Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gelukkig noamy dat je maar 5 uurtjes per dag werkt voorlopig. Je hebt natuurlijk lekker lang vakntie gehad dus het is altijd weer even wennen. Gelukkig hoef je nog maar 8 weken (toch?) te werken :p Daarna heb je lekker verlof en dan kun je lekker op zoek gaan naar een baan die WEL leuk is!

Pff mijn ex zit al tijden aan mijn hoofd te zeuren dat ik hem nog wat foto's op moet sturen van de tijd dat we samen waren, maar elke keer heb ik er geen zin in gehad. Alleen hij heeft het nu echt al een miljoen keer gevraagd dus ben er nu toch maar aan begonnen. Maarja niet echt superleuk om te doen ofzo :)

2. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    paula--> GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!! jaja het is gewoon raak ik ben zooooooo blij voor je!! lekker meteen de eerste iui en niet meer voor behandelingen te hoeven echt geweldig

roxy--> hou de hoop erin hoor ik hoop gewoon dat het raak is deze ronde

babyboom--> nog nooit gezien maar zo te horen klinkt het wel intressant dus ga het een keertje kijken je kan het ook via i-net kijken toch via rtl ofzo???

luca--> ik hoop voor je dan dat je deze week zal bevallen dan zal het zeker wat rustiger voor je zijn lijkt me ook echt vreselijk hoor als je dan meteen bezoek hebt en anders gewoon weer laten wegsturen dat kan toch ook?

nou wij moeten dus nu vanmiddag om half 3 en ik ben zoooo zenuwachtig :S de uitslagen worden nu het verlossende woord.

3. ohh Succes Ikkuh!

je kunt ze terugkijken op deze site: Babyboom

4. Asun

Asun Niet meer actief

WOW.. jullie hebben veel gepost dit weekend zeg! Ik ga ff lekker bijlezen. Ik heb echt een super druk en leuk weekend gehad! Helemala geen tijd gehad om op t forum te kijken. Zaterdag heb ik samen met mijn schoonmoeder de hele tuin op de kop gegooid en allemaal leuke plantjes erin gezet. Het is echt heel leuk geworden!
    Zondag had ik mijn babyshower, allemaal vriendinnen en familie hadden ons huis versierd! Allemaal leuke kadotjes gekregen voor de kleine, en s'avonds lekker met de mannen erbij geBBQed. Ik had echt niet gedacht dat ze dit zouden doen.. SUPER! :D

Hoop dat ik in mijn reactie niemand vergeet.

@ Saskia --> Leuke een mamafiets! Al lekker gefietst?

@ Paula --> GEFELICITEERD!!! Geniet van dit mooie nieuws

@ Luca --> Mooie nieuwe outfit!! Enne geduld meis, jullie meisje komt echt als ze er klaar voor is. (zelf heb ik ook geen geduld hoor.. haha:D)

@ Naomy --> De tijd vliegt!! echt ongelofelijk.

@ Ikkuh --> Mijn duimen draaien ook voor jou! Hou je ons op de hoogte?

Babyboom kijk ik ook elke woensdag, samen met een vriendin! Echt zooo leuk. Alleen zou er zelf nooooooit aan mee doen, bah met mn hoofd op tv. Niks voor mij.

Nou ik ga eens lekker douchen en wat doen :). Zit nog steeds in m'n pyama.. oeps. Ik slaap s'nachts ook mega slecht. Overdag en s'ochtend kan ik juist goed slapen. Maarja wil dat ook niet te veel doen anders draai ik m'n hele slaapritme om. Ook weer niet handig.

5. Asun

Asun Niet meer actief

Deze wil ik jullie niet onthouden.. hmmmm

6. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    ikkuh heeeeeeel veel succes vanmiddag!!! ben erg benieuwd!
    hopelijk zijn jullie snel aan de beurt!!!!!!

asun wat leuk een babyshower!!!! ben benieuwd of ze dat voor mij ook nog gaan doen...........
    lekker cupcakje!!!
    en idd de tijd vliegt.......

luca ik moet idd nog 8 of 9 weken werken ligt eraan tot hoelang ik deels in die ziektewet blijf!!!
    maar idd 5 uurtjes is beter als de hele dag
    moet ook zeggen dat ik nu alweer beetje dizzy begin te worden etc dus tijd om straks naar huis te gaan!!!!!! :)

7. jummm Asun dat ziet er lekker uit!

Ja sorry, ik weet dat ze komt als ze er klaar voor is maar ik heb gewoon echt geen geduld meer :D Na 3 maanden hopen dat ze NIET komt, wil ik nu gewoon dat ze WEL komt!

Ik ging net voor Ikkuh op de site van babyboom kijken en heb nu het eerste seizoen gevonden dus die ben ik nu maar aan het kijken :p Van dit seizoen nog maar 2 afleveringen, jammer hoor :(

8. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey meiden!!

luca--> bedankt ik ga het even bekijken van de week babyboom :D ben heel benieuwd

asun--> leuk zeg!! een babyshower en helemaal lekker spontaan he. en lekker veel verwend dus veel gehad :D
    en ziet er heerlijk uit!! een cakeje

noamy--> jou dagje werken is weer lekker voorbij? en dan rustig aan doen de rest van de dag he dat je niet dizzy blijft.

nou meiden het verlossende woord is geweest hoor en we gaan op voor icsi!!!!
    ik ben zo blij dat het kan was zo zenuwachtig.
    dus we kregen meteen recept met alle medicijnen en prikken en zijn meteen naar de apotheek geweest moet besteld worden dus van de week krijgen we dat en dan kunnen we de eerstvolgende menstruatie beginnen!!!
    dus ik wil nu ongie worden ik ben er klaar voor haha :D

9. Woehoe Ikkuh wat een goed nieuws! Ben blij voor jullie :) nu snel ongi worden en beginnen met die molen! En dan hopelijk net als bij Paula in ronde 1 al raak!

