Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sheltie, veel sterkte meis! Wat een rot periode zeg!

Noamy, voel je je al wat beter?

Asun, moet ook weer niet teveel plannen he, rust is ook belangrijk ;)

Ehh.. Ben even kwijt of er nog iets gebeurd was..

Heb vandaag opeens een 'zwaar' gevoel in mijn vagina... Vreemd... Kan er ook niks over terugvinden op internet... Lekker onzeker weer dus

2. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Roxie, super nieuws! Hoop dat het allemaal gaat opschieten!

Igor, voor jou hetzelfde. Hopelijk kan jij ook snel terecht!

3. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey meiden,

zo weer heel wat door moeten lezen :D

asun--> super dat de modeshow leuk was!! en nog wat gekocht ook... je hebt gelijk altijd positief blijven na de bevalling pas je het gewoon :D

sheltie--> meid heel erg veel sterkte!! ik hoop dat je je heel snel beter zal voelen en je snel een positieve draai weer gaat krijgen!!

asun--> hoe is het gegaan weet je nu zeker wat je krijgt?? ik hoop voor je een meisje gewoon hoor :D

luca--> haha mannen wat heb je eraan haha

roxy--> wow wat goed zeg!!! dat je al zo snel terecht kan in het vu kan je nagaan wat een wachtlijsten er zij he gewoon te erg voor woorden maar gelukkig moet je maandag al ben heel benieuwd hoe het afloopt.
    ook zeker gewoon dat van paula aangeven want dat zal ze misschien wel dat zetje geven om het echt serieus te nemen en er wat mee te gaan doen en dan hoop ik voor je dat je al heel snel zal weten hoe het allemaal verder zal gaan.

igor--> dat word dus feesten voor je met de 4daagse :D altijd gezellig dan he.

4. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey ikkuh, nog steeds niet ongi? Dacht dat je cyclus alweer om was?

5. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    igor-->
    ons traject (als ik het goed begrepen heb hoor dus als ik iets niet goed zeg neem het me niet kwalijk was erg veel info.)
    de eerste dag van me rode ongi moet ik beginnen met spuiten van decapeptyl dit neemt je hele cyclus over dus moet ik die meteen de eerste avond spuiten, zodra me ongi er dus is meteen bellen naar het kliniek en die geven dan aan wanneer ik puregon erbij moet spuiten wat dus zorgt dat je eitjes groeien.
    dan moeten we tussendoor vanaf ong. 10 dgn. als ik het goed heb langskomen om te kijken met echo of me eitjes groot genoeg zijn.
    zodra me eitjes groot genoeg zijn geven ze aan dat ik met puregon moet stoppen en dan moet ik de decapeptyl met pregnyl (zorgt ervoor dat je eitjes wat losser gaan zitten) spuiten, dan de dag erna hoef ik niets meer te spuiten en de 2de dag moet ik komen en gaan ze dus me eitjes die groot genoeg zijn eruit halen. nadat het eruit gehaald is moet ik 2 maal utrogestan (zijn balletjes)vaginaal inbrengen wat voor veel afscheiding zorgt, en dan krijgen we dacht ik de volgende dag te horen of er embryo`s ontstaan zijn en wanneer dat dus gelukt is moet ik terug komen en gaan ze het terug plaatsen en dan moet ik nog 2 weken lang utrogestan blijven inbrengen zodat er genoeg afscheiding blijft om het embryo te laten blijven plakken.
    lang verhaal maar zo is het hoe het er bij ons aan toe zal gaan haha.
    hier kan je het verschil lezen tussen iui, ivf en icsi
    http://www.ivfkliniek.nl/wcs/mck/nl/4695/behandeling.html

6. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    lupita--> nee nog steeds geen ongi zit nog te wachten haha en dat duurt nu zo lang heb nog nooit gehoopt op een ongi

7. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Wauw Roxie wat een goed nieuws, geluk is je nu ook wel gegunt hoor :)

Noamy, geloof me straks ben je blij met die dikkie verbanden hahah :D
    Ik vond de inlegverbanden heel erg prettig, maar had er te weinig. Dus als ik je een tip mag geven, zou ik daar een pak of 3 van bijbestellen. Dat kan je o.a. bestellen bij Babyshoppen duurt wel vrij lang voor je bestelling er is, maar ik was blij dat ik mijn kraampakket had aangevuld.

