Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by luca2504, Jan 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jpostma

jpostma Actief lid

Nov 11, 2010
    151
    0
    0
    Tandartsassistente
    Friesland, Nederland
    @Asun: Wat een mooi meiske. Geniet er maar lekker van, je verhaal loopt niet weg ;)

@Saskia: Leuke foto :) Ik probeer Riemer er ook wel lachend op te zetten maar ben altijd te laat :p

@Noamy: Balen dat je nog steeds ziekt bent. Anders even naar de dokter?

Hier alles rustig. Gister onze andere auto opgehaald. Mijn mini corsa ingeruild voor een ford mondeo :D Het paste niet zo best in de corsa. Als ik de kinderwagen mee had dan moest de achterbank plat en ja dan kon ik geen extra passagiers meenemen. Nu gelukkig zeeën van ruimte. Zullen we nodig hebben. Binnenkort een nachtje op visite bij de buren. Die zijn dan op vakantie.

2. Ahh Asun wat een liefje :) Mooi hoor!!

Hahaha Sas fantastisch die foto van milan! Ik werd er gelijk helemaal vrolijk van :D Aline heeft nog vooral lachstuipjes, ze heeft 1 keer bewust naar me gelachen (tenminste dat denk ik), maarja ze heeft ook nog de tijd :D Maar ze is vrij snel met alles volgens mij als ik het zo lees. Loopt al te grijpen naar de mobile in de box enzo haha echt grappig.

Igor lekker verwarrend allemaal weer! Ik ben heeeeel benieuwd naar het eindresultaat van de uitbouw, wel een foto kmen laten zien als het af is he!

JPostma, ik heb ook een corsa (oud model, 5 deurs), maar bij mij past de kinderwagen wel in de kofferbak. Heb een mutsy transporter, als we er 1 achterwiel afhalen past het precies :D Maar wel fijn een grotere auto, kun je ook nog wat andere spullen erin kwijt :D

Noamy oh meisje toch, nog steeds zo ziek :( Beterschap!!

We hebben Aline vandaag voor het eerst mee naar het strand genomen, in haar tentje :D Ze heeft heerlijk liggen slapen op d'r buikje want het arme ding heeft al heel de dag krampen. Hopelijk slaapt ze zo na de laatste voeding een beetje door, want morgen moeten we op tijd op. Dan komen de vrienden van mijn lief die in Marseille wonen en hier op vakantie zijn een middagje langs, het zijn 7 personen en we gaan bbq-en en jeu de boulen geloof ik dus wordt weer een druk dagje :p Vanavond lekker uit eten geweest met mijn ouders en zusje erbij, was weer gezellig. As vrijdag gaan ze alweer naar huis! Ook wel lekker, dan kan ik tenminste mijn eigen ritme een beetje in gaan bouwen.

Nou ik ga Aline even voeden en dan lekker slapennn!!

3. jpostma

jpostma Actief lid

Nov 11, 2010
    151
    0
    0
    Tandartsassistente
    Friesland, Nederland
    @Luca: ik had een 3 deurs. 2 dagen voordat we em inruilden kwamen we erachter dat als we beide wielen eraf halen en de achterbank rechtop zetten dan past het ook, haha. Dan kon er ook nog iemand achterin maar dan zat die de hele reis zo recht als een kaars :p Nu hebben we een 5 deurs met een kofferbak waar alles zo inschuift :D Geen gedonder meer gelukkig. hoe gaat her me Aline haar voeding in de nacht? Slaapt ze al een beetje door en moet je haar 's nachtys ook nog beslist om zoveel uur voeden?

4. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

Oct 25, 2010
    1,679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Ja inderdaad verwarrend die temperatuur, maar nog steeds geen ongi al zal die er heus wel aankomen. Heb geen hoop op iets anders hoor.

Blike die heb ik een uurtje later getempt, vandaar het open rondje.

Heerlijk om te lezen hoe jullie allemaal genieten van je kindje Luca en Saskia en Jpostma, doen jullie hartstikke goed.

