Dag dames, hier begint de hoop toch weer stiekem een beetje toe te slaan. Had vanochtend getempt en 37.0. Dat is goed, niet fantastisch, maar wel goed. Zere borsten en bij het plassen een paar druppels bruinverlies. Ik hoop natuurlijk dat het een innestelingsbloeding is, maar heb eigenlijk geen idee of dat bruin of rood zou moeten zijn. Morgenochtend maar weer even tempen en ik ga proberen te wachten met testen tot het weekend. Maar de hoop neemt dus stiekem weer toe, alhoewel ik het ook probeer af te remmen. Geen zin in weer een teleurstelling. Ben inmiddels verslaafd aan babyboom, heb net aflevering 3 gezien. Ik heb trouwens wel in elke aflevering die ik heb gezien die Alex en Marianne voorbij zien komen, met dat grote leeftijdsverschil. Vind het niet een heel leuk stel. Vind het zo bizar dat ze ook al helemaal kleertjes ging kopen en zo en dat ze precies weet hoe de kamer eruit komt te zien en welke wandelwagen ze wil. Dat is toch wel heel voorbarig, maar goed, ieder zn eigen ding natuurlijk. Ik leef vooral heel mee met dat stel met die jongen met kanker. Wat een heftige shit zeg, pffff.... Ikkuh, weet je wanneer je ongi wordt? Fijn als je er straks echt mee kunt gaan beginnen. En dan maar duimen dat het gelijk raak is. Paula is ons aller grote voorbeeld Mn eerste werkdag zit er weer op, moest er wel weer even inkomen zeg... Morgen zal het al beter gaan denk ik. Welterusten meiden!
Haha! Goed zo! Zo klinkt t helemaal niet lang! Helemaal niet vergeleken met mij.. Ik moet nog 6 weken. Dus als je met mij vergelijkt
Roxie innestelingsbloeding is over het algemeen rozige of bruine afscheiding. Dus het kan best! Spannend toch weer hoor. Jaa zij wonen in mijn wijk haha maar ik ken ze niet Vond het ook een beetje een vreemd stel, maarja. Ik vind dat stel die hun dochtertje Phileine met 22wk verloren heeft zo leuk, ben benieuwd of die nog de komende afleveringen gaan bevallen! Haha mijn kat heeft een knuffelattack dus ik stop even met typen haha hij bijt nu in mijn vingers haha hij snapt niks van dat getyp
Roxie Ik heb nooit innestelingsbloed gehad.. kan er dus niet over mee praten. Wel toen ik wat langer zwanger was 2 x een beetje bloed bij het afvegen. Maar dat was al na de 12 weken grens.
Wat is het hier stil, iedereen druk aan het werk? Ik ga zo ook naar m'n werk. M'n laatste afspraak en dan verlof! Whoohoo, heerlijk!
oh roxie wat jammer van je temp Ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Ohh ik erger me nu weer aan mijn ex. Zit ik uren te ploeteren om die foto's op te sturen wat niet lukt omdat het er zoveel zijn en via mail is het te groot, msn lukt niet etc. Dus ik vroeg eerst al van welke heb je nog niet? Ik heb dit dit en dit dus laat het even weten. Zegt ie oh doe maar gewoon alles dan kijk ik later wel. Meneer de directeur is gewend op zijn wenken bediend te worden dus anderen mogen dan uren ploeteren terwijl het voor hem 2 minuten werk zou zijn om eerst even te kijken. Vraag ik op msn aan hem hoe ik het moet sturen, begint ie te vertellen dat ie op een begrafenis was en dat ie zo van slag ervan is, maar hij kende die hele persoon niet. En dan moet ie tot 2x toe nog even vertellen dat Bracha van Doesburg naast hem zat maar dat ie dat niet had opgemerkt. Nou je was wel erg van slag zeg dat je terugkomt van een begrafenis en je belangrijkste bericht is dat je sterren hebt gespot
He dames, sorry dat ik er zo weinig ben nu. Het normale leven gaat gewoon door en heb het dus erg druk. Dus het is niet dat ik jullie nu ineens niet meer nodig heb he, heb het gewoon te druk ff, maar dat word wel weer beter zodra mijn schoonbroer weg is dalijk. gsiteren hebben we het aan mijn moeder verteld en die was heel emotioneel en zo blij! Ze kon het gewoon niet geloven dus dat was geweldig. Vanavond gaan we het aan mijn schoonouders vertellen, dus dan gaan er weer een hooop tranen rollen denk ik. roxie, meis, geef de moed nog niet hoor, je weet het maar nooit! ikkuh, hoop dat het voor jullie op gaat schieten nu, idd. Ik ben wel een beetje het bewijs dat het dan zo gepiept kan zijn. Ik duim voor jullie hoor. luca, nog steeds niet aan het bevallen??? Hoe is het toch mogelijk! Haha.het zal iig niet lang meer duren sorry als ik even niet op de rest reageer maar moet weer aan het werk, pffff..... tot snel!
