saskia ik gebruik de zwangerschapsolie van weleda welke olie gebruikte jij om te masseren dan? de gyn zei tegen mij dat ik er iig niks om mag smeren wat heet word aangezien dit ook in je bloedbaan kan komen etc warme kruik heb ik idd bijna de hele dag in mn rug!
Noamy, Volgens mij had ik Arnica masageolie. Stond op de verpakking dat je die in de zwangerschap ook mag gebruiken. Ik had aan mijn vk toen aangegeven dat ik dat gebruikte en dat was prima. Je mag inderdaad niet iets van een sportolie ofzo erop smeren omdat daar vaak ibuprofen inzit wat je natuurlijk niet mag tijdens je zwangerschap. Daarom heb ik bij de Etos gevraagd wat hun aanraadde en gaf me dus die masageolie. Niet dat het een wondermiddel is, maar ik vond het wel prettig en bij mij hielp die kruik ook erg goed omdat je spieren dan warm blijven.
hey meiden!!7 wat is het rustig hier zeg!! ben ik niet gewend moet normaal 2 pag. ofzo lezen haha. luca is dus nog in het ziekenhuis denk ik of ze heeft nog geen puf om te showen als ze maar goed uitrust. noamy--> word je rug niet al iets minder? erg balen zeg en je word dan ook zo zat van het stil hangen/liggen/zitten he. nee mijn ongi is nog niet in aantocht had paar dagen geleden wel paar dagen achter elkaar af en toe kramp dat ik dacht me ongi komt maar helaas toch niet, zou bijna denken dat ie nooit meer komt gek word ik ervan. gisteren was ik er helemaal kwaad om geworden want het duurt weerecht lang deze ronde en daarbij ben ik afgelopen zondag ziek geworden dus loop nu alleen nog met giga keelpijn en me stem is er bijna vandoor gegaan heel leuk met een beroep met veel praten maarja ben weer thuis en weer even lekker rustig ben helemaal gesloopt.
Hmm ikkuh, ik had ook 3 dagen het gevoel dat ik ongi moest worden toen ik zwanger bleek te zijn haha. Hopelijk is je ongi er snel en voel je je snel beter! Verder met iedereen alles goed? Hier alles goed... Druk op het werk dus heb het weekend echt nodig om uit te rusten. Buikje begint nu zichtbaar te worden
Noamy, ik droom momenteel ook veel.. Helaas ook nare dromen. Laatst werd ik gewoon huilend wakker er gaat af en toe teveel om in mijn hoofdje denk ik zal bij jou ook wel het geval zijn.
Graag gedaan Noamy, ik hoop dat het je gaat helpen. Ikkuh, zal je altijd zien dat als je dan een keer op je ongi wacht dat het zolang duurt. Normaal wil je niet ongi worden, nu wil je het wel worden en dan komt het niet Beterschap!! Lupita, die dromen zijn echt herkenbaar. Ik ben in mijn zwangerschap ook 1 keer huilend wakker geworden. Ik had gedroomd dat de echo's verwoest waren, ik was in mijn droom ontroostbaar, maar daarna ook even. Mijn man schrok zich dood toen ik huilend wakker werd. Gelukkig was het maar een droom, maar leuk ik anders. Ze zijn zo echt hè, alsof het echt gebeurd is.
Sas, inderdaad en dat slechte gevoel blijft even waardoor het echt vervelend is. Hopelijk blijft het niet zo de hele zwangerschap!
