Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Luca, haha misschien is ze inderdaad dr koffers aan het pakken :D

Naomy, dat is schrikken! En nu? Wat houden die hoge waardes dan precies in? Of hebben ze je dat ook niet verteld..

2. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    bedankt dames!

@blondi
    ja dat zijn de waardes waar ze onstekingen aan herkennen zeg maar die moeten onder de 20 zijn maar bij mij zijn ze dus 71!
    moet as vrijdag al naar de reumatoloog moet dan eerst weer bloed prikken en n uur erna heb ik de afspraak
    weet niet psies wat ze gaan doen.....ik ben zelf ook erg benieuwd

vrijdag keek ik juist zo naar uit omdat we savonds de 4d echo hebben..............

3. Noamy heel veel sterkte meis :( Het zit je niet mee allemaal.. Hopelijk gaat de zon snel weer voor je schijnen meissie!

Meiden ik heb een issue. As zondag is de anniversary van mij en mijn lief. Ik wil graag iets romantisch doen, maar we kunnen niet zoveel natuurlijk nu. Zat te denken aan een overnachting in een romantisch hotel aan het strand hier in de buurt, maar alles is vrij prijzig nog.

Restaurants ken ik hier niet zo goed maar uit eten vind ik ook een beetje afgezaagd.
    Eerst wilde ik een romantische picknick op het strand voorbereiden, maar dat hebben we onverwachts 2 weken geleden al gedaan dus dat is nu ook niet leuk meer :) Zat te denken aan een boottochtje oid, maar dat is misschien iets te voorbarig want stel dat mijn vliezen opeens breken op de boot hahaa. En natuurlijk weet ik niet of mijn lief iets in de planning heeft. Hij heeft het iig nergens over gehad en ik denk niet dat ie zomaar iets zal regelen omdat ie veel te bang is dat ik opeens in the middle of nowhere beval :) Maar ik kan het hem natuurlijk ook niet vragen ;)

Wil er zo graag even lekker tussenuit die dag/dit weekend, ook omdat het me denk ik kan helpen nog even lekker te ontspannen en mijn gedachten vd aanstaande bevalling af te leiden. En natuurlijk is het onze laatste kans samen ertussenuit te zijn! Dinsdagochtend vroeg komt schoonmoeder al en die zal hier dan wel elke dag zitten. Daarna krijgen we de hele zomer mensen over de vloer dus dit zullen echt de laatste momenten met zijn tweetjes zijn.

Ik had 1 mooi hotel gevonden maar dat ligt op een uur rijden van het ziekenhuis, dus ik durf daar niet te reserveren want stel dat ik opeens moet bevallen dan is dat best ver natuurlijk haha.
    Hmm ik ga er nog eens over nadenken. Vind het maar lastig!

4. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Noamy, hmm klinkt jammer genoeg niet erg positief en wat balen dat je ziekenhuisafspraak net op de dag van je 4d echo valt. :(

Hmm ja lastig luca. Ik zal inderdaad niet te ver weg gaan, stel dat de bevalling wel begint.
    Ik ben de laatste paar weken ook niet meer uit mijn woonplaats geweest.
    Ik heb ook niet echt suggesties voor je.

5. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    idd saskia dat heb ik dus ook
    ze zijn ook zo snel ivm mijn zwangerschap
    ontstekingen in je lichaam hebben lijkt mij nou ook niet echt goed voor het kindje..............ben dus aan de ene kant wel blij dat ik vrijdag al kan en dan savonds nog iets leuks om onze kleine man te kunnen zien! en hopelijk gaat het daar gewoon goed mee! das even het allerbelangrijkste natuurlijk!

luca op t moment ben ik niet zo goed in leuke dingen verzinnen............

6. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Tuurlijk is gezondheid van je kindje het belangrijkste Noamy, maar je eigen gezondheid is ook belangrijk.

7. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    ja is ook zo saskia! maja hoop dat met de kleine man alles goed blijft gaan ondanks alles!!!!! ben al zo blij dat ik m voel en elke dag een paar keer per dag voel!!!!! geen onzekerheid zoals in het begin!meer das al fijn!

