@ Ajlaa: balen dat ie nega was nog even geduld je hebt iig goede tekenen @ Blike; welkom terug! Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad en balen van de misselijkheid maar ook wel weer bevestigend natuurlijk @ Blondi; haha ik ken het gevoel ik weet het nu ook niet meer hoor dacht eerst een jongen toen af en toe een meisje en nu heb ik opeens een heel overheersend meisjesgevoel maar op het nub topic gokten ze wel op een jongen.. ach we zien het wel Mooie buik heb je, ook nog lekker bescheiden. Mensen die horen dat ik nu bijna aan de 4 maanden zit vinden mijn buik echt heel klein! Maar het groeit bij mij wel allemaal recht naar voren, aan de zijkanten zit er niks zegmaar Nou ik heb net heel corsica afgezocht maar ik heb uiteindelijk bij een tankstation in de buurt gevonden waar mijn baby'tje zin in had vandaag; Ben & Jerry's chocolate fudge brownie!!!! ik ben zooo gelukkig dat ze het toch nog blijken te verkopen hier dus ga er nu even van genieten hifi fijne avond nog allemaal!
oooh lucaaa ijs!!!!!!!! ik zit de hele dag al te snoepen maar nu wil ik ook ijs hahaha en dan vooral ben & jerry!!!! goede tekenen? is dat trekkerige gevoel normaal? volgens mij heb ik dit niet eerder gehad! vind het ook erg irritant, haha! ik heb trouwens de foto's van de ovu testen in mijn album gezet, mocht iemand dat wat interesseren trouwens voor de dames die zich afvragen en niet kunnen wachten wat het gaat worden! ben je misselijk en moet je overgeven=dochter! niet misselijk en niet overgeven=zoon! ik hoorde dat laatste en vond dat zo'n onzin, hahaha, toevallig klopte het wel met mijn moeder (3 dochters), nicht van mijn vriend (1 x zoon, 1 x dochter) andere nicht (2 x dochter), schoonzus, schoonmoeder hahaha wel apart!
Ja aula toevallig vanmiddag diaree nadat ik rijstecrackers had gegeten!!!! ik heb ook de hele tijd snaai aanvallen en vaak honger Als ik dan wat eet dan zit ik snel vol en Ernesto lichtjes misselijk en boer me kapot! Vreemd allemaal maar zolang ik die rare dingen voel dan weet ik iig dat t Bernie er nog zit etc. Soort van geruststelling! Hahaahh i knowhow ik ben n beetje vreemd! Hahahahha Hoest met de rest van de dames? Debater al gestest? En aula nog n keer misschien??
Kan ook niet meer typen zie ik! Heb sinds vanmiddag een i pad dus ff wennen! Hhhaaahaha solly !!! Hij veranderd elke x m'n getypte woorden voor iets anders!! Pfff
trouwens blondi, ik zie maar 1 buikfoto van jou! van een heel klein buikje...klopt dat of moeten er meerdere zijn? omdat luca een opmerking had over je buik!
Goeieavond ladies, haha spugen is een meisje?? nou dan krijg ik zeker weten een meisje Vanmorgen was het echt drama, wel vier keer overgegeven.. kon echt niets binnenhouden, zelfs geen kop thee... Nu gelukkig wel iets beter, net ff wat avondeten gehad en dat gaat tot nu toe wel goed Vanmiddag het goede nieuws aan mijn buurvrouw verteld, ze is nu zelf 37 weken zwanger. Ze was erg blij @Luca, ooh ja ben en jerry's ijs vind ik ook zoooo lekker vooral die met cooky dough jummie!! @blondi, mooi bescheiden buikje heb je @aljaa, dat trekkerige gevoel herken ik heeeeel duidelijk van de laatste twee keer en toen was het raak! Hopenlijk test je toch nog posi meid!
haha blike, nou dat gaan we zien, lachen als t bij jou ook klopt! je mag binnenkort langs VK, he?! wat gaaf! weet je of je dan ook echo krijgt? hebben de zwangere dames dat ondertussen dat ze er 'mooier' van zijn geworden? sommige zie je echt stralen en de andere zitten weer onder de puistjes! mijn schoonzus had in begin best wel veel puisten, nu zijn die weg, maar vind dat haar huid er wel grauw uitziet.
