luca--> ik heb je verhaal gelezen wat een mooie bevalling klinkt het zeg volgens mij zou iedereen er wel zo 1 willen hebben is de ruggenprik dus echt een uitkomst? zou je dat iedereen aanraden? ik hoop voor je dat jullie vandaag lekker naar huis mogen en anders nog 1 nachtje is nog te overzien toch. blike--> erg he het weer echt prutweer maar dus wel echt weer voor iets in huis te doen ben benieuwd hoe je kamertje eruit komt te zien plaats je ook foto`s asun--> spannend hoor nog eventjes dan ben je aan de beurt. nou vandaag ga ik ook maar wat in huis doen we krijgen morgen een nieuwe koelkast dus ik wil een boog maken tussen de keuken en huiskamer in dus dat gaan we doen maar want de koekalst is een stuk groter dan onze vorige en past dus niet meer op die plek.
Ikkuh: Jaaah tuurlijk krijgen jullie foto's te zien, maar dan wil ik het wel eerst helemaal af hebben Zal volgende week wel worden ofzo.. Klusze vandaag!! Ga vanmiddag even lekker zwemmen met vriendlief, is me aangeraden door de fysio, tzal alleen wel stervens druk zijn in het zwembad vrees ik
Waarom kan ik toch het verhaal van luca niet vinden? Kan iemand even aangeven waar ik moet kijken? Denk dat ik scheel ben
Graag gedaan hoor Luca, blij dat ik kon helpen en fijn dat alles op gang is nu. Oeh stuwing vreselijk, ik heb het nu omdat ik gestopt ben met de borstvoeding auwauwauw wat doet dat zeer . Ik ben ook erg benieuwd naar je bavallingsverhaal maar kan hem net als Lupita niet vinden, een beetje hulp??? Uhm verder weet ik het even niet meer.
Ohw heb hem al gevonden http://www.zwangerschapspagina.nl/de-bevalling/230075-plaats-hier-bevallingsverhaal-34.html#post10453797 Voor jou Lupita
Luca, je bevalling lijkt me prima gegaan! Ik teken voor geen scheurtjes en knipjes! Ik ben nog niet bevallen, zou me niks verbazen als ze gewoon stug blijft zitten. Saskia, mag ik vragen waarom je gestopt bent met de borstvoeding? Ik wil ook graag borstvoeding geven maar ik hoor steeds meer ervaringen van vrouwen die het erg zwaar vonden.. Blike, het is nu idd mooi weer om in het kamertje te rommelen! Begin echt te denken dat ik een inleiding nodig ga hebben, heb niet het gevoel dat ik binnenkort ga bevallen maar het kan natuurlijk zomaar opeens beginnen. Ben sinds gisteravond spelletjes aan het doen met baby, ze ligt steeds met dr elleboogje en voetje te duwen en als ik dat vastpak gaat ze ergens anders liggen duwen Ik vind het alleen n beetje frustrerend om te zien dat zelfs de augustus mama's al aan het bevallen zijn.. en ik waggel nog.
Kan me goed voorstellen blondi... Wanneer moet je weer naar de VK? Hopenlijk gaan ze je dan binnenkort inleiden! Nog even volhouden meis... Net ff lekker naar het zwembad geweest, zoals verwacht was het natuurlijk vreeeeselijk druk, maar wel ff lekker gezwommen!
Luca wat fijn dat het allemaal goed gaat, geniet ervan. Wij moeten 2 augustus naar het ziekenhuis en hebben dan gelijk 2 afspraken staan. Verder heb ik weinig bijzonders te melden, we zijn vooral veel aan het klussen. Hoop dat het goed gaat met iedereen, wie is de volgende Blondi volgens mij??