8. Noamy, maar dat ze ontstekingswaarden hebben gevonden dat betekent wel dat er misschien een verklaring voor is dat je je de laatste tijd zo slecht voelt. Natuurlijk niet iets waar je blij mee moet zijn maar hopelijk is het makkelijk op te lossen en ben je straks weer klachtenvrij? Ik zeg maar wat hoor, hopelijk klopt het ook.

En je kunt er nog steeds naar uitkijken, want het blijft wel het hoogtepunt van je dag! Stel dat het nou een hele lange en vermoeiende dag is dan heb je dat in ieder geval als beloning aan het eind vd dag! Hou daar aan vast, niet in de put raken!

9. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    @luca wellicht maar dat ik me zo rot voelde is voornamelijk stress van t werk geweest wat eruit kwam en mn bloedarmoede....
    ben daar vaak duizelig en moe etc van!
    weet verder niet zo goed wat je allemaal van reuma kan krijgen naast de pijn in mn gewrichten die ik heb..........

10. Maar gaat het nu over reuma specifiek of kunnen die waarden overal op duiden? Als het echt over reuma gaat dan had ik het denk ik verkeerd begrepen.

Pff het is toch ook geen doen zo! En in je vakantie ging het zo goed met je, was je eindelijk weer een beetje aan het opknappen! Ik zou het wel weten als ik jou was, gewoon je verlof vervroegd nemen, werkstress kun je er nu helemaal niet meer bij hebben!

heb je inmiddels al ontdekt waarom dat rotwijf op je werk in huilen was uitgebarsten?

11. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    probeer even wat duidelijker te zijn sorry!

in mijn vakantie ben ik zo naar geworden en in het ziekenhuis gelegen door waarschijnlijk een hyperventilatieaanval...
    dit kwam door alle stress die eruit kwam
    er is toen bloed afgenomen en daaruit bleek dat ik bloedarmoede heb
    daar kun je dus ook naar van worden....duizelig,moe etc!

aangezien ik al jaren botpijnen heb voornamelijk met vochtig weer en dit naar mijn idee erger is geworde tijdens mijn zwangerschap ben ik op advies van meerdere naar de ha geweest
    bloed laten prikken
    en kreeg vanmorgen de uitslagen en mn ontstekingswaardes zijn verhoogd maar mn bezinking(wat dus ook op ontstekiingen duidt)waren heeeel erg hoog
    dit moet onder de 20 zitten en bij mij is het 71!
    dit kan ook van mn darmen komen omdat ik ook de ziekte vancrohn heb
    maar omdat het naar mijn idee gewoon goed gaat met de crohn en geen last heb moet het iets anders zijn
    vooral omdat ik vorige week juist zo botpijn heb gehad in mn handen,deze rood waren en warm..........
    vandaar dat de ha de reumatoloog ging bellen en overleggen en toen belde het zkh meteen erna al dat ik vrijdag moet komen ook ivm de zwangerschap ze zo snel mogelijk aktie wilden ondernemen!
    tevens staat of kan crohn met reuma in verbinding staan...............

hopelijk is het zo wat duidelijker
    heb ook altijd wat namelijk dus snap wel dat sommige er soms niks van snappen!!!
    sorry!

die muts weet ik nog niks van ook omdat ik dus niet ben gaan werken!

12. haha Noamy je hoeft geen sorry te zeggen hoor!

Je verhaal is zo wel een stuk duidelijker. Hopelijk is het niks ernstigs, maar ik denk/het lijkt erop dat het nu gewoon wat meer opspeelt ivm je zwangerschap. En het is natuurlijk warm/vochtig nu in de zomer dus icm vocht vasthouden evt verklaart het misschien wel wat.. Onder invloed van hormonen worden je botten toch wat zwakker. Maar wel heel goed dat je gelijk wordt gecontroleerd, dat ze je er niet zomaar mee door laten lopen! Petje af wel hoor voor je huisarts want dat zie je ook niet zo vaak meer gebeuren dat men direct serieus wordt genomen.

Ohja je bent natuurlijk thuis gebleven, jammer. Misschien had het je opgevrolijkt :p

Jeee de beeb is echt nog steeds aan het bewegen gewoon, doet heel de dag al niks anders :$ Ik ga nu even lasagne maken, dat eten we vanavond maar nu verveel ik me dus dan hoef ik later alleen de oven nog maar aan te zetten en het is klaar.