Hoi dames even snel een berichtje van mij. We zijn nog in het ziekenhuis, ik dacht eerst morgen al naar huis te kunnen maar ze tellen de dag vd bevalling niet mee helaas, en je moet 3 à 4 volle dg blijven afhankelijk van of de kleine stabiel in gewicht is. Aline is tot nu toe alleen maar afgevallen, ze is nu 2600gr want de borstvoeding is nog niet echt op gang. Het begint nu gelukkig te komen, ik heb al last van tepelkloven en stuwing helaas De eerste nacht heeft Aline op zaal geslapen omdat ik echt kapot was, maar ik miste haar wel dus afgelopen nacht is Zr. Bij me gebleven. Dat was even lastig want ze had dus steeds na het voeden nog honger en heeft daarom tussen 2 en 5 niet geslapen. Daarna is ze wel in mijn armen in slaap gevallen en hebben we lekker samen geslapen tot kwart over 7. Even wennen is het hoor dat weinige slapen! Vannacht krijgt ze wat bijvoeding dus hopelijk huilt ze dan niet zoveel. Morgen gaat ze voor het eerst in bad en krijgt ze haar hielprikje. Maargoed als ze dus vanaf nu stabiel blijft of aankomt mogen we misschien zondag al naar huis en anders waarschijnlijk maandag!
Hey luca, fijn om even van je te horen! Heel veel succes nog met aline en hopelijk dat jullie snel saampjes naar huis mogen!
Hey Luca, fijn om wat van je te horen!! Als je tepelkloven hebt, is dat een kwestie van verkeerd aanleggen. Als ik je een tip mag geven, kijk hoe je tepels staan. Als ze bijvoorbeeld iets naar buiten staan kan je haar beter wat meer naar de zijkant aanleggen en als ze naar binnen staan hetzelde (of naar boven of naar beneden). Dat ze recht aanhapt. Je moet zelf weten wat je ermee doet hoor, maar voor jezelf fijner . En stuwing is heel goed hoor, ondanks dat het niet fijn aanvoelt is wel een teken dat je productie goed op gang komt/ is. Geniet lekker van je meisje en rust zelf maar goed uit. Bijkomen is belangrijk hoor, een bevalling is natuurlijk niet niks.
Bedankt sas voor de tip ik zal er eens op gaan letten. Mijn tepels zijn van zichzelf teruggetrokken dus het lukt haar niet om direct aan te happen. Ik gebruik nu tepelhoedjes en dat gaat goed. Ook paar keer zonder geprobeerd al en het gaat redelijk. Al moet ik zeggen dat ik die tepelkloven dus altijd al gehad heb, wist niet beter of dat hoorde er gewoon bij. Kom er nu dus pas achter dat dat niet hoort gevoelige huid ofzo denk ik. Heb wel van die zalf en dat helpt. De melk is nu echt op gang dus ze drinkt ook goed nu, eindelijk! En dat is lekker zeg als je zo'n volle tiet weer mag legen hahaha! Ik heb nu voor de verandering eens echte borsten, moet er nog een beetje aan wennen hoor Ik heb uit verveling de afgelopen dagen mijn bevalligsverhaal getikt dus wie het wil lezen laat maar weten. Het is verder niet heel schokkend ofzo hoor, alles is redelijk soepel verlopen!
luca--> leuk dat je weer even geweest bent. ik hoop dat je dus morgen of maandag naar huis mag. ben heel benieuwd naar je bevallingsverhaal
Luca leuk even wat van je gehoord te hebben Hoop dat jullie snel naar huis mogen en daar verder mogen genieten!!! Hier geen nieuws! Rug gaat nog steeds k*t Hopelijk slaap ik vannacht wat beter!
Luca gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Aline. Blij dat alles goed is gegaan en goed gaat. Geniet er lekker van!
Naomy Balen dat je nog steeds zo'n last hebt van je rug!! Doe rustig aan en goed naar je lichaam luisteren hoor. Heb je een beetje goed geslapen vannacht? Luca Wat leuk om wat van je te horen!! Fijn dat het goed gaat met jullie. Ik ben heel benieuwd naar je bevallingsverhaal, duss kom maar op Hier weinig nieuws. We zijn dit weekend de laatste spullen op orde aan het brengen. Bed staat nu op bierkratten, omdat klossen niet onder ons bed passen. Vandaag ZHtas ff klaarzetten en de laatste wasjes draaien. En wat een VIESweer zeg.. BAH! Weer om de hele dag in je bed te blijven liggen..