Luca, pers dat kind van je er eens uit hahah nee grapje hoor. Maar word nu wel erg nieuwsgierig naar haar, dat zul je zelf ook wel hebben :)

Sorry verder weet ik het even niet meer

8. Asun

Asun Niet meer actief

Hier even een ego bericthje!
    Echo was leuk, en ja we krijgen een meisje!! Ik ben zo blij. Scheelt zoo veel geregel enzo, daar zag ik echt zo tegen op. Vooral omdat we helemaal ingesteld zijn op een meisje.
    We hebben ook nog wat mooie plaatjes gekregen.. zal niet helemaal los gaan en er maar 1tje plaatsen :D;)

Truste!

9. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    asun wat een mooi plaatje!!!!
    gelukkig toch een meisje!!! joehoe!!!!

@ikkuh jeetje wat een verhaal over de behandeling
    ik hoop echt dat jullie dat niet lang hoeven te doen en he snel raak zal zijn!

@luca nog steeds rustig?????

@saskia ohhh nog meer van die dingen halen!!! ahahahahaaa
    dan ga ikmaar wat bij bestellen!!!
    of gewoon n luier om!@!!! ahahahahaha pfffffff

@lupita ik voel me nog niet echt beter
    ben erg moe, vaak duizelig etc maar ja hoort erbij bij die lage bloeddruk en bloedarmoede ook
    hopelijk is mn blaasontsteling straks weg dat zal wel weer schelen!
    voel jij je ook goed en je zware gevoel onderin weg?

@igor nog even en dan feesten in nijmegen! hopelijk zit t weer n beetje mee!

hopelijk niemand vergeten!!!

ennuhhh bijna weekend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10. Goedemorgen!

Haha Noamy elke dag dezelfde vraag van jou :p Ja het is nog steeds rustig. Of alweer, hoe je het wilt bekijken ;)

Ikkuh respect hoor voor je als ik lees wat je allemaal moet doen voor die ICSI! En dat is maar 1 cyclus :$ Ik duim voor je ongi :D

Asun gelukkig is het nog steeds een meisje hihi, mooie foto hoor!

Kraampakket; heb ik hier niet en heb ook geen verbanden oid in huis. Ben benieuwd hoe dat hier gaat, zal het vanuit het ziekenhuis wel meekrijgen denk/hoop ik. En na een weekje ofzo kun je meestal over op dik maandverband toch?

Zooo ik heb hier net flink zitten janken, ging Babyboom in Afrika kijken ohh wat heftig zeg :(

Vandaag ben ik heel trots op mijn lief, want hij is begonnen aan de Champix om te stoppen met roken :D Helemaal uit zichzelf zonder dat ie onder druk is gezet! Hij heeft nog nooit een poging gedaan en heeft ook nooit behoefte gehad om te stoppen maar sinds ik zwanger ben heeft ie het er wel steeds vaker over. En nu heeft ie eindelijk de stap genomen, en nog voor de bevalling :D! Ik hoop echt zo dat de Champix hem goed helpt om te stoppen. Hij zegt wel dat ie er echt mee wil stoppen dus ik ben benieuwd. Ik denk dat het nu komt dat ie ermee is begonnen omdat ie ziet hoe zwaar de laatste loodjes voor mij zijn en de geboorte begint nu echt tastbaar voor hem te worden. Als ie straks zijn meisje in zijn armen heeft dan hoop ik dat dat alle motivatie is die die nog nodig heeft om het vol te houden :D

