuurlijk en......... Ook al is het morgen pas officieel..... Ik denk dat we toch echt zwanger zijn!!! de tets vanmorgen was echt een stuk donkerder en het streepje spat er vanaf, binnen 3 min al. Het kan dus eigenlijk niet meer missen. morgen gaan we pas springen en juichen maar van binnen doen we dat al! Het is nog zo onwerkelijk en raar. Meteen de eerste iui al, echt ongelofelijk
Het gevoel is zelfs zo sterk dat we zo iets leuks gaan halen voor de opas en omas, die leven zo met ons mee en daar tegen liegen is dus onmogelijk, dus die mogen het morgen meteen weten. Jeetje, wat spannend allemaal!
waaaaah wat geweldig meid! Ga je gewoon feliciteren! Kan me niet voorstellen dat dit niet goed zit... dus GEFELICITEERD
Ff ego..... Zie nu net pas aan mn banner dat ik al onder de 100 dagen zit die er nog te gaan zijn! Whoehoe!!!!
Paula, wat te gek zeg!! Gefeliciteerd meid!! Wat gaan jullie kopen voor de opa's en oma's?? Ik hoop op een mooie plakbaby voor jullie
Roxie: Hoe ist met jou? zie dat je ook alweer bijna mag gaan testen... Naomy: jeeej onder de 100 dagen schiet al lekker op hé?