Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sas, oh jee zoveel visite steeds! Kan me voorstellen dat je er koekeloerus van wordt!! Wij geven wel een kraamfeestje dus hopelijk scheelt dat met de visite.

Ik had aan het begin van de avond 2x een echte wee, tenminste ik denk dat het een echte wee was. Daarna NOG een keer grote boodschap moeten doen maar sindsdien geen weeen meer gehad. Wel steeds nog het gevoel dat ik nog naar het toilet moet maar ik ben nu toch echt wel leeg hoor :(
    Ben benieuwd wat de nacht brengt!

2. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ja Luca, ben het nu toch echt wel zat hoor. Nouja vandaag komen mijn zusje en zwager nog omdat die gister niet konden en dan wimpel ik voorlopig de vistie even af.
    Ik geef je groot gelijk dat je een kraamfeest geeft hoor. Al zal die dag erg vermoeiend voor je zijn.

Oeh spannend, hoe is je nacht verlopen?

3. Sas succes met de visite vandaag. Groot gelijk dat je het daarna even afhoudt.
    We geven het niet thuis, dus ik hoef niks te regelen of voor de gasten te zorgen, dat scheelt :) En als we moe zijn zitten we zo weer thuis. We doen een aperitief en etentje, dus het is vanaf een uur of 5 's middags, niet te lang gelukkig :)

De nacht was k*t. Echt heeeel slecht geslapen, na de twee weeen die ik had gevoeld alleen nog heel veel knetterharde buiken en rugpijn maar die verder niks deden behalve pijn en mij uit mijn slaap houden. Veel wakker geworden en om 6 uur sochtends stond oma aan het slaapkamerraam te kloppen, ze dacht dat we haar riepen.. Toen was ik klaarwakker en kotsmisselijk, maar gelukkig nog wel in slaap gevallen eventjes. Dus vanochtend oma even flink op d'r kop gegeven, toen zei ze dat ze ging verhuizen :) Ik zei nou graag niemand zal je missen :p Was echt laaiend. Gewoon niet luisteren en haar eigen verhaal volhouden. Ze zei; ja maar dat ben ik gewend want ik heb altijd in een flat gewoond en daar klopten we bij elkaar aan als we iets hoorden :(
    Ik rustig proberen uit te leggen dat het echt niet kan, maar gewoon doorpraten over dat ik haar niet mag en haar een imbiciel vind enzo. Nou dan maar schreeuwen. Dat hielp wel :D Sorry hoor maar ik kan haar er nu echt niet bij hebben, ze kan de pot op en als ze nog een keer flikt dan ga ik hier weg en kom ik pas terug als zij opgehoepeld is. Don't mess with a tired pregnant woman :p

Net grote schoonmaak gedaan met lief dus huisje is weer fris. Hij zat gister te mopperen dat ik nu zeker niet ging schoonmaken en dat hij het dan moest doen als ik in het ziekenhuis lag :) Nu kunnen we er weer een week tegenaan dus als ik nu beval heeft ie geluk, als het pas eind van de week is mag ie het alsnog schoonmaken :D Maar dan is mijn mama er ook en die zal het dan wel overnemen ahahha

Straks gaan we naar het strand maar ik ben best bang dat daar de weeen beginnen :) Na dat schoonmaken heb ik echt rugpijn, en superveel afscheiding gekregen opeens. En moest net alweer naar het toilet, blijf bezig :( Ach we zullen wel zien, het strand is dichterbij het ziekenhuis dan het huis dus dat scheelt :p

4. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Ik heb heeeel snel wat bijgelezen, maar dan ook echt snel want wilde even weten of Luca al bevallen was ;)
    Nog niet dus... maar wel in aantocht volgens mij. Heeeeel veeeel succes meissie, het word nou toch wel tijd he!!! zet m op!

Asun, wat een mooie echo, echt gaaf!! Ik kan niet wachten tot die 20 weken echo, ben zo benieuwd wat het gaat worden!

