asun dank je wel! heb al heel vaak blaasontsteking gehad maar deze keer merkte ik r bijna niks van! vaak plassen moet ik nu toch wel! leuk dat de show leuk was en je mannetje weer thuis is!!! geniet van t weekend weer saampjes!! ohh luca en die oma!!! lach me elke keer weer rot!!! hahaahahaha en ik durf t bijna niet te vragen maar........... hahahahahaa saskia wat leuk dat milan lachte! heerlijk lijkt me dat! heb vannacht echt een rotnacht gehad bah erge pijn aan mn gewrichten gehad, last van mn darmen(diaree sorry!) en was echt zoooo misselijk bah nu net ontbijtje op en mn dosis medicijnen pfffff 1 pil bloedarmoede 1pil blaasontsteking 1 x dosis voor mn crohn 1x vitaminepil pffff en dat 3x per dag!!!! zo even beetje huisje poetsen en wasje doen en vanavond gaan we met vrienden naar de bios! transformers 3d! heb er zin in ff eruit! heb btw echt iets heel vets gekocht voor onze kleine!!! en Hugo Boss petje!!!! zoooooo schattig!!!!!
Goedemorgenn!! Voldoe weer even aan de meldplicht Nog niet bevallen, gisteravond en vannacht is de buik opvallend rustig geweest en beeb is ook al heel de ochtend superrustig viel me op. Vanmorgen flink naar het toilet geweest en de kat is de laatste dagen superaanhankelijk dus allemaal voortekens, maar er is nog niks begonnen. Mijn gevoel zegt wel dat het nog vanzelf gaat komen, ik denk niet dat ik over de uitgerekende datum zal gaan. Maarja ik dacht ook dat ik 37 weken niet zou halen Ergens denk ik dat het dit weekend misschien wel gebeuren gaat.. Sas aaahhh Milans eerste lachje, wat zul je trots geweest zijn Van nu af aan je zonnetje in huis dus Lijkt me toch zo'n prachtige ervaring, kan gewoon nog steeds niet geloven dat het hier ook binnenkort zover is! En inderdaad je banner gister was me ook al opgevallen; 1 maand 1 week 1 dag Asun fijn dat je man weer thuis is, toch wel fijn natuurlijk vooral nu je zo tegen het eind loopt! Ik vind het ook niks als mijn lief weg is hoor, zelfs voor werk nu. Ik ben elke keer opgelucht als hij weer thuis is want voor werk moet hij nogal eens ver weg en stel dat het begint dan duurt het toch even voor hij thuis is! En leuk dat je het naar je zin hebt gehad met de modeshow! Lijkt me grappig om gedaan te hebben een keer. Hier geen plannen voor het weekend. Moet een beetje schoonmaken en we zullen er wel weer op uit gaan met schoonmoeder. Opzich wel gezellig en de tijd gaat lekker snel voorbij maar af en toe word ik moe van dr. Ik kan niet zeggen dat ik pijn heb of ze denkt dat ik beval. Gister zat de kleine met haar voet te porren in mn zij en dat geeft zo'n beurs gevoel dus ik zei pffff. HEB JE PIJN!? ZIJN HET WEEEN? En toen we in de stad liepen (dan slenter je natuurlijk nogal) kreeg ik last van mijn SI gewricht dus ik zei ik heb rugpijn. OHH RUGPIJN!? OHJEE! IS HET BEGONNEN!? Snap dat ze het spannend vind maarja ik ben nu eenmaal hoogzwanger dus ik heb wel meer pijntjes. Niet elke pijn is automatisch de bevalling Ze lijkt ook te denken dat zodra ik mijn eerste wee voel zij daar automatisch deelgenoot van is en dat we haar bellen en dan meteen met zijn allen naar het ziekenhuis racen. Maar zo zie ik het helemaal niet voor me en wil ik het ook niet. Als ik de eerste weeen voel dan ga ik het haar niet vertellen en ik ga zeker niet direct naar het ziekenhuis, wil juist zo lang mogelijk thuis blijven tot we naar het ziekenhuis gaan, samen met mijn vriend en niet met haar erbij. Ze is echt heel lief hoor maar sommige dingen zijn voor mij en mijn lief samen. Ze heeft ook al besloten