Noamy iig een dikke knuffel van mij!

13. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    lief van je luca!!! thanks!!!
    knuffie terug!!!
    en eet smakelijk zo!

14. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Roxie, minder meis! Maar snel de HA bellen!

Noamy, wat vervelend voor je! Wel fijn dat je snel geholpen wordt, meeste HA's nemen het niet zo snel zo serieus. Ik denk juist dat de echo wel fijn is na een mindere dag! Succes in ieder geval meis!

15. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    noamy--> echt balen zeg zit zeker niet mee... ik hoop dat het allemaal mee zal vallen. heb wel eens begrepen dat reuma tijdens een zwangerschap juist positief moest zijn en dat je er dan juist geen last van had maar dat is dus misschien ook gewoon onzin.in ieder geval heel veel sterkte vrijdag en vooral denken aan je echo die avond dat maakt het dan allemaal misschien wel weer goed.

roxy--> shit man dat je ongi geworden bent... had het echt heel leuk voor je gevonden.
    ik hoop dat je snel terecht kan in het ziekenhuis... je gaat toch niet naar het amc? want de wachttijden zijn daar erg lang hoor.

luca--> als je nou eens zondag nou gewoon naar het ziekenhuis moet en dan gaat bevallen dan zit je ook in een hotelletje en je krijgt ook roomservice en als je dan met het avondeten aan tafel gaat zitten met je vriend ben je nog uit eten ook :D dan heb je gewoon alles tegelijk dat is gewoon het beste haha

nou wij gaan morgen kijken voor tuinhekjes en dan een entree met een boog voor in de voortuin.
    de voortuin is nog steeds met de buren betrokken maar heb zo`n hekel aan die mensen en het word steeds erger haha.

16. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ikkuh, maar snel alles plaatsen dan! Irri, vervelende buren.

Kom net van de AH vandaan, wist niet waar ik zin in had dus drop, chocolade reep, bros, nougat en fudge gekocht... Pff.. Fijn zwanger zijn ;)

17. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    bedankt allemaal voor de lieve reacties

lupita allemaal lekkernijen dus!!! ach ken jo t schele!!! geniet lekker van het zwanger zijn!

was je lasagne lekker luca?

heb net de laatste 5 min van babyboom gezien werd daar al helemaal emo van.....ben echt een emotioneel wrak op t ogenblik...

18. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    PAULA WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA VAN HARTE MEID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik dacht ff kijken of er nieuws is! helemaal geweldig!!!!!!!!!!! zit nog op pagina 331 maar zie aan paula's banner dat je zwanger bent! whaaaaaaa geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    ff vluchtig alles doorgelezen pffffff

saskia wat zijn jullie een mooi gezinnetje zeg!!! mogen jullie heel trots op zijn, maar geloof dat jullie dat ook wel zijn ;)

noamy, he bah wat naar! ik hoop dat je geholpen kan worden! ik ben niet zo medisch ingesteld dus ik kan niet beoordelen in hoeverre het ernstig is, maar je weet het nu tenminste! hopelijk kunnen ze snel wat aan doen zodat je je toch beter gaat voelen!

luca, nog steeds niet bevallen! jeetje wie had dat verwacht! Alleen maar goed want jullie gaan een heel sterk meisje krijgen!

resgt....sorry dat ik niet reageer maar heb in korte tijd zoveel gelezen! ga proberen om het beter bij te houden!

veel liefs!

p.s. maandag/dinsdag is mijn nod! voel niks! wel hele grote tepels! en na 3/4 dagen na de eisprong voelde ik rare steken in mijn vagina (?) toen een dag niks en toen weer ff en nou voel ik helemaal niks meer!

20. Asun

Asun Niet meer actief

Naomy pffff wat een vervelend nieuws!! Veel sterkte vrijdag!

Roxie neeeeh ongesteld! Wat balen meis!

Zwyoga viel een beetje tegen, normaal is t echt heerlijk. Nu een beetje onwennig met alle mannen erbij..
    M'n ogen vallen dicht dus ga lekker slapen nu. Truste meiden!

Deel Deze Pagina