Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Asun

Asun Niet meer actief

Ik werd om 5.45 uur wakker van kramp in m'n buik. Ongi gevoel, dat steeds wat meer wordt en dan weer wegzakt. T trekt ook door naar m'n benen en rug. Ben er uiteindelijk maar uit gegaan.
    Nu ff kopje thee doen en broodje eten. Wie weet zet t door....
    Ik hou jullie op de hoogte!

2. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    spannend Asun!!

3. jpostma

jpostma Actief lid

11 nov 2010
    151
    0
    0
    Tandartsassistente
    Friesland, Nederland
    Spannend Asun! Hopelijk zet het door! Niet te veel aandacht aanbesteden en gewoon doorgaan met je dingetjes. Ik ben nog om boodschappen geweest. En de volgende dag zijn we nog naar de formido, kruitvat en hema geweest. Al waren het toen niet echt voorweeen meer maar meer echte weeen. Vooral rug :( Stond ik weer te puffen in een gangpas :p Dan kijken de mensen je raar aan, lol :D

4. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Hey meiden,

Bedankt voor de felicitaties!!!
    Ik een leuke dag gehad met onverwacht ontzettend mooi weer!!!

Noamy, jee meid het zit je ook niet mee. Ik hoop dat je je al wat beter voelt.

Igor, wat fijn dat ze jullie hoe dan ook gaan helpen. Ik ga duimen voor een snelle zwangerschap!!

Sheltie, wat ongelooflijk klote zeg, ik vestig mijn hoop op volgende maand voor jullie!!

JPostma, gaat snel hè die weken. Als je zwanger bent kan je de weken wel vooruitspoelen, maar als de kleintjes er eenmaal zijn wil je zo af en toe de tijd wel even stilzetten :)

Asun, SPANNEND!!!! heb je het nummer van iemand zodat je die op de hoogte kan stellen als je mooie meisje geboren is? Of ga je dat zelf doen?

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben!
    Fijne zonnige dag allemaal!

5. Asun

Asun Niet meer actief

De (voor)weeen zijn weer iets weggezakt nadat ik vannochtend weer even geslapen heb.
    Wel heb ik nog iets een zeurend gevoel in m'n onderbuik. En ik heb het echt waaaaarm!! Lijk wel of ik opvliegers heb.. haha
    Net lekker geluncht in de tuin met vrienden.. en hun kleintje van 2. Wat een grote ondeugd zeg, super leuk!

Straks komt m'n vader eten en vanavond nog een verjaardag. Maar weet nog niet zeker of ik daar heen ga.
    Ik ga nu eerst ff de fotoboeken afmaken..

Oja.. ik heb een Iphone. Dus zodra ons meisje er is zal ik een berichtje achterlaten. Lang leve internet op de mobiel.
    Saskia lief van je aanbod!

6. jpostma

jpostma Actief lid

11 nov 2010
    151
    0
    0
    Tandartsassistente
    Friesland, Nederland
    Lastig Asun. Bij mij begon het menstruatie achtig te zeuren, 'S avonds nog geslapen en werd toen half 5 wakker. Moest naar de wc en toen had ik bloed en het zeuren was bij mij juist erger geworden. Had toen al lichte weeen. Jammer dat voorweeen weer kunnen afzakken. Als het gewoon gelijk na voorweeen doorzet heb je toch meer zekerheid. Maar ja zo werkt het helaas weer niet :(

@saskia: ja riemer is morgen al weer 6 weken. Ik herriner me de bevallings als de dag van gister.

7. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    hallo meiden
    ben ik weer even snel
    was even benieuwd naar asun

maar zie dat het nog niet door heeft gezet.......
    hopelijk komt jullie meisje snel asun!!!

hier weinig nieuws
    lig nog steeds plat op bed met mn heerlijke griepje :s ik voel me verschrikkelijk!
    en niks mag als je zwanger bent!
    gister vriendlief naar de kruidvat gestuurd maar je mag geen tijmsiroop,geen strepsils geen keeltabletten of pastillen pffff verschrikkelijk! dus ben maar flink aan de drop en waterijsjes om nog n beetje fatsoenelijk te kunnen slikken

en asun ik heb net als jou opvliegers van hier tot tokio
    pfff gek word je ervan!

sorry dat ik even niet op iedereen kan reageren iig iedereen en fijne avond!!!!

