igor en luca ga me er ook niet druk om maken!!!! het was voor mij gewoon een shock en ik weet nu al dat mn schoonouders ook enorm gaan schrikken en vind het gewoon sneu voor hun en mn zwager en zn vriendin zoeken het idd maar lekker uit!!!! het is iig wel leuk straks voor onze kids die samen kunnen spelen!!!!! ik ga ff uurtje liggen.........
Thnx voor jullie lieve reacties Noamy, ja hoor een blaasontsteking kan er ook nog wel bij succes!! Luca, ik heb geen horror verhaal voor je wat betreft het consultatiebureau hoor. Alleen maar positief, ze was heel tevreden over hoe Milan het doet en ook al z'n reflexen zijn goed, dus vooralsnog geen klachten over het cb. Maarrrr wat niet is kan nog komen hè
hahaha nee ik geloof het ook niet Igor, mijn hoofd is een beetje leeg aan het raken Zooo mensen ik ben echt helemaal kapot! Wat een lange dag, en ben echt heel de dag buiten geweest in de hitte, het is niet aan te raden. Vanmorgen om half 10 was het dus al 30 graden.. Denk vanmiddag zo rond de 40 en net om half 7 was het nog 36 graden in de schaduw. Niet normaal meer! Vanmorgen eerst die auto wezen verzekeren, toen naar schoonma gereden lekker in de file gestaan, heel de middag in het appartement waar het ook bloedheet was en toen nog boodschappen doen (weer eerst file) in een massa toeristen. Gelukkig doen we vanavond bbq. Heb net een heerlijke koude douche gekomen en ik kom niet meer van mijn kont af vanavond Sas gelukkig maar dat het goed is gegaan allemaal. Cb dat heb je hier geloof ik niet echt maar je hebt wel alle verplichte onderzoekjes enzo dus het zal ergens wel gedaan worden.
Hey dames, Weer even een ego bericht, vandaag weer echo gehad en mijn uk is al 2 cm groot ze hebben nu een goede meting kunnen doen en kwamen uit op 8 weken en 5 dagen, precies wat ik zelf ook dacht Weer geweldig om te zien... Heerlijk gevoel geeft dat weer! Zal even verder lezen eerst nu tot zo
Igor, viel plezier met je telefoon. Heerlijk om even ermee te spelen en alle nieuwe features te ontdekken Asun, hartstikke leuk toch een modeshow! Veel plezier gewenst! Sas, fijn om te horen dat het zo goed gaat met jou en milan! Geniet nog maar even, het is zo oktober hoor
Ja Luca, ben ook blij dat alles goed gegaan is Ze zullen bij jou ook wel een soort van cb hebben voor de onderzoekjes en inentingen enzo. Dat moet haast wel, maar dat wijst zich uiteindelijk vanzelf allemaal. Lupita, wat een goed nieuws, fijn hoor. En elke echo blijft bijzonder vind ik
Paula, fijn om te horen dat alles goed met je gaat, al veel informatie over zwamgerschap kunnen vinden? misselijkheid kwam bij mij vanaf week 6 maar nog niet heel erg last van gehad gelukkig. Hopelijk krijg jij er helemaal geen last van Noamy, met mij alles goed hoor. Vervelend al die kwaaltjes, je hebt echt wel pech! Gelukkig dat het met je beeb goed gaat
Sas, inderdaad is het echt bijzonder. Ik krijg er echt een gelukkig gevoel van natuurlijk ook super om te zien dat alles goed gaat
hey meiden!! noamy--> mooie echo joh!! gaaf is dat he je kan je kindje dan echt helemaal duidelijk zien. het zit je ook niet mee allemaal he ik hoop dat het niet al te vervelend word gemaakt al het medische... wel zeker snel vanje zwager maarja ze zullen er wel over gesproken hebben ofzo misschien komt het omdat jij zwanger bent en dat ze het daardoor ook nu wouden. luca--> nog gefeliciteerd met het jaar samen zijn met je vriend!! en zo te merken geen geboorte gehad op die dag jammer hoor.. maar wel lekker romantisch gehad met zijn 2 bij een waterval echt super hoor dat dat allemaal kan. igor--> spannend ik hoop dat je snel terecht kan en het lekker allemaal snel gaat dan weet je tenminste waar je aan toe bent. ik hoop voor je dat je alsnog gewoon zwanger zal raken. mooi hoor je uitbouw echt heel mooi!! lekker ruim word het dan he ben heel benieuwd hoe het dan is als het af is als wij dat ook mogen zien asun--> leuk hoor modeshow lopen voor zwangere vrouwen heel veel succes ermee vrijdag saskia--> wat fijn dat het alweer een stuk beter gaat met je en wat goed dat milan zo goed gaat!! dat is altijd fijn om te horen. paula--> gelukkig heb je (nog) niet veel last van kwaaltjes hopen dat het zo blijft. wat leuk om iedereen zijn verhaal te horen wanneer je er klaar voor was om aan kinderen te beginnen. mijn vriend wou graag kinderen en ik hoefde het nooit zo heel nodig en had niet het gevoel er klaar voor te zijn maarja wist ook niet hoe dat voelde als je dat wel wist dus dacht ach we stoppen met de pil en we zien het allemaal wel. nu ben ik er wel echt klaar voor denk vanaf dat we het ziekenhuis molen in gegaan zijn want als ik er niet klaar voor was dan had ik dat ook nog niet gedaan denk ik... verder gaat hier alles goed hoor ben afgelopen zaterdag naar belgie gegaan met me vriend. mijn broer was daar met zijn vriendin en haar kinderen een weekje vakantie dus zijn we een nachtje heen geweest en zondagavond weer terug gekomen dus was erg gezellig. en verder alles rustig aan doen
Saskia Wat fijn dat Milan het goed doet!! Ik hoor veel verschillende verhalen van het CB.. Ligt er denk ik ook aan wie je daar tegenkomt enzo. Fijn dat jullie een prettige cb hebben. Lupita Wat goed om te lezen dat alles goed gaat met jullie beebje! Naomy Getver, een blaasonsteking.. BAH. Hoop dat je er snel weer vanaf bent! BLEH!! Ik heb echt zo slecht geslapen vannacht, viel om 4 uur pas in slaap. Helaas werd ik om 9.00 uur ook alweer wakker en ik kon ik niet meer slapen! Kleding passen voor de modeshow was wel erg leuk! En zelf ook nog ff wat gekocht, ik kan dit na de bevalling ook nog aan (ff goed praten voor mezelf... haha) Een zwarte bolero en een grijs tuniekje. Ik laat jullie weten hoe t vrijdag was.. Wat fijn dat het wat minder warm is zeg.. pff kan normaal echt super tegen die warmte, maar nu helemaal niet. Hoorde gister dat er een hittegolf komt eind juli t/m aug. Pff lekkere timing om te bevallen
Nou laat die hittegolf maar komen (waar heb je dat gehoord Asun), dit vind ik ook echt 3x niks....het is weer om de hele dag in bed te liggen en filmpjes te kijken en volgende week is de Nijmeegse Vierdaagse en dan wordt het ook slecht weer, zo sneu voor de lopers en de feestvierders (wij ) Ikkuh voor jullie wordt het nu ook spannend, wat moet je precies gaan prikken eigenlijk en hoe gaat jullie traject? Gaan ze eerst eitjes bij jou weghalen en die dan bevruchten en weer terugplaatsen? Wat is eigenlijk het verschil tussen IVF en ICSI? Asun leuk joh die modeshow en kopen mag altijd, no excuse needed..hihi Hoop ook zeker dat het bij ons snel gaat, verwacht eigenlijk wel deze week de brief met de afspraak voor de intake.
Dag dames, ik meld me even. Door de enorme hitte hier heb ik niet de puf om ook maar iets te doen Het is 40 graden buiten.. en in huis is ook al geen koelte te vinden Ik lees vanavond wel even terug, kwam alleen even zeggen dat ik nog niet aan het bevallen ben Mijn pendel zei dat het vanavond zou beginnen maar ik betwijfel het Aan het eind vd maand uitgerekend zijn is echt irritant, bijna alle juli mama's zijn inmiddels al bevallen
Dat is zeker fijn Lupita om te zien dat alles goed gaat , geniet maar va je echo's, want voor je het weet heb je je kleintje al in de armen Ikkuh, ik ben ook blij dat het weer goed gaat, dan kan ik weer wat doen. Lekker stukje wandelen en de huishoudelijke dingen, zonder tussenpozen . Ja ben supertrots op mijn kleine mannetje Asun, mijn moeder zei wel met het cb, sommige dingen moet je het ene oor in en andere uitlaten gaan. Maar ben wel blij dat we zo'n aardige arts hadden en ja Milan doet het gelukkig gewoon goed. Luca fijn dat je even meld dat je nog niet aan het bevallen bent , ik hoop wel voor je dat het niet lang meer duurt, heb medelijden met je in die hitte. Succes!!
Hé meiden, ik kom ook weer eens even kijken. Ik heb er de laatste weken geen energie voor gehad, want er is zoveel gebeurt in mijn leven in 4 maanden tijd. Ik trek het allemaal niet meer zo goed. Het begon met mijn miskraam eind april. Een week daarna kwam de man van mijn vriendin te overlijden. Erg verdrietig allemaal. In juni ben ik aangevallen op mijn werk door een client die me een grote kale plek op mijn hoofd heeft bezorgd. Een hele bos haren is uit mijn hoofd getrokken. Dit was de tweede keer al, twee jaar geleden was er een precies dezelfde situatie. Heel gesprek gehad op mijn werk over hoe nu verder. Ik wil dat er een aantal dingen veranderen, vooral mbt veiligheid personeel. Maar mijn baas gaat er weinig aan doen en ik moet voor mijzelf beslissen of ik nu wil blijven of niet. Dit voorval heeft veel stress opgeleverd. En ik vermoed dat dit ook een miskraam heeft veroorzaakt. Ik weet het niet 100% zeker, maar mijn gevoel zei weer dat ik zwanger was. En jullie weten het vast nog wel van de vorige keer . Ik had nog geen test gedaan, want ik moest nog een week wachten. Twee dagen na de aanval kreeg ik buikpijn en werd ik te vroeg ongesteld. In de wc vond ik een hele vreemde klodder, wat ik nog nooit had gezien. Niet zoals het weefsel wat anders wel eens in de wc ligt. Of het dus door de aanval kwam weet ik niet, maar mijn gevoel zegt van wel. En tot slot is vorige week ook nog mijn lievelings oom overleden. Ik ben mezelf lang niet. Heb weinig energie om iets te doen, snel moe, nergens zin in. Erg emotioneel en vergeetachtig. Er zijn teveel heftige dingen gebeurt en ben echt toe aan vakantie. Ik heb vluchtig wat dingetjes gelezen. Ik zag dat Paula zwanger is! Van harte meid. Het is jullie gegund, geniet lekker van je zwangerschap. En Luca nog steeds niet bevallen. Je meisje houd het wel lang vol hoor. Verder niet echt veel gelezen. Hoop dat het met de rest van de meiden goed gaat!
haaa nee Asun augustus wordt het niet meer. Met 41wk uiterlijk word je sowieso ingeleid en ik waarschijnlijk op de uitgerekende datum al. Met 41wk zitten we op 29 juli dus dan zou de inleiding 3dg moeten duren wil ik een augustus mama worden. Dus ik hoop het niet Sheltie fijn weer iets van je te horen, maar wat je te melden hebt minder fijn Jeetje wat een vervelend nieuws allemaal zeg! Een hele dikke knuffel en hopelijk gaat het zonnetje straks weer voor je schijnen als je een beetje rust hebt gehad in je vakantie. Gecondoleerd met je oom.
Lupita fijn dat alles weer goed bleek te zijn op de echo! Ikkuh alles zijn gangetje dus, heerlijk een weekendje ertussenuit geweest! Is er al een ongi op komst? Asun balen he dat slecht slapen Hopelijk lukt het je om overdag nog een dutje te doen, ben hier zelf heel slecht in en vooral met de hitte. Maar het is nu heeel grijs, dus ik ga duimen dat het vanavond keihard gaat regenen Hihi Igor jij gaat naar de vierdaagse voor het feest? Hopelijk heb je deze week nog je brief van het zh!