Noamy hoe voel je je, gaat nog niet echt goed geloof ik. Ook een hele dikke knuffel voor jou.

Ik weet dat ik geen sorry hoef te zeggen, maar de meesten zitten al in een hele andere fase en dan kom ik er nog eens achter aan kakken met mijn temp en ovutesten en ongipijntjes enz. Volgens mij ben ik de enige nog van dit forum die nog redelijk actief is en niet zwanger ;)

Ben wel benieuwd hoe het met Paula en Roxie gaat die heb ik al een tijdje niet meer gezien hier.

5. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

Aug 29, 2010
    1,621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    igor--> hoop voor je dat het wel raak is natuurlijk!!
    ben heel benieuwd naar je uitbouw hoe het er uiteindelijk uit zal zien :D
    snap wat je bedoeld haha maar je bent niet de enige ik ben er nog :D ik kom je nog ondersteunen.

saskia--> wat een schattige foto van milan zeg hij lacht ook echt uitgebreid echt geweldig:D

noamy--> hoop dat je je snel beter zal voelen.

luca--> heel veel succes vandaag met je drukke dag hoop dat aline goed geslapen heeft :D dan kan je de dag weer doorkomen.

ik heb net het mck weer even gebeld moet om half 2 ofzo terug bellen naar de verpleegkundige ofzo en het uitleggen en dan even kijken wat ze zegt ben benieuwd...

6. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

Oct 25, 2010
    1,679
    0
    0
    Gelderland
    Oh ja ikkuh jij bent er ook nog inderdaad....wij steunen elkaar wel:D

Ben benieuwd wat ze in het mck zeggen

7. noamy

noamy Fanatiek lid

Oct 12, 2010
    3,671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    wij steunen jullie ook hoor igor en ikkuh en sheltie!!!!!
    en ajla! en roxie!!!
    weet ff niet meer wie er nog niet zwanger is

idd paula hebben we sinds ze zwanger is niet veel meer voorbij zien komen....en roxie wilde iets meer afstand nemen van het forum wat heel begrijpelijk is

hier idd nog steeds ziek.......wor der nu wel gek van hoor
    volgens mij gaat t vandaag wel ietsje beter.....maar goed overdags denk ik dat wel vaker en dan ben ik tegen de avond weer zo beroerd bah
    en van t weer word je toch ook ziek??!!! t regent hier de hele ochtend alweer en hoe!!

luca gezellig dat vrienden langskomen!veel plezier straks
    en vindt aline het lekker op dr buikje liggen??!!!
    ons nichtje van anderhalf maand oud ligt ook vaak op dr buikje vind ze lekker!!!!

ikkuh ben benieuwd wat t zkh zegt!

en iedereen bedankt voor de beterschapwensen!!!
    ik ga weer even mn bed in!

MOET straks iemand dr haar nog knippen en kleuren omdat ze op vakantie gaan....pfffff maja

8. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Thnx meiden, ben blij dat het eindelijk gelukt is om hem lachend op de foto te zetten. Meestal ging hij lachen als hij op zijn aankleedkussen lag en dan met zijn hoofd naar de muur toegedraaid, eigenwijsje ;)

Luca ik wil je niet ontmoedigen en je mooie gevoel wegnemen, maar baby's kunnen vanaf een week of 6 echt bewust lachen. En tuurlijk de ene is sneller als de ander Milan was 5 weken en 3 dagen. Maar 2/2,5 week is echt nog te vroeg om te beseffen dat ze lacht. Maar het komt vanzelf hoor :)

Natuurlijk steunen we alle niet zwangeren (ook de zwangeren en de moeders natuurlijk ;)) Ik denk dat ik namens iedereen kan zeggen dat we het jullie zo gunnen, het gevoel om zwanger te zijn en uiteindelijk moeder te worden. Ik vind het echt zo klote dat sommige er zoveel moeite voor moeten doen en misschien wel een medisch traject in moeten. Waarom kan het niet bij iedereen makkelijk en op de natuurlijke wijze gaan :(

Noamy, beterschap nogmaals dan, hopelijk knap je snel op.