En Paula hoe is het vertellen gegaan? Je zal er nu wel zitten denk ik :) succes en vooral veel plezier!

Hier vandaag vk geweest. Ik ha torenhoge weeenactiiteit dus verwachtte heel wat van het toucheren.. Nou er was dus mooi niks veranderd sinds 3 wk geleden! Nu nog steeds zo nu en dan een pijnlijke harde buik (wee?) maarja het kan dus makkelijk nog 3wj duren. Probeer mijn gedachten er een beetje af te houden maar dat is lastig! Stiekem hoop ik dat het nog doorzet vanavond of vannacht maar dat zal wel niet. Ze zeggen wel dat vlak voor e bevalt je bloeddruk vaak opeens stijgt en vandaag was ie 120/70 terwijl hij de hele zwangerschap al op 100/60 zit. Maarja we zullen het wel weer afwachten haha. Zitten nu op het strand even uitwaaien want het is heel benauwd, vanavond denk ik onweer op komst. Ohja en lief heeft de gordijnen opgehangen toen hij thuis kwam vandaag! Yes eindelijk van gluuroma af!

10. Oh en de vk zei wel dat als de weeen zo sterk bleven het wel kan zijn dat door de druk mijn vliezen spontaan breken. Maar dat is zo ongeveer de enige optie haha. En ze zei ook nou als deze je niet veel pijn doen dan ga je zo ongeveer fluitend door de bevalling heen straks. Laten we het hopen hahaha

11. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    ikkuh!!! wat een geweldig nieuws!!! en fijn dat jullie meteen na je ongi kunnen beginnen!!!
    wanneer verwacht je je ongi???!!!!
    oh ben zo blij voor je! en idd net wat luca zegt hopelijk is hetr bij jullie net zo snel raak als bij paula!!

luca nu wil je dat ze komt en dan wil t niet doorzetten he! haahaha altijd is dat zulke dingen bah!!
    succes meis!

12. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ikkuh, wat fijn! Hopelijk ben je snel ongi ;)

Asun, leuk een babyshower! Zeker als het ook echt een verrassing is.

Noamy, hopelijk heb je een lekker kort werkdagje gehad :)

Luca, leuk om je motivatie om te bevallen te lezen, helemaal duidelijk nu! Hopelijk gaat het allemaal snel gebeuren, en is het een eitje :D

13. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hee allemaal

Nou de zolder is bijna af :D
    Vriendlief is nu bezig met de laatste stukjes laminaat en dan kunnen we eindelijk aan de babykamer beginnen. Jeej! :D
    Morgenochtend moeten we naar de notaris, om een samenlevingscontract en twee testamenten op te laten maken.

Luca:
    Tepelstimuleerze ;)
    Waarom wil jouwn ex trouwens per sé foto's hebben van jullie samen? das best wel gek...
    Jammer dat het niet zo opgeschoten is bij jou daar beneden... afwachten maar meid!

Roxie:
    Hoe was je eerste werkdag weer na een maand vakantie? poeh zal wel aardig zwaar geweest zijn...

Asun:
    Wat leeeuuuk een babyshower :D cool zeg!

Naomy:
    Rustig aan hé meid?

Ikkuh:
    Oh wat een goed nieuws zeg!! Fijn dat jullie zo snel kunnen beginnen!!

De hond van mijn ouders is nu twee weken bij ons aan het logeren, en de katten zijn Not Amused.... de kleine zit de hele avond al onder de tafel en de grote begint steeds keihard te blazen als de hond iets te dicht in de buurt komt.

14. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ghehe, mijn katten waren gisteren helemaal bang van mijn neefjes :p

Wat was trouwens die nare gebeurtenis met jou en je katten? Ben wel benieuwd eigenlijk, mag ook via pb :)

15. haa Blike wat goed! Goed bezig die kerel van jou ;)
    Arme katten! Hopelijk wennen ze er een beetje aan.
    Geen idee, hij wil van elke gebeurtenis in zijn leven foto's hebben ofzo. Dit zijn foto's van vakanties die we samen hebben gehad en oud en nieuw 2009 enzo. Achja als hij er blij van wordt..

16. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Lupita:
    Toen ik een week of tsja... wat was het ook alweer 14 ofzo?? zwanger was ben ik op mijn werk gekrabt en gebeten door een valse kat (littekens staan nog steeds op mijn handen).
    Ik had mezelf al op Toxoplasmose laten testen omdat ik veel met beesten omging en wist daarom dus ook dat ik er niet immuun voor was. Was toen wel ff schrikken dus, direct bloedonderzoek laten doen en twee weken later nog een keer om te kijken of ik besmet was... Gelukkig was dit niet het geval, maar blijf tegenwoordig wel uit de buurt van gemene katten :D

17. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah ok, spannend inderdaad! Gelukkig niks aan de hand. Let ook wel op met mijn katten nu, beeb is belangrijker :)

18. Asun

Asun Niet meer actief

Blike wat fijn dat de zolder bijna af is!! En nu lekker inrichten.

Ikkuh wat een goed nieuws!! Hoop dat t bij jullie ook snel raak is!

Wij hebben ook 2 katten, echt schatjes! Zou niet zonder ze kunnen en willen.

19. Asun

Asun Niet meer actief

Owja luca wat spannend al die activiteiten in je buik!! Kan me voorstellen dat je niet kan wachten. Wanneer ben je ook alweer uitgerekend?

20. de 22e! Achja ik ga me even anders instellen; nog MAAR 2 weken en 3 dagen :D

Deel Deze Pagina