Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hellooo!

Haha Ikkuh ik vind jouw oplossing echt top, denk dat we daar maar voor moeten gaan ;)
    Veel succes met het tuinhek!

Lupita eet smakelijk met al dat lekkers hihi

Noamy jaa de lasagne was lekker EN daarna zijn we lekker met zijn tweetjes nog even de stad in gegaan, grote ijscoupe gaan eten daar had ik echt trek in ;) en het was ook heerlijk ontspannend even ertussenuit. Begint nu echt gezellig te worden met alle toeristen en kraampjes, echt zo'n vakantiegevoel haha maar dan in onze eigen stad :p
    Lekker janken joh, wie weet lucht het nog op! Ik weet nog wel dat ik Komt een vrouw bij de dokter had gekeken toen het net een week uit was met mijn ex. Mijn god ik heb nog nooit zo hard gejankt. Maar daarna voelde ik me wel stukken beter, alsof ik dat even nodig had als zetje om het eruit te gooien haha.

Ajlaa, hoe is het op vakantie meis!? Lekker aan het genieten? Wordt toch spannend weer voor je nod dus ;) En neeeee nog steeds niet bevallen ik ga een uitzettingsbevel regelen! En dat ze sterk is dat merk ik nu, aan alle kanten worden dingen uitgestoken en dan lekker hard duwen om mama te pesten :D

Asun jammer dat het tegenviel, maarja wat wil je met al die mannen. De vibe wordt gelijk wat minder relaxt zeker ;)
    Slaap lekker!

2. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Hoi meiden,

ik ben terug uit Spanje en heb het heerlijk gehad en wat lees ik PAULA ZWANGER...joehoe heel erg gefeliciteerd meid en dat al bij de eerste IUI dat geeft moed.

Wij hebben de bevestiging ontvangen van het ziekenhuis en nu afwachten wanneer we de afspraak gaan hebben. Kan even duren zeiden ze dat is dan wel weer balen.

Verder niks teruggelezen sorry maar even geen tijd voor, zit nu alweer op mijn werk en ben vannacht pas terug gekomen.

Hoop dat het met iedereen goed gaat.

3. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Welkom terug igor ! Hopelijk kun je snel naar t ziekenhuis!

Ajla hoop dat dat goede voortekenen zijn!!

Asun jammer dat t tegen viel en bedankt meis!
    Hoop dat ik morgen idd meer duidelijkheid krijg ben erg benieuwd en n klein beetje gespannen.....

4. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Noamy wat is er met jou aan de hand? Gaat het niet goed?

5. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Goeiemorgen allemaal

Roxie:
    aaah shit meid :( echt kut voor je! Goed dat je de dokter gaat bellen...

Igor:
    Welcome back!
    Leuke vakantie gehad? Hopenlijk wordt je snel gebeld door het ziekenhuis!

Saskia:
    Wat een leuke foto zeg :D een happy family!! Leuk om er nu eens een gezicht bij te zien!
    Ben zowiezo erg benieuwd hoe iedereen eruit ziet :)

Lupita:
    Zou persoonlijk voor de VK kiezen, denk inderdaad ook dat je daar een wat persoonlijkere band mee opbouwt... aan de andere kant krijg je bij de gyn elke keer een echo, dat is natuurlijk ook wel heel leuk! :) Was je snoepgoed lekker? ;)

Asun:
    Gefeliciteerd met je neefje :)

Naomy:
    Jeeetje meid wat een rotnieuws :( sterkte vrijdag meid....

Aljaa:
    Voor jou ook weer spannend zie ik!

Luca:
    Nog steeds niets??

6. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    het gaat idd even niet zo lekker igor........
    om n lang verhaal korter te maken hebben ze me gister gebeld omdat mn onstekingswaardes en bezinking in mn bloed veelste hoog zijn en ik al heel lang last heb van gewrichtspijnen en dit steeds erger word vermoeden ze reuma
    ook omdat dit in verbinding staat met de crohn........
    morgen moet ik er al voor naar het ziekenhuis....ben dus erg benieuwd

blike bedankt meis

7. Gutenmorgen!

Igor, welkom terug! Hopelijk heb je het heerlijk naar je zin gehad in Spanje en ben je weer een beetje bijgetankt voor de komende periode. Wel jammer dat het wel even kan duren voor je een afspraak krijgt, maarja alles voor het goede doel he.

Blike; neeeeeeee :( helemaal niks! Vk komt vanmiddag weer maar heb nu geen harde buiken. Ik probeer me er nu bij neer te leggen dat het nog even duurt. Elke keer als ik iets leuks doe probeer ik mezelf toe te spreken dat ik dit niet had kunnen doen als ik al bevallen was dus dat ik nog maar even blij moet zijn en genieten dat ik nog vrij rond kan lopen zolang het nog duurt :D

gister ben ik volgens mij in mijn vinger gestoken door een wesp, nu is hij helemaal dik en voelt verdoofd en jeukt tegelijk! Superirritant!

Wie van jullie kijkt gtst? Of ben ik de enige? :D Ik vind het toch zooo spannend, vrijdag is al de laatste aflevering geloof ik! Daarna kan ook dat me niet meer afleiden ;)

Noamy doe jij een beetje rustig aan vandaag? Blijf je lekker thuis of heb je iets leuks op het programma staan?

8. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Oh Noamy wat vervelend voor je meisje, rustig aan en heel veel sterkte morgen.

We hadden een brief gehad dat we over een aantal weken bericht krijgen voor een intakegesprek dat gaan we dus niet doen. Rijnstate gebeld en er blijken 2 artsen tijdelijk uit de running te zijn en met de vakantieperiode erbij gaat het dus heel lang duren. Dus Radboud gebeld en die sturen vandaag formulieren op, die kan ik dan morgen invullen en gelijk weer terug sturen en dan hebben we al binnen 2 weken een intakegesprek, dus dat voelt beter.

Vanavond nog even met mijn vriend overleggen maar die is het er wel mee eens denk ik. Ben blij dat ik even gebeld heb anders zit je dus zo weken te wachten en dan alleen maar voor een intakegesprek en bij Radboud doen ze 2x per week de intakegesprekken en heb daar toch een beter gevoel bij.

Luca jij houdt het wel spannend hoor, ga eens bevallen meis :D

9. OMG!

Misschien zijn mijn vliezen gebroken :)

Vanmorgen ging ik naar de wc en toen ik de bukbeweging maakte om te gaan zitten zegmaar verloor ik een plasje vocht. Maar op het papiertje was het wit dus ik dacht dat het gewoon afscheiding was, verder niet aan gedacht.
    Stap ik net onder de douche kreeg ik opeens een gevoel alsof ik moest plassen, en tegelijk kwam er weer een straaltje vocht mee! Maar ik kon het dus niet opvangen omdat ik onder de douche stond. Het was verder kleurloos anders had ik het wel gezien in de douche. Maar het rook niet zoetig ofzo, ze zeggen dat vruchtwater zoet moet ruiken. Daarna kwam er niks meer, dus ik heb nu maar een inlegkruisje ingedaan in de hoop daar iets in op te vangen. De vk komt natuurlijk rond 2 uur dus hopelijk weet ik dan al wat meer. Anders moet ik weer langs het ziekenhuis..

En zul je net zien dat ik mijn vriend niet te pakken krijg, krijg elke keer zijn voicemail :$

Zit nu heel hard te stuiteren!

Igor wat fijn dat je bij het Radboud wel meteen terecht kan! Dan zou ik ook zeker daarvoor gaan hoor. Sommige ziekenhuizen zijn nu eenmaal beter georganiseerd dan anderen ;)

10. Asun

Asun Niet meer actief

Owww Luca wat spannend!! Ik hoop zo voor je dat je vliezen gebroken zijn!!