Luca fijne drukke dag gewenst ;)

Ikkuh, laat je de uitslag weten?

Uhm dat was het geloof ik wel weer.

9. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

Oct 25, 2010
    1,679
    0
    0
    Gelderland
    Dank je wel Sas, erg lief!!

10. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Graag gedaan hoor, ik voel het ook echt zo

11. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

Aug 29, 2010
    1,621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey meiden!!

noamy-- bedankt voor je steun :D
    saskia--> bedankt voor je lieve woorden :D

doet me altijd goed om hier te lezen van jullie dat het bij jullie wel snel gelukt is en nu lekker jullie kindje in armen hebben kunnen sluiten of de anderen die nog zwanger zijn dat vind ik gewoon fijn om te lezen kan wel altijd lezen bij het forum waar het niet lukt maar ook daar is het fijner om te lezen dat het uiteindelijk wel gelukt is :D
    positieve verhalen zijn toch het leukst daar geniet ik nou echt van...
    hahaha voel me net een oud wijf maar zo voelt het echt.
    vooral nu heb ik echt momenten dat ik denk laat maar het is niet voor ons weggelegd alles wat tegen kan zitten zit ook tegen maarja de wil en hoop om verder te gaan is groter bij ons en onze relatie lijd er gelukkig nog steeds niet onder na een jaar mmm dus denk dat het wel goed komt :D

maarja ik heb dus het mck gebeld en ben dus weer terug gebeld omdat ze het moest navragen en nu zal het waarschijnlijk wel mijn ongie geweest zijn hoewel je het zo eigenlijk niet kan noemen zegt ze dus ik moet nu gewoon wachten op me volgende ongie :( en dan hopen dat die wel heftiger is en dan mag ik beginnen met prikken... dus we gaan het maar weer allemaal afwachten

12. blondi

blondi Fanatiek lid

Sep 3, 2010
    3,796
    1
    0
    Brabant
    Zo, heel even tijd om op de laptop te gaan.
    Ik lees elke dag regelmatig even bij via mijn telefoon maar dan kan ik niet reageren. Ik heb zo weinig tijd dat de laptop staat te verstoffen!

Ik wilde jullie allemaal bedanken voor de felicitaties, ook voor mijn verjaardag. En saskia bedankt voor alles doorgeven!

Asun, gefeliciteerd met de geboorte van Lize!!
    Sorry dat ik niet op de rest reageer..

Het was dus geen makkelijke bevalling, eerst schoot de ontsluiting niet op, met de opwekkers ging ik in 1,5 uur tijd van 4 naar 10 cm. Ik kreeg een ruggenprik maar ze hadden vantevoren niet gekeken hoeveel ontsluiting ik had. Dus ik kwam van de anesthesist vandaan en ik bleek al volledige ontsluiting te hebben, ruggenprik was dus niet nodig geweest en werd meteen weer uitgezet. Toen moest die nog uit gaan werken en daarna heb ik nog een uur persweeën weg moeten puffen omdat haar hoofdje nog dieper moest zakken.

Het genezen schiet ook niet op, ik kan namelijk niet goed plassen. Heb 3 dagen een katheter gehad en nu moet ik na elke plas nakatheteriseren omdat er nog veels te veel in mijn blaas blijft zitten. We hopen dat dit binnen een weekje weg gaat maar het kan maanden duren. Ook heb ik mijn stuitje gekneusd wat erg vervelend is.
    Nu heb ik ook nog verstopte melkkanaaltjes en een dreigende borstontsteking..

De borstvoeding is wel heeeeel goed op gang! Heb echt melk 'teveel'. Ze weegt nu al 3860 gram!! 225 meer dan bij de geboorte!

