Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Asun

Asun Niet meer actief

pfff wat is het toch warm, veels te warm om te stofzuigen. Maar toch even gedaan, wij hebben 2 katten. Die haren gaan echt overal zitten. Daar kan ik nu al helemaal niet tegen.. haha
    Nou ik ga ff lekker met een boekje in de tuin zitten.

2. Asun ik ken het met katten. Hier slaapt de kat op de bank en het logeerbed, dus heb altijd op die plekken haren en stukjes plant wat uit zijn vacht komt :p We hebben zo'n heerlijke stofvasthoudende bank maar ik heb nu ontdekt dat het met een vochtig doekje ook goed eraf te krijgen is, hoef ik tenminste niet heel de stofzuiger eruit te slepen voor alleen de bank :p

Ben even heel teleurgesteld zeg :( Vk geweest, weer flinke weeen dus ze was wel weer bereid even te voelen (ze was zelf ook nieuwsgierig omdat ze dit ook nog niet vaak heeft meegemaakt, dat het met zulke weeen zolang standhoudt :p) en wederom geen verandering. Kortom al dat gerommel voor niks. Ik vind het wel een beetje eng want ik ben bang dat mijn lijf gewoon teveel is gewend aan de weeen inmiddels en dat er dus echt hele sterke weeen nodig zijn om te kunnen bevallen straks. De vk mag niet strippen, alleen de gyn doet dat en daar mag ik maandag waarschijnlijk langs. Heb wel genoeg ontsluiting dus het is mogelijk. Tenminste, ze had gezegd als je de 18e nog niet bevallen bent moet je me bellen. Maar ik ga vrijdag al bellen zodat ik maandagochtend zeker langs kan. Geen zin om dan nog langer te wachten hoor!

Enige tip die ze me gaf is om seks te proberen :p Heb het tegen vriendlief gezegd, hopelijk dat het hem motiveert maar volgens mij durft ie het nog steeds niet. Dus die hoop kan ik ook wel van me afzetten :(

3. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Ach Luca wat een gedoe zeg maar kan me niet voorstellen dat je lichaam gewend raakt aan de weeen, persweeen zijn toch echt wel heftig genoeg om te bevallen:D

En ik zou je vriend gewoon verleiden en zeggen dat hij zo heel snel papa kan worden;)

4. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Heej meiden

@luca jeetje zeg hoe je eerst a,les moest tegenhouden zo wil ze er nu niet uut!! Hahahahaha sterkte meis met afwachten.....lijkt me niks

@igor shit hee wat is het groot en mooi geworden!
    Daar zul je echt heel blij mee zijn straks!
    En hopelijk snel die afspraak in t zkh!

Asun lief is leuk he!
    Ik moet me ook erg imhouden met al die kleertjes kopen
    Hebben ook al zoveel
    Maar het is nu uitverkoop!! Hahahahahaha

Hopelijk niemand vergeten......

Vandaag naar t zkh geweest
    Mn mdl arts geeft aan dat hey evt oo van mn darmen af kan komen nouuuu dat hoop ik toch echt niet bah!!
    Nu morgen naar de gyn en woensdag belt de reumatoloog me met de uitslagen van t bloed van vandaag
    Ik ben erg benieuwd

En zaterdagavond nog n shockbericht gehad
    T broertje van mn vriend en zn vriendin kwamen , die net 3 maanden samen zijn, kwamen even vertellen dat ze al 7 weken GEPLAND zwanger is!!!!
    Ik schrok me kapot!!
    Niet dat ik het niet leuk vnd dat ze n kindje krijgen msar.......
    Zo snel!! Hebben geen huis! Zij is dr studie net aan t afronden hij werkt net voor zichzelf maja
    Ben zo bang dat ze zi h hier ook gaat aanmelden en dit leest dus houd me even in dames..........

