Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Morgen ladies,

Luca:
    Heerlijk meid, even lekker naar het strand, wilde dat we dat hier af en toe ff konden, maar het weer in NL is echt waardeloos :(

JA tuurlijk steunen wij de niet zwangeren!!! We zijn allemaal rond dezelfde tijd begonnen te kletsen op dit forum en we gaan er in ieder geval mee door totdat de laatste zwanger is!!! Wilde wel dat ik jullie zwanger kon denken, maar dat gaat helaas niet. Enige wat ik kan doen is gewoon weer keihard voor jullie duimen!!

Ikkuh:
    Ah wat vervelend meid, dat je nu weer moet wachten... :(

Blondi:
    Wat een prachtige meid! :)
    Sterkte met het herstel na je zware bevalling!

Lupita:
    Veel plezier met je echo vandaag!

Straks komt hier de intake van de kraamzorg, ben zeer benieuwd!

2. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    blike die intake hadden wij vorige week
    ze geeft info wat ze doen en niet doen etc
    ze was met n half uur weer weg!

ikkuh succes meis!!!

asun wat vervelend zeg slapeloze nachten!
    geef je r iets voor de kmapjes of niet?
    succes iig

ik voel me vandaag ietsje beter gelukkig
    werd ook wel eens tijd!
    morgen ga ik weer werken
    hoef toch nog maar 2 en halve week!

die kleine man in mn buik is zo heerlijk druk elke dag!!!
    het zijn bij mij echt geen vaste momenten waar je veel over hoord en leest!!! :)
    heerlijk gevoel!!!

ik heb de boeken van beatrijs smulders gehaald al n tijdje geleden en ben ik nu aan het lezen vooral die bevallingsdingen pfffff ahahahahaa

3. goedemorgen/middag iedereen!

Blondi ze is prachtig meis :)
    Het klinkt allemaal heel vervelend, hopelijk gaat het gauw beter! Gelukkig groeit jullie meisje wel supergoed!

Blike succes met de intake

Lupita veel plezier bij de echo

Noamy fijn dat je je weer beter voelt! Nog een paar weekjes volhouden meis dan ben je ervanaf! Ik zou trouwens niet al te diep in gaan zitten lezen over de bevalling, als je er al zo tegenop ziet kan het je angst/verwachtingen alleen maar groter maken en je weet toch nooit hoe het gaat lopen. Zelf ben ik er vrij 'open' in gegaan (enige waar ik niet veel over heb gelezen :D) en gelukkig maar want geen een bevalling is volgens mij te vergelijken met een andere.

Voor de niet zwangeren; wat hierboven al gezegd is :D Natuurlijk blijven we er ook voor jullie!

Asun wat naar die krampen he :( En 1 uur slaap per nacht dat is inderdaad vrij weinig :$ Ik vind 6 uur al niet te doen :p Hopelijk gaat het snel beter. Geef je infacol oid? Geef je bv of fv? Als je bv geeft kun je ook venkelthee of speciale borstvoedingsthee drinken.
    En wat bij Aline helpt is haar op haar buikje leggen, of zachtjes over haar buikje wrijven met twee vingers, daar wordt ze hier rustig(er) van.

Aline d'r krampjes zijn eindelijk weer voorbij, gelukkig maar want mijn energie was ook echt op :$ Gister was heel gezellig met de vrienden maar ik zag echt scheel van vermoeidheid. Gelukkig sliep ze van 1 tot 5 vannacht en daarna tot half 9, en toen hebben we nog even samen een uurtje liggen dutten tot half 11. Ik voel me alleen nog niet minder moe :p
    Ik had volgens mij ook iets van een verstopte melkklier ofzo, er zat opeens een hele harde bobbel in mijn linkerborst en Aline werd heel onrustig als ze aan die kant dronk. Maar na goed masseren is het nu weer over gelukkig.

Vanavond moeten we weer bij mijn schoonmoeder eten dus ik hoop vanmiddag nog wat slaap te kunnen pakken. Maar lief wilde ook gaan jetskien vanmiddag dus dat zit er alleen in als Aline met me mee slaapt :p

Anyhoe, fijne dag allemaal!

4. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ikkuh graag gedaan :) hopen dat je ongie zich snel weer aandient.

Blondi ik heb het graag voor je gedaan hoor! Wat een mooi meisje hebben julli zeg!!
    Wat vervelend dat je herstel niet zo vlot gaat, ik hoop dat het snel verbetert.

Lupita succes en veel plezier met je echo.

Noamy, wat een bijzonder gevoel hè zo'n kleinte in je buik die lekker beweegt.

Asun, ik hoop dat je kleine meid snel van de krampjes af is.

JPostma, fijn dat het zo goed gaat met Riemer.

5. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ja Luca als je bv geeft is het verstandig om je borsten regelmatig te controleren op bobbels. Als je die hebt een beetje wegmasseren voorkomt borstontsteking :)

Fijn dat haar krampjes wegzijn :)

6. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Ff snel tussendoor...

Blondi en asun van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!

Ik lees steeds mee via telefoon maar reageren lukt nou eenmaal niet, sorry! Ook is mijn tante vorige week overleden...:(
    Verder geen nieuws, waarschijnlijk vorige week eisprong gehad, voel niks dus is t weer afwachten! Eind aug ben ik weer terug dan kan ik weer gezellig meekletsen!

Dikke knuffel voor jullie allemaal!!

7. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Och wat vervelend Ajlaa, gecondoleerd en veel sterkte!

Je mag dus weer op het wachtbankje, succes meid.

8. Sas heb jij ervaring met spruw? Mijn rechterborst jeukt rondom de tepel heel erg, maar ik denk zelf dat het door het tepelhoedje komt, die zal wel niet helemaal schoon geweest zijn en aangezien er tijdens het voeden wat melk tussendoor sijpelt zal het ook wel irritatie geven door het vocht ed. Want bij spruw moet de baby toch ook een witte of paarse uitslag op de tong hebben? En dat heeft Aline niet.

Ik probeer van het tepelhoedje af te gaan, omdat ik bang ben dat ze met tepelhoedje niet genoeg binnenkrijgt. Ze drinkt ook veel langer en je hebt natuurlijk het risico dat ze tepel/speenverwarring krijgt. Alleen ze heeft zoveel moeite met aanhappen zonder tepelhoedje :( Dan ben ik al 10 min bezig met d'r om haar goed te laten drinken, want ze laat steeds los en gaat dan als een gek zoeken :p Tegen de tijd dat ze doorheeft dat dat kleine knopje toch echt de hele tepel is zijn we dus al 10 min verder :) Probeer het nu af te bouwen door aan te leggen met tepelhoedje en hem eraf te halen zodra mijn tepel goed naar buiten staat zodat ze hem makkelijker te pakken krijgt.

Ajlaa goed om wat van je te horen! Gecondoleerd met je tante, wat een vervelend nieuws :( Geniet nog maar even van je vakantie en we zien je aan het eind vd maand wel weer verschijnen ;)

Ben ook erg benieuwd hoe het met Paula gaat! Jammer dat we haar niet meer zo veel zien :(

9. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Nee Luca ik heb geen ervaring met spruw, wat ik er wel van weet is dat je het wel merkt als je het hebt. Het schijnt ongelooflijk veel pijn te doen als je het hebt. En Aline zou inderdaad witte aanslag in haar mondje moeten hebben. Maar als je dat wilt controleren altijd voor dat je voeding geeft omdat je bv ook een witte aanslag kan veroorzaken.

Ik weet ook niet wat die jeuk kan zijn, maar ik had het ook alleen dan over de gehele borst. Ik dacht ach gaat wel weer over hahah lekker eigenwijs :D

Zo heb ik het in het begin ook gedaan eerst tepelhoedje erop, zodra de tepel goed naar buiten is tepelhoedje eraf en dan weer aanleggen. Milan had vrij vlot door wat hij moest doen, ik hoop dat Aline dat ook heeft. Vond het zo'n gedoe met het tepelhoedje.

Jaa ik ben ook zo benieuwd hoe het met Paula gaat, ik hoop dat ze snel wat van zich laat horen.

10. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Vandaag echo en nekplooimeting gehad! Wat was het weer mooi! Mijn uk lag te slapen en lag vrij diep dus was het lastig een meting te doen. Moest dus even wachten tot ie wakker werd. Uiteindelijk hoefde het niet want toen ik 2 keer moest kuchen zeg je hem op de echo zo omdraaien! Erg vreemd om te zien dat ie zo bewegelijk is en dat je er niks van voelt!

Nekplooimeting was goed, bloed even afwachten maar daar verwacht ik ook geen gekkigheid mee. Nekplooi was maar een millimeter :)

Zo, ook weer even een berichtje van een super happy ikke :D

11. jpostma

jpostma Actief lid

11 nov 2010
    151
    0
    0
    Tandartsassistente
    Friesland, Nederland
    @Asun: vervelend die krampjes. Riemer had er ook last van. Ik gaf hem Infacol, dat hielp voor hem heel goed. @Luca: ik had ook vaak jeukende tepels, al tijdens de zwangerschap. Bij mij hielp beapanthen (schrijven we het goed? :p) creme heel goed. @Ajlaa: gecondoleerd met het verlies van je tante. Veel sterkte de komende tijd. @Lupita: mooi dat de echo goed was. Altijd weer een fijn gevoel als je te horen krijgt dat het goed gaat met je ukkie. Sorry dat alles zo op elkaar geplakt is. Kan tegenwoordig met me mob reageren maar enter wil niet :p

12. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Ajlaa:
    Gecondoleerd meid!

13. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aljaa, gecondoleerd. Naar om iemand te verliezen...

14. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Wauw Lupita wat een goed nieuws!!! Hopelijk is de bloeduitslag ook goed, maar daar gaan we natuurlijk vanuit :D

15. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Ajlaa gecondoleerd met je tante, goed even iets van je te horen.

Lupita fijn om te horen dat de nekplooimeting goed was. Mag ik vragen waarom jullie deze meting hebben gedaan?

Hier inmiddels al weer voor de 3e dag ongi zoals verwacht. Volgende week donderderdag de uitslag, ik kan niet wachten ben best benieuwd wat er uit komt maar vind het ook heeeeeel spannend.

16. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    ajla gecondoleerd meis en idd fijn om even wat van je te horen!
    ben je nog op vakantie in je geboorteland?

lupita goed dat alles goed was! mooi om te zien allemaal he!

igor ik ben ook zeer benieuwd naar je uitslag!
    nog iets meer dan een weekje dan zijn jullie wat wijzer! en hoop dat je dan maar snel zwanger mag zijn meid!

jpostma die jeukende borsten heb ik dus ook vaak pffff

17. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Oeh Igor spannend!!! We horen het wel van je toch?

Hier vandaag naar het consultatiebureau geweest voor de eerste prikjes van Milan. Vond het zo zielig om hem zo hard te horen huilen van de pijn dat ik lekker met hem mee aan het huilen was.
    Verder heeft hij het heel goed gedaan!! Hij weegt alweer 5340 gram en is 59.2 cm lang. Ben zo trots op hem!! De lieverd ligt nu lekker in de box te slapen, merk dat hij wel een beetje van slag is door de prikjes.

18. Asun

Asun Niet meer actief

Aljaa - gecondoleerd meis!!

Hier gaat alles goed! We zijn druk bezig ons ritme te vinden. Lize draait haar dag en nacht ritme nu nog een beetje om, zijn we heel blij nee.. Haha.
    We zijn al blij met de 4 à 5 uur slaap die we per nacht krijgen. We hebben nog 2 halve dagen kraamzorg, pff ik zal haar wel missen hoor!!

Ik ga ff en middagdutje doen, voordat ons meisje weer wakker wordt.

19. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    ahh saskia wat sneu he!!!! lijkt me ook vreselijk om te horen bah

asun slaap lekker meis genit nog even lekker van je kraamhulp!

20. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Oeh Asun das minder, ik hoop dat Lize gauw een goed ritme aanwent.

Inderdaad Noamy zooooo zielig, gelukkig heeft hij er verder niet heel veel last van hij was net 37,5 (temp) en hij mag tussen de 36,5 en 37,5 zitten dus is netjes

Deel Deze Pagina