8. jpostma

jpostma Actief lid

11 nov 2010
    151
    0
    0
    Tandartsassistente
    Friesland, Nederland
    @noamy: ik heb tijdens mijn zwangerschap hibitane tabletten gehad voor de keel. Ik ging altijd naar de da drogist voor advies. En je mag het spul van vsm wel hebben. Beterschap iddg. Niks aan als je ziek bent.

9. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    igor--> super dat alles tot nu toe goed verlopen is :D hopen dat alle andere uitslagen ook allemaal goed zijn.
    wel prettig dat ze jullie zowiezo helpen en dan hopen dat het snel raak zal zijn :D
    ik weet niet of me ongie geweest is haha heb vorige week woensdag 4 dagen een beetje gehad maar waren maar veegjes dus mocht niet prikken mag pas als een inlegkruisje niet mee voldoende is nah dat was het helaas wel dus weet nu niet of ik nog een echte ongie zal krijgen snel of dat ik weer heel lang moet wachten maar dan zullen we waarschijnlijk pas in april weer verder gaan

noamy--> jeetje zeg heel veel beterschap en weer snel beter worden hoor

luca--> gelukkig gaat alles goed met aline en leuk dat je een nieuw pakje gekocht heb voor morgen in ieder geval heeeeeel veel plezier.
    bij mij gaat alles zijn gangetje zijn zeker alles voor de bruiloft aan het regelen hadden het even op een laag pitje gezet maar hebben het sinds afgelopen weekend weer opgepakt

10. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Asun, spannend hoor!! En geen probleem, zit toch hele dagen thuis nog hè ;) Ik hou het in de gaten :)

Noamy, ja vervelend dat je niks mag tijdens de zwangerschap hè, maar je mag ook niet te veel drop hè is slecht voor je bloeddruk.

JPostma, ik weet wat je voelt. Milan is bijna 2 maand en ik kan me mijn bevalling ook nog heel goed herinneren.

Ikkuh, spannend hoor, wanneer ging je ook alweer trouwen? Gaan jullie alles zelf regelen?

11. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Asun hoe is het? Zijn de weeën al weer terug?

12. Asun

Asun Niet meer actief

Hier m'n mand weer ingekropen. Heb echt mega dikke enkels!! Terwijl ik niks gedaan heb. Blij dat t morgen minder warm is!

Ik heb sinds een paar uur wee een soort ongigevoel, en ik had iets bruinige afscheiding. Heb ik normaal nooit, slijmprop?

Ik ga snel slapen, ben op.
    Truste allemaal!

13. Asun

Asun Niet meer actief

De ongipijn is overgegaan in wat heftiger pijn.. Op en af, weeën ?!?! zou t door zetten?

14. Asun

Asun Niet meer actief

Ben maar uit bed gegaan, en nu een kruik aan het maken. Zeurend gevoel wordt minder, weeën heftiger. Heb ff getimed, nog niet frequent. Soms 5 en soms 8 min..

15. jpostma

jpostma Actief lid

11 nov 2010
    151
    0
    0
    Tandartsassistente
    Friesland, Nederland
    @Asun: spannend meid. Zo begon het bij mij ook. Dan zat er 5 min tussen dan 7 en ze duurden tussen de 45 sec en 1 min. Toen de vlos bij mij kwam had ik 2 cm. nou ging mijn bevalling erg snel. Hopelijk gaat et bij jou met wat meer beleid, ik had een weeenstorm. Zo leuk, nog even en dan is jullie kleine meid er :D Succes meid, je kan het!

16. Asun

Asun Niet meer actief

Thanks.. komt goed (hoop ik;))
    Wanneer heb jij de VK gebeld?

17. Oké dat ging even mis :p

Wat ik dus wou schrijven; succes Asun! Je kunt het!!

18. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Morgen dames,

Naomy:
    Beterschap meis..

Asun: