Sas, gaf je toen nog borstvoeding? Ik vind het lastig, zou haar wel op haar eigen kamertje willen leggen maar we hebben nog geen babyfoon dus dan hoor ik haar waarschijnlijk pas als ze hard huilt, en dan is ze vaak al zo opgefokt dat ze niet meer rustig wil drinken. En dan zou ik ook moeten gaan voeden in de woonkamer, nu doe ik het gewoon in bed. Voorlopig slaapt ze iig nog lekker naast me, misschien als haar wiegje te klein wordt dat ik dan na ga denken om haar in haar eigen kamer te leggen. Ze ligt nu wel lekker in haar eigen bedje, veel koeler op het kamertje en niet zoveel herrie als de woonkamer. Heb 'r nog niet gehoord dus ze zal het wel prima vinden
Fijn om te lezen hoe jullie t doen! Ik denk dat ik voorlopig Lize overdag op haar eigen kamertje last slapen en s'nachts nog lekker bij ons laat. Voelt gewoon niet goed om haar s'nachts zo ver weg te hebben
Ja Luca, ik gaf toen nog boratvoeding. Ik denk dat je haar wel hoort (ik weet natuurlijk niet of ze bij jullie in de buurt ligt), Milan ligt aan de andere kant van de overloop, maar ik hoor het kleinste geluidje wat hij maakt. Als hij wel hard aan het huilen was en ik hem dan aangelgde was het goed en was hij lekker rustig. Maar wat ik zei luister echt naar je gevoel.
Hey dames, Fijn weekend achter de rug? Hier alles rustig, heb wel mee gelezen maar had niet veel input Vandaag maar tegen de gene waarvan ik haar paard rij gezegd dat ik niet terug ga komen als de kleine er is. Ik zou dan minimaal 2x per week moeten gaan en wil dat gewoon niet garanderen. Best moeilijk maar ik denk dat dit de beste beslissing is. Het is voor haar ook moeilijk, het paardje is al 21 maar nog lekker fit. Ik heb de grootste lol met hem maar het is wel een paard waar je je goed bij moet voelen, hij kan alles voor je doen als je hem vertrouwt. Maarja het is niet een fit jong paard waar je heel goed western mee kan rijden en hogerop mee kan komen. Was weer even mijn verhaaltje dat ik kwijt moest...
@Saskia: Oh ja dat is ook zo. Dat risico is er ook nog. Helemaal vergeten. Ben er al te lang uit haha Verdovings onder kunnen idd lang zitten. Ik heb onder ook 1 verwijderd kregen. De verdoving was om half 3 gezet en 7 uur 's avonds was hij er bijna weer helemaal uit. @Asun: Klink als een bevalling volgens het boekje. Hechtingen zijn idd erg vervelend. Ze hebben bij mij een paar verwijderd op de 6de dag omdat het zo trekte. Daarna was het goed, maar of dat de genezing ten goede kwam, dat betwijfel ik. Over het op de kamer slapen. Riemer heeft misschien 3 dagen bij ons op de kamer geslapen. Ik werd wakker van elk zuchtje en deed dus geen oog dicht. Nadat we hem op zijn eigen kamer hadden (de kinderwagenbak in het ledikant) sliep ik een stuk beter. En na 2 weken of zo hebben we hem al in zijn eigen ledikant gedaan. En bij 3 weken sliep hij volledig boven. Hij heeft het ook wel nodig. Hij kan niet zo goed over drukte. Dan slaapt hij slecht. Dus het is voor hem ook beter dat hij gewoon op zijn eigen kamer slaapt. @Blike: Wij hebben apart rolgordijnen aangeschaft voor beneden. Mijn vlos wil dat je beslist beneden bevalt. Ik vond het opzich wel fijn. Tijdens de weeen nog een filmpje gekeken Alleen na de bevalling de trap op daar had ik wel ff de tijd voor nodig, haha. En zoals Luca al zei, als je boven de 100 kilo weegt dan mogen ze je niet naar beneden sjouwen als je naar het ziekenhuis moet. Dan bellen ze de brandweer om je via het raam naar buiten te takelen. Lijkt me niet prettig @Lupita: Ja goed weekend gehad hier, en jij? Dat zelfde heb ik met sporten. Ik sporte 1x per week in een groep op het fitness centrum en 2x per week deed ik hardlopen met vriendinnen. Heb gelijk al gezegt dat ik niet weet of ik wel weer mee ga te hardlopen. Dan ben ik 3 avonden in de week te sporten naast mijn 24 uur per week werken. Dat vind ik wat teveel van het goeie. Hier alles rustig. Riemer had een hele blije dag. Hij deed niks anders dan lachten vandaag En hij begint geluidjes te produceren. Ook zo prachtig. Daar zat ik echt op te wachten Voor de rest weinig nieuws. Me ouders zijn vandaag 26 jaar getrouwd, dus daar ff op visite geweest. En de laatste week vakantie van mijn vriend gaat in. Wel jammer, maar ja het is niet anders.