Ikkuh, dat die ongi maar snel komt en dat jullie dan snel door mogen naar het volgende avontuur wat dalijk zo maar ineens heel succesvol kan zijn ;) Ik duim voor jullie.

Saskia, aaaaahhhh de eerste lach, zo bijzonder! het word alleen maar leuker.

Sorry voor wie ik overgeslagen heb... ik heb gewoon te weinig tijd eigenlijk maar wilde toch even weten hoe het hier gaat.

Met mij alles goed, nog stees alleen maar moe en moeilijk naar de wc.... daardoor al een licht buikje, allemaal darmen!!

Fijn weekend nog allemaal!

5. Asun

Asun Niet meer actief

Paula jij hebt je 1e echo op de dag dat ik uitgerekend ben! Dat kan alleen maar goed zijn ;)

Luca als ik t zo lees dan kan t nooit meer lang duren. SPANNEND!!

Hier een heerlijk weekend met m'n husband. Er. Lekkere lazy zu dat gehad. Verder weinig nieuws hier.

Slaap lekker allemaal!

6. Asun

Asun Niet meer actief

Heel fijn zo'n iPhone die z'n eigen woorden maakt :-s
    Ik bedoel dus een lekkere lazy sunday gehad.

Truste

7. Lief Paula, dankjewel :) Komt wel goed, lang duurt het sowieso niet meer hihi! Nog maximaal 9 dagen.
    Fijn dat je nog niet zoveel klachten hebt. Alle kleine klachtjes zijn opzich wel te doen behalve het misselijk zijn (vond ik zelf), dus hopelijk mag je dat lekker overslaan :) Ohja en obstipatie dus hopelijk wordt dat ook niet erger.

Asun heerlijk weekendje met hubbie gehad dus. Lekker hoor!

Vannacht weer weinig geslapen, maar gelukkig geen buikpijn dit keer. Vanmorgen weer wel, dus klaarwakker en kan niet meer wachten tot ik de gyn mag bellen straks om 9.00 dus ik ben er maar tegelijk met vriendlief uitgegaan. Misschien zo eerst nog maar even een strandwandeling maken. Ik hoop dat ik meteen langs kan komen en dat ze me wil strippen. Duim voor me!

8. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    ik vind het zo heerlijk luca dat je er zo naar uitkijkt om te bevallen!!!!! hahaha ik ben echt zo benieuwd!!!!!!
    we horen het wel na je gyn bezoekje!

ohh asun irri he met i phone!!ik heb dat altijd met de ipad!!!!

wij hebben ook nogal lazy sunday gehad
    eerst beetje gepoetst samen wasjes gedaan en opgeruimd en erna niks meer!!!!
    heb enorme last van mn rug weer
    heb t dan altijd onderin mn rug en bil echt vreselijk!
    vandaag lekker weer dagje thuis werken!!!!!

fijne dag allemaal!!!

9. Ja noamy die pijn heb ik ook :( Dat is je SI gewricht dat opspeelt. Doet echt pijn he! Gister hebben wij ook schoongemaakt en gisteravond kon ik zowat niet meer bewegen van de pijn :$ Gelukkig is het altijd snel weer over, maar als ik dan denk aan de dames die bekkeninstabiliteit hebben.. ai!

Ja hihi ik kijk er echt naar uit, laat mij maar pijn lijden hoor ik krijg in ieder geval iets moois voor terug!

Sta ik me net aan te kleden krijg ik opeens menstruatieachtige krampen. Zal toch niet zo zijn dat de weeen nu beginnen nu ik naar de gyn ga he :p Lig ik straks bij haar op de stoel te bevallen :D

10. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey meiden,
    luca--> succes strakjes bij de gyn!! en als het zover is of het eraan komt heel veel succes!!
    en vooral niemand inlichten in je woonomgeving dat je aan het bevallen bent haha kan er ook niemand komen

nou wij hadden ook een lazy sunday dacht in de loop van de dag beetje op te ruimen maar kreeg inene zo`n hoofdpijn en toen ijskoud me hele huid deed pijn dus toen maar ff in bad geweest en het werd alleen maar erger en nu... nu heb ik het bloedheet nog nooit meegemaakt maarja heb nu ook weer 39 graden koorts.
    oja en ik dacht 2 weken geleden me eisprong gehad te hebben vanwege slijm... maar nu had ik dat (eer)gisteren weer dus snap daar ook de ballen niet meer van en ben tot nu toe ook nog niet ongi krijg er de balen van

11. oh Ikkuh wat irritant zeg :(

Koorts is nooit leuk!! Het kan daardoor toch ook dat je ongi later komt? Maar snap wel dat je er de balen van hebt helemaal nu je er zo op zit te wachten!

Heb de praktijk gebeld en de gyn is er tot 14.00 maar ze was in consult dus ik moet om half 10 terugbellen om te kijken of ik langs moet komen of niet Gelukkig is ze er niet pas vanaf 14.00 haha want dan zou ik gek worden :D

12. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    ohh ikkuh beterschap meis
    wat vervelend en irri weer met dat ei etc!!!!!

luca ben benieuwd hoelaat je mag komen!!!!
    die ongi pijn schijnen toch wel weeen te zijn!!???
    ik heb ze af en toe ook wel eens, schijnen voorweeen te zijn die je af en toe eens kunt hebben....

13. Nou nee het zijn geen weeen want het is een aanhoudende pijn. Waren denk ik zenuwen want inmiddels is et over. Zit in de wachtkamer bij de gyn, mocht meteen komen gelukkig! Maar het is wel druk dus zal nog wel even duren voor ik echt mag. Ik ga echt smeken om strippen :p

14. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    ben benieuwd luca!!!!! succes!

15. zoo ik kom jullie even updaten.

Ben gestript door de gyn, wat een anticlimax zeg! Nouja ik was wel blij want bleek toch weer een cm ontsluiting erbij gesprokkeld te hebben, zit nu dus op 2cm. Verder lag alles er helemaal klaar voor en de beeb ook dus wat mij betreft kan ze komen.
    Maar ik had verwacht dat het strippen echt een hele procedure zou zijn die minstens een paar minuten in beslag nam. Nou ze heeft even lopen roeren en toen was het gebeurd. Was wel pijnlijk, echt van die menstruatiekrampen kreeg ik ervan, maar nou ook weer niet zo pijnlijk dat je au moet zeggen ofzo :p
    Ze zei dat ze er heel goed bij kon en dat ze het goed los had gemaakt dus ze had goede hoop dat dit het op gang zou brengen. Ze hoopte me vanavond of morgen in het ziekenhuis te zien :p

Nu heb ik alleen heel erg rugpijn, net alsof ik erg ongesteld ben.

Verder nog even naar de kapper geweest, is dat ook weer gebeurd mocht ik bevallen. En ben ff wasje aan het draaien, dan ligt alles schoon in de kast! Niet dat ik er teveel van moet verwachten want vaak gebeurt er ook niks, maar de gyn heeft me aangestoken met dr optimisme haha.

Om 3u komt de vk dus kunnen we mooi checken of die rugpijn al iets te betekenen heeft of niet. Verder geen bloed of slijmverlies nog, maar wel inlegkruisje ingedaan voor de zekerheid, met mijn witte linnen broek :)

16. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    oehhh luca wat spannend!!!!
    hopelijk zet het nu door!!!!!

succes met de wasjes ik ga even lekker n hete douche nemen voor mn rug en n uurtje pitten!!!!!

17. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Nou Luca heeft de gyn gestript?

Ikkuh beterschap meid!!

18. Jup!

En ik verlies nu ook bloed, volgens mij mijn slijmprop erbij verloren net :D

19. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Oeh Luca spannend, ik ga voor je duimen meis.

20. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Luca wat fijn dat ze gestript heeft.
    Ik hoop dat het nu een aankondiging van de bevalling is, SUCCES!!!!

Deel Deze Pagina