Bedankt voor de geïnteresseerden ik heb mijn bevallingsverhaal geplaatst in het topic voor bevallingsverhalen Noamy ben je al bij een dokter geweest voor je rug? Wat een narigheid allemaal zeg! Paula ik las dat je kwaaltjes beginnen op te komen nu? Niet te er hoop ik? En heb je al een datum voor een echo? Igor hoe gaat ie bij jou? Ik weet niet of ik eroverheen gelezen heb maar was je nou al bij het zh geweest? En is Blondi al aan het bevallen? Die is de 26e uitgerekend toch? Asun ook alles nog goed? Jij mag ook bijna toch? En hoe zou et met Ajlaa gaan? Ben erg benieuwd hoe het gaat. Blike hoe gaatie met jou? Staat de kamer al? Lupita begin je je al wat beter te voelen wat klachten betreft? Je zou nu zo ongeveer over je hcg piek moeten zijn toch? Rijd je eigenlijk nog steeds paard nu of laat je het toch maar? Sas nog bedankt voor de tip van het aanleggen. Ik heb er eens goed op gelet en soms ligt ze net nie helemaal goed. Als ik dr dan een heel klein stukje anders leg dan voel ik het nauwelijks meer, op de pijn vd tepelkloven na dan. Hier gaat alles goed. De borstvoeding is eindelijk goed op gag en gister en vannacht heeft Aline Supergoed gedronken. Ben echt trots! Straks met wegen maar kijken of ze ook iets aan is gekomen. Ik had gister echt enorme stuwing, tranen in mijn ogen had ik ervan. Toen heeft de vk een deel weggemasseerd en nu drinkt Aline de borst bijna helemaal leeg dus het is al stukken Minder gelukkig!
Hey luca, fijn om te horen dat het goed gaat! Ik heb niet zoveel last van klachten gelukkig. Ik rijd nog steeds paard, kan tot 20 weken. Ik ga wel niet meer naar buiten, blijf in de bak rijden en doe gewoon rustig aan. De bewegingen kunnen geen kwaad, het is alleen oppassen voor je buik. Aangezien ik het toch wel spannend vind rijd ik wel wat minder, als ik me er niet meer goed bij voel stop ik.
Goeiemorgen allemaal Bah wat een vies weer hé? nouja, moet eerlijk zeggen dat ik het vandaag niet zo erg vind.... lekker samen met vriendlief thuis op de bank TV kijken, en nog even een plankje ophangen op de babykamer, het schiet echt mooi op! Kasten staan allemaal al in elkaar, volgende week nog even wat verven en dan is het zo goed als af! Zo'n fijn gevoel om daar nu lekker even naar binnen te lopen, dan gaat het echt kriebelen, we zijn er bijna helemaal klaar voor... Ikkuh: ooh beterschap meid.. en ik hoop dat je ongi snel komt (hmm meestal hopen we dat die ongi juist NIET komt Naomy: Hoest met jou meid? Ik droom de laatste tijd ook wel gek, heb al een paar keer gedroomd dat mijn vriend dood ging, of dat de baby veels te vroeg kwam, of dat het ineens een tweeling was... phew, das toch wel gek wakker worden.. Luca: Wat fijn om even van je te horen, vervelend dat je nog zolang in het ziekenhuis moet blijven. Heb net je bevallinsverhaal even gelezen, klinkt wel lekker als ik dat zo mag zeggen fijn dat je helemaal niet uitgescheurd of geknipt bent zeg! Weet je trouwens al of jullie vandaag al naar huis mogen? Asun: Spannend meid, nog maar een paar weekjes Zie je ertegen op? Lupita: Heerlijk, om nog lekker paard te kunnen rijden, hoorde wel dat vrouwen die veel paard rijden erg goed ontwikkelde bekkenbodemspieren hebben, dus dat is dan wel weer ideaal