Ahh Lupita dat zou een moeilijke beslissing voor je geweest zijn. Asun, dat mag je vragen hoor Milan kwam op een gegeven moment veel te vaak naar mijn mening (elke 2 uur en soms elk 1,5 uur) en dat frustreerde mij zo. Ik huilde meer als hem had ik het gevoel Ik heb altijd gezegd, ik wil graag borstvoeding geven, maar niet ten kost van alles. Als ik hem weer hoorde huilen zag ik er al tegen op om hem te voeden en dat lijkt mij niet de bedoeling. Ik zat daardoor ook niet lekker in mijn vel en had het gevoel dat ik hem alleen maar aan het voeden was. Toen heb ik gezegd, ik trek dit niet meer en heb ik eerst geprobeerd om het af te bouwen, maar mijn productie liep zo snel terug dat ik niet genoeg voeding meer voor hem had waardoor hij nog vaker kwam en soms wel een uur aanlag. Toen ben ik van de 1 op andere dag gestopt en heb ik 1 dag flinke stuwing gehad (niet eens zo heel heftig) en toen was het afgelopen. Ben op nacontrole geweest bij de vk en die zei ook als je maar 1 dag stuwing heb gehad terwijl je van de 1 op andere stopt met borstvoeding, je niet genoeg voeding meer voor hem had en dat een een goede beslissing is geweest om over te gaan op flesvoeding. Dus vandaar JPostma maakt niet uit hoor, het is allemaal gied gekomen Milan sliep trouwens gelijk in zijn eigen ledikantje (nadat hij thuis was uit het ziekenhuis). Gefeliciteerd met je ouders. Leuk is dat hè als ze gheluidjes gaan maken Milan is ook al lekker aan het "kletsen"
goedemorgen iedereen! er is weer heerlijk gekletst hier! even snel snel n beetje doorheen gelezen(sorry) luca alles weer goed thuis? altijd vervelend van die ruzietjes vooral als je al emo bent n je ouders op t punt staan te vertrekken en je die even niet gaat zien....... paar weekjes terug hadden ik en mn vriendje ook vaak van die loze discussies die nergens over gingen en kleine ruzietjes! nahhh ik had t echt niet meer en elke keer barste ik in tranen uit gelukkig kan mn liefde daar niet goed tegen en kwam dan al meteeen naar me toe..... gelukkig is dat weer verleden tijd!!! over in het kamertje slapen........ ik zeg nu heel stoer dat hij zo veel mogelijk al in zn eigen bedje moet liggen omdat ie straks anders niet meer wilt! maar hopelijk doe ik dat straks dus ook net zoals iemand anders hier weet ff niet meer wie(solly!!!) overdags in zn bedje en de eerste weekjes in de reiswieg van de wagen snachts bij ons op de kamer we zien het straks wel! heeft iedereen verder een fijn weekend gehad? igor hoe is het met je? nog even en jullie mogen weer naar t zkh he! en sheltie hoe is het met jou? en ikkuh? ajla hoe is het met wachten?????hopelijk een posi test in handen! en blike jouw laatste weekje werken of niet! ik nog 2 weken te gaan! wat een heerlijkheid! asun gaat alles goed met je meisje en met jou? al beetje gewend zo n kleintje in huis te hebben en nu echt een mama te zijn??? fotoupdate????!!!!!!! wij hebben gister gehoord dat er weer een neefje of nichtje bij komt bij mn vriend zn kant!!!! weer n neef en zn vriendin zijn zwanger het is echt een babyboom in mn schoonfam! wel leuk strals al die neefjes en nichtjes bij elkaar en spelen met elkaar!!! vandaag weer dagje thuis werken en ze komen de vaatwasser bezorgen vandaag en morgen word ie aangesloten!!!!! ben echt zo blij als dat ding staat!!!!! whoeohoeeeee
Hey dames, Ben er weer ff! Zit te wachten tot m'n misselijkheid over is om naar het strand te gaan! Di, wo of do is m'n nod! Heb totaal geen afscheiding, borsten staan op springen en rare misselijkheid! Vannacht pas om 3 uur in slaap gevallen, dus heb alles bij kunnen lezen om 4.20 weer wakker en weer in slaap gevallen om vervolgens om 7.30 klaarwakker te zijn! Mijn bloeddruk is laatste 3 dagen heel raar 107 om 78 en hartslag rondom 95!!!! NOrmaal heb ik 140 om 65 en hartslag rond 70-75! Ergens het gevoel dat het raak is maar totaal niet de drang om te testen! Heel apart dus weer met mij haha, ik zie jullie al denken, heb je haar weer met haar 100000 verschillende symptomen haha
ajla ik zeg het is raak!!!!!! misselijkheid is echt een van de meest voorkomende kwaaltjes in het begin!!!!! ik ben erg benieuwd knap dat je je in kan houden om te testen ik zou t gewoon lkr doen! ennuh strand????je zit nog in het buitenland begrijp ik???!! saskia bedankt voor je compliment!!! en ik snap erg goed waarom je bent gestopt met de bv ik begin er al niet eens aan!!!