igor! nog n weekje!!!! spannund!!! en ana het klussen in huis of in bed?of beide dat kan natuurlijk ook!!! hahahaah luca heb je verhaal gelezen! een voorpsoedige bevalling gehad!!! ik teken voor geen knippen en scheuren etc!!!!! ben er als de dood voor ook lijkt mij die ruggenpik dus erg eng! maar volgens mij voelt het heerlijk of niet? lijkt me zo vaag geen controle over je onderlichaam te hebben! zijn jullie inmiddels thuis? blondi!!! ohh hoop voor je meid dat alles vanzelf begint en vandaag nog t liefst!!! ik hoop ook zo dat ik niet over tijd ga! laat die kleine man van ons gewoon maar 2 weken eerder komen ofzo!!! maja we hebben het niet voor het zeggen he! ze zeggen dat seks ook helpt om het op gang te laten komen he! althans een hoogtepunt!!! ik zeg! give it a try! blike heerlijk gezwommen! ik ga over 2 weken ook met ene vriendin naar sanadome ff ontspannen! vandaag weer thuis aan het werk........ vanavond bij schoonouders eten want dan gaan mn zwager en schoonzus vertellen dat ze zwanger zijn ik ben erug benieuwd naar de reactie van mn schoonouders en schoonzusje!
Wat een rust hier! Luca Wow wat een verhaal, mooie bevalling! Blondi Ik hoop dat t allemaal snel mag beginnen voor je.. T kan echt elk moment komen he. Spannend zeg!! Ikkuh & Blike Ik ben idd na Blondi de volgende volgens mij. Soms kan het me niet snel genoeg gaan en soms vindt ik het heerlijk om nog lekker zwanger te zijn en lekker verwend te worden door iedereen. Moet zeggen dat ik mezelf ook wel eens in de weg zit, en die poetsdrang.. BAH! haha Verder weinig bijzonderheden hier.
Asun ja zeker spannend, 1e afspraak is voor de zaadaflevering en de 2e afspraak voor ons samen incl. lichamelijk onderzoek, bloed prikken, intake enz dus alles tegelijk. 3e afspraak is 2 weken later op 18 augustus met de uitslag en behandelplan opstellen..... Hier staat eigenlijk een maand voor maar we mogen dus al 2 weken later komen, dat vind ik wel fijn.
Hey meiden, ik heb eindelijk even tijd gemaakt voor de foto's. Ben bezig met de geboortekaartjes. Had vannacht een heel verhaal getypt voor iedereen en dat is helemaal kwijt geraakt Dus reageren doe ik wel als ik mijn ritme een beetje heb gevonden, alles is nu nog zo hectisch en chaotisch Godzijdank dat mijn ouders er zijn zeg! Noamy die ruggenprik daar ben je echt niet bang meer voor hoor, hij wordt tijdens een wee gezet en die wee is echt vele malen pijnlijker dan die prik Bovendien is het in je rug dus je ziet er niks van gebeuren Ik had alleen mijn linkerbeen die ik niet meer op kon tillen, dus met persen moesten ze die steeds aangeven hahaha maar daar moest ik om lachen En hier is ze dan!!
@Luca: Wat een prachtige meid, en wat een mooi donker bos haar. Je ziet er zelf ook goed uit (weet mezelf nog wel, dikke rode ogen van de gesprongen aders en een dikke bonte kop ) Geniet er maar lekker van!!
Asun: oohh wil wel wat poetsdrang van je overnemen!!! Wat is mijn huis daar aan toe Igor: Nog een weekje wachten meid. Ga ook hard voor je duimen!! Luca: Wauw!! wat een prachtig mooi meisje zeg!!! En wat zien jullie er gelukkig uit met z'n drieën
noamy--> hoe is het gegaan bij je schoonouders? hoe waren de reacties? ben er ook wel heel nieuwsgierig naar. igor--> lekker snel hoor hoe snel ze jullie zullen helpen is erg fijn want elke dag duurt te lang luca--> wat een mooi meisje zeg een echt meisje he!! echt een gelukkig gezinnetje en wat een haar heeft ze zeg prachtig!! op naar een volgend gelukkig gezinnetje
Luca wat een mooie meid en wat zien jullie er gelukkig uit, geniet ervan met z'n 3-en. Ikkuh ja ik vind het nu al te lang duren en dat is helemaal niet eerlijk want het gaat hartstikke snel, jij moet al veel en veel langerder wachten. Ben je inmiddels al ongi of nog steeds niet? Blike ja nog een weekje, deze week nog ff klussen (met elkaar) want het mag 4-2 dagen voor dinsdag niet meer, dan moeten er zaadjes gespaard worden Noamy hebben je schoonouders het overleefd? Enne wij hebben op allerlei manieren geklust in het huis en met elkaar...hahaha