5. Hehe Igor ik mag het hopen :) Ik zal mijn best doen vanavond :D Lief maakte net al wel wat toespelingen maar meer grappig bedoeld geloof ik :p

wordt spannend Noamy voor je uitslagen woensdag! Ik zal voor je duimen dat het allemaal zo positief mogelijk uitpakt voor je!

hihi noamy ik was ook pas 4 maanden samen met mijn lief toen we al zwanger waren. Zijn nu net pas een jaar samen en ik beval al bijna :p Woonden ook nog niet samen toen en had/heb mijn studie ook nog niet af. Achja iedereen heeft zo zijn eigen verhaal natuurlijk. En het vergt ook zeker meer moeite dan bij een stel dat al langer samen is en alles op orde heeft wat sommige dingen betreft (Dat hebben jullie allemaal kunnen lezen in mijn verhalen het afgelopen jaar). Maar als het echt goed zit, dan weet je dat wel.. Dus dan kun je 5 jaar wachten of meteen beginnen, dat maakt dan gevoelsmatig weinig meer uit (dat was bij ons tenminste zo). Hopelijk is dat bij hen ook zo, want er zijn natuurlijk zat stellen waarbij dat niet het geval is.
    Ach ik denk soms ook wel eens van wat als we nu niet zo snel voor een kleintje waren gegaan, hoe zou onze relatie er dan nu uitzien, en hadden we dan meer tijd gehad om elkaar goed te leren kennen of om nog 'lol' te maken? En had het een verschil gemaakt in onze gevoelens voor elkaar? Maar ik ben elke dag gelukkig met mijn lief, het enige wat we niet hebben gedaan is samen veel reizen of stappen, maarja dat zijn keuzes die je maakt.
    Merk ook dat ik vaak shockreacties krijg hoor, het gebeurt gewoon niet zo vaak dat mensen zo snel al zo'n keuze maken. Ik heb ook vaak gehoord van "achja maar sommige stellen zijn al 10 jaar samen en als ze eenmaal een kind krijgen dan loopt het alsnog stuk, dus het kan bij jullie net zo goed zijn dat jullie heel gelukkig worden" :D Men gaat er een beetje standaard vanuit dat daar nooit veel goeds uit voort kan komen haha.

6. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Igor, ziet er goed uit zeg! Ik ben benieuwd naar het eind resultaat! Met mij gaat alles goed, af en toe opeens misselijk en vaker moe. Morgen weer echo dus ben benieuwd hoe het met mijn uk gaat :D

Wij zijn dit jaar al 7 jaar samen maar ik was nog niet aan kinderen toe, was ook pas net aan het studeren en wou eerst iets opbouwen. Gelukkig heeft vriendlief op mij kunnen wachten want hij wou wel graag kinderen :)

Wij zijn blij dat we hebben gewacht, vind het nu al spannend of we het allemaal goed gaan redden, stel dat 1 van ons zijn baan verliest of iets dergelijks.. Maar zo blijf je bezig ;)

Iedereen zijn eigen keus uiteraard!

7. Asun

Asun Niet meer actief

Wij zijn 6 jaar samen. Ik heb eigenlijk nooit een kinderwens gehad.. tot vorig jaar.
    Ik hield veels te veel van mijn vrije leven. Feestjes hier en daar, veel vrienden om leuke dingen mee te doen en mijn actieve leven als vrijwilligers voor zomerkampen voor jongeren.
    Toch ging het vorig jaar kriebelen..
    Bijzonder hoe dat bij iedereen anders werkt he! Wel mooi
    Husband wou wel graag kids, maar kon ook op mij wachten. Ik ben zelf 27 en hij 30, dus kon ook nog wel/

Dames alvast slaap lekker voor iedereen!

8. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Wauw Igor wat ziet het er mooi uit zeg!!!!
    Super zoveel ruimte, ik ben stiekem wel jaloers ;)

Asun, Milan heeft zijn ritme een beetje gevonden, dus kunnen we daar een beetje rekening mee houden.
    En ik ben zo als weer hersteld gelukkig, ik moet noet de was doen, strijken, boodschappen en dan nog eens een stuk wandelen. Maar een paar dingen lukt me wel op een dag. Het vloeien is gelukkig ook zogoed als over dus daar ben ik ook wel blij mee. Kunnen we eindelijk weer wat bedactie hebben ;)

Luca, balen dat het niet doorzet. Zo schiet het natuurlijk niet op hè ;).
    Anders moet je maar shoarma gaan eten, toen braken mijn vliezen weet je nog hahaha nee grapje hoor. :D
    Zoals het er nu uitziet, ga ik de eerste maandag van oktober weer aan het werk, dus ik heb nog even verlof :D. Ik moet nog wel goedkeuring krijgen, maar dat lijkt me geen probleem.

