Kwam alleen even Luca feliciteren en dan gauw slapen. Morgen kijk ik wel even verder. Luca van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje Aline Zoë, leuke naam! Nu ze er eindelijk is kan je lekker van haar genieten!!
geweldig luca!!! ben erg benieuwd en ook wanneer je naar huis mag!!! nogmaals........geniet van je meisje!!!! dikke knuf!! nou mijn rugpijn wordt steeds erger:x kan bijna niet lopen en als ik loop loop ik met n oude opa stok! pfffffff ik word zo moe van alles............
van harte gefeliciteerd met jullie dochter luca! En ik sluit me aan bij de rest: wat een leuke naam hebben jullie haar gegeven!
naomy: je leest hier regelmatig dat vrouwen tijdens de zwangerschap nou juist een stuk minder last hebben van hun gezondheid, bij jou is het duidelijk het tegenover gestelde. Jij gaat een heel lijstje af asun: voor jou ook de laatste loodjes.. vind je de laatste loodjes ook het zwaarst? Ik takelde vanaf 37 wkn echt heel snel af! Ik ben het SPUUGZAT Ik probeer een beetje in mijn hoofd te krijgen dat ik nog 2 weken te gaan heb zodat het niet elke dag zo'n enorme tegenvaller is als ze nog gewoon in m'n buik zit. Overdag doe ik bijna niks meer want ik heb nergens zin meer in. Ik wil alleen maar bevallen. Ik begin tegendraads(?) te worden, alles wat niet mag tijdens een zwangerschap wil ik nou juist wel doen, gewoon puur omdat ik het zo zat ben en wil protesteren ofzo Maaaarrr om even een einde aan het geklaag te maken; het kan nou niet lang meer duren..!
tja blondi idd ik heb het geluk weer dat het andersom is baal er echt zo van moet er soms gewoon van janken probeer echt wel te genieten van mn zwangerschap maar met alle pijntjes etc word het er niet makkelijker op kan me voorstellen dat je het zat bent nu wil je je kindje gewoon in je armen hebben en daarvan genieten!!!! dat heb ik nu soms al!!! hopelijk kondigd ze zich snel aan! ik duim voor je en duim soms voor mezelf ook wel eens dat die kleine man gewoon lekker 2 weken eerder komt ofzo!!!! hahaahahaha
Blike; jij stiekem al begonnen met aftellen? Naomy; ik had ook erg hard geduimd dat ze eerder zou komen... nu zal ik voor jou duimen dat jullie menneke wel luistert Moet dadelijk weer op controle, ik heb het daar onderhand wel gezien en het is elke keer hetzelfde! Inwendig even kijken hoe het ervoor staat doen ze niet. Ze laten je tot 41 weken lopen en dan ga je naar de gyn..
Luca van harte gefeliciteerd met jullie wondertje!! Lang ongeduldig op gewacht maar eindelijk is ze dr. Ik hoop dat het allemaal goed gegaan is. Rust maar lekker uit en geniet van je meissie. En wat een mooie naam idd. bloondi, die 2wk zijn zo om, ik begrijp dat je het zat bent hoor maar het duurt nu niet lang meer, nog even vol houden. noamy, beterschap hoor, vind het echt sneu voor je.
Haha naja ons meisje mag nog wel ff blijven zitten. Maar kan me helemaal voorstellen dat jij er helemaal klaar mee bent! Ik mag nog 3.5 week. Nu vooral druk met alles op orde krijgen en druk aan de poets. Alles kost me alleen zoooooooooo veel energie. Daar wordt ik echt niet goed van!
Toch nog een goed nieuwtje bij de controle. Ik heb de hele zwangerschap een bloeddruk rond de 110/55 en 120/65 gehad en vandaag was ie 130/80. Ze zei dat ze vooral die hoge onderdruk eigenlijk altijd ziet op de laatste controle voor de bevalling en dat het vaak een teken is dat het lichaam er genoeg van heeft en er een einde aan het maken is. Maar ik moest me er niet op vastpinnen..
