@asun: wij hebben gebeld nadat ik 2 uur had getimed. Ik dacht dat er wel ritme in zat. Had elke 5 a 6 minuten een wee en die duurde dan tussen de 1 min 1 1/2 min. Maar dat was mijn gevoel. Toen de vlos hier kwam en zij de stopwatch erbij had duurden ze maar 45 sec elke 7 minuten of zo. Haha. Denk dat het ook wel wat spanning was omdat zij er was. Had haar maar 1 keer eerder gezien. Zij was een vervangster ivm zwangerschapsverlof.
Maar hoe gaat het nu met je? Zet het lekker door? En als je het niet weet gewoon bellen. Heb ik ook wel gedaan. Dan kun je even overleggen en eventueel aangeven dat je het fijn vind dat ze even komt kijken.
Dank je voor jullie lieve reacties!! Vk maar eens gebeld. T lijkt erop dat t gaat doorzetten. Ze komt over een uurtje ff kijken. Spannend!!!
Korte update: 1,5 cm ontsluiting, hartje gehoord. Alles goed Als alles zo doorzet dan kunnen we vannacht ons meisje verwachten
Joehoe het begin is er! Dat zei de vlos ook tegen mij, trek er minimaal nog maar 8 uur vooruit, dan het persen nog en als het tegenzit wel 16 uur. En nog geen 5 uur later was Riemer er, haha Hopelijk hoef je er niet al te lang in te zitten.
oehh asun!!!! spannend zeg nu gaat het ECHT gebeuren!!!! ben zo benieuwd hoe je het gaat ervaren en hoe jullie meisje eruit ziet!!! ben ook erg benieuwd hoe de kleine van blondi eruit ziet! bedankt allemaal voor de beterschapwensen ben nog steeds beroerd vooral mn oren en kaken en onder mn oog doet t ontzettend zeer saskia die dropje maken niks uit heb toch te lage bloeddruk!!!!
hihi noamy te veel dropjes zijn ook niet goed voor het kindje.. Zit een stofje in wat niet goed zou zijn. Kennelijk ontwikkelen ze daar gedragsstoornissen van Maargoed hoeveel drop je daarvoor moet eten weet ik niet hoor Asun jeee zet 'm op meis! Als je vliezen zijn gebroken heb je 'r vanmiddag misschien wel al in je armen Jammer alleen dat die weeen zoveel heftiger worden he Mijn lief, zusje en ik zijn gisteravond wezen stappen. Was voor mij voor het eerst in een jaar ofzo En ik kon natuurlijk niet drinken dus viel zowat om van de slaap, maar het was wel gezellig een keertje. We zijn wel op tijd weer weg gegaan hoor, rond half 2 geloof ik. Opa en oma hebben lekker opgepast haha Vandaag pas om 12 uur opgestaan, lekker lang in bed gelegen met Aline en mijn lief, en nu druk met voorbereidingen voor het feestje.
Luca klinkt allemaal leuk hoor, gezellig weer eens op stap geweest, leuk leuk. Spannend voor Asun hè? Ik denk dat ik een dezer dagen weer ongesteld ga worden.
@luca is dat niet goed voor t kindje???!!! shit hee er is ook best veel slecht he om te eten of drinken als je zwanger bent en vooral als je ziek bent! jij lekker wezen stappen!!! haahah wat snel na je bevalling!!!goed dat je er al min of meer puf voor had!!! @igor jeetje voel je je ongi weer aankomen meid??? bah nog geen nieuws van asun....denk dat die vol in de bevalling is nu! ben benieuwd hoe lang ze erover doet! vandaag had mn werk ngo gebeld dat ik eerder met verlof moet omdat ik(deels) in de ziektewet zit dus per 28 aug zou mn verlof nu ingaan dat is volgens mij nog maar 3 weekjes!
saskia--> wij gaan 6 juli trouwen ja we willen het liefst alles zelf regelen heb er wel soms over nagedacht om het een beetje uit handen te geven maar ben gewoon bang dat alles fout gaat of niet is zoals ik het wil erg nare eigenschap maarja asun--> spannend meid ik hoop dat je nu al lekker je meisje in je armen zal hebben in ieder geval al heel snel anders ben hele benieuwd hoe ze zal heten en eruit ziet. noamy--> lekker hoor al over 3 weekjes verlof maar gaat dat dan niet van je verlof erna af? weet niet precies hoe dat zit maar hoop het niet voor je bij mij gaat alles zijn gangetje denk dat de veegjes menstruatie van vorige week mijn ongie waren heb nu een paar dagen getempt weet zowiezo dat ik daar niet volledig van uit kan gaan omdat ik dat maar 1 ronde gedaan heb maar heb nu iedere ochten 36.1 en 36.3 dus dat had ik toen die ronde voor mijn eisprong ook dus dan zal mijn nieuwe ronde gekomen zijn... wel erg balen
Jeee gefeliciteerd met jullie dochter Lize!!! Jee wat een gewicht zeg voor 38 weken! Geniet er lekker van meis
Haha Luca, ik dacht het zelfde, maar durfde het niet te zeggen opzich gelukkig dat Lize niet tot 40 weken wou blijven zitten. Dan was ze denk ik wel 9 pond geworden.
Idd niet voor niets dat ze eerder geboren is Ik zal vd week t hele verhaal doen als jullie daar interesse in hebben. Vond de bevalling wel heftig!