dat ze naar het ziekenhuis komt tijdens de bevalling en ik heb al gezegd dat ik het niet wil maar dat wil ze gewoon niet horen ofzo. En dat wil ik juist niet want dat werkt op mijn zenuwen en bovendien krijgt mijn vriend dan het idee dat ie zijn aandacht moet verdelen. Nou ik wil echt niet dat ie elke 5 min verslag uitbrengt naar zijn moeder en mij dan alleen laat liggen, en dat zij dan haar man weer belt etc etc. Want ze zei gister ook al dat d'r man had gebeld en vroeg of de kleine er al was, en toen zei ze al tegen hem; als de weeen zijn begonnen laat ik het je meteen weten hoor, dan bel ik je niet pas na de geboorte! Voelt voor mij een beetje naar maarja ik zal het haar nog wel duidelijk zeggen dat ik het op prijs stel dat ze gewoon wacht tot na de geboorte zoals iedereen, en dat ik haar liever niet in het ziekenhuis heb tijdens de bevalling. Gelukkig is ze wel vriendelijk genoeg dat ik dat tegen haar kan zeggen en dan zal ze het ook wel respecteren. Ik denk dat ze het gewoon nog niet goed had begrepen, ze wil zo graag haar kleinkind leren kennen maarja soms moeten oma's gewoon even geduld hebben
Noamy wat leuk een Hugo Boss petje En veel plezier bij de film! Voor antwoord op je vraag zie hierboven hahaha Ik werd vanmorgen ook misselijk wakker, precies hetzelfde als jij en ook diarree al vanochtend en nu last van krampen.
Hoi meiden, Ben gisteravond naar Artis geweest en heb het olifantje gezien dat op 18 juni is geboren. Zoooo lief!!! Ajlaa, hoe is het eigenlijk met jou? De laatste keer dat je postte zat je voor je NOD. Igor, weet jij al wanneer je intake is? Meiden, ik ga het hier op een wat lager pitje gooien. Ik zal zeker gewoon mee blijven lezen, maar (nog) wat minder posten. Maar blijf natuurlijk wel heel benieuwd wanneer jullie baby's zich aan gaan dienen! Ik ben echt heel erg blij voor jullie en ik hoop het zelf ook gauw mee te gaan maken, maar ik post nu wat vaker bij een forum van meiden bij wie het ook nog niet is gelukt en daar voel ik me wat meer op m'n plek. Neem dit alsjeblieft niet persoonlijk, want jullie zijn stuk voor stuk lieverds en ik hoop snel op heel veel gezonde baby's hier!! Liefs Roxie
ohh gatver jij ook al luca!!! wat vaag he! ik haat zulke nachten aangezien je met n dikke buik al niet echt lekker meer slaapt! hopelijk ak nacht een beter vooruitzicht voor ons! jij hebt ook nu echt rust nodig voor je alle energie met bevallen nodig hebt!!
Roxie: Jammer! Maar begrijpelijk.. Gelukkig blijf je wel meelezen en af en toe posten, hopelijk komt het heel snel goed voor jullie! Noamy; ja ik merk dat ik wat sneller moe ben overdag maar 's nachts lukt het me gewoon niet om echt goed te slapen omdat ik steeds wakker word voor plassen en van harde buiken enzo, niet lekker liggen etc. Maar het lukt me de laatste 2 dagen wel om overdag een uurtje te slapen gelukkig, het is nu ook niet zo heet meer. 29 graden met een fris windje, perfect zo! Dus dan doe ik soms een middagdutje met het raam lekker open. Heeft iemand van jullie the secret gelezen? Ik ben er nog steeds benieuwd naar maar ik hoor heel vaak dat het super onzin is. Ervaringen iemand? Zit te twijfelen om hem op mijn ereader te downloaden
ja moeheid is bij mij ook toegeslagen...........majaa!!! probeer ook smiddags als het lukt even n uurtje te gaan liggen en ohh lekker 29 graden met n windje!!!! hier is het nu wel droog maar volgens mij zou het weer s wisselvallig worden..... roxie jammer maar begrijpelijk succes maandag en hoop zo nu en dan eens iets van je te horen!
