is blondi jarig vandaag? dan ook van deze kant af gefeliciteerd!! igor-->dat is wel lastig ja als je vriend naar het buitenland moet af en toe daardoor zal het misschien wel soms wat langer duren met de afspraken hoop voor je dat het allemaal wel vlot zal doorlopen dan uiteindelijk. ja als ik zeg maar na half september een embryo terugplaatsing zou krijgen en het die ronde raak is zou ik op knappen kunnen staan rond de bruiloft... dat wil ik liever niet wil geen zwangere toeter als ik ga trouwen een beschaafd buikje dan vind ik daar en tegen wel leuk. wel heel apart me ongie was dus niet doorgezet maar heb vandaag een ovulatietest gedaan(had er nog 4 over en nooit meer opgemaakt) om te kijken of dan misschien een ovulatie weer eraan zou komen en nu is die bijna positief dus misschien een aanloop naar me eisprong toe? we gaan het wel weer zien allemaal wanneer me eisprong is en wanneer ik ongie word...
Goeiemiddag allemaal! Naomy: Tsja wat zijn die weekenden ook altijd kort hé? vooral als je er ook nog zoals jij tegenop ziet om te gaan werken Gaat het nog wat? oeh, halfbloedkindjes vind ik altijd erg mooi Luca: oeh klinkt als een pittige nacht/ochtend... Asun: oeeh dat is balen... dat het dan niet wil doorzetten pfff Wij krijgen ook zo'n hollands kindje, hier ook allebei blond met blauwe ogen! Igor: Succes morgen meid!! Ikkuh: Dat is idd wel gek, een positieve ovulatietest... heb je de dokter er nog over gebeld? Blondi: Als je jarig bent: Gefeliciteerd Wat een lekker weer buiten hé? Jammer dat ik de hele dag moest werken Vanavond weer naar pufcursus, woensdag moet ik ook en dan is het partneravond hihi, ben benieuwd
blike--> super he het weer stukken beter succes vanavond en woensdag helemaal haha je mannetje zal wel denken als ie daar zit... nee heb vandaag niet gebeld ben met me auto naar de garage gegaan hij remde niet zo goed meer dus was me wild geschrokken uiteindelijk waren me remschijven zo versleten dat er nog maar 2 mm op zat... heb er totaal geen verstand van en weet ook niet hoe snel zoiets kan slijten maarja het is gelukkig weer gemaakt kan weer veilig autorijden maarja zit nu door die ovutest ook te twijfelen of ik niet nog die 2 weken ga afwachten of er een echte ongi dan aankomt??? weet het niet zo goed wil nooit zo snel aan de telefoon hangen
woeii das wel spannend ikkuh... gelukkig heb je niet heel hard moeten remmen!! Dure grapjes zijn dat altijd hé? Gelukkig is mijn vader automonteur, dat scheelt toch weer een hoop
blike--> dat is heel fijn dat je vader automonteur is scheelt echt een hoop geld en je heb altijd een goede auto onder je kont dan he. die remschijven vielen wel mee vond het best goedkoop had het heel duur verwacht dacht dat word een rib uit me lijf haha maarja viel echt reuze mee
Hey meiden, even snel van mijn kant hoor. Heb een vrij hectische avond Eerst Milan de hele tijd huilen terwijl ik sta te koken, is hij eindelijk stil, wil ik een bord pakken laat ik het halve serviesgoed kapot vallen . En ik moet nog even stofzuigen en dweilen, ben morgen jarig dus moet de boel een beetje netjes zijn, pff zo geen zin in maarja moet toch even. Ik vind het echt heel erg lief dat jullie iedere keer vragen hoe het met Milan gaat!!! *hele dikke knuffel!!!* Het gaat gelukkig al beter met hem, merk wel dat die nieuwe voeding werkt. Het lukt hem niet altijd om zelf te poepen, maar het gaat de goede kant op. Hij heeft de afgelopen 2 nachten gelukkig ook doorgeslapen, word vervolgd Luca snap echt zo je gevoel, als je met z'n 3tjes bent is dat echt zoveel fijner als constand andere erbij ook al is het familie. Balen dat je een regeldag hebt, op die dagen had ik het echt heel zwaar met borstvoeding geven. Succes, hoop dat de kleine meid snel uitgeregeld is Blondi als je vandaag jarig bent: van harte!!! Igor alvast heel veel succes morgen en zoals ik al zei het is mijn verjaardag dus dat kan alleen maar goed nieuws betekenen ik zal voor je duimen! Noamy, ik had nog niet gereageerd, maar vind het ook echt een hele mooie foto (ook ik had me je anders voorgesteld ) Verder weet ik eigenlijk niet meer Ga snel aan de schoonmaak, anders ben ik over een uur nog niet klaar :S Even Milan spam heb zijn badsteuntje geprobeerd, wat een uitvinding
Ohw enne Luca ik heb het graag gedaan hoor, jullie op de hoogte stellen. Had toch niks beters te doen
hahaha Sas fantastisch die badsteun! Hij ligt er heerlijk bij En wat is hij al groot Het gaat zo hard he Gefeliciteerd alvast, het is bijna morgen Jee je had dus even een baalavond Hopelijk komt er een goede nacht achteraan! Aline ligt lekker bovenop papa te slapen, ik zit even rustig mijn borstvoedingsthee te drinken, daarna voeden en lekker het bedje in duiken. Vrijdag is Alines kraamfeestje, dus morgenochtend neemt mijn moeder me mee shoppen voor een leuke outfit voor mij en Aline Was vandaag weer een drukke maaltijd met ouders, schoonmoeder en haar man dus ik ben weer doodop. truste iedereen!