Noamy, spannend hoor!! Afwachten dus en hopen op goed nieuws. Zal voor je duimen.

Mijn man en ik waren bijna 3 jaar samen toen ik zwanger raakte. We wilden al wel eerder een kindje, maar we hadden zoiets van we willen het verantwoord doen. En aangezien we net een huis gekocht hadden, wilden we eerst dat af hebben (voor zover je een huis af kan hebben, er is altijd wel iets dat je wilt veranderen :)). Maar toen gingen we trouwen en hadden we besloten dat ik als we terug zouden zijn van vakantie dat ik zou stoppen met de pil. Zo gezegd, zo gedaan en het resultaat is natuurlijk prachtig :)

9. Ohh lekker Sas nog zo lang verlof! Kun je nog even heerlijk van je ventje genieten nu :) Het groeit zo hard natuurlijk!

Grappig om iedereens verhaal te lezen :) Inderdaad mooi hoe het voor iedereen verschillend is.

Heb echt enorm brak geslapen zeg, hooguit 2 uurtjes denk ik :( Superveel last van buik maar helemaal niks weer :( Nog 10 dagen, nu mag het toch wel eens een keer gebeuren :p
    Ik had ergens gelezen dat veruit de meeste baby's geboren worden in de 39e zwangerschapsweek, dat is vanaf vrijdag. En mijn pendel kan altijd nog uitkomen, die voorspelde dat morgennacht de weeen zouden beginnen en ik de 14e beval :p Vriendlief wil dat ook wel want hij is donderdag vrij ivm 14 juli (feestdag, bestorming vd Bastille) en dan hoeft ie vrijdag niet te werken was zijn beredenering :D
    En vrijdag is het volle maan dus wie weet he.
    En anders inderdaad maar aan de shoarma Sas ;)

Schoonmoe komt vandaag aan op het eiland. We hebben de auto gisteravond helaas niet verkocht maar een vriend die een tankstation/garage heeft komt hem vanmiddag ophalen en gaat hem daar proberen te verkopen. Dus straks na mijn wandeling moet ik mijn corsa even gaan verzekeren. Kan ik eindelijk met mijn eigen kleine autootje rondrijden :D En daarna op de thee bij schoonma. Zal dan wel overladen worden met kado's hahaha.

Nu eerst even op zoek naar de papieren, en mijn ochtendwandeling maken :D

10. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Goedemorgen allemaal.

saskia, wat fijn dat het goed met je gaat en dat de genezing ook de goede kant op gaat. En nog lekker genieten van je verlof, heerlijk. En geniet er dus ook echt van want het is zo weer om.

luca, nog steeds geen vorderingen??? Het is toch wat! Had echt niet verwacht dat je ze netjes tot het einde uit zou dragen ;)

noamy, jeetje, wat een slecht nieuws. En vooral dat ze nog niet alles weten, die onzekerheid lijkt me heel moeilijk. Ik hoop dat je niet te veel pijn hebt en dat ze je na de zwangerschap goed kunnen helpen. En wat een geweldige echo!! Echt zoooo mooi! Daar mag je zeker trots op zijn!

igor, het ziet er echt goed uit zeg, ben jaloers! Haha. Hoop dat jullie snel in het zh terecht kunnen.

ikkuh, bij jullie schiet het nu ook eindelijk wat op toch? Wie weet is het bij jullie ook gewoon meteen raak, dat moet gewoon.

