Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hee naomy,
    zie het al voor me, jij helemaal verlekkerd naar die vaatwassser zitten staren ;) nog één dagje afwassen meid...
    Idd volgende week vrijdag gaat de vlag uit!! heeeerlijk :D

2. Asun

Asun Niet meer actief

Dan moet je zeker geen bv gaan geven.. Frustreer je je zelf en je beebje alleen maar mee.

3. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Oehhh Ajlaa spannend!!! Nog niet ongi???
    Ohw ik gun het je zo, zou echt leuk zijn :D:D
    Ik duim voor je!!

Ja Asun het is zeker bijzonder om bv te geven, maar wat ik al zei ik wilde niet hemel en saarde moeten bewegen en had het gevoel dat ik dat wel moest doen :)

Blike, succes met je (zielige) mannetje ;)

Noamy, hahah ik zie het ook al voor me net als Blike, een stoeltje voor de vaatwasser en alleen maar ernaar staren ;)
    Gelukkig word die morgen aangesloten, nog eventjes geduld :)

4. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey dames,

Ik reageer zo even maar wou even heel trots mijn mooie echo laten zien! Zit een keer op de pc ipv de iPad dus wil graag deze echo even delen :)

Bekijk bijlage 175044

5. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Oh wauw Lupita wat een mooie duidelijke echo!!!!
    Dat is nu al een knapperd :p

6. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    jeetje lupita, das een mooie, duidelijke echo voor 13 weken!
    Gaaf meid!!

7. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ajlaa, spannend! Ben benieuwd of het raak is :)

Noamy, mooie foto hoor! Had weer dezelfde persoon hem gemaakt?

Asun, ze reageerde een beetje emotioneel, ze vind het denk ik erg moeilijk. Maar voor mij was het ook niet makkelijk maar straks fulltime werken en dan ook nog avonden verplicht weg zijn gaat mij te ver. Is ook nog zo iets fulltime werken, zijn er meerdere die dat doen hier?

Blike, vervelend zieke mannen, ik ken het! Ben een keer op zondag naar het ziekenhuis moeten rijden voor zetpillen tegen misselijkheid, kom ik thuis is mamsie er en issie opeens niet meer zo misselijk. Haha. Die zetpil heeft ie wel moeten pakken hoor! ;)

Sas, leuk als ie wat brabbelt zeg! Is al wel snel mee of is dat normaal?

Weet niet of ik nog mensen gemist heb! Excuses!

8. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja super he! Mag ook wel voor 150 euro.. Haha. Nekplooimeting is niet goedkoop ;) ik had geluk dat er iemand meekeek die het moest leren en ze dus alle kanten heeft laten zien en ze helemaal enthousiast foto's aan het maken was, heb er 3! 2 ervan zijn echt super duidelijk, heb zelf ook nog nooit zo'n duidelijke gezien

9. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Lupita je hebt echt een hele mooie echo en dat met 12 weken al!

Haha Noamy heb echt gelachen.... Staren naar de vaatwasser! Zie het al helemaal voor me, heb er ook geen!

Blike ik zou echt aandringen hoor! Van de mensen om mij heenheb ik nooit gehoord dat ze beneden moesten bevallen! Wat een onzin! Oké begrijpelijk als je boven 100 weegt maar als dat niet het geval is gewoon aandringen!

N

10. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    NOg geen ongi en heel stiekem verwacht ik die ook niet!! Heb steeds een onrustig gevoel, waarschijnlijk door snellere hartslag! Borsten staan op ontploffen, maar jeuken niet!! Ook voel ik steeds warm aan, maar dat kan ook komen doordat ik de hele dag op het strand ben, maar aan andere kant dit heb ik pas laatste 3 dagen terwijl ik al sinds 1 juli hier ben!

Heel onprettig trouwens, vandaag kreeg ik (waterige) afscheiding en als je dan in bikini bent zie je dat van buiten zeg maar! Heel vies eigenlijk! Dus hele tijd zee ff in geweest haha!

11. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    ajlaa--> wauw ik hoop echt dat je zwanger bent dat mag wel voor je na al die ellende...
    als ik jou was.... zou ik gewoon morgenochtend testen haha dan weet je het gewoon:D
    welke voorbereidingen bedoel je? heb genoeg voorbereidingen haha maar wat de bruiloft betreft zat op een laag pitje maar zijn nu aan het kijken naar fotograaf, videograaf en dj/band maar jeetje wat lastig zeg hoe heb jij dat gedaan?

noamy--> mooie foto!!
    hier gaat alles goed hoor aan het wachten he...
    lekker hoor een vaatwasser haha ik zou gewoon lekker de vaat afspoelen en laten wachten tot morgen :D dan kan je hem meteen uitpoberen haha.
    heb vandaag ook spinazie gegeten:D heerlijk

lupita--> mooie echo hoor :D

12. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Lupita, heb jij even geluk met je echo ;)
    Ik heb geen idee of het snel is dat Milan nu al brabbeld, volgens mij zit hij wel redelijk op schema om het zo maar te noemen. Maar geweldig is het zeker :D

Ik hoop het echt voor je Ajlaa, zou toch wat zijn een jaar na het stoppen van de pil. Wanneer wil je gaan testen??

13. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Ikkuh omdat wij een kleine bruiloft hadden hebben we ook niet veel voorbereiding gehad, maar ondanks dat kun je nooit vroeg genoeg beginnen! We zijn bij verschillende fotografen langs geweest om foto's te bekijken en nog belangrijker... Kijken of je een klik hebt! We hadden een jong vlot meisje nou ja vrouw! We wilden geen te gemaakte foto's en vaak kun je uit het gesprek wel halen wat voor iemand het is! Ook hadden we veel aan de reviews op haar website!
    Wat ons vooral opviel waren de enorme verschillen in prijzen! Voor 2 uur fotograferen vroeg de duurste 1500 euro voor 15 foto's!!! De goedkoopste was 250 euro, die hadden we ook en daar hadden we iets van 400 foto's!!! Inclusief dvd! Album hebben we later besteld en dat was iets van 200 euro! Uitindelijk hebben we in gemeentehuis 45 min gewacht want bruiloft voor ons was uitgelopen!!! In totaal was zij met ons iets van 3,5 uur en ze heeft voor die 2 uur een factuur gestuurd! Dat was wel zwaar relaxed van haar!we zijn trouwens niet voor gaar gegaan omdat zij het minst vroeg hoor!! We hadden gerekend op 500 euro dus dat was een zware meevaller!!
    Toevallig toen we daar opgesprek kwamen waren er mensen voor ons die uit Amsterdam kwamen! Terwijl zij in Arnhem zit!

14. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Saskia ik heb net getest, heel stom eigenlijk want nod is volgens mij woe en zo laat na al het gedrink... Negatief natuurlijk! Maar werd ff gek, hele tijd geen drang en dan ineens grrrr

15. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    ajlaa--> jammer van je test maar ik hoop toch dat het alsnog positief word.

bedankt voor de tips ga daar ook zeker op letten helemaal met de klik ja want ik ben al zo`n fotogenie hahaha dus niet heb zo`n hekel aan foto`s dus moet echt iemand hebben die ik aardig enzo vind anders ben ik helemaal zo dwars :(

zou je mij misschien in een pb website ofzo kunnen geven van je fotograaf? kan altijd even kijken wie weet :D

16. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Hmm jammer, maargoed nog maar even een paar dagen wachten. Ik duim voor je!!!

17. Meiden heb alles gelezen maar zit te voeden en op iPhone dus beetje onhandig reageren zo, Maargoed ik wou even zeggen welterusten :D

En asun 1 uur bezig met voeden? Drinkt ze zo Lang? Hier een half uur en dat vind ik al Lang ALS ik hier soms lees dat bij andern het voeden maar 10 min duurt..

Ok morgen reageer ik even op de rest wat het gaat al helemaal mis zie ik!

18. Asun

Asun Niet meer actief

Nee gemiddeld een half uur. Maar met verschonen enzo erbij ben uk wel een uurtje bezig

19. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Ajlaa hoop dat je test straks alsnog positief wordt, ik duim voor je.

Verder met iedereen alles goed?

Ik ben op dit moment alleen maar bezig met donderdag, ben heel benieuwd naar de uitslag. Sorry voor het ontzettende egobericht maar jullie horen het donderdag allemaal wel.....

Oh mooi echo trouwens Lupita en Noamy prachtige foto van jou.

20. Asun

Asun Niet meer actief

Goedemorgen!
    Ik kan me voorstellen dat je niet kan wachten tot donderdag!! Spannen hoor!!

Naomy - mooie foto!

Deel Deze Pagina