Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Asun

Asun Niet meer actief

Naomy wat een mooi plaatje!!!

2. Oehhh ik heb gtst gekeken ;) Kon mezelf echt niet meer bedwingen haha :D ZOOOOOOO spannend!!
    Nu wachten tot maar liefst 5 september :( Gelukkig heb ik in de tussentijd genoeg om me mee bezig te houden :)

Noamy ben benieuwd hoe het in het ziekenhuis is verlopen allemaal? Kom vanmiddag nog wel even spieken :)

3. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    dank jullie!!!
    ben echt helemaal verliefd op m!
    kan mn ogen niet van de fotos en dvd afhouden!!!! ohhhh!! ahahhaa

even mn ziekenhuis verhaal in het kort
    ik blij dus fibromyalgie te hebben(een soort van de reuma's die in je spieren en aanhechtingen zit)
    maar mn bezinking in mn bloed die te hoog is kunnen ze niet thuis brengen dus gaan ze nu verder onderzoeken
    moet maandag weer terug naar t ziekenhuis bloed prikken en heb een afspraak bij mn arts van de crohn zeg maar de mdl arts en dinsdag naar de gyn
    en daarna gaan die 3 doktoren (mdl arts,gyneacoloog en reumatoloog) samen overleggen hoe ze erachter kunnen komen en mn misschien zien ze wel wat in t bloed wat maandag weer geprikt gaat worden.............
    best heftig............en toch nog onzeker ivm die veelste hoge bezinking

zag dat paula ook al weer even was geweest!leuk!!!
    gaat alles nog goed! zwangere paula!!!

en hoe is het met jouw igor?hoop zo dat jullie snel in t radboud terecht kunnen meid!

ik moet verder nog even teruglezen allemaal sorry!
    heb constant bezoek nu ook weer zo en vanavond ook weer dus morgen even tijd om te reageren!!!!!

4. Asun

Asun Niet meer actief

Naomy pfff klinkt heftig zeg! Vooral vervelend dat er nog weinig duidelijkheid is!! Wel fijn dat je maandag weer terecht kan in het ziekenhuis. Heb je nu veel pijn eigenlijk?

5. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden, jullie hebben weer flink gekletst! Moest even een paar pagina's bijlezen.

Ikkuh, nee gelukkig is het snoep nog niet op! Haha.

Asun, de tour vind ik ook niet veel aan. Er zijn overigens niet veel sporten die ik leuk vind om te kijken. Straks hebben we sport 1, zal ik wel een aantal keren voetbal mee moeten kijken ben ik bang ;)

Luca, zijn ie harde buiken inmiddels weer weg?

Noamy, mooie echo! Helemaal super om zo'n mooi gezichtje te zien.

Paula, snap dat je het drukker hebt. Je wilt zoveel mogelijk weten over zwangerschap :) het is ook zo geweldig allemaal :D

Hier alles rustig... Ofja druk maar ik voel me voor de rest goed :) wel veel te doen dus ben nu ook best moe dus vanavond weer even rustig aan. Kon ik meteen weer even reageren :)

6. Noamy een dikke knuffel meis! Het is ook niet niks allemaal he :( Hopelijk heb je gauw duidelijkheid met de andere bloeduitslagen. En laten we dan maar meteen duimen dat dat verder niks te betekenen heeft, je hebt nu zo'n beetje alles wel gehad vind ik.
    Ben wel heel blij voor je dat je zo blij bent met de 3d echo, dat heeft je dag toch hopelijk weer een beetje een positieve kant gegeven! :) Ik ben wel benieuwd als je nog meer foto's van jullie mannetje hebt hoor, kom maar op met die spam :D
    Succes met de visite!

Lupita; lekker rustig aan doen als je moe bent. Kun je beter nu vast mee beginnen dan dat je straks al overbelast raakt met 20wk heb ik ervaren :D
    Hier rommelt het enorm. Gisteravond schreef ik geloof ik al dat het rommelde, en vannacht ben ik ook een paar keer wakker geweest vd harde buiken maar wel gewoon doorgeslapen tot half 8. Toen lekker gaan wandelen en tijdens de wandel nergens last van, maar daarna begon het toch wat pijnlijk te worden en dat heeft heel de dag wel zo'n beetje aangehouden, nu het weer avond is wordt het weer erger. Maarja voor mij zegt het allemaal niks meer hoor :p
    Zou wel bijzonder zijn om op de 10e te bevallen, dan zijn we een jaar samen :D

7. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Thanks asun en lupita

Asun jij al lekker van je verlof aan t gnieten?!?!

