Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Hoi meiden,

ik ben weer terug van de vakantie, niks gebroken gelukkig.

Hoe is het hier, zijn er nog zwangeren bijgekomen? Ik ga vanavond alles even teruglezen

2. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Heee Igor! Welkom terug! Heb je het lekker gehad? Geen nieuwe zwangeren hier, voor zover ik weet :D

Je hebt trouwens net je 666ste bericht gepost! Hahaha!!

Veel klusplezier dit weekend ;)

3. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hee allemaal,

Zoo moest er even om zoeken, maar heb jullie gelukkig weer gevonden!! :D

@Saskia, jammer dat je niet zovaak meer komt kletsen meid :( in ieder geval hééél veel succes en plezier in de rest van je zwangerschap en hopenlijk zien we je hier af en toe nog eens verschijnen :)

@Luca, ben ook wel benieuwd naar de foto's van je WC! :D

@Aljaa, oeh zo te horen komt je eitje er bijna aan. En gefeliciteerd met je verjaardag :D

@Naomy, geniet van jullie dagje samen :)

@Roxie, oeh wat naar dat je zo'n last hebt :( misschien nog naweën van je ongi?? Kan allemaal raar in de war zijn na een miskraam, dat weet ik wel. Als het blijft zou ik iig volgende weeek wel even langs de HA gaan...
    Ja heb ook de voice gekeken, vond het een beetje tegenvallen, die tussenstanden de hele tijd maakten het niet echt spannend nee... Maar denk wel dat het terecht is dat hij gewonnen heeft. Al had ik het de dames ook wel gegunt!

@Igor, heee welcome back :D hoe was je vakantie?

Gisteren was ik precies vijf weken zwanger, op die dag is het vorige zwangerschap misgegaan... klinkt misschien gek en het slaat natuurlijk nergens op. Maar ik ben echt opgelucht dat ik die dag voorbij ben! Op de één of andere manier durven wij nu pas echt stevig op onze roze wolk te klimmen :D Voelt echt goed!!

Heb trouwens nog niet erg last van zwangerschapskwaaltjes, soms wel wat gekke steekjes in mijn buik en mijn borsten zijn echt gevoelig maar verder valt het wel mee. Ben nog niet eens misselijk geweest :)

4. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Hai allemaal!

Lekker rustig hier iedereen van zijn weekend aan het genieten....
    Aylaa van harte gefeliciteerd meid, maak er een leuke dag van maar waarschijnlijk lees je dit pas als die al agelopen is ;)
    Dus jij hebt ook een donkerdere streep?? nou ik toevallig ook ik heb net ook met me foon een foto gemaakt en ik wilde die eigenlijk ook even met jullie delen! Zou wel grappig zijn als we allebei rond dezelfde tijd ons ei hebben haha maar ja bij mij zal wel valse hoop zijn!

Ik moet zeggen ik voel wel weer vanalles in me liezen...zou echt niet weten of dat iets kan zijn of dat er iets aan het beginnen is want heb nog nooit me ei gevoeld namelijk (als ik die al gehad heb dan!)
    Ik zal zo eens kijken of ik de foto erop krijg dan zou ik graag van degene die ervaring heeft met ovutesten willen horen wat je ervan denkt...
    En is het nou ook zo dat wanneer je ei dichterbij komt het streepje ook donkerder word of heeft dat er niks mee te maken?
    want hij is natuurlijk nog niet positief dus misschien morgen wel weer minder donker of werkt dat zo niet?

Igor; Welkom terug en fijne vakantie gehad? niks gebroken gelukkig haha.
    En zie dat je vandaag je eisprong hebt volgens de banner!! dan weet je wat je te doen staat ;) Roxie zei dat je je 666 bericht had gepost vandaag maak daar maar snel 667 van want 666 is het getal van de duivel....straks brengt het ongeluk dat moet je niet hebben he als je vandaag je ei zou hebben! (gelukkig is niet iedereen zo bijgelovig als mij haha)

Ikkuh; ik heb de dokter niet meer gebeld nee er was iets tussen gekomen maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik blijf testen met de ovutesten tot of dat ze op zijn of tot ik ongi word en als ik dan geen positieve ovutest heb gehad maar wel ongi word (dan ga ik er maar vanuit dat er geen ei is geweest) dat ik dan naar de HA ga en me verhaal even uit leg, maar hopelijk word me ovutest snel positief want hoe het er vandaag uit zag was wel veel belovend!