Hee allemaal, Ik leef nog dames Ben er al ff niet meer geweest. Ben afgelopen week erg ziek geweest, en had gewoon geen puf om op alles te reageren... Gelukkig voel ik me nu weer wat beter en zal ff 12 pagina's terug gaan lezen. Gisteren de 30-weken mijlpaal bereikt jeuj!!! Nog maar tien weekjes te gaan, schiet lekker op! De babykamer is gelukkig bijna af, op wat plintjes na. Dinsdag komen de meubeltjes. Luca: Zie dat je nog steeds niet bevallen bent... 39 weken, wie had dat ooit gedacht dat je dat zou gaan redden? Wij gaan het ook niet vertellen als het begonnen is hoor, zitten ze alleen maar onnodig in spanning. Ze horen het wel wanneer de baby geboren is en zodra wij er zelf klaar voor zijn... Paula, Hoest met onze gloednieuwe zwangere? hoe voel je je? Wat goed dat je gewoon blijft sporten, ik kreeg teveel last van mijn bekken en ben er toen mee gestopt, maar wil binnenkort regelmatig lekker gaan zwemmen. Naomy: Mooie echo meis!! oeii ja kraampakket moet ik inderdaad ook nog gaan halen, welke heb jij? Igor: Wauw, jullie hebben er echt een groot stuk bij gekregen! mooi zeg!! Saskia: Wat fijn dat Milan zijn ritme wat gevonden heeft, en jij alweer bijna herstelt bent En wat leuk dat hij voor het eerst gelachen heeft... dan smelt je toch? Asun: Wat leuk! een modeshow voor zwangeren! pffff hittegolf zit ik echt niet op te wachten Gelukkig is jullie meisje nog steeds een meisje Lupita: Wat fijn dat jullie uk zo goed groeit! Sheltie: Jeetje, heftig allemaal meid kan me voorstellen dat je gewoon even tijd voor jezelf wilt. Sterkte ermee! Dikke knuffel! Roxie: Jeetje wat oneerlijk hé meid dat je dan gewoon ook nog een hele tijd moet wachten, kan me heel goed het gevoel voorstellen dat je dubbel wordt gestraft ooh ik lees net dat je maandag al terecht kunt!! wat een goed nieuws meid! heerlijk! Hopenlijk ben ik niemand vergeten!!
Ohh Blike, ziek zijn is altijd rot Gelukkig gaat het weer de goede kant op! Gaat ook alweer hard he, 30 weken! Je begint al aan de laatste loodjes, hihi! En ja ik loop ook nog steeds vrij rond, wie had dat ooit gedacht
Ik word uiterlijk woensdag 27 juli ingeleid, maar vanaf de uitgerekende datum moet ik wel elke 2dg naar het ziekenhuis voor controle (3x dus in totaal). en maandag moet ik nog de gyn bellen en misschien dat zij me wel inleidt op de uitgerekende datum dus we zullen zien.
blike bah ziek geweest...gelukkig weer opgeknapt ik heb het kraampakket van menzis en welke verz heb jij? saskia de kraamzorg komt 2 aug voor intake dan zal ik wel even op de lijst kijken en wat verband etc bij halen! blike en luca in tegenstelling tot jullie ga ik mijn ouders,schoonouder en mn zusje wel laten weten als wij richt ziekenhuis gaan voor de bevalling ze gaan dan heus nog niet komen maar vinden het wel erg prettig om dat te weten! dus ik vind het ook wel fijn hoor! en mn zusje woont helemaal in den haag dus die moet nog n stuk voor ze er zal zijn! ieder zn wens he!!! leuk dat iedereen het anders wilt en doet! ahahaha
Naomy: Ik ben verzekerd bij univé, maar niet aanvullend, dus krijg geen kraampakket. Zag dat ze bij de babydump nu in de aanbieding zijn dus ga er daar één weghalen denk ik/ kan me voorstellen dat als je zusje een eind weg woont dat je het dan wel gaat vertellen. Maar mijn schoonouders wonen 5 min bij ons vandaan... en wil echt niet dat die zo snel bij ons op de stoep staan.... :S
pff was net even mentaal ingestort en heb flink zitten janken, had maagpijn van de stress over de bevalling en alle mensen die steeds vragen of er al iets gebeurt. Voel me enorm onder druk gezet. Daarna even uurtje geslapen en nu gaat het beter. Mijn kat kwam heel lief op mijn buik liggen om me te troosten en inmiddels heeft ie mijn voedingskussen in beslag genomen om op te slapen
ahhh luca!!! ik zal t niet meer vragen zo ik ga naar mn schoonouders eten en erna met mn mannetje naar de bios! transformers 3d!!! ben erg benieuwd fijne aaf iedereen!!!