Lupita veel moe heb je in t begin idd
    Eb ik ook gehad en nu dus weer.....

Thanks lieve luca voor je knuf
    Op aar maandag idd ben zelf ook erg benieuwd
    Meer fotos staan in mn album maar moet ze ff inscannen dan zijn ze duidelijker!
    Zou idd leuk zijn voor jou de 10e en speciaal!!

8. Asun

Asun Niet meer actief

Jeetje wat is het hier stil..
    Iedereen lekker aan het genieten van het mooie weer? Ik heb husband net weggebracht naar Baarn waar hij deze week een zomerkamp voor kids begeleid.
    Niks aan zo alleen thuis, vooral nu niet nu ik verlof heb. Heb m'n week gelukkig al wel goed gevuld met leuke dingen (lunchen met vriendinnen.. bezoekje hier en daar)

Naomy Ja m'n verlof is echt heerlijk! T lijkt wel of ik de laatste maand zo druk geweest ben en nu de schade in moet halen. Ik ben nog steeds erg moe.

Nou meiden ik duik m'n bed lekker in. Ff een uurtje rusten. Daarna waag ik me maar een aan het stofzuigen;):D

9. Goedemiddag/avond meiden!

Meld me ook weer even :D
    Vandaag een actief dagje gehad, ben helemaal gesloopt!
    Zijn een jaartje samen vandaag, dus dat moest gevierd worden natuurlijk! We hadden alleen geen plannen dus in het toeristenkrantje zitten kijken voor mooie plekjes om heen te gaan, en toen bleek er ergens een plekje bij de rivier te zijn in de bergen met watervalletje enzo, dus daar gingen we heen. Eerst lekker geluncht en toen daarheen, maar je moest dus een halfuur lopen, en het was een bergwandeling :D Je had die blikken van die mensen moeten zien hahaha een hoogzwangere vrouw die een bergwandeling maakt op birkenstocks :D

Ik zei al tegen mijn vriend zul je net zien dat we bij die rivier zitten en de bevalling begint. Als we de brandweer moeten bellen voor de helikopter dan moeten we zeggen dat ik pas 7 maanden ben hoor, anders krijg ik op mijn kop :)

Maarrr gelukkig ben ik nog steeds niet bevallen, haha. Wel uitgeput van het wandelen dus zal morgen ook wel spierpijn hebben van het bergbeklimmen. Net lekker een koude douche genomen, was ik wel aan toe! Van mij mag de bevalling dan nu wel beginnen hoor :D

10. Asun

Asun Niet meer actief

Luca Dat klinkt idd als een lekker actief dagje! Romantische hoor..!

Ik dacht vanmiddag even dat je bevalling begonnen was.. hihi

11. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3531 Lupita, 10 jul 2011
    Laatst bewerkt: 10 jul 2011
    Hey, rustig hier! Had vandaag poetsdag en verjaardag dus was weer druk. Nu lekker op de bank chillen.. :) net even een bord sla weggewerkt, is wel even goed na al dat slechte eten dit weekend, of ja slecht was het niet maar weinig groente!

Asun, lekker dutje gedaan? :)

Luca, klinkt toch goed even een dagje weg! En nog gefeliciteerd trouwens ;)

12. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ohw Noamy wat een schatje :D.
    Klinkt heftig allemaal meid, succes!!

Nou luca, is je bevalling al begonnen ;)

13. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Noamy sterkte meis, ik duim voor je vandaag. Maar wat een prachtige echo heb je.

Luca gefeliciteerd met jullie jaar samen zijn, gelukkig nog niet bevallen.

Lupita met jou alles goed? Geen kwaaltjes?

Asun vriendlief van jou weg, sterkte deze week.

Ik heb zaterdag de brief van het Radboud binnen gekregen en die gaat vandaag met de post mee en dan afwachten voor de intake.

Vandaag gaat vriendlief weer voor 5 dagen weg en komt zaterdag weer terug en nu wel op tijd voor mijn eisprong dus we gaan gewoon lekker door met oefenen aankomend weekend:D

14. Asun

Asun Niet meer actief

Wat een leuke aanbiedingen bij Lief. Moet me echt inhouden.. hihi
    We hebben echt al genoeg kleertjes en ik verwacht dat we ook nog best wat krijgen straks als ons beebje geboren is. Zonde om nu veel te kopen..

Ons beebje beweegt nog steeds lekker. Gister kreeg ik zelfs zo hard een schop in m'n ribben dat het me echt pijn deed.
    Vannacht wel heel raar gedroomd over de bevalling.. Ik werd wakker en aangezien ik alleen thuis ben was dat echt heel naar om niet ff tegen m'n husband te kunnen vertellen.

Naomy succes vandaag!

Igor Fijn dat je vent op tijd terug is!! Hopen dat het dan nu raak is ;)

Saskia Hoe is het met jullie? Lekker aan het genieten van je kleine vent?

Lupita Die middagdutjes zijn echt heerlijk! Kan niet meer zonder :)

Luca Nog gefeliciteerd met jullie jubileum gister!!

15. goedemiddag dames!

Jeee wat heb ik al veel gedaan vandaag :$ Normaal stap ik nu pas onder de douche :) Maar de dag vliegt wel voorbij zo!
    Vanmorgen vroeg op, moest bloedprikken.. Liep echt storm met oudjes dus moest een uur wachten. daarvoor was ik nog even langs de bakker geweest om een heerlijke donut te halen. Toen naar het strand gereden voor mijn ochtendwandeling, iets later dan voorzien dus het was ook een stuk warmer. Liep ik me net te bedenken wat ik vandaag allemaal in huis ging doen (stofzuigen, wasje draaien, bed verschonen), belt mijn lief me opeens dat hij de auto misschien gaat verkopen en dat ie vanavond met die man heeft afgesproken, of ik 'm "even af kon nemen" van binnen.. Maar het is zo'n bestelbusje en hij is gebruikt voor mijn lief zn werk dus dat ding was echt smerig van binnen :p (plus we zijn er in december en januari 2 weken mee op vakantie geweest en het was dus net een vuilnisbelt daarbinnen, want sindsdien hebben we hem niet meer schoongemaakt) Ben dus 2 uur bezig geweest met het schoonmaken van de binnenkant vd auto net :p Maarrr hij is schoon en als we hem vanavond verkopen dan scheelt dat weer! We hebben nu 4 auto's staan; een grote bus voor mijn vriend zijn werk, het bestelbusje (zijn oude werkauto), zijn clio rs en mijn corsa. En ik kan nu alleen in het bestelbusje rijden want de clio is verboden terrein en mijn corsa is nog niet verzekerd. Maar als we deze verkopen verzekeren we meteen de corsa en gaat mijn vriend kijken voor een praktische gezinsauto. Dan verkoopt ie hopelijk op den duur ook zijn clio want dat leventje kan ie nu wel vaarwel wuiven :) Geen rally met een baby op de achterbank :D
    Net even lekker gedouched, wasje staat aan en nu mijn donut opsmikkelen. Om 2 uur komt de vk en daarna ga ik denk ik maar even een dutje doen :p Vanavond met vriendlief mee voor die auto en ik wil misschien eind vd middag nog langs de supermarkt om een dansspelletje voor de wii te kopen. Stofzuigen komt dus morgen wel weer :D

Igor jee spannend de brief op de post gedaan ;) Hopelijk snel reactie! En wat fijn dat je vriend deze maand wel op tijd terug is voor je ei, dan hoef je dit keer in ieder geval niet te missen :D Bijkomend voordeel als je vriend zo vaak weg is zal ook wel zijn dat als ie weer thuis is je hem zowat bespringt hihi :D Hoe staat het ervoor met de uitbouw? Is ie al af?? :D

Lupita lekker poetszondag gehouden :D Altijd lekker als je dan eindelijk op de bank kan ploffen he. Goed bezig met je groenten hoor, ik eet niet zoveel groenten de laatste tijd omdat vriendlief ze niet eet en anders moet ik elke keer 2 maaltijden gaan bereiden. Daar ben ik nu een beetje te lui voor :p