Blike; Gelukkig meid dat je die rotdag iig al voorbij ben hopelijk heb je nu wat meer rust alhoewel ik best gelof dat je er altijd wel bang voor blijf als je dat al mee heb gemaakt want ik was er zelfs bang voor terwijl ik die ervaring gelukkig niet deel.

Nou ik ga nu eens proberen de foto erop te zetten willen jullie dan even kijken?

5. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Debster, kom maar op met die ovutesten! ben benieuwd!

6. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Dit is de foto dan ben benieuwd!

7. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Tadaaaaaaa Blike here it is!

8. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    oeh ja hij is echt een stuk donkerder!!
    Denk inderdaad dat je eitje eraan zit te komen!!

9. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    oooooooooh ik hoop het echt haha ik voel nu ook steeds meer onderin me buik echt zo een ongi gevoel en zeurend gevoel dus wie weet komt me ei dan toch echt of ik word ongi haha!
    Moet wel zeggen dat die laatste test nog niet ingedroogd is dus zal zo eens gan kijken hoe hij eruit ziet als hij helemaal droog is maar de vorige testen waren niet zo donker ook toen ze nog niet helemaal droog waren.
    Alleen nu snel klussen haha want wij zijn niet zo gericht haha in het begin fanatiek om de dag en dan steeds meer ertussen 2 dagen en nu moest eigenlijk gisteren weer maar hadden geen zin en wil ook niet dat het een moetje word dan is de lol er ook af.
    Woensdag was laatste keer dus vanavond zeker maar even doen dan kan het niet missen, ben wel benieuwd hoe die test er dan morgen uit ziet!
    Denk dat ik het misschien vanavond nog een keer test voor de zekerheid weet niet of het zin heeft en weet alleen niet hoelaat want we gaan lekker met zijn 2 erop uit lekker uit eten en naar de bioscoop en je moet geloof ik wel voor 22.00 testen he? ik kijk wel even misschien rond half 7 ofzo nog want hebben om half 8 gereserveerd...

10. sheltie

sheltie Niet meer actief

@ igor: fijne vakantie gehad?

@ alyaa: gefeliciteerd met je verjaardag! :D

@ debster: die laatste gaat de goede kant op. Ik denk ook dat je morgen of overmorgen wel een positieve test hebt.
    Je weet dat je ei pas daarna dan komt hé. Vaak komt die 1 á 2 dagen na je positieve test. Goed klussen meid. ;)

11. @ Ikkuh: neehoor, ik ken mijn grenzen en ik kan alles stoppen wanneer ik het niet meer trek :)

@ Blondi; oke wat gek joh dat ze dat zelf op moest meten inderdaad! Nou volgende keer maar even eisen dan hihi ;)

@ Noamy: geniet van jullie vrije dag, lekker weekend met zn tweetjes :D neem aan dat tips niet meer zoveel nut hebben, de dag is al om hihi :D

@ Asun; veel plezier bij je mams!

@ Roxie; jij ook fijn weekend, zo te zien al lekker volgepland met leuke dingen! En wat vervelend die pijn, ik zou er toch wel voorzichtig mee zijn, je weet nooit wat het is en het zou zonde zijn als je ermee rond blijft lopen en er daardoor iets stuk gaat :(

12. @ Igor; welkom terug! Hopelijk heb je heeeerlijk genoten van je vakantie en ga je nu alvast plannen voor je volgende vakantie!

@ Blike; jee wat fijn dat je die nare dag voorbij bent! Klim maar lekker op die roze wolk en hou je stevig vast :D Hopelijk mag je er nog 8 maanden lang op blijven zitten!

