Wat een prachtige baby foto's!!!! Luca ze lijkt veel op je vriend maar ik zie ook iets van jou in haar Noamy, lekker rustig aan doen hè!!! Je bent al idd geval op de goede weg met de vaatwasser Blike je buikje is idd nog best klein maar dat scheelt weer met hangend vel straks! Igor heel veel succes morgen meid! Zal aan je denken!! Nou gister had ik last van bruine zooi, maar niet slijmachtig, wat ik normaal wel heb. Vannacht en overdag helemaal niks! En net met afvegen beetje rood, zal wel ongesteld worden jammer genoeg! Morgen online ff kijken om afspraak te maken bij de fertiliteits afdeling. Moet je trouwens doorverwezen worden? Sorry als ik iemand ben vergeten!!
luca--> mooie foto`s van je meisje en goed getimed met het lachstuipje echt leuk. en wat de anderen zeggen wat een haar echt mooi!! en ook een leuke foto van jullie 3en hoor en als ik het goed kan zien vind ik dat ze wle wat weg heeft van jullie beide igor--> heel veel succes strakjes en ik hoop dat echt alles positief is wat je zegt dan heb je zowiezo meer mogelijkheden. noamy--> lekker hoor je vaatwasser aangesloten dat scheelt echt een hoop tijd he nou ik denk dat je dat ook wel kan gebruiken als je straks je kindje hebt. zeker een beetje rustiger aan doen je hebt alleen jezelf ermee en je moet nu gewoon even aan jezelf denken blondi--> wat een mooi meisje heb je!! gelukkig gaat alles weer wat beter en ik hoop dat je stuitje ook snel over is. jammer dat jullie momentje na de bevalling zo kort is geweest kan me voorstellen dat je der langer bij je had willen houden asun--> goed hoor dat lize het allemaal goed doet is altijd fijn. je kan nu dus lekker naar buiten het is echt heerlijk weer eigenlijk perfecte tijd om bevallen te zijn he mooi meisje leuke foto blike--> mooi buikje hoor echt beschaafd ja maar ook wel leuk toch?? saskia--> zeker lekker een kind die overal doorheen slaapt dat is echt ideaal. ajlaa--> echt balen als dit je ongi is ik hoop het niet hoor... ik weet niet precies hoe het overal er aan toe gaat maar ik moest echt een doorverwijzing hier hebben bij het amc maar bij mck hoefde ik dat weer niet in te leveren. nou meiden wij hebben nu eindelijk een beetje iets positiefs te horen gekregen. me vriend moest gisteren voor het chromosomenonderzoek terug komen voor de uitslag ze gingen zeg maar kijken waar het stukje afgebroken is wat de afwijking veroorzaakt... nu is er dus echt een heeeeeel klein stukje afgebroken aan het topje wat dus zowiezo al heel positief is dat het maar een heel klein stukje is... en wat ik uit een vorige uitleg begrepen had is dat als er aan de bovenkant van het chromosoom iets afgebroken is dan is er niets aan de hand maar zou het van de onderkant zijn dan kan de kans op downsyndroom vergroot zijn dus dat zou inhouden dat er waarschijnlijk verder niets aan de hand zal zijn bij het doorgeven aan het kindje. het enige wat ze wel hebben aangeraden is om met 16 weken een vruchtwaterpunctietest te doen en dan kunnen ze kijken of het kindje wel ook zo`n chromosoomafwijking heeft enzo. dus was best blij toen ik het hoorde. dus we gaan nu rustig wachten op een ongie me temp was zaterdag en zondag 36.5 en ervoor was het elke keer tussen de 36.0 en 36.2 en sinds maandag 36.7 dus denk dat me eisprong in ieder geval wel geweest is
@Ikkuh Ooh meid dat is idd positief!!! En wat je temp betreft ik heb zelf ook altijd precies het zelfde, 36.0-36.2 voor de ei. Ik hoop zo voor jullie dat je snel zwanger wordt! Krijg je net als Paula iui?? Hier de tampon van vannacht helemaal zwart???? Zo raar hoe een lichaam in elkaar kan steken!