Blondi gefeliciteerd!! Morgen om 9.00 uur moet ik bij de vk voor controle. Nu lekker slapen, ben dood op. Hoop dat m'n nacht beter wordt dan gister Truste!
Saskia: Gefeliciteerd met je verjaardag!! Jaah zo'n badsteuntje lijkt me ook wel wat... hij ligt er lekker relaxed bij Asun: Succes bij de VK! Luca: Wat is borstvoedingsthee??
@ saskia: gefeliciteerd met je verjaardag vandaag! @ Blondi: jij nog gefeliciteerd met je verjaardag van gisteren. Hier helaas weer een maand verder. Ben gisteren ongesteld geworden :x.
morning! sheltie wat een kutzooi zeg! knuf knuf op naar volgende maand meid probeer de hoop erin te houden!!!! saskia gefeliciteerd!!! en wat een heerlijke vent in dat bad!!!! ahahahahah dat badsteuntje hebben wij ook !! igor inmiddels al terug uit het zkh en wat wijzer??????ben zooo benieuwd meis asun hoe was de controle? luca lekker shoppen vandaag!!! heerlijk ik net terug van controle in t zkh alles is goed heb nog steeds te lage bloeddruk maar beter te laag dan te hoog he! kindje groeit goed en was weer heerlijk druk op de echo!!! ahhaaha we hadden dit keer een jonge mannelijke gynecoloog die gewoon alles bij zn naam noemde! shit en lullig en dat soort dingen! heerlijk!!! en n beetje grappig! das wel leuk als je er zo eentje bij de bevalling krijgt straks! nu nog paar uurtjes thuis werken en vanmiddag om 3 uur komt die vrouw van de kraamhulp voor een intake het komt nu allemaal wel heel dichtbij!!! nog iets meer dan 9 weekjes en ik hoop minder natuurlijk!!!!
Naomy: Wat fijn dat alles weer goed was met jullie kleine!! Ik heb volgende week de intake van de kraamzorg, ben benieuwd!
Blike; borstvoedingsthee is thee die je drinkt voor de borstvoeding Er zitten wat kruiden in (anijs om de productie op peil te houden geloof ik, en verveine zodat de beeb rustig wordt en geen krampjes krijgt). Ik ben ermee begonnen zodat de kleine niet zo'n krampjes had maar als ik een kopje drink voor de laatste voeding dan slaapt ze ook heerlijk! Vannacht heeft ze weer geslapen van 12 tot 5 en daarna van 6 tot 10! Echt een goede nacht, ik ben zelfs opgestaan voor zij wakker werd Noamy top dat alles weer goed was! En gezellig zo'n gyn, kun je nog een beetje lol mee trappen Vanmorgen gingen we dus shoppen maar het was een beetje dramatisch, we vertrokken om kwart over 10 direct na de borst, zodat we dan 4 uur de tijd hadden. Maar om 12 uur gaan de winkels dicht en we stonden enorm in de file. Toen kwamen we dus pas om half 12 aan in de stad en moesten we zowat rennen om nog op tijd in de winkel te zijn. Toen als een speer dingen gepast enzo, nog wel een leuk setje gevonden gelukkig. Daarna even wat drinken en nog langs 2 of drie winkeltjes op de terugweg, en toen was het opeens al 2 uur en moesten we snel terug. Natuurlijk nu file de andere kant op en toen belde mijn vriend; waar blijf je, Aline heeft honger! En stipt kwart over 2 was ik weer thuis dus de tiet kon er gelijk weer uit Ik zat nog te denken vanochtend om te kolven maar ik dacht ach voor die twee a 3 uurtjes dat we weg zijn.. Had het dus beter wel kunnen doen dan hadden we wat meer tijd gehad. Maar na 2 uurtjes miste ik haar ook al hoor Dus was blij dat ik weer thuis was bij d'r.
Luca: oh wat handig, die thee, dat ga ik dan ook maar eens proberen als de kleine er straks is! Irritant lijkt me dat, als de winkels tussen de middag dicht zijn.. hebben we hier gelukkig geen last van... Tis dus al echt time-management geworden daar bij jullie! haha kolven is inderdaad dan wel handig ja!
Blondi, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Saskia, gefelicteerd met je verjaardag! Milan is inderdaad al erg groot! Sheltie, balen meis! Mag ik vragen hoe lang je al bezig bent om zwanger te worden? Noamy en blike, gaat voor jullie nu ook snel zeg! Spannend! Asun, alles weer rustig nu? Luca, altijd voorbereid weg dus gelukkig heb je nog wat kunnen vinden. Is je buik al een beetje weg? Igor, ben het even kwijt, was je vandaag naar het ziekenhuis geweest? Hoe ging het? Sorry als ik nog mensen ben vergeten!