Heee Paula! Nou we dachten al dat je ons had verlaten Nee hoor, het gewone leven draait ook gewoon door natuurlijk! Wat leuk dat je moeder zo reageerde! Veel plezier met vertellen bij de schoonouders vanavond. En werkse! Nee ik beval nog steeds niet, erg he! Onbegrijpelijk Maar probeer het nu maar een beetje van me af te zetten, langer dan 3 weken zal het in ieder geval niet meer duren, dat is al een troost M'n darmen zijn zich wel flink aan het legen hier, misschien een voorteken hihi? Vannacht was het echt enorme onweer, met letterlijk elke seconde een flits! De hond weer bang natuurlijk, en ik in paniek het huis door om alle ramen dicht te doen Het huis bewoog er gewoon van zo heftig was het. En mijn lief maar doortukken die heeft er niks van meegekregen Haha oma komt net langs zegt ze oh ik dacht dat je weg was want de auto is weg. Had het zelf nog geneens gezien maar er zijn dus 2 auto's weg Ik dacht al huh heeft mijn lief zichzelf magisch in tweeen gesplitst ofzo? Maar zijn broertje had examen en zijn eigen auto was geblokkeerd dus dikke paniek, en hij heeft de auto van mijn lief dus geleend haha.
dit was mijn ctg van gister trouwens, vond het wel grappig er een foto van te maken De onderste grafiek zijn de harde buiken. Als je buik volledig ontspannen is, zit hij op 10 of lager (dus binnen het onderste vakje)
luca leuk om die grafiek te zien! hopelijk zijn je darmen idd aan t legen als voorbereiding voor de bevalling wie weet!!! spannen weer vanavond paula roxie ook voor jou spannend!!! houd moed!!!! je weet het nooit!!!! ik duim voor je! asun lekker laatste daggie!!!! en dan heerlijk genieten van je verlof!!! mijn dag kan ook bijna niet meer stuk die KUTcollega is vanmorgen in tranen uitgebarsten en naar huis gegaan!!!!!!!!! heerlijk boontje komt om zn loontje!! wat er aan de hand is is alleen onbekend maar ben al op onderzoek uit!!!!! stom wijf!!!!!!!!!! hahahaha sorry hoor voor mn gemeenheid maar weet je hoe vaak ik in tranen ben uitgebarsten door dat klotewijf!!!!!!!!!!!!
ahh Noamy Kan me voorstellen dat je het als een overwinning ziet hoor. Hier mag je het wel zeggen maar ik zou tegenover haar nu juist niets laten merken. Dan vreet ze zichzelf misschien wel op dat ze zo gemeen is Oh en Asun ik vind hem heel leuk hoor je taartje, maar ik krijg er zo'n trek van elke keer als ik naar je foto kijk hahaha
Bleehh ik verveel me een beetje Ga zo even naar de winkel voor gordijntjes en naar de supermarkt maar de winkel gaat pas om half 3 open dus kan pas over 10 min weg. Denk dat ik daarna even een dutje ga doen ofzo, de tijd kruipt echt voorbij als je niks te doen hebt.
Joehoee... ik heb verlof!! Ik werd min of meer naar huis gestuurd door m'n collega's. Ze vonden dan iki lekker moest gaan genieten van mijn verlof.. haha Noamy hier kan je lekker ff leeg lopen over al je frustraties, dus kom maar op . Weet niet wat die collega je aan heeft gedaan maar ik herken het gevoel. Paula idd t gewone leven gaat door. En de tijd ook, vergeet niet te genieten hoor! Veel plezier met vertellen. En Luca tja dat taartje.. ik vind hem gewoon zo leuk!! sorry Ik ga ff een tukje doen, ben echt kapot. En vanavond lekker uit eten met m'n hubbie!!
Asun, ik heb nog niet op mijn mamafiets gefietst. Als mijn man er niet is ben ik alleen met Milan en kan nu nog niet met hem op de fiets en als mijn man er wel is staat de auto voor de deur dus pak ik die Geniet van je verlof, voor je het weet is het voorbij Luca, spannend hoor!! Trouwens, je kan verpleegkundigen instucties geven over wanneer er visite mag komen bij je. Dat mag je zelf bepalen (mocht je toch later bevallen en de schoonfamilie er al is). Ikkuh, wat fijn dat je nu eindelijk wat kan gaan doen. Je zal je wel opgelucht voelen. En tuurlijk gaan we voor de eerste keer raak toch!! Paula, voel je je al zwanger? Kan je het al bevatten? Succes met huilen vanavond Noamy, ik begrijp helemaal dat je je zo voelt en ik vind dat je je niet voor die gedachten hoeft te schamen, na alles wat ze jou heeft aangedaan toch. Ohw Roxie, ik hoop echt dat het toch raak is. Heb geen innestelingsbloeding gehad dus ik kan je daar niet bij helpen. Ik hoop dat ik niemand vergeten ben, als dat wel zo is: SORRY!!! Ons mooie gezinnetje:
Dank jullie wel meiden! Ohhh saskia wat leuk om die foto te zien jullie zien er echt gelukkig uit en jij ziet r ook alweer goed uit zeg!!!
Hey meiden, Even een ego berichtje. Net mijn tweede echo gehad en weer een mooi kloppend hartje gezien. De echo was niet heel erg duidelijk maar kon wel zien dat ie al flink gegroeid was, met meten werd alleen niet duidelijk hoever ik was. Ze kwam steeds iets over de 8 weken uit maar vorige week maandag was dit nog 6 weken dus was lastig. Ze heeft nu mijn eigen planning maar aangehouden van 7 weken en 5 dagen en dan met de 12 weken echo zal er meer duidelijkheid komen (wordt er betere apparatuur gebruikt). Zit nu alleen met de vraag of ik een verloskundige moet gaan bellen of bij het ziekenhuis, de keuze was aan mij maar aangezien ik medisch helemaal in orde ben is zoekenhuis uiteraard niet verplicht. Ik zit ook nog wel met wat vragen achteraf. Welke keuzes hebben jullie hierin gemaakt?
Ahh Sas wat een plaatje!!! Echt een gelukkig gezinnetje! YES ik ben zo trots op mezelf Ben naar de winkel gegaan om gordijnen te kopen, en heb ze net ZELF opgehangen Girlpower! Niet helemaal professioneel maar ach het zijn maar van die kleine flutgordijntjes met van die trektouwtjes. Het huis is nu oma-proof voor als de baby er is En bij de supermarkt gelijk (oa) een fles tonic gehaald, heb mezef gelijk een groot glas ingeschonken (wel met een scheutje limoen erbij want anders is het niet te zuipen zo bitter). Kom maar op met die weeen nu! En ik heb ook chocolate chip cookies gehaald waar ik trek in had door de taart van Asun en Pringles! Snackattack Ohja en ik heb de maxicosi uitgeprobeerd in mijn auto, wat blijkt; de gordel op de voorstoel is gewoon te kort En ik vind 'm totaal niet stabiel staan dus gelukkig hebbe we die easyfix base gekocht haha. Op de achterstoel staat ie wel stevig. Het stoeltje zet je toch achterstevoren op de voorste autostoel als je alleen rijdt? Ik hoor van alle kanten verhalen maar ik weet niet hoe het nou moet. Of moet ie altijd op de achterstoel achterstevoren? Of juist naar voren gericht?
Lupita; fijn dat alles weer goed was. Toch weer een geruststelling. Over keuze vk of gyn; ik had weinig keus, hier ga je standaard naar een gyn maar wat ik daar wel heel fijn aan vind is dat je gewoon elke keer (1x mnd) uitgebreid (ook inwendig) onderzocht wordt en een echo krijgt. Maar als je niet tegen inwendig onderzoek kan bijv dan zou ik een vk aanraden. Wat evt ook een voordeel van een vk zou zijn is dat je een veel persoonlijkere band opbouwt met elkaar, en in principe zij ook degene is/zijn die je bevalling doet. Als je in het zh loopt staat dit niet vast geloof ik dat het je eigen gyn is, dan is het gewoon de dienstdoende arts op dat moment.
Trouwens ik zie dat Blondi hier af en toe meeleest; hoe gaat ie bij jou meis? Jij bent vandaag 37 weken toch? Mag je ook eindelijk bevallen Ben je net als ik van plan om alle mogelijk middeltjes uit te proberen ? Ik ga weer even babyboom kijken