Sorry als ik iemand over geslagen heb.....

hier gaat alles goed. Ik heb nog nergens last van. Ja een soort spierpijn gevoel in mn buik, moe en opstipatie maar nog geeen misselijkheid en mn borsten doen ook nog geen pijn. Het gaat dus heerlijk zo en hoop ook echt dat het zo blijft! Nog 7 daagjes werken en dan heb ik eindlijk vakantie, heerlijk! Ben de dagen goed aan het aftellen.
    vanavond ga ik maar weer eens spinnen, kijken hoe dat gaat nu. Ben al 2wk niet geweest omdat het 2wk geleden mega heet was hier en dus had ik geen zin en vorige week hadden we net ons mega goede nieuws dus vanavond toch maar weer even gaan. Wil toch nog zo veel mogelijk blijven doen zodat er niet te veel kilos aan gaan vliegen dalijk. En in beweging zijn vind ik zowieso erg leuk. Zijn er meer die gewoon zijn blijven sporten?

11. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Mijn vriend en ik waren 1,5 jaar samen voordat we besloten dat ik zou stoppen met de pil. Op zich nog niet zo lang maar als je al ouder bent en je hebt allebei al een langere relatie achter de rug dan weet je echt wel wat je wel/niet wil.

En nu hadden wij allebei voor het eerst het gevoel dat we met elkaar graag een kindje willen maken;) dat gevoel hadden we bij anderen nooit gehad.

Paula goed om te lezen dat je je goed voelt, wees er maar blij mee. Mijn nichtje is ook weer zwanger dmv IVF, hartstikke leuk voor d'r. Zij hadden ook geen andere mogelijkheid dan IVF dus gun het ze heel erg.

Paula ik zou ook blijven doorsporten hoor, ik kan niet zonder. Sport mijn hele leven al.

Luca je kan ook bitter lemon drinken, de kinine die hier in zit schijnt ook bevallingen op te wekken maar dan moet je denk ik wel een litertje of tig opdrinken:D

Noamy wat vervelend allemaal voor je, sterkte meis. En je zwager wordt vader, tja hmmm wat kan ik er over zeggen. Als ze het zelf graag willen dan is het hartstikke leuk voor ze, maar het is absoluut snel.

Ik heb een nieuwe foon, de samsung galaxy S2 en ben er super blij mee.

12. Asun

Asun Niet meer actief

Igor Veel plezier met je nieuwe foon. Leuk speelgoed he ;)

Paula Ik heb t/m 12 weken ofzo nog hardgelopen. Maar al snel ging m'n buik 'in de weg' zitten en was hardlopen niet echt fijn meer. Ik had het voornemen om te gaan zwemmem, maar dat is er nooit van gekomen. Vind ik ook niet zo leuk als hardlopen...
    Nu doe ik zwyoga, heerlijk! Als is het niet echt sporten;)

Ik ga straks lekkker lunchen met een vriendin die net 12 weken zwanger is. Super leuk. En vanavond kleding passen, vrijdag ga ik een modeshow lopen voor zwangere. Een vriendin organiseert dit. Zie mezelf al lopen.. whahahaaaa..:(

Fijne dag iedereen!!

13. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    heej meiden!

@luca wilde jou absoluut niet voor je koop stoten omdat jij ook al zo snel zwanger was , dat wist ik namelijk niet!
    en ik snap ook echt wle dat iedereen het zelf moet weten! en vind het zeker ook wel leuk voor ze maar vind het zo'n roekeloze niet negdachte beslissing
    ghun krgen 9 april een relatie en 25 mei was de eerste dag van haar laatste ongi zei ze! tjah dan ben je dus nog geen maand samen en stop je al met de pil!!!

maja ben iig erg benieuwd wat mn schoonouders zeggen die vonden ons al snel na 15 maanden relatie zwanger!

anywayzzzzzz
    ben net terug van de gyn
    onze kleine man doet t goed en groeit goed!!! GELUKKIG!!!!
    alleen blijk ik nu ook weer een blaasontsteking te hebben.........
    ach ja kan er ook nog wel bij!
    dus straks mn kuurtje ophalen in de hoop ik daar niet heel ziek van ga worden(met mn darmen)

ben nu trouwens lekker thuis aan het werk
    mag om en om ,on de dag, thuis werken
    heerlijk!!!!!

@paula heerlijk nog geen misselijkheden ed!!!!! geniet ervan meis!

@igor leuk een nieuwe foon!!!! kun je altijd erg blij en druk mee zijn he!! ik iig wel! haahahaha

@luca nog niks loos dus...........
    ben echt zo bnieuwd wanneer je gaat bevallen!!!!!

@asun
    oh wat leuk een modeshow voor zwangere lopen!!!! leuk hoor
    welke merken kleding word er geshowt???

@saskia!! thanks mooie he de echo!!! ben er echt blij mee dat w dat gedaan hebben!
    en wat heerlijk dat milan n ritme krijgt en jij steeds meer weer jezelf word lichamelijk!!!!!

en hoe is het met sheltie?blike?ajla?lupita?ikkuh?blondi?

14. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Hey meiden ff een egoberichtje.
    Ben zo trots op mijn kleine mannetje, we zijn net terug van het consultatieburo en hij doet het supergoed!!!
    Hij was bij zijn geboorte 3810 gr. en ze schatte hem op 51/52 cm.
    Nu is hij 4470 gr en 57!! cm.

15. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Zo saskia, klinkt goed zeg! Fijn dat jullie mannetje het zo goed doet!

asun, een modeshow? Best leuk toch? Dan kun je echt met je buik pronken!

en na anderhalve maand al stoppen met de pil is gewoon te belachelijk! Sorry, maar dan handel je zeker niet met verstand.

mijn vriend en ik hebben na 2jr samen besloten om te stoppen met de pil. We wilden het beiden heel graag, we zijn ook rond de 30 dus dan wil je ook niet meer wachten en na 2jr vonden we dat we toch echt wel genoeg van elkaar hielden om zeker te weten dat we samen verder willen, of jah... Met zn 3en dus. Nu zijn we bijna 3 jaar samen en de kleine is eindelijk onderweg hihi. Als we 3,5 jaar samen zijn word hij/zij gboren dus moooier kunnen we het niet krijgen denk ik.

16. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    idd paula zoiets he ik dus ook maar reacties hier vielen nogal posi uit!
    ieder zn ding natuurlijk
    en....ze is dus niet gestopt na anderhalve maand he!eerder want 9april verkering en 26 mei 1ste dag laatste ongi!
    dus die is al eerder gestopt of weet ik t!
    t zal allemaal wel!

jij iig lekker aan t genieten??!!!

goed zeg saskia!! goed nieuws dat die kleine goed groeit!!!

17. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Weet je Noamy; ik zou me daar niet druk om maken als ik jou was, volgens mij heb je genoeg dingen aan je hoofd....laat het gaan joh.

Saskia wat goed van Milan, daar mag je zeker trots op zijn.

18. Noamy je hebt me niet voor de kop gestoten hoor ;)
    Ik denk dat als het je zou kwetsen dat mensen zulke dingen tegen je zeggen dat alleen maar een teken zou zijn dat je zelf ook wel weet dat je niet slim bezig bent :D

Ben bij schoonmoe en we gaan zo boodschappen doen. Ze heeft zoals verwacht supervrel kadi's meegenomen haha :p
    Mijn been zit vol met kraters, allemaal opengekrabde muggebulten :(

Igor kinine al geprobeerd, werkt niet en tonic is echt smerig hahaha
    Altijd leuk een nieuwe telefoon!

Paula was het nou gister of vanavod dat je ging spinnen? Iig veel succes :) is wel lekker toch en zolang het goed voelt kan het volgens mij geen kwaad omdat je hiervoor ook al sportte.

Ben de rest even vergeten dus ik moet even dit berichtje beiindigrn om terug te kunnen lezen haha

19. Asun succes met de modeshow!!

En sas wauw wat doet Milan het goed zeg!! Hoe was het op het cb? Ik hoor er altijd de vreselijkste verhalen over haha

20. Noamy gut nu weer blaasontsteking wat een gedoe He.
    Wel heerlijk dat je ook vanaf huis lag werken nu! Zal je vast en zeker goed doen. En ik ben het eens met wat igor zegt verder niet druk maken om je zwager en zijn vriendin hoor, jij hebt veel belangrijkere dingen aan je hoofd!

Igor wat leuk voor dat stel dat ze weer zwanger zijn, altijd leuk om te horen dat het met wat hulp toch lukt!

Deel Deze Pagina