Een foto van de mooie prinses, ze was hier een half uurtje oud en net aangekleed;

13. jpostma

jpostma Actief lid

Nov 11, 2010
    151
    0
    0
    Tandartsassistente
    Friesland, Nederland
    @blondi: Wat een prachtig meiske en mooi om te lezen dat het zo goed met haar gaat. Zo te lezen heb je een heftige bevalling gehad. Vervelend van die fout met de ruggenprik en dan de na complicaties nog. Hopelijk knap je snel op. Ik had ook veel last van mijn stuitje. Dat voelt idd niet fijn. Bij mij knapte dat snel op, hopelijk ook bij jou.

14. noamy

noamy Fanatiek lid

Oct 12, 2010
    3,671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Blondi wat n mooi prinsesje!
    Maar wat heftig zeg je bevalling en herstel....heel veel sterkte n beterschap!

15. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

Aug 29, 2010
    1,621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    blondi--> mooi meisje zeg!! echt heel schattig:D

16. Lupita

Lupita Bekend lid

Aug 26, 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Asun, schattige foto, je hebt een mooi meiske!

Sas, leuke foto van milan, geweldig die lach!

Blondi, ook een mooie meid! Super grappig dat mutsje ook, weer anders als zo'n ronde :)

Igor, ben benieuwd naar de uitbouw! Hoop ook voor je dat het snel raak is, ben benieuwd! Vind het leuk om te horen hoe het met je gaat en met ikkuh en de rest die nog niet zwanger is. Ik gun het iedereen van harte!

Noamy, minder dat het nog steeds niet helemaal lekker gaat, hopelijk voel je je snel beter!

Luca, fijn om naar het strand te kunnen. Nog eventjes en dan heb ik ook lekker vakantie. Op naar het goede weer!

Jpostma, gaat alles goed met riemer?

17. jpostma

jpostma Actief lid

Nov 11, 2010
    151
    0
    0
    Tandartsassistente
    Friesland, Nederland
    @Lupita: Met Riemer gaat het super. Hij zoekt steeds meer contact en lacht nu ook bewust naar ons. Zo mooi. En hij heeft al lekker zijn eigen ritme gevonden, dus daat loopt allemaal wel los. Hij is alleen erg bont en schilferig in het gezicht, oren en nek. Lijkt zo vies. En met de warmte van laatst leek het nog erger. Gelukkig heeft hij er geen last van.

Hoe gaat het met jou? Zie dat jullie de critice eerste 12 weken gepasseerd zijn. Super!

18. Lupita

Lupita Bekend lid

Aug 26, 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb morgen echo, dus nog heel even spannend. Ben erg benieuwd en kan niet wachten! Buik groeit wel dus hopelijk mijn uk ook :)

19. jpostma

jpostma Actief lid

Nov 11, 2010
    151
    0
    0
    Tandartsassistente
    Friesland, Nederland
    oeh spannend. Ik vind echo's ook geweldig. Alleen je krijgt er maar zo weinig. Ik heb met 6 weken een gehad ivm buikpijn. Maar toen was er niks te zien. Toen rond 10 weken de termijnecho en daarna de 20 weken echo. En heb ook nog 1 rond 32 weken gehad geloof ik. Weet het niet eens meer zeker. Die ivm minder leven. Uk beweegde niet meer. Ik had te weinig gedronken. Maar eigenlijks krijg je er maar 2 als er verder geen medice bijzonderheden zijn, en dat vind ik wel jammer. Iddg veel succes morgen :)

20. Asun

Asun Niet meer actief

#4040 Asun, Aug 9, 2011
    Last edited by a moderator: Aug 9, 2011
    Lupita - spannend morgen de echo!! Veel plezier, genieten hè ;)

Blondi - jeetje wat heftig meis! Hoop dat je snel opknapt!

Hier inmiddels al de 4e slapeloze nacht, incl bevalling. Lize heeft nu erg last van darmkrampen, 3 keer in 1 uur gepoept! Darmpjes komen wel goed op gang nu..
    Ik ga weer voeden. Hoop dat ze zo toch echt gaat slapen. 1 uur slaap per nacht trek ik echt niet veel langer.

Slaap lekker!

Share This Page