Blondi: Jaah ben zeker al begonnen met aftellen... nog maar 9 weken en 1 dag... maar ik hoop stiekum ook dat het twee weekjes eerder komt hoor Hopenlijk is het goed nieuws voor jou en beval je één dezer dagen ook Asun: Ja dat merk ik nu ook wel, als ik thuiskom uit het werk heb ik gewoon geen puf meer om het huishouden te doen... en dan baal ik weer als het een bende is.. pfff
hey meiden!! luca--> wauw!!!!! eindelijk is het gebeurd gefeliciteerd!!!! echt helemaal super!! echt gefeliciteerd met jullie meisje en wat een leuke aparte naam igor--> super zeg zo snel al je afspraken dat is echt heel fijn hoor!! ik hoop dan ook voor je dat ze snel alle uitslagen hebben en er snel wat mee kunnen/gaan doen. noamy--> jeetje meid sterkte met je rug hoop dat het snel beter gaat blondi--> spannend hoor nu ben jij dus de volgende ben benieuwd wanneer jullie kindje zich komt melden zowiezo al een positief teken je bloeddruk.
Hey Blondi, leuk dat je er ook weer even bent. Jaa nu je het zegt over die bloeddruk, mijne was ook hoger de laatste controle bij de vk. Dus wie weet zit er toch een kern van waarheid in. Ik hoop het voor je, ik snap heel goed dat je het zat bent, had ik ook echt op het einde. Nog eventjes geduld, voor je het weet is de kleine er hoor Jeejtje Noamy, jij maakt ook genoeg mee in je zwangerschap, maakt het er natuurlijk wel moeilijker op om van te genieten zo. Stertkte meid. Asun, ja zo'n zwangerschap vraagt enorm veel energie van je hè? Blike, ik had dat ook als ik uit het werk kwam was ik zo ontzettend moe dat ik bijna niks meer uitvoerde in huis (wat was het hier een zootje haha). In mijn verlof heb ik toen maar "verplicht" opgeruimd en schoongemaakt. Gelukkig werd Milan vlak daarna geboren en heeft de kraamverzorgster het eerst bijgehouden. Ideaal, wou dat ze nooit weg was gegaan haha Dat was het geloof ik wel, als ik iemand vergeten ben: Sorry!!
iedereen bedankt voor de lieve reacties...... het valt ook allemaal niet mee en probeer echt mn best te doen om positief te blijven ben erg benieuwd naar een foto van Aline!!!!!! hopelijk gaat alles goed met luca en de kleine meid! blike en saskia dat van die zooi ken ik ook maar nu kan ik dus helemaal niks!!!!!!! pffff nog irritanter! ik ben nogal een poetsmiep dus irriteer me nu soms mateloos aan wat zooi thuis maar ja niks aan te doen ikkuh is je ongi al te bekennen???? igor nog 3 nachtjes meid!!!!!! joehoe! ik vandaag weer dagje thuis aan het werk heb geen zin maja met je rug is het zo k*t dat alles zeer doet of je nu zit ligt of staat pfff erg vermoeiend vriendlief moet tot 9 uur vanavond dus ben lang alleen niks aan! ik heb trouwens vannacht echt very vaag gedroomd!!!! dat ik po de wc zat en die helemaal onder t bloed lag! en ik erna bevallen was van een meisje!!! we ware zo teleurgesteld dat we er maar niet aan konden wennen en er heel raar mee om gingen!!!! volgens mij word ik ECHT gek!!!!! fijne dag allemaal!
Noamy heb je al een warme kruik in je rug geprobeerd? Toen ik zo'n last van mijn rug had smeerde mijn man mij 's avonds in met massageolie van Weleda, die mag je gebruiken tijdens je zwangerschap en daarbij had ik de hele dag en nacht een warme kruik tegen de "zere" plek. En dat schoonmaken komt wel weer hoor, gewoon in kleine stapjes doen dan komt het vanzelf klaar.