Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    ahhww sheltie!!!
    knuf knuf
    was het 2 weken na mij ja???
    volgens mij zat er iets langer tussen maar dat maakt niet uit!
    voor jou gaat de zon ook weer een keer schijnen meis!
    ik hoop heel snel al!!!! echt waar!!!!!
    hoop zo dat je volgende week gewoon een posi test in handen hebt!!!!!
    het is je gegunt

waar gaan jullie heen op vakantie?

lekker luca!!!! en dan lekker van je meisje genieten!!!!

ik kom zeker wat fotos showen als ze mooi zijn geworden dan he! hahahahaaa

ik ben echt ff pissed
    ik had toch blaasontsteking!
    nu moest ik dus na mn kuur mn urine weer laten controleren
    nu is mijn ha met vakantie
    bel ik de vervanger
    krijg ik n gek wij aan de foon(assisitente) heel verhaal en konden niet zien welk medicijn ik gebruikt had en ook niet dat ik blaasontsteking had!!!!!! pfffff die hoorn erop geflikkerd met dat moeilijke gedoe
    bel ik t zkh
    ik denk dinsdag moet ik r toch heen neem ik gewoon ff n potje mee
    hebben die weer telefoonstoring
    ik word echt gek!
    snap ook echt niet dat somige mensen moeilijk doen om ff mn urine na te kijken of t schoon is! is 1 minuut werk!!!! pfffffffffffffffff

2. Sas, hopelijk helpt de nieuwe flesvoeding. Dat is ook niks zo, met poep die steeds vast zit, arm frummeltje :(
    Heb je zelf wel goed kunnen slapen vannacht? Slaapt Milan eigenlijk (onder normale omstandigheden) al door 's nachts?

Ikkuh jeetje dat moet ook echt nu gebeuren dat de ongi niet doorzet! Zit je er zo op te wachten.. :( Hopelijk is het inmiddels wel doorgezet, dan kun je lekker hup naar het ziekenhuis :D

Lupita, gister een beladen dagje gehad lees ik. Altijd naargeestig zulke dingen he.. Sterkte!
    Gelukkig gaat het voor de rest wel goed met je :) Willen jullie trouwens weten wat het wordt?

Igor, als je maar gewoon komt vertellen hoe het gaat met het ziekenhuis! En met je uitbouw natuurlijk ;)

Blike, oeh heerlijk een vriendinnenavondje! Dat mis ik hier nogal eens :( Hopelijk kan ik snel weer gaan socializen :)
    Je andere katje zal zich wel verloren hebben gevoelen opeens. Gelukkig dat het al wat beter met hem gaat, hij heeft natuurlijk ook even de tijd nodig om aan de nieuwe situatie te wennen.

Sheltie, heel veel succes met testen meis ik hoop dat je posi test. Kan me voorstellen dat het confronterend is als je iemand anders zijn zwangerschap ziet waar je zelf net achteraan zat. Maar jullie gaan gewoon voor een goede plakkert dit keer!

Zo ik geloof dat ik iedereen heb gehad? Ik heb Aline net meegenomen onder de douche :D Het was een baddag maar ik had geen zin in dat gezeul met dat badje dus toen heb ik haar lekker met mij mee genomen onder de douche. Ze vond het heerlijk, viel bijna in slaap tegen me aan haha. En ze ligt nu helemaal ontspannen te knorren in de box :D
    Een bijkomend voordeel van een baby is trouwens dat je zelf ook de hele dag naar zwitsal ruikt haha :p Vind het altijd zo lekker ruiken :D

Vanavond nemen we Aline misschien mee naar buiten naar de stad, stukje lopen en ijsje eten, even kijken of we niet te moe zijn.

nou ik ben wel heel benieuwd naar Blondi hoor, hopelijk duurt het bij haar niet drie dagen!

3. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Hoi meiden, ik lees zo terug eerst wat belangrijkers:
    Blondi update!!!

Vanochtend om half 10 had ik een sms van haar, de weeën komen nog steeds om de 5 a 10 minuten, ze zijn wel pijnlijk.
    Ze wachten nog even tot vanmiddag, als het dan nog niet doorgezet is gaat ze naar het ziekenhuis.

4. Blondi heel veel succes! Hopelijk zijn de weeen nog goed te doen meis!

5. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    oehhh spannend voor blondi!! hopelijk zet het door en heeft ze straks dr kleine in de armen!

6. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Luca hoe is het met je Big Mac gegaan of heb je het niet geprobeerd? ;)
    Ik hoop ook dat de nieuwe voeding gaat helpen, is inderdaad niks zo.
    Hij heeft echt nog geen ritme, hij komt wanneer hij wil.
    Toen hij nog bij ons op de kamer lag gaf ik hem om 0.00 uur de laatste voeding en kwam hij om 6.00 uur. Toen hij op zijn eigen kamertje lag gaf ik ook om 0.00 uur de laatste voeding en kwam hij om 4.00 uur.
    Toen we net met flesvoeding begonnen kwam hij ongeveer 7 uur later en vannacht heeft hij om 0.00 uur de laatste voeding gehadn en kwam hij om 5.00 uur. Er is dus geen pijl op te trekken :S hoop dat dat snel komt.
    Wat me wel opvalt als hij na zijn enalaatste voeding naar zijn bedje gaat laat hij er minder tijd tussen als dat ik hem beneden in de box laat slapen. Misschien dat hij toch niet genoeg uitrust beneden hmm ff aankijken.
    Wel fijn dat Aline zo goed heeft geslapen vannacht!!

Noamy, ik had dat bericht gister al gezien, jij bent hier gister toch ook geweest? Wat een vreselijk nieuws hè, vind het zo erg en ze was nog zo jong, te jong.
    Milan heeft vannacht van 0.00 tot 5.00 uur geslapen, op zich natuurlijk niet zo slecht maar de reden dat hij zo vroeg wakker was was omdat hij erg veel last van zijn buik heeft. Soms huilt hij gewoon in zijn slaap van de pijn echt zo zielig :(
    Leuk foto's maken!!! Ik heb het gelukkig ook gedaan, bij een fotostudio dan, maar ben er echt blij mee. Het is toch je eerste zwangerschap, dat is natuurlijk bijzonder en die wil je natuurlijk vastleggen. Ik zou het ook zo weer doen mochten we een tweede kindje krijgen.
    Hier geen wilde plannen :) moet het huis schoonmaken, ben dinsdag jarig dus dan moet het er wel een beetje netjes uitzien. Pfff zie er nu al tegenop :( ben niet zo'n poetsmiep.
    Ohw ik vond zwangerwschapsyoga echt heel fijn, tjsa iedereen ervaart het anders natuurlijk. Ik kwam er altijd helemaal ontspannen vandaan :D
    Wat een gedoe zeg met die blaasontsteking :S hopelijk komt het snel allemaal goed :)

Geeft niet hoor Sheltie, neem maar lekker je tijd.

Dat was het geloof ik wel weer.

7. Asun

Asun Niet meer actief

Blondi Lees net je berichtje pas. Maar je hebt al wat telefoonummers gekregen zag ik, en er gebruik van gemaakt. Zet hem op meis!!

Luca en Saskia Wat leuk om jullie stukjes te lezen over jullie kleintjes.. Ik kan niet wachten tot dat onze uk zich aan dient. Merk dat ik er steeds meer aan toe ben

Hier weinig nieuws. Last van 'm'n rug, volgens de vk rust. en als t niet weg gaat maandag de fysio bellen. Ik heb een kennis die in ceasartherapeut en van haar heb ik ook wat tips en oefeningen gekregen. Maar die pijn wil niet weg gaan..

Ik ga zo wel ff proberen om op de fiets wat boodschappen te doen, 4e dag al thuis. Wil nu wel ff t huis uit.

Dat bericht, verschirkkelijk. Zo jong. Ik wordt gelijk weer even met beide benen op de grond gezet..

8. hd het gelezen inderdaad van die vrouw die overleden is :( Echt erg inderdaad, geen woorden voor..

Sas de hamburger heb het geprobeerd haha maar bij mij valt er niet veel te pletten. Wel ben ik een beetje aan het experimenteren met aanhappen en het lukt nu steeds beter. Net hapte ze binnen een minuut goed aan, zonder eerst van het tepelhoedje te drinken!

Asun, jaaa je mag bijna meis :D Het is ook gewoon zoooo bijzonder, ik vind het echt fantastisch ondanks de vermoeidheid etc, maar ik ben helemaal in mijn rol als mama geschikt hoor :D Je zal zien hoe natuurlijk het straks komt.
    Wat balen van je rug zeg, dat j emaar snel mag bvallen en de pijn over is!

Wauw Sas dan slaapt Milan al lekker door! Ik moet Aline om de 4uur wakker maken (max) omdat ze nog geen 3kg weegt. Maar de dokter gister zei dat zodra ze daarboven zit ik haar best langer door mag laten slapen. en vannacht heb ik r ook laten liggen omdat ze zo moe was en toch al 3x had gedronken in een paar uur daarvoor.

Ohh mijn lief komt over een uur alweer thuis en dan kan ik mijn programma niet meer kijken dus dat ga ik nu even lekker doen :)
    Ik houd het topic in de gaten voor nieuws!

9. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Asun, ik plaatst ze ook met trots hoor :D ondanks dat het niet altijd leuk is, kan ik hier wel mijn hart luchten, dat geeft me wel een fijn gevoel.
    Maar voor jou schiet het ook al op, dan kan je er over mee kletsen en kunnen wij weer van jou berichtjes genieten ;)
    Balen van je rug meid, ik hoop dat het gauw over is.

Luca, hmm jammer dat de hamburgertheorie niet lukt. Komt vanzelf wel goed als ze eenmaal door heeft hoe ze het moet doen gaat het vanzelf.

Ik heb nog geen nieuw bericht van Blondi, maar ga er van uit dat ze naar het ziekenhuis is gegaan. Zal haar zo even vragen hoe het is.

10. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Toen Milan net geboren was moest ik hem om de 3 uur voeden. Later werd er gezegd uiterlijk om de 4 uur en 's nachts mag er 6 uur tussen zitten. Nu met de flesvoeding wacht ik gewoon tot hij komt 's morgens en overdag komt hij zelf om de 4/ 4,5 uur. Maar hij krijgt nu nog maar 5 voedingen per dag met de borstvoeding was dat in het begin 8 voedingen, daarna 7 en toen 6.

11. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Blondi update:

Ik had haar gevraagd hoe het met haar was en of ze al in het ziekenhuis was. En hoeveel ontsluiting ze had.

kreeg net terug:

We vertrekken nu naar het ziekenhuis. Geen idee wat er gaat gebeuren, inwendig onderzoek doen ze liever niet ivm infectiegevaar..

Als ze meer weet, brengt ze me op de hoogte

12. Asun

Asun Niet meer actief

Saskia Thanks voor de update!

Wel echt balen dat Blondi naar het ziekenhuis moet. Hoop dat t nu snel mag gebeuren.

Ik ben net treug van de stad, heb zo'n yogabal gekocht. Daar kan ik nog enig sinds goed op zitten zonder al te veel pijn. Al was dat fietsen niet zo'n goed idee achteraf.:).
    Ik ga weer ff plat.

Ik hou t forum in de gaten..

13. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ik doe het graag hoor, heb toch niet veel te doen, de kleine man ligt lekker te slapen en ik ben Babyboom aan het terug kijken. Zit dus toch achter de laptop ;)

Vervelend hoor Asun, hoop dat als je gerust hebt je beter voelt.

14. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend met blondi zeg, wou ze graag thuis bevallen?

Luca, ik wil wel graag weten wat het wordt en ben ook van plan om het te vertellen. Kan niet wachten tot ik het weet eigenlijk, kunnen we eindelijk wat gerichter een naam bedenken ;)

15. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    saskia--> ik hoop dat de nieuwe voeding voor milan werkt en dat ie snel een betere ontlasting zal krijgen.

spannend van blondi ik hoop dat alles snel en goed zal verlopen :D

asun--> ik hoop dat je rugpijn snel beter zal gaan

luca--> hopen dat aline snel boven de 3 kg zal wegen

hier nog geen ongie doorgezet :( vraag me af of dat nog wel zal gebeuren of dat het zo blijft doorgaan maarja tot wanneer wie zal het weten

16. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Jaaaa Lupita, hij heeft eindelijk normaal gepoept, uit zichzelf!!!!!
    Ben zo trots op hem, ik denk dat de voeding dan toch helpt :D
    Balen dat je ongi nog steeds niet doorzet :( hoop voor je dat het snel gaat gebeuren.

Nog geen nieuw nieuws van Blondi.

17. Asun

Asun Niet meer actief

Saskia Wat fijn dat milan weer heeft gepoept!! Arm kereltje... dat lucht hem vast op.

Ikkuh Ik duim voor je..

Ik ga weer op m'n 'skippybal' zitten. Wat een uitvinding!

Fijne avond dames, en hopelijk snel goed nieuw van Blondi:D

18. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ja ik hoop ook dat hij opgelucht is, hij is de hele avond namelijk al aan het jengelen :S. Nouja zolang hij nog niks uitkrijst mag hij lekker blijven liggen ;)

Blondi update:

Kreeg net het volgende smsje van haar:

We zijn thuis. Ze willen morgenvroeg pas beginnen met opwekkers omdat met de baby alles goed is. Geen inwendig onderzoek gehad :( Ik ben ondertussen doodop en zie het niet meer zitten dus de kans zit er dik in dat ik om een ruggenprik ga vragen.

19. Asun

Asun Niet meer actief

Wat balen voor blondi dat t nog steeds niet heeft doorgezet. Lijkt me idd een uitputtingsslag!

20. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ja heb ook echt medelijden met haar, ik hoop echt dat het nu snel gaat voor haar.

Deel Deze Pagina