Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oehh ik zit onder de 200 dagen! Haha

2. Vraag aan Blike namens mijn vriend:

Onze kat heeft iets raars aan zn oog; zijn pupil blijft klein en verandert niet van grootte, en je ziet de hele tijd het binnenste velletje van zijn oog. Weet jij wat dit kan zijn?

Denk dat ie gewoon te enthousiast is geweest met buiten spelen ofzo maar mijn vriend vind het maar eng en loopt er heel de tijd tegen me over te praten :p Toen zei die dat ik het maar op het forum moest vragen :D

En die thee is inderdaad handig, hij is van Weleda (dat merk bestaat ook in nl volgens mij) :)

3. Asun

Asun Niet meer actief

Saskia gefeliciteerd!! Hoop dat je een leuke verjaardag gehad hebt!

Naomy fijn dat alles goed was in het zh!

Sheltie pff balen meis!

Hier een drukke en gezellige dag gehad. Vannochtend bij de vk was alles goed! Beeb ligt er al helemaal klaar voor.. Aldus de vk! Nou laat maar komen dan.. Hihi! Met schoonzusje de dag doorgebracht. Ff naar de intratuin geweest.. En vanaaf (alweer) geBBQ't.
    Lig nu heerlijk in m'n bed, als ik zo goed slaap als afgelopen nacht. Dan ben ik weer helemaal happy!!

Slaap lekker allemaal!!

4. Asun

Asun Niet meer actief

Whooohoooo!!! Jeeeeeeh;):D

5. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    luca--> nou net op tijd voor eline der eten :D maar wel lekker even heel snel geshopt

saskia--> gefeliciteerd met je verjaardag!! en dan vanaf nu mag de rust komen he haha

noamy--> gelukkig was alles goed in het zh altijd fijn om te horen.

igor--> ben heel benieuwd hoe het is gegaan in het zh viel het je mee??

lupita-> super hoor je zit al onder de 200 :D

sheltie--> shit zeg erg balen hoop voor je dat het snel raak zal zijn.

sorry als ik iemand vergeten ben maar ga nu snel me bedje weer in slaaplekker allemaal!!

6. jpostma

jpostma Actief lid

11 nov 2010
    151
    0
    0
    Tandartsassistente
    Friesland, Nederland
    @Luca: ja gebroken nachten zijn geen pretje. Hoop dat ze vanaf nu verleden tijd zijn. Riemer heeft om 22 uur zijn laatste fles gehad en tot vanochtend half 6 geslapen :D Slaapt Aline al wat door? Ik bedenk met net dat wij voor een meisje ook de naam Aline hadden. Mijn moeder heet namelijk Alie. Wij wouden niet direct vernoemen maar wel met een soort van hint. Dus had ik er een letter tussen geplakt.

@noamy: Infacol werkt gelukkkig goed voor onze uk. Het werkt niet bij iedereen. Een vriendin van mij haar zoontje helpt het niet bij. Als het goed zijn er ook nog homeopatische druppels van vsm geloof ik.
    Zag idd dat jullie de 3d echo al gehad hebben. Las de datum verkeerd, haha.
    Mooi dat alles goed was met jullie kleine uk. Altijd fijn die bevestiging. Vond het ook altijd gerustellend als ik het hartje van Riemer weer ff had gehoord.

@Ikkuh: Ja riemer groeit als kool, maar het is hem gelukkig niet aan tezien, haha. Hij is nogal lang vind ik zelf. Bij jou nog geen ongi? Hoelang mag dat duren voordat je weer naar het ziekehuis mag? Of moet je gewoon net zolang wachten tot je ongi bent?

@Saskia: Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Hoop dat je een leuke dag hebt gehad! Gelukkig gaat het de goede kant op met Milan. En slaapt ook al lekker door zo te lezen. Gelukkig dat er dan speciale voeding bestaat. Riemer zit op de forte voor hongerige baby's. Anders was ik om de 2 a 3 uren aan het voeden :p En wat is Milan al groot, wat gaat dat dan snel. Heb voor Riemer ook zo'n badzitje maar hij zit er in als een plunjezak, haha. Hij is er nog te klein voor denk ik. Wij nemen hem veel mee onder de douche. Vind ie geweldig. De hele tijd te happen naar het water. :D

@Asun: Bij jou alles nog rustig?

@Igor: Jullie waren gister toch naar het ziekenhuis geweest? Hoe is het gegaan?

@Lupita en Blike: Hoe gaat het met jullie en de groeiende ukkies?