oh ikkuh wat een goed nieuws!!!!! hoop dat het snel raak mag zijn meid !!!!!!en uiteindelijk die punctie en alles goed zal zijn!!!! ajla pfffffff ik zou idd maar eens een afspraak maken! ik denk dat je idd wel eerst voor een verwijs naar je ha moet! en ik zou zeggen dik het lekker aan voor ze je eerst niet sirieus nemen en vinden dat je het zelf langer moet proberen.......... asun venkelthee heb ik ook in huis gehaald vast straks mijn vader zei dat ze dat bij mij ook gebruikte tijdens de krampjes en het goed hielp dus dacht je kan het maar vast in huis hebben! heb gister de laatste wasjes gedraaid voor de kleine met het beddengoed etc van t weekend ff strijken en t bedje opmaken en er weer een plasticje overheen maar dan is het vast klaar en mn ziekenhuis tas maar vast gaanm klaar maken! je weet maar nooit! vriendin van mij is vorige week 3 1/2 week te vroeg bevallen!!!!!! ik zou t niet erg vinden igor nogmaals succes vandaag!!!!!! duim voor jullie beetje kunnen slapen? kan me voorstellen dat je n beetje zenuwachtig en gespannen bent voor vanmiddag!
ajlaa--> heel apart hoor jouw lichaam... nee wij krijgen icsi, iui en ivf is voor ons niet niet haalbaar. moet jouw ongi nu ong. komen dan? vanuit je temp dan? noamy--> nou lekker hoor alles gewassen dan en dan mag je mannetje komen kan me voorstellen dat je het niet erg vind te vroeg bevallen haha scheelt je ook weer een beetje gewicht en lengte
Hoi meiden, bedankt voor al jullie positieve energie en lieve berichtjes. Vannacht goed geslapen, gisteren bij de overburen 2 wijntjes gedronken dat hielp wel mee denk ik..haha Maar nu best zenuwachtig, dit is zo spannend. Denk dat dit wel 1 vd spannendste gesprekken in mijn leven is..pffff gaat goed komen. Ajlaa balen van je ongi meis en ja wij hadden wel een doorverwijzing nodig vd huisarts. Dat is eigenlijk in elk ziekenhuis wel het geval, eerst naar je huisarts en dan verder. Noamy fijn hè een vaatwasser, geniet ervan. En doe jij maar eens even rustig aan, je hebt straks nog genoeg te doen een kind eruit persen bv lijkt me niet handig als je dan al gesloopt bent. Denk aan jezelf!!!
goedemorgen allemaal! Ajlaa zwarte tampon.. hmm klinkt een beetje sci-fi achtig Igor heeeeeeeeeel veel succes straks! Komt allemaal goed! Noamy hihi nog eventjes meis, de laatste loodjes zijn zwaar maar je krijgt er ook iets voor terug! Ikkuh wauw dat is goed nieuws zeg, ben blij voor jullie! Verder ben ik het even vergeten, sorry Ik ben vanochtend met Aline voor het eerst naar de kinderarts geweest, ze moet 1x per maand. Was een aardige vrouw, Aline is weer goedgekeurd maar ik vond het zelf niet zo geweldig. Krijg echt het idee dat je gekeurd wordt (ja je kindje maar dat is een verlenging van jezelf ), en dat je op basis van hoe je kindje het doet een oordeel krijgt over of je een goede moeder bent Al haar reflexen waren goed gelukkig, grappig om te zien trouwens haha net een aapje je kunt ze zo optillen aan haar handjes en ze houdt zichzelf gewoon vast. Volgende maand krijgt ze haar prikjes en ik moet haar deze maand nog meenemen voor bloedprikken omdat ze nog een beetje geel was en voor een echo van haar bekken (dat is kennelijk standaard). Het is weer bloedheet dus ik ben wel weer genoeg naar buiten geweest voor vandaag vind ik. Vanavond moeten we weer uit eten, nu de ouders en schoonmoeder weg zijn komen de rest van de vrienden claimen
igor--> hoe is het gegaan?? ben echt heel benieuwd luca--> ik hoop dat alles goed zal zijn bij de kinderarts maar klinkt niet fijn de manier waarop het allemaal dus gaat
hé meiden. Ik ben weer terug in het prachtige friese landschap! Heerlijke vakantie gehad in duitsland. @ Asun: van harte gefeliciteerd met je dochtertje Lize!! @ rest: heb niet alles gelezen, want dat waren heel erg veel pagina's. Hier weet ik niet of mn ei nu al is geweest of niet. Voelde tijdens de laatste dagen van de vakantie wel pijn ter hoogte van mn ei, maar of ie gesprongen is??? Had geen testen mee en de test van vandaag was duidelijk negatief. Ach we hebben wel wat geklust, dus wie zien het wel.