Nee krijg geen echo woensdag, dat doen ze op deze verloskundigepraktijk niet... de eerste echo heb ik die week daarop. maar met een beetje geluk kan ik het hartje wel horen woensdag!? weet niet precies hoe dat gaat eigenlijk....
Hai meiden, Even een snel een ego berichtje (sorry) Maar wilde even laten weten dat helaas de klachtjes bij mij allemal niks in hielden want ben vanochtend ongi geworden!! Moet zeggen dat dit voor de eerste keer nu een teleurstelling was omdat we nu toch al een halfjaar verder zijn en pas 3de cyclus en vor het eerst me ei gevonden... Maar ja sta weer met beide benen op de grond en weet nu dat vanalles voelen tussen ei en ongi niks wil zeggen... Op naar de volgende ronde dan maar en dan is waarschijnlijk pas in april weer een kansje... Ajlaa hopelijk voor jou wel raak meid!!
aaah dat meen je niet!!! Vind het erg vervelend voor je meid!!! Hopelijk duurt deze cyclus niet zo lang en heb je snel weer je ei!!!!!! (jouw periode tussen eisprong en menstruatie is dus 12 dagen ipv 14?!) *Knuffel*
Hey hallo allemaal. Weer terug van weg geweest! Sorry dat ik even niet online geweest ben maar merkte dat ik het best wel van me af aan het zetten was en dus ook ff geen behoefte om er dagelijks mee bezig te zijn. Niks negatiefs hoor! Maar ben er gewoon een stuk minder mee bezig. Natuurlijk hou ik er wel rekening mee dat mn ei eraan komt haha, maar ik ben gelukkig niet meer zo bezig met signalen van mijn lichaam, want die zeggen meestal toch niks. Dus, ben jullie echt niet vergeten maar ben wat meer druk met andere dingen geweest. Ik heb alleen even gelezen dat debster ongi geworden is... Wat klote meid! Vooral met jouw cyclussen. Ik hoop dat die snel wat op orde gaan komen en anders gewoon naar de dokter gaan meid. Ik ga ff een beetje terug lezen maar niet alles want dat is een beetje veel.
Ajlaa, wat spannend zeg! Lijkt me niet dat een ovu test zomaar positief is hoor. Ik zit 2 of 3 dagen voor nn ei en bij mij zijn ze zelfs nog hartstikke negatief. Ik ben heel benieuwd! En ik las ergens dat noamy zwanger is??? Jeetje dat heb ik weer gemist zeg. Gefeliciteerd!!! We hebben er weer 1 bij haha, Verder blike en igor ook weer terug van vakantie... Fijn dat jullie het zo goed hebben gehad En igor, ik ga zo nog verder terug lezen maar bij jou wat onzekerheid begrijp ik? Ook spannend dus! Zou mooi zijn van die ene keer toch??
Hey, ja als het goed is nmoet dinsdag of woensdag mn ei komen dus we zijn hier weer volop aan de gang haha. Verder gaat het goed. Heb vorige week weer 3 halve dagen gewerkt en ga het deze week verder opbouwen. Kijken hoe het gaat. Voel wel een zeurend gevoel als ik te veel doe en daar luister ik ook naar. Rustig aan dus. Noamy, ja echt gaaf zeg! Had je een vermoeden??? Ajlaa, durf je alweer te testen?
goed te horen dat je dus al weer aan het werk bent! ik ga morgen de kv2v5 test halen, want heb veel gelezen dat de tests van zwanger en kids toch niet zo goed zijn! mijn ovu testen waren ook steeds licht, 10 dagen achter elkaar zowat zelfde resultaat, had toen ovu testen van kruidvat gehaald en die liet gelijk heel duidelijk een positief resultaat zien! Nou las ik dus ook dat het voorkwam dat test van zwanger en kids negatief testte terwijl die van kruidvat posi testte! dus haal morgen maar weet niet of ik morgen al ga testen!