DUIM DUIM DUIM!!:D

11. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    ohhh luca spannend!!! ben benieuwd!!!!

igor thanks! doe ook rustig aan
    vandaag 2 bezoekjes van vriendinnen op de planning staan die komen even op visite! verder rustig aan en vanacond onze wekelijkse boodschapjes doen!

igor fijn dat je in het radboud wel sneller terecht kunt!!! ben benieuwd wanneer jullie kunnen!!!!!

12. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Ooohhh Luca spannend, succes vast meid.

Noamy ja dat is zeker wel fijn dat we daar veel sneller terecht kunnen. Als ik zo op internet lees hebben ze daar voor IUI geen wachtlijst enzo.

Hey Asun jij ook weer online? Heb je gemist hier op dit forum, hoe is het met je?

13. Nou de vk is geweest en volgens haar was het wss geen vruchtwater, want dan zou het ook moeten lopen als ik gewoon bezig was, en nu loopt het alleen als ik echt druk zet van onder.
    Ctg was ook normaal, op het eind had ik wel pijnlijke krampen maar toen gaf ie helemaal niks meer aan zelfs geen harde buiken.
    Vk dacht dat we de afspraak van maandag nog wel halen iig :p
    Dus we wachten het maar even af en mocht het meer worden of ik krijg weeen dan het ziekenhuis even bellen. Vriendlief is inmiddels wel thuis en ligt te tukken op de bank (Dagelijks ritueel). Is ie in ieder geval uitgeslapen :p

14. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    jeetje luca weg goede moed............hahahahaa

15. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Luca:
    oooh das balen... was mooi geweest! Is je vriend halsoverkop naar huis gekomen?

Naomy:
    Gezellig, even afleiding met wat vriendinnen. Lekker rustig aan doen meid!

Igor:
    Wat goed dat je gebeld hebt! Het duurt nu inderdaad al lang genoeg. Binnen twee weken klinkt goed. spannend meid!

Hier rustig middagje op mijn werk.
    De zolder is eindelijk af, en vriendlief is begonnen met het leegruimen en behangscheuren op de babykamer. Dus dit weekend kunnen we laminaat gaan uitzoeken en beginnen met schilderen en behangen. jeuj!!!

16. Nee hij was toevallig vroeg klaar vandaag dus hij was al onderweg naar huis toen ik 'm te pakken kreeg.

Net geprobeerd wat te slapen maar die poging is mislukt. Ik heb wel knoeperts van harde buiken en af en toe nog vochtverlies maar ik heb echt zo geen zin om naar het ziekenhuis te gaan, dus ik ga het zo lang mogelijk afwachten. Als mijn vliezen echt zijn gebroken zou ik vanzelf weeen moeten krijgen. En vocht blijven verliezen dus dan zouden we het vanzelf merken zou je zeggen ;)

17. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Maar Luca, wat kan dat vochtverlies dan zijn??

18. plas? :D

Ik zou het echt niet weten, ik verlies ook niks als ik gewoon rondloop. Wel constant een gevoel alsof ik moet plassen maar ben echt al 10000x naar de wc geweest inmiddels. Maar het druppelt niet ofzo, komt niet uit zichzef eruit zegmaar op die twee keer vanmorgen na.

En als ik dan op mijn hand blaas loopt er wel wat uit en het is nu ook echt doorzichtig (net wat opgevangen in maandverbandje), maar het voelt gewoon echt als plassen dus ik ben er gewoon van overtuigd dat ik sta te plassen steeds :p En het ruikt dus helemaal nergens naar.. Vind het zo raar :(

Maar ik heb ook zooo geen zin om weer 3u in het ziekenhuis te zitten voor achteraf misschien wel weer niks.

19. ..ben ik nu weer onredelijk en eigenwijs bezig? :)

20. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    neuh, zou het ook gewoon even afwachten, als de Gyn zegt dat het niets is dan zou ik dat ook gewoon maar geloven....
    En als het idd wel vruchtwater blijkt te zijn zou je weeën moeten krijgen toch? ;)

Deel Deze Pagina