OMG nog geen nieuws van igor!!!!!!!!!!! sjeetje hee als dat maar posi nieuws is geweest dan.......... sheltie t is weer afwachten dus meid....altijd het rotste stuk he afwachten! hopelijk heeft jullie de vakantie goed gedaan en hebben jullie daar jullie kindje verwekt!!!!! gaat verder alles goed met je? heb je nog vakantie? luca goed dat alles goed was met aline!!! altijd weer een fijn bericht! laatste daggie dan weekend! en volgende week nog en dan verlof!!!! halleluja!!!! en dan gaan de vlaggen uit he blike
Hoi meiden, ik ben er hoor en heb helaas geen goed nieuws Bij mijn vriend was alles in orde gelukkig maar bij mij niet...alles zag er veelbelovend uit totdat ze de uitslag van mijn bloed kregen gisterochtend. Ze hebben het hormoon amh gemeten in mijn bloed en die hoort 2 te zijn en bij mij is die 0,2 dit betekent dus dat ik vervroegd in de overgang kom en bijna geen eicelreserve meer heb. Ik heb dus verouderde eierstokken en dit blijkt in de aanleg al zo te zijn, ik kan er dus niks aan doen. Wij hebben alleen kans met IVF en dan alleen als dmv eierstokstimulatie er eitjes tot rijping komen die goed genoeg zijn voor IVF, zijn die er niet dan houdt het sowieso al op helaas. Dus wij gaan met spoed het IVF traject in, dat is dan weer iets positiefs. Het gekke is dat ik gewoon elke maand nog ongesteld ben en een eisprong heb alleen is blijkbaar de kwaliteit van die eitjes dermate slecht (er kunnen ook goede tussen zitten) dat zwanger worden moeilijk gaat. Ze hebben gisteren gelijk bloed afgenomen voor hepatitus A/B/C en HIV dat is verplicht als je met eitjes en zaad gaat werken in een lab en vrijdag 26 augustus hebben we de volgende afspraak. We leven dus nu maar van afspraak naar afspraak en ik had veel verwacht maar niet dit, een behoorlijke domper dus. Maar ja als er eitjes komen die goed genoeg zijn en die worden teruggeplaatst dan kan ik volgende maand al zwanger zijn (het meest positieve scenario). Ook moesten we gisteren al beslissen als het lukt of we 1 of 2 embryo's terug laten plaatsen en of we willen laten invriezen als er een aantal goede eitjes uit komen. Ik ga ook de hoogste dosis aan hormonen krijgen met alles erop en eraan.... Ik was gisteren wel heel verdrietig maar op zich gaat het nu wel. Voelde me weer eens behoorlijk in de steek gelaten door mijn lichaam en had zoiets van: heb ik weer het zal ook niet. Maar goed, we blijven maar positief denken en hopen dat de eitjes gaan groeien!!
Jeetje igor wat een wending opeens! Kan me voorstellen dat dit echt wel ht laatste is wat je verwacht had. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen.. Heel erg veel succes natuurlijk en we gaan allemaal heel har duimen dat de behandeling aanslaat en dat het droom scenario uit mag komen. Het is inderdaad wel weer positief dat jullie direct geholpen worden, maarja ik kan me ook voorstellen dat dat op het moment even een schrale troost was in vergelijking met wat je net had gehoord. Toch heel goed dat jullie positief blijven, dat is ook zo vanzelfsprekend niet. zet 'm op de komende tijd igor en igorman, jullie zullen in mijn gedachten zijn!
Dank je wel Luca, super lief van je Het is helaas zoals het is en we blijven zeker positief. Om 1 ding ben ik wel heel blij en dat is dat we rechtstreeks naar het Radboud zijn gegaan. De amh meting is nl nog helemaal niet vanzelfsprekend, gelukkig in het Radboud wel.
@ igor: jeetje igor, dit nieuws verwacht je niet. Heel erg veel sterkte de komende maanden. Hopelijk zitten er goede eitjes tussen en zijn jullie snel weer uit die molen! Dikke knuffel voor jou!