Nou de wc is eindelijk af, ik heb net foto's gemaakt dus die ga ik zo even in mijn album zetten denk ik. De voor- en na foto's :D Ben er zo trots op, het is echt mooi geworden! En er staat een heerlijke chocoladetaart in de oven, die ga ik er even uitvissen :)
    Fijn rest vh weekend allemaal!

13. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Hey meiden,

Blike wat fijn dat de dag voorbij is, nu lekker gaan genieten en op die roze wolk klimmen en de eerstkomende 8 maanden er niet meer vanaf komen.

Ajlaa gefeliciteerd meid, heb je een leuke dag (gehad)?

Debster jouw ei komt er echt wel aan!! Klussen klussen klussen

Roxie wat vervelend dat je zo'n last hebt, is er niks beschadigd vanbinnen dat je het misschien veel hebt gedaan of is het na je ongesteldheid pas gekomen?

Luca nou ja nu kan ik niet achter blijven ik wil die wc ook wel zien.

Blondi je hebt een mooi bescheiden buikje, wacht maar af straks is het een enorme toeter

Saskia jammer dat je niet zo vaak meer komt, hoop niet dat er minder leuke dingen aan de hand zijn. Maar ik ga er vanuit dat het nu voor jou om je kindje gaat en alles daar om heen?

En Paula waar is die?

Aan allen mijn vakantie was heerlijk, 3 dagen strak blauwe lucht gehad en 16 grd op de piste...haha daarna kwam er sneeuw en werd het -12 dus erg grote verschillen maar super genoten.

Vanmorgen geklust en net mijn vriend alweer naar Schiphol gebracht, dus verder klussen dit weekend zit er niet in. Heb deze maand ook eigenlijk wel afgeschreven als dat ik zwanger word. Ik bedoel je gaat ook niet echt op elkaar klimmen als je ouders in de kamer ernaast slapen tijdens de wintersport..hihihi
    Had vanmorgen wel een positieve ovutest maar die had ik afgelopen maandag ook (tijdens de wintersport) dus we zien het allemaal wel.

14. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    pffff bericht 666 is uit beeld gelukkig:$

15. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    wow Igor, dat is een groot temperatuurverschil! En wanneer ga je nu naar de volgende vakantie?

Luca... ik ook taaaart?? *kijkt heel lief*

Debster, je positieve test duurt zeker niet lang meer! Misschien morgen al wel..

Hier naar babydump geweest vandaag!! Jeeeejjj heb een kinderwagen besteld!!! De mutsy transporter sand.. echt een mooie kleur en fijne wagen! En een boxkleed gekocht, was nou 25% korting en t was precies de kleurtjes die ik wilde :)

En blike nog gefeliciteerd met de 5 weken en 1 dag! :D

16. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey dames,

ajlaa--> GEFELICITEERD!!! met je verjaardag ik hoop dat je een leuke dag hebt.

noamy--> lekker dagje gehad? waar ben je uiteindelijk naar toe geweest?

igor--> lekkere vakantie gehad? en gelukkig dat je niets gebroken heb.

blike--> nou gelukkig dat je je nu weer beter voelt en weer terecht bent gekomen op die roze wolk!!

debster--> zo te zien sluit ik me aan bij de andere meiden en denk ik ook dat ie morgen positief zal zijn.

17. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    wat leuk luca! is echt een grote verandering!
    wij krijgen als we willen de kinderwagen van m'n schoonouders, die zijn ook meegeweest vandaag. Ze hebben gezegd dat we gewoon een geldbedrag krijgen en dan kunnen kopen wat we willen.. we hebben het toch allemaal nodig.

en idd igor.. waar is paula? Die was hier toch ook wel dagelijks te vinden.. marlijn is ook al best ff geleden..

18. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    luca--> wat een leuke toilet!! echt leuk gedaan hoor mag je zeker trots op zijn!!!
    ik wist totaal niet wat ik moest voorstellen toen je zei over die kubusjes aan de muur maar nu snap ik het.
    ik vind het echt leuk geworden

Deel Deze Pagina