Hier wordt alles weer wat rustig. Riemer slaapt super in zijn inbakerzak en het helpt ook wat tegen de krampjes samen met de infacol natuurlijk. Hij is alleen nog wel in de diaree van de voeding. En stinken die handel :p Doe nu johannesbroodpitneel door zijn voeding. Dat zou wat moeten stoppen. Hopen dat het werkt. En hij heeft vanacht heerlijk doorgeslapen. Hebben het badje verplaats naar de avond voor de laatste fles. Gaan we vanavond weer proberen, hopelijk slaapt hij vanacht dan weer door :D
    Zal zo over de markt met mijn ouders. Mooi optijd, anders kom je er niet meer doorheen met de kinderwagen. Iedereen een mooie dag toegewenst!

7. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Morgen dames!

Ik ben weer s ziek.....
    Mn keel zit helemaal dicht en doet zeer, mn oren en holtes en hoofd
    Dokter gebeld en eerst maar stomen en pastilles etc nemen en als t niet over gaat terug bellen
    Pfff ik word echt niet goed dat ik elke keer wat heb! Vreselijk

Ik reageer en lees straks even ga nog even mn ogen dicht doen

8. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Hoi meiden,

lees dat het allemaal goed gaat of de goede kant op gaat met de babies, goed om te lezen.

Noamy controle ook goed, fijn hoor.

Ikkuh al ongi of nog steeds niet?

Wij zijn gisteren inderdaad in het ziekenhuis geweest. Vriendlief zijn kwakje ingeleverd, een heleboel vragen beantwoord, bloed afgenomen om tekijken of een bepaald hormoon in mijn lichaam voldoende aanwezig is. Temperatuurkaartjes zagen er allemaal goed uit, ze was er heel blij mee dat ik dat al had gedaan. Inwendige echo gehad en bmsv was mooi dik en eierstokken zagen er goed uit. Een heleboel informatie gehad en meegekregen en het komt er op neer dat ongeacht de uitslag we sowieso hulp krijgen. Dit heeft met name met mijn leeftijd te maken.

Nu wachten tot 18 augustus en dan krijgen we de uitslag en daaraan gekoppeld het behandelplan te horen. Dus we hoeven maar 2 weekjes te wachten.

Jpostma wat fijn dat dat inbakeren helpt.

Sheltie balen meis, hoe is het verder met je?

9. goedemorgen allemaal,

JPostma, fijn dat Riemer het zo goed doet! en dat hij zo lang doorslaapt zeg, heerlijk lijkt me dat!
    Ik zit nog steeds te twijfelen over een inbakerzak, Aline is heel onrustig als ze wakker ligt, dan ligt ze met armen en benen te wapperen, maar als ze slaapt ligt ze wel gewoon stil, dus ze houdt zichzelf niet uit haar slaap oid. Ik wikkel haar altijd in een wikkeldoek maar daar wurmt ze zichzelf standaard uit als ze in de box ligt.. Dus ik weet niet zo goed of inbakeren zin heeft.

Noamy jeetje het zit ook weer niet mee he. Beterschap meis!

Igor jee naar het ziekenhuis geweest! Opzich goede uitslagen alvast dus, en wat fijn dat jullie sowieso geholpen worden :) Nog maar 2 weekjes wachten, heerlijk dat ze dat zo snel doen!

Ikkuh hoe gaat het met jou? Ben je nog druk bezig met de huwelijksvoorbereidingen?

10. Asun

Asun Niet meer actief

Jpostma wat goed om te lezen dat t goed gaat met Riemer! Wat vliegt de tijd! Hier is idd alles weer rustig! Pff wachten duurt lang!!

Naomy nee niet ziek.. Je hebt echt pech meis! Hoop dat je je snel beter voelt!!

Igor fijn dat jullie hulp krijgen!!! Dan is er hopelijk ook snel meer duidelijkheid voor jullie.. En een beebje natuurlijk.

11. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Goeiemiddag,

Oeh net ff heerlijk gezwommen, nu echt bekaf... zo maar ff lekker een uurtje plat op de bank met een lekkere kop thee!

Luca:
    Hoest met je katje?
    Kan inderdaad zijn dat hij iets te druk gespeeld heeft, als hij het binnenste ooglid er steeds voor heeft is vaak wel een teken dat hij er last van heeft. Zit er verder ook uitvloeiing? of ziet het er verder wel gewoon schoon uit?

Naomy:
    Bah meid, waardeloos.... beterschap!!