veel plezier Noamy! Lijkt me heerlijk ontspannend!! Nee van jullie kan ik het wel hebben maar vooral die neuzende mensen die je normaal nooit spreekt. Waar bemoei je je mee denk ik dan En mijn schoonmoeder die me op de kast jaagt
Asun, ja zo bijzonder een eerste lachje en ik heb van AH huismerk gewoon gehaald, iest van super maxi plus ofzo. Zijn echt groot, maar wel nodig Fijn dat je man weer thuis is, toch wel een geruststelling toch? Leuk van die modeshow, had ik ook wel willen doen toen ik nog zwanger was Noamy, is inderdaad heerlijk om te zien als je kleintje lacht Och wat een pillen :S Vervelend zijn dat die rotnachten, sterkte ermee!! dan komt de kraamzorg op mijn verjaardag haha Ik kreeg met de intake een boekje die gaat de kraamzorg na de bevalling bij houden daar stond in wat je in totaal nodig hebt voor je kraampakket. Vond ik wel heel handig Veel plezier bij de film. Ja Luca, nog even en dan kan je dat ook allemaal mee maken En dat je een beetje "gek" word van mensen die iedere keer vragen of er al wat is, is heel herkenbaar en hoort erbij hoor. Mijn zusje vroeg op een gegeven moment ook iedere dag aan me hoe gaat het en is er al wat??? Heel begrijpelijk want andere zijn zóóó nieuwsgierig, maar jij zit er niet op te wachten. Ik heb ook tegen haar gezegd, lief dat je wilt weten hoe het met me gaat maar je hoeft het niet iedere dag te vragen. Heeft ze daarna ook niet meer gedaan Kan wel een voorbode zijn voor een bevalling, de diaree enzo (ik had het nadat mijn vliezen gebroken waren). Dus wie weet begint het vannacht wel . We horen het wel . Ik hoop trouwens voor je dat je schoonmoeder het gaat begrijpen dat je niet direct belt als de weeën begonnen zijn en dat ze wel hoort als jullie meisje er is. Kan me goed voorstellen dat je haar niet in het ziekenhuis wilt hebben als je ligt te bevallen. Ik was blij dat mijn moeder had gezegd, laat maar weten als je bevallen bent anders ga ik me alleen maar zorgen maken. Achteraf maar goed ook anders had ze vanaf zondag niet meer geslapen tot Milan geboren was (van maandag op dinsdagnacht). Roxie ahhh ik vind olifantjes zo leuk !! Heel begrijpelijk dat je ZP ff op een laag pitje zet hoor. Heel veel succes in ieder geval maandag en hoop een verslagje van je te lezen. Blike, fijn om te horen dat je leeft gelukkig ben je weer wat opgeknapt Ja ik moest eerst wel even goed kijken of het wel een echte lach was of weer een stuipje maar ik weet zeker dat het een echte lach was. Ik smolt inderdaad, ben nog meer verliefd op hem geworden Wel balen dat je geen kraampakket van je verzekering krijgt Hopelijk ben ik niemand vergeten, anders sorry!! Hier vandaag een jaar getrouwd, dus was weer lekker druk hier pfff merk wel dat dat van mij nu nog even niet hoeft al die visite ben er wel een beetje klaar mee. En dan ben ik ook weer bijna jarig, hebben we weer het hele huis vol, zie er nu al tegenop terwijl ik normaal gesproken altijd erg uitkijk naar mijn verjaardag. Nouja zien wel hoe het loopt. Als je vanaf 7 juni tot en met nu eigenlijk in de visite zit (kraamvisite dan) ben je het op een gegeven moment wel zat. Ik snap mensen die een kraamfeest houden heel erg goed, dan is het die dag misschien wel heel erg druk maar dan ben je er wel direct vanaf. Nou dat was het volgens mij wel weer