Haha Sas ja dat zegt mijn vriend nu ook steeds. Maar als ik pers komt er nog niks uit :p Gisteravond dacht ik eigenlijk dat het echt was begonnen de bevalling. Het begon al aan het begin vd avond, toen was ik nog op het strand met schoonmoeder en vriendlief was een uitje op zijn jet aan het maken. Kreeg toen ongikrampen, maar vriendlief was op zee natuurlijk dus ik dacht og nee niet nu hoor! Toen lief weer terug was werd het steeds iets meer maar ik dacht dat het kwam doordat ik te lang had gestaan ofzo, dat ik daardoor rugpijn had. Toen thuis ging ik douchen en na de douche werd het nog erger. Had echt het gevoel dat mn buik uit elkaar spatte en kon alleen verlichting vinden door helemaal voorover te hangen tegen de wasbak (en ondertussen stug doorgaan met opmaken en haar doen). We moesten toen nog naar schoonmoeder want daar gingen we eten :$ En ik had echt zoiets van oh als het nu maar niet doorzet tijdens het eten want dan is schoonmoeder gelijk in crisis. Tijdens het eten ook de heeele tijd last gehad, ik kon ook niet meer plassen door de weeen terwijl ik echt nodig moest., superirritant! Vuurwerk was trouwens erg mooi om te zien en toen had ik ook wel zoiets van het zou wel bijzonder zijn om vannacht te bevallen :D Kan ik later vertellen dat ik weeen had terwijl we vuurwerk keken haha. Toen weer richting huis om half 12 en ik was echt helemaal op, was in de auto al in slaap gevallen maar werd steeds wakker van de krampen. Thuis meteen in bed gekropen onder het mom van als het weeen zijn dan word ik vanzelf wel wakker en toen ben ik in slaap gevallen en vanochtend was het weer over :) Maar ik heb nu elke dag het idee dat het steeds iets heftiger wordt, maar dat ik elke keer net voor het overgaat naar het echte werk weer word teruggetrokken zegmaar. Dus hopelijk is vandaag dan het laatste zetje om echt te bevallen hahaha. Nu al 39 weken, jeetje!
    Vanavond is het volle maan haha maarja daar geloof ik niet meer in hoor.

Vk komt vanmiddag weer, en vanavond gaan we misschien met schoonmoeder de stad in want het is koopavond tot 12 uur 's nachts geloof ik. Verder rustig dagje, niet echt iets spannends doen. Filmpje kijken denk ik straks, en nog even een buikfoto maken voor het geval dat het de laatste keer is ;)

11. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    ohh ben roxie helemal vergeten zie ik net!!!
    wat goed dat je maandag al kunt meis!!
    ben erg benieuwd

@luca ja tuurlijk elke dag!!!! leef met je mee!!!!!!;)

12. Ahh lief hoor Noamy! :)

Haha ik lag helemaal in een deuk. Oma komt om in de was, lief heeft gister al zijn oude kleding naar haar gebracht en zij is nu alles aan het wassen. Ze wil geen rommel in haar huis dus ze zit nu tot haar oren in het was en strijkgoed. Kom ik d'r tegen in de tuin, is ze hartstikke kwaad joh haha en nu is het opeens de schuld van mijn schoonmoeder omdat ze niet is langsgekomen om te helpen met de was :) Dus nu zegt oma dat ze d'r koffers pakt en vertrekt ;) Ik zei het heeft geen haast hoor dus u kunt het ook stukje bij beetje doen, dat u nu omkomt in de was is uw eigen keus geweest. Nou toen barstte ze helemaal los :p Omaatje pesten :D

13. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Noamy, ik weet niet of je al informatie hebt van de kraamzorg (een boekje ofzo).
    Daar kan in staan wat ze adviseren om in huis te hebben voor als de baby komt. Ook qua aanvullen van het kraampakket, daar heb ik me maar aan gehouden.
    Vond het kraamverband in het begin niet lekker zitten omdat die dikker zijn als de inlegverbanden. Maargoed het is maar een tip, dus moet je zelf maar kijken wat je ermee doet :)