Sas neeeee gisteravond was ik zo hoopvol en neehoor toen ik eenmaal sliep was het weer afgezakt. Vanmorgen kwam het wel direct opzetten maar ben nu zo bezig geweest dat ze niet zijn gekomen, maar nu ik zit zal het straks wel weer beginnen. Zal wel even kijken met de vk straks of ze misschien mijn ontsluiting weer wil checken, of heeeeul misschien strippen al denk ik niet dat ze dat wil doen. Het rommelt al sinds vrijdag heel erg.. En door het wandelen en bewegen verlies ik ook steeds delen van mijn slijmprop :p Dus daar ga ik zeker mee door! Hoe gaat het met jou? Ben je al een beetje gewend aan het nieuwe ritme met Milan? Moet jij trouwens binnenkort weer aan het werk, of heb je nog lekker lang verlof? Zal ook weer wennen zijn zeg!

Asun; ahh nare dromen over de bevalling zijn echt rot, die heb ik ook heel vaak. Maar als ik daar mijn lief voor wakker maak krijg ik echt klappen haha dus hij hoort het sowieso altijd de volgende ochtend pas. Als je het gewend bent kan ik me voorstellen dat je het even miste dat hubbie niet naast je lag. Ach meis voor je het weet is ie weer terug en dan wou je dat ie weer even ophoepelde nu je net zo'n lekker rustig en schoon huis had, en zoveel plek in bed :D
    Schopjes beginnen vanaf nu ongeveer echt zeer te doen, bij mij begon het ook met 35wk echt bont en blauw te voelen. Het zijn hier niet echt trappen meer maar dan zit ze met haar voet heel hard in mijn zij te duwen, elke keer op exact dezelfde plek. Dus elke keer voelt het pijnlijker :) Het is moeilijk voor te stellen maar er zit natuurlijk inmiddels al een baby van bijna 3 kilo in je buik, dat is best wat!
    En Lief kleertjes zijn inderdaad heeeeeuul leuk :D

16. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Luca ja de wachttijd voor een intake is in het Radboud maar een week...joepie hoe eerder hoe beter.

Ik zal even een foto plaatsen van de uitbouw. Van het weekend hebben ze de lijmresten van de betonnen vloer geschuurd, jullie willen niet weten wat voor bende het was...1 grote stofwolk. Ik heb de keuken wel tig keer schoongemaakt en vanmorgen lag er alweer stof:x nou ja het kon niet anders.

Inmiddels hebben we de kozijnen geschilderd en ga ik vrijdag de muur doen, dan ben ik vrij....Eind juli komen ze het plafond helemaal glad stucken en dan hoop ik 2 weken later de vloer en dan kunnen we weer gaan inrichten.

Luca 4 auto's!!!! Jeetje wat moet je ermee..haha en lekker hoor zo over het strand lopen.

Asun ik verwacht niet dat het bij ons spontaan goed komt, maar we blijven natuurlijk gewoon doorgaan en oefenen hè :p

17. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
  18. Ohh het schiet lekker op dus al! Lekker betonnen vloertje schuren, kan me voorstellen dat dat nogal wat stof heeft opgeleverd. Arme Igor! Je blijft afstoffen :p Ach als het straks af is dan heb je een supergroot huis!

4 auto's; ja ik vraag het me ook vaak af :p Vooralsnog wilde mijn lief zijn geliefde clio absoluut niet verkopen, maar hoe dichter we in de buurt vd bevalling komen hoe meer hij inziet dat het misschien inderdaad niet echt praktisch is :D
    Uiteindelijk houden we er toch 2 of 3 over denk ik.. De grote bus waar lief mee werkt, mijn corsa voorlopig en dan een andere auto. Maar misschien dat we over een tijd wel de corsa ook verkopen en dan een Berlingo of iets in die trend kopen. Grote gezinsauto waar we ook mee naar Nederland kunnen rijden.

19. Wauwww groot!!
    En leuke grote pot in de tuin met die kleine palmboom erin :D

20. Asun

Asun Niet meer actief

WOW Igor wat een ruimte. Ik ben echt benieuws hoe het eruit ziet als alles af is!!
    Blijven hopen, je weet maar nooit en anders met een beetje hulp zwanger worden. Ik blijf voor jullie duimen hoor:D

Deel Deze Pagina