Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Asun

Asun Niet meer actief

Luca Jeeeh, dit lijkt het begin! Zet hem op meis!

2. Asun

Asun Niet meer actief

Ikuh Beterschap!

3. whee ik heb het idee dat het weer afgezakt is :( Balen!

4. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Luca, spannend hoor! Hopelijk gaat het snel beginnen!

Lees wel mee maar heb het druk en ben moe dus reageer niet zoveel... Zal binnenkort weer wat meer mee kletsen!

5. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Zeker balen Luca *knuffel*

6. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Balen luca!!

Ik heb me toch n hoge hartslag telkens pfffff kpmt dat iemand bekend voor???

7. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien is het toch doorgezet... Even duimen voor luca!

8. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeh noamy, klinkt niet best! Rustig aan doen meis! Ik heb daar geen ervaring mee dus kan je geen advies geven.

9. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ja inderdaad Lupita, Luca is verdacht stil.
    Ik hoop echt voor haar dat het nu eens doorzet.
    Ff flink duimen draaien!!

Noamy, ik heb eerder iemand gehoord die dat had in de zwangerschap, nu weet ik alleen niet meer wie of waar het aan lag. Maar volgens mij kon het niet veel kwaad, anders ff googelen??

10. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Noamy ik heb ff voor je gegoogeld en vond het volgende verhaal:

Ik ben 36 weken zwanger en heb het ook al de hele zwangerschap.
    Heb gemiddeld in rust een hartslag van 115.
    Heb het aangekaart in het begin van de zwangerschap en doordat ik ook hoge bloeddruk heb ben ik toen doorverwezen naar de cardioloog.
    Hij vertelde dat de hartslag omhoog gaat omdat je meer bloed in je lichaam hebt tijdens de zwangerschap.
    En daardoor het hart harder moet pompen en dat het dus niet erg is als de hartslag hoger is.

Mocht je het toch niet vertrouwen kan je altijd je vk bellen.

11. Ik leef nog hoor, maar ik was vanmiddag even gaan slapen toch maar. Eerst durfde ik niet zo goed omdat ik bang was dat de weeen dan zouden stoppen, maar ik was echt supermoe omdat ik vanmorgen al zo vroeg op was en ik dacht "als het nu wel doorzet kan ik maar beter nog een dutje gedaan hebben". Eerst een warme douche genomen en de was gevouwen maar het hielp niet om het weer op gang te brengen en toen heb ik dus een dutje gedaan drie kwartier ongeveer. Daarna geen weeen meer :( Ging toen maar lopen naar de fruitkraam langs de weg om in beweging te blijven dus even peren en abrikozen gehaald haha. En toen kwam schoonmoeders en gingen we met zijn allen eten, en ze is nu net weer weg. De weeen beginnen nu wel weer een beetje terug te komen maar het is niks wat niet goed te doen is.. Heb ze nog niet geklokt maar zo komen niet regelmatig meer zoals vanmiddag wel het geval was. En bloedverlies is ook opgehouden. Maar mocht het nog doorzetten vannacht dan word ik vanzelf wel wakker haha.

In het juli mama's topic heb ik een buddy dus mocht er iets gebeuren vannacht en ik heb geen tijd of puf om op het forum te komen dan kun je het daar evt lezen. En ik heb ook de nummers van Blike en Ajlaa maar die zijn er niet zoveel meer dus ik weet niet of zij het er dan op zetten ;)

Maar ik gok dat ik me morgenochtend gewoon weer met zwangere buik en al kan melden hoor ;)

12. Noamy ik heb soms wel hartkloppingen gehad maar niet de hele tijd een hoge hartslag. Maar het schijnt normaal te zijn, en als je het niet vertrouwt idd even bellen met je vk of arts en goed in de gaten houden.

13. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    saskia en luca bedankt!!!
    had idd ook ff gegoogeld en had idd gelezen dat t al wat harder kan gaan als je zwanger bent idd
    heb het voornamelijk ook als ik iets gedan heb hoor! al doe ik dan weinig maar heb al geen conditie! erg slecht maja
    ook komt het deels door de hyperventilatie denk ik
    soms word ik uit het niets ineens zenuwachtig en krijg ik ook die hartkloppingen bah
    hoop dat ik dat tijdens de bevalling niet krijg
    zie er al zo tegenop bah

luca succes vanacht meis!
    hopelijk zet t straks door!!!

14. Pijn doet het iig wel..

Hopelijk kan ik toch nog even slapen..

15. Nou meiden ik meld me meteen maar even, zoals ik al zei gewoon weer met buik.

Gisteravond in bed had ik nog even goede hoop want de weeen werden sterker en kwamen sneller. Op een gegeven moment lag ik ze wel echt weg te zuchten, maar op de een of andere manier ben ik toch in slaap gevallen en in de nacht was het over. Ik denk dat mijn wil om te slapen gewoon groter was dan de wil om te bevallen.
    Ben in ieder geval heel erg teleurgesteld en verdrietig want heb het idee dat mijn kans op een natuurlijke bevalling nu wel verkeken is, en dat het dus nog 8 dagen gaat duren.
    Misschien dat ik wel niet meer beval omdat ik het niet van me af kan zetten, dus ik ga vandaag proberen wat leuke of nuttige afleiding te zoeken en niet op zp te zitten. Dus tot morgen!

16. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    luca succes!!!!

ik zit al op kantoor
    heb de hele nacht wakker gelegen
    gisteravond beetje mot met vriendlief die was irritant bezig en erna last van onze oh zo leuke luidruchtige antiliaanse dronken overburen gehad.............pffffffffff
    werk tot 1 erna duik ik mooi mn bedje weer in thuis!!!!!! gaaaaaapppppp

17. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Goeiemorgen allemaal :D

Oeh Luca, ging net ff kijken of er nog nieuws was, maar je bent nog niet bevallen zie ik... :(
    Vervelend meid, dat het de hele tijd niet wil doorzetten...
    Slim van je om nog even naar de kapper te gaan ;) dan sta je in ieder geval charmant op de eerste foto's ;)
    Ga voor je duimen dat het één van deze dagen nog spontaan op gan komt... blijf het topic goed in de gaten houden hoor!!

Naomy:
    Oeh wat vervelend zeg, van die luidruchtige buren... Lekker dat je maar tot 1 uur hoeft en dan ff lekker je bedje in kan duiken!!

18. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    De babykamer is vanmorgen trouwens gekomen, zeven uur stonden ze al op de stoep!! Mooi op tijd :D
    Heb net het ledikantje al even in elkaar gezet en maak zo een beginnetje met de commode.
    Man man wat een schroefjes en boutjes zeg... pfff wordt nog een hele klus!

Vanmiddag eerst even naar het werk. Zal mijn kat even meenemen want volgens mij is er iets niet helemaal goed met hem :( hij is het hele weekend weggeweest en nu vind ik hem, slap, sloom, mager en hij wil amper eten... :(

19. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    leuk blike de babykamer!!!
    ben benieuwd hoe het er straks uit ziet
    dus fotos plaatsen hier is wenselijk natuurlijk!!! hahaahah

heb je ons idee wat we op t kamertje hebben nog gebruikt of zelf iets verzonnen?????

20. Asun

Asun Niet meer actief

Blike Leuk de kamer.. fotowwss! ;):D Wat vervelend van je kat, hoop dat er niks ernstig aan de hand is. Wij hebben zelf ook 2 katten, zijn net m'n kinderen ;)

Luca Je meisje stelt je geduld wel op de proef zeg. Ik ga er gewoon vanuit de je bevalling zelf op gang komt. Komt allemaal goed meis!

Wij hebben vandaag de groei en liggingsecho gehad. Ons meisje is 3.066 gram geschat. We konden haar slecht zien op de echo. Ze is al wat ingedaald en te groot om een mooi plaatje te maken. Pff wat gaat dat snel.
    Nou ik ga weer eens babykleertjes strijken.. BLEEEH

Deel Deze Pagina