@luca, ik geloof dat het bij mij in totaal anderhalve week heeft geduurd voordat ik overging naar maandverband. Iets van superdesuper maxi plus hahah ze waren in iedergeval erg groot :D:D

Oeh spannend, ik hoop voor je dat het nu toch echt gaat doorzetten. Misschien inderdaad voorbereiding gehad gister, alvast succes met je bevalling (voor ik er te laat voor ben ;))

Hier heeft Milan voor het eerst gelachen echt zo lief om te zien :D:D Weet zeker dat het geen stuipje was, hij is echt zoveel mooier als hij lacht :D. Ben weer helemaal opnieuw verliefd op hem geworden :)

14. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sas, wat leuk zeg! Je banner is nu ook leuk, 1 maand, 1 week en 1 dag :D

Luca, zal haar niet teveel pesten, kan je het straks zelf doen :p

Noamy, geen last meer gehad van dat zware gevoel. Gisteren weer gewoon wat verschoven denk ik, had gisteren niet zo'n dikke buik en vandaag is ie weer groter. Vervelend dat je jezelf nog niet helemaal lekker voelt maar leuk om te zien dat je wel vrolijk bent aan je berichten ;)

Asun, super die echo, fijn dat het een meisje is gebleven :)

15. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ja grappig he lupita, zeg het net tegen mijn man :D

16. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ohw ja Asun, wat een mooie foto van je MEISJE :D (gelukkig is het ook echt een meisje)

Gelukkig heb je geen last meer gehad van dat zware gevoel lupita

17. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    luca--> jammer hoor dat het gister niet heeft doorgezet allemaal.

asun--> gelukkig hoef je niet alles opnieuw te kopen en is het gewoon een meisje :D mooie echo!!

18. Lupita; ik wil ook niet dat ze het doet! Wat mij betreft blijft ze lekker met dr grijpgrage vingertjes van mijn spullen af hoor. Normaal gesproken staat ze 3x per dag voor de deur om te vragen of er nog iets wat ze kan doen. Geeft mijn vriend dr een keer was, is het weer niet goed :D

Haha Sas superdesuper maxi plus :p Oke er staat me nog wat te wachten dus!

Zo ik had net even een zenuwinzinking hoor! De zorgverzekering stuurt me opeens een aangetekende brief over een rekening die niet betaald is, terwijl ik nooit een andere brief heb gekregen van ze! En dit is al de tweede keer dat ze dat doen, maar betaal wel elke keer administratiekosten. en ik weet heeeeel zeker dat ik niks van ze heb gehad want na de eerste keer heb ik goed opgelet. Doet mijn vriend ook nog eens alsof ik zelf niet op heb zitten letten en ik de brieven over het hoofd heb gezien nou woest was ik! Grrr
    dus maandag even een hartig woordje spreken met die mafkezen daar!

19. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ja Luca, geloof me, je hebt het echt nodig hoe charmant ook :D

20. Asun

Asun Niet meer actief

Goedemorgen!!

Naomy Beterschap! Doe lekker rustig aan meis! Ik heb zelf gelukkig nog nooit een blaasonsteking gehad, maar lijkt me erg vervelend.

Luca Baby al op komst?:D;) Pff wat een gedoe met je vezekering. T zijn allemaal afzetters, heb er ook slechte ervaring mee. Als je t niet in de gaten houd dat betaald je zo veels te veel.

Sas Hoe bijzonder, Milan's 1e lachje! Geniet ervan

Kraampakket Hebben jullie ook al maandverband in huis, of alleen dat spul uit t kraampakket? Welke heb jij gebruikt Saskia?

Jeeeh vandaag ga ik husband weer ophalen. Toch wel weer lekker op m'n vent weer thuis te hebben!

De modeshow was zeker geslaagd gister! We hebben erg gelachen met z'n alle. Ons haar en makeup werd ook gedaan, erg leuk!

Super bedankt voor jullie lieve reacties over ons meisje! En nu nog 4 weken wachten :D

Fijn weekend allemaal! Nog leuke plannen?

Deel Deze Pagina