Hele mooie foto Noamy! Luca hoe ziet jouw prinsesje inmiddels uit? Heb alleen foto's gezien van toen ze net geboren was! Hoe is het met Paula? Heb niks meer gelezen over haar! Igor wat spannend jullie krijgen over 3 dagen de uitslag toch? Hoop dat het positief is en jullie snel geholpen worden!! Ikkuh hoe staat het met de voorbereidingen?? Trouwens nog bedankt voor jullie lieve berichtjes nav mijn tante. Zij woonde hier dus ik kon wel naar haar begrafenis toe! Maar was wel 3 dagen te laat om haar nog levend te zien..
Noamy ben wel vaker misselijk geweest en toen werd ik ook ongi dus die regel gaat voor mij helaas niet op! Maar het feit dat mijn hartslag sneller is en bloeddruk lager zie ik wel als een symptoom!
T is echt wel de moeite waard om bv te proberen. Gelukkig gaat t mij vrij makkelijk af, al ben ik wel echt een uur bezig. Maar t is echt een intens een mooi moment met je beebje. Kan me ook voorstellen dat mensen t te veel gedoe vinden, vooral als de bv niet goed op gang komt.
Hee allemaal, Vannacht vreselijk slecht geslapen.. vriendlief was/is ziek... en je weet hoe mannen dan zijn hé? hij is ook wel heeeeeel zielig vandaag hoor... Gewicht: Maar ben hier nog steeds onder de 100 kg, dus dat kan geen reden zijn.. naja ik zal het er volgende week nog wel eens even met hem over hebben... Ik heb namelijk een hele nieuwschierige buurvrouw, en als ik dan de gordijnen dicht ga doen midden op de dag weet direct de hele buurt dat ik aan het puffen ben Ik wil de kleine straks eerst ook bij ons op de kamer hebben, zowiezo 'snachts. en dan idd misschien overdag in het ledikantje zodat hij/zij daar ook al aan kan wennen. Lupita: Ja, kan me voorstellen dat je dan gaat stoppen. Zal wel wennen zijn denk ik, om dan niet meer te rijden? Ik heb het ook lang gedaan en mis het soms ook nog wel eens. Naomy: Mooie foto! Nee, moet ook nog twee weken, volgende week vrijdag is mijn laatste dagje werken. Kijk er wel echt naar uit hoor!! wordt nu allemaal toch echt wel zwaarder... Wat leuk! een neefje of nichtje erbij!! is leuk allemaal zo rond dezelfde leeftijd! Aljaa: Oh meid wat spannend!!! hopenlijk is het raak!! wanneer ga je testen?
Asun ik heb echt niks met bv! Nooit niet gehad! Heb heel lang getwijfeld wel of geen bv omdat echt iedereen je zo pusht maar nee ik ga t niet doen! Ook niet proberen! Respect voor diegene die het wel doen! Maar ik geef liever met liefde de fles dan met tegenzin etc de borst! Ajla jeetje denk je dat je ongi eraan komt? Bah Nou geniet iig van t strandweer! Blike tjah mannen die ziek zijn zijn enorm zielug! HahahahaSterkte ermee Oh dan stoppen we tegellijk met werken! Holladiee Wij hangen volg week vrijdag samen de vlaggen uit!! Nou de vaatwasser is geariveerd! Kan er nu alleen nog maar naar kijken......morgen word ie pas aangesloten etc Mn schoonvader moet eerst nog allerlei leidingen etc trekken Ben benieuwd Ben vandaag druk geweest TE druk eigenlijk....... Werken Iemands haar gedaan erna Naar de prenatal geweest Boven alles schoongemaakt en opgeruimd aangezien t een grote zooi was omdat mn mannetje de badkamer helemaal heeft geschilderd Babywasjes gedraaid! Net gedoucht En nu moet ik nog koken Pfffffff Wat eten jullie vandaag?? Ik spinazie(goed voor mn bloedarmoede eet ik wekelijks!) met aardappels en n braadworstje!!