Igor:
    Oh nog twee weekjes wachten dus.. fijn dat in ieder geval nu alles er goed uitzag!! :)

12. Ohh blike klinkt goed! Wou dat ik ook even kon liggen, maar vriendlief heeft de bank in beslag genomen en Aline is wakker, dus het risico is te groot dat ze zo begint te huilen :p

De kat heeft nog steeds een raar oog, het oog is zelf verder schoon alleen het ziet er zo naar uit. Hij lijkt er verder geen last van te hebben maarja het is een kat dus wat weet ik ervan :p

Vrijdag is aline d'r feestje en heb net een leuk setje voor haar gekocht :) Nu ben ik gaar want we hadden een hele slechte nacht afgelopen nacht :( Dus ik ga zo nog even liggen :)

13. jpostma

jpostma Actief lid

11 nov 2010
    151
    0
    0
    Tandartsassistente
    Friesland, Nederland
    @noamy: Balen meid, dat je ziek bent. Beterschap. Maar lekker onder de wol.

@Igor: Mooi dat er schot in de zaak zit voor jullie. Nu hopen dat het snel 18 aug is.

@Luca: In denk dat inbakeren voor Aline geen zin heeft. Ze slaapt verder prima, dus dan zou ik het ook niet doen. Riemer hield zichzelf en ons de hele nacht wakker met zijn zwaaiende handen. Hij klauwde zijn gezicht helemaal open en sloeg zichzelf in het gezicht. Riemer zwaait verder ook wel veel met zijn handen als hij wakker is maar dat maakt verder niet zoveel uit.

@Asun: Ja de tijd gaat snel. Zaterdag is Riemer al weer 6 weken. Maar kan me de bevalling nog goed herrineren hoor, haha. Wachten duurd ook idd lang. Ben wel blij dat ik een week te vroeg bevallen ben. Zit je er ook niet op te wachten. Bij mij ging er letterlijk een knop om in me hoofd. Dacht zo ineens "moet alles aan kant hebben want hij komt eraan". Toen fanatiek schoon gemaakt en toen me vriend thuis kwam zei ik gelijk: 'we moeten om boodschappen'. En toen we die ingeladen hadden begin het echt wat te zeuren onder in me buik, haha.

14. jpostma

jpostma Actief lid

11 nov 2010
    151
    0
    0
    Tandartsassistente
    Friesland, Nederland
    @Luca: moet Aline 's nachts beslist nog om de zoveel uren voeding hebben? Zo niet, misschien kun je haar badje/douche verplaatsen naar net voor de laatste voeding op de avond. Misschien slaapt ze dan lekker door. Ze worden zo lekker loom van die badjes :D

15. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Luca:
    Tsja dan zou ik het gewoon ff afwachten met je katje.. mocht het er vreemd uit gaan zien zou ik wel even langs een dierenarts.

16. sheltie

sheltie Niet meer actief

@ lupita: in augustus 2010 ben ik gestopt met de pil en eind januari 2011 was ik zwanger. Helaas eindigde deze zwangerschap met 12 weken in een curretage. Het was met 8 weken gestopt.
    Dus sinds eind april zijn we weer bezig. Had stiekem gehoopt snel weer zwanger te worden, maar helaas lukt dat niet.

17. sheltie

sheltie Niet meer actief

@ igor: met mij gaat het verder wel goed hoor. Baal alleen enorm dat het nog niet weer wil lukken.
    Bij jullie zit de vaart er nu lekker in. Hopen dat het voor jou ook snel zo ver mag zijn! Het is jullie gegund.

18. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Sheltie:
    Tot wanneer moeten jullie het zelf gaan proberen voordat je hulp krijgt? of willen jullie dat nog niet? Gun het jullie ook zo!!
    Hoe gaat het trouwens met de pupjes?

19. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sheltie, vervelend verhaal. Ik kan eigenlijk zelf ook niet wachten tot volgende week. Ben zo benieuwd of alles nog goed is! Heb al meerdere mensen gehoord die met 8 weken een goede echo hadden en dat het met 12 weken toch niet goed was... Ze zeggen wel dat je vaak sneller zwanger bent als je al eens zwanger bent geweest omdat je lichaam het 'trucje' al kent. Ik hoop dat het voor jou gaat opschieten!

20. Asun

Asun Niet meer actief

Oww Sheltie en Igor. Ik hoop zo dat t snel bij jullie mag lukken!! Zi frustrerend die onzekerheid!

Hier weinig nieuws. Weer te druk geweest, nu olifantenenkels!! Niet fijn nie. En m'n buik rommelt, maar dat doet t al een paar dagen.
    Morgen maar echt rustig aan doen, ga denk ik fotoboeken maken en laten afdrukken. Van sinds dat mijn husband en ik samen zijn. Van elk jaar 1 met de leukste foto's. Zag dat de kruidvat een aanbieding heeft voor €5 per fotoboek, echt niet duur dacht ik zo.
    Ben morgen ook weer wat meer op t forum te vinden dus..;)

Slaap lekker!

Deel Deze Pagina