Wat een mooie foto's allemaal en wat heeft Aline veel haartjes!!! Dat had mijn neefje ook en ook heel donker maar naar verloop van tijd ging dat allemaal weg en kreeg hij veel lichter haar terug. Blike je buik is inderdaad niet zo heel veel gegroeid, je hebt een prachtig mooi en beschaafd buikje
hee igor, hoe is het? Ben je zenuwachtig voor morgen? spannend meid! hoop zo voor je dat het positief nieuws is!!
Wauw Blike je hebt een mooi bescheiden buikje zeg! Ben inderdaad weer flink afgeslankt, maar heb helaas wel een beetje blubber over. Dat moet ik er dus afsporten Igor veel succes morgen in het ziekenhuis! En iedereen bedankt voor de leuke reacties op de foto's Ben trots op mijn mooie meisje
Hey Blike, zat gisterenavond op de bank en toen moest ik er aan denken en werd ik toch wel behoorlijk zenuwachtig. Hoop ook echt dat het positief nieuws is want dan zijn onze mogelijkheden ook veel groter. We moeten morgenmiddag half 3 daarna laat ik jullie wat weten.
Wat een beschaafd buikje zeg!! Netjes hoor, die van mij was echt al mega toen ik zo ver was als jou.. Bijzonder dat dit zo kan verschillen he.
Aaahhh wat lief Asun, mooi meisje! Morgen allemaal heel veel positieve gedachten naar het Radboud in Nijmegen sturen dan komt het vast goed Lief dat jullie allemaal aan mij/ons gaan denken. En Luca ik vind ook dat Aline op je vriend lijkt.
Ik stuur al m'n positieve gedachten julie kant op!! Als er ineens een windvlaag langs komt weet je wat t is.. Haha
Igor, ik ga voor jullie duimen op heel goed nieuws! Asun, jullie ook al zo´n mooi meisje! Luca, ze moest naar de arts vanwege langdurig gebroken vliezen en op het laatste moment had ze ook nog in het vruchtwater gepoept. Dena heeft vooral aan de achterkant haar, daar zit best veel! Maar lang niet zoveel als bij Aline haha Prinsesje ligt nu voor het eerst in de domoo zitzak en volgens mij vind ze het heerlijk! En volgens mij ben ik iemand vergeten...
Igor, heel veel succes morgen meis! Ik zend je hierbij ook wat positieve stralingen Mooie foto's van blondi, asun en luca! Super leuk om al die beebjes te zien! Blike, inderdaad bescheiden buikje, zwart kleed alleen misschien wel een beetje af wel fijn, zo'n dikke buik zit denk ik alleen maar in de weg! Noamy, fijn dat de vaatwasser bevalt! En bijna verlof, fijn hoor! Uhh.. Vergeet ik nog iemand?!
Igor, ik stuur ook heeeeel veel positieve energie naar je!! Heel veel succes morgen. Blondi, Asun en luca mooie foto's van jullie prachtige meiden!! Blike, mooi bescheiden buikje heb je hoor. Noamy, makkelijk hè zo'n vaatwasser, straks weet je niet beter Hier vandaag met Milan voor het eerst met de bus naar de stad geweest. De kermis staat hier en dacht vind het wel leuk om ff met hem daarheen te gaan. Nou hij heeft er niet veel van meegekregen, hij lag de hele tijd te slapen haha Maar vond het zelf ook wel lekker om een keer met mooi weer de deur ff uit te gaan Ohwjah ook nog ff langs de kruidvat geweest, de Pampers waren in de aanbieding
igor ook ik stuur morgen positieve degachten richting nijmegen! ik ben zo benieuwd wat jullie te horen krijgen!!! asun!! wat n lekkere meid!!!!! zow leuk hoe anders alle baby's eruit zien! en luca ook n leuke foto!!! ik kan er niet over uit hoe geweldig dat haar van jullie kleine meid is!!!! superrrr!!!! en idd ze lijkt nogal op je hubbie!!! saskia en lupita idd heerlijk die vaatwasser wil nu al niet meer anders!! whahahaha werd milan niet wakker van de harde muziek op de kermis saskia? blike wat n kleine bujikie heb je meid! vergeleken bij jou lijkt t wel of ik n drieling krijg!!! ohhh ik lig weer beroerd op de bank ik moet nu ECHT eens aan mezelf en mn rust denken sommige lopen tot de laatste dag nog van alles te doen ik kan gewoon niet meer en doe teveel en spreek nog teveel met mensen af........ heb ook t kraambezoek van vanavond afgezegd ik wil namelijk echt niet oververmoeid mn bevalling in gaan straks........ heb gewoon zo weinig puf meer voor dingen echt vreselijk...
Ja heerlijk hè niet afwassen Verassend genoeg werd hij helemaal niet wakker van de harde muziek van de kermis Hij heeft echt de hele tijd geslapen toen we weg waren, heerlijk zo'n kind die overal doorheen slaapt, hebben we echt geluk mee.
Naomy heel herkenbaar hoor. Ik had op t laatst ook weinig energie en puf meer. Iedere zwangerschap verschilt weer. Gewoon goed naar je lichaam luisteren en idd je wilt zeker niet vermoeid aan je bevalling beginnen!
Ik ben vanaaf aan de venkel thee begonnen. Ik hoop dat t helpt tegen de darmkrampjes. Wil ook niet gelijk aan de medicijnen gaan.. Eerst maar eens zo proberen. Ze heeft er ook niet extreem veel last van, alle kleine beetjes helpen dacht ik zo
Saskia in eerste instantie drinkt ik het zelf.. Ben benieuwd! Iemand ervaring met Lilly pads? Ben die gewone pads echt zat! Ik blijf bezig.
Ja dat deed ik inderdaad ook. Die Lilly pads zijn super!! Je moet er wel op letten dat als je ze op doet dat je tepels goed naar binnen gedrukt zijn, maar je lekt helemaal niet. (tenzij je stopt met de borstvoeding stopt en enorme stuwing hebt )