Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by luca2504, Jan 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. noamy

noamy Fanatiek lid

Oct 12, 2010
    3,671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    jeetje igor
    ik ben n beetje in shock van je bericht
    ook ik had dit echt niet verwacht............
    ik hoop echt zo voor jou dat het beste scnario in het verhaal werkelijkheid wordt voor jullie en de eerste poging met ivf meteen raak is en je n hoop goeie eitjes aanmaakt
    heel veel sterkte meis en een dikke knuffel

2. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

Oct 25, 2010
    1,679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Ja we moeten eerst de hindernis van goede eitjes overwinnen en als dat lukt dan gaan we voor IVF en dan moet het goed komen ;)

Dank voor al jullie lieve reacties!

3. Asun

Asun Niet meer actief

Jeetje Igor wat een kl*te nieuws!! Heel veel sterkte!!
    Knuffel!!

4. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Jeetje Igor wat ongelooflijk KUT!!!! Sorry maar heb er geen andere woorden voor :(:(
    Je bent voorbereid op allerlei scenarios maar dit verwacht je gewoon niet!!
    Ik leef met jullie mee en ik ga zo hard voor je duimen dat er blaren te zien zijn echt ik vind het echt vreselijk.
    Hopen op goede eitjes!!!

Sheltie, ik hoop voor je dat je toch zwanger bent.

Ajlaa hoe is het met jou?

Noamy jeej nog een weekje werken!!

Luca fijn dat het met je meisje goed was.

Uhm volgens mij heb ik nu iedereen gehad, zoniet sorry!!

Ik ben gister zo geschrokken, mijn schoonmoeder belde dat het niet goed was met mijn schoonzusje. Ze is zwanger en ze had bloed in haar urine gevonden. Ze dachten eerst aan blaasontsteking, maar dat was het niet. Nou moest ze naar het ziekenhuis of ik dan even op haar zoontje wilde passen, dat was natuurlijk geen probleem. Ik dacht ohw nee als er maar niks met de baby is (af en toe kan ik mijn schoonzusje bij wijze van de nek wel omdraaien, maar dat gun je niemand).
    Gelukkig bleek in het ziekenhuis dat alles goed was met de baby en dat alles nog potdicht zat (ze is 28 sept uitgerekend). Ze konden niet vinden wat het nu is, maar ze moet vandaag weer voor controle en dan gaan ze een echo maken van haar nieren. Misschien dat de oorzaak daar ligt. Nog even afwachten dus.

5. noamy

noamy Fanatiek lid

Oct 12, 2010
    3,671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    oh das zeker schrikken saskia!
    dat wens je idd niemand ook al mag je de persoon in qwestie niet!
    gelukkig was alles goed!

jaaahaaaa idd nog 1 weekje te gaan pfffff
    iedereen zit nu aan mn oren te zeuren op mn werk very irritant!
    of ik nog even van alles kan doen voor ik weg ben!
    euuh hoe dan ik werk maar 5 uur per dag juist om n beetje rust te creeeren!
    stelletje *&%%#@#%** sorry hoor! haahahahaha

6. Asun

Asun Niet meer actief

Saskia - pff das schrikken. Dat gun je idd niemand!!

Naomy - lekker laten zeuren op je werk! Doe rustig aan en denk aan jezelf.

7. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Inderdaad erg schrikken, ben benieuwd wat er vandaag uitkomt.

Ja Noamy wat Asun zegt, lekker laten zeuren ;) en aan jezelf denken.

8. Asun

Asun Niet meer actief

We zijn na de voeding om 7.30 uur weer in slaap gevallen tot 11 uur.. Hihi toch een beetje uitslapen!
    Zo ff lekker naar buiten met de kinderwagen! Zo leuk!! :D
    Verder wakker geworden met knallende hoofdpijn.. Bleh!!! Gelijk maar ff een paracetamol opgegeten.

Jullie nog leuke plannen vandaag?

9. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Asun, lekker uitgeslapen!!
    Balen van je hoofdpijn.
    Ik ga vanavond naar het stratenfestival, is de laatste dag van de kermis en dan is het erg gezellig in de kroegen hier. Heb er nu al zin in :)

10. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

Aug 29, 2010
    1,621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Igor--) jeetje meid vind het echt heel erg voor je weet niet zo goed wat ik moeten zeggen kan alleen voor je duimen dat ze goede eitjes voor je te pakken zullen krijgen!
    Echt heel veel sterkte met het verwerken en als er wat is of je wilt iets weten kan je altijd vragen hoewel ik niet alles weet.
    Ik vind het echt ongelooflijk k*t voor je.

Meiden vanavond lees ik de rest even door via de computer is wat makkelijker

11. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

Oct 25, 2010
    1,679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Sakia oh wat vervelend voor je schoonzus, gelukkig was er niks met de baby aan de hand....hoop dat verder met haar alles goed is.

Sas, Noamy en Asun bedankt voor jullie knuffels, lieve berichtjes en medeleven. Had het ook graag allemaal anders gezien

Ikkuh tja op dit moment weet ik het allemaal even niet zo goed. We krijgen heel veel informatie thuis gestuurd, incl alle afspraken die gepland gaan worden en 26 augustus weer een gesprek. M'n gedachten schieten van hot naar her (pos naar neg) maar probeer het echt allemaal positief in te zien. Ik heb "geluk" dat ik gewoon elke maand ongesteld ben, dat geeft goede hoop. Het enige waar ik echt tegenop zie is al die hormonen slikken/spuiten enz, maar goed alles voor een goed ei (of liever meer eitjes). 1 ding weet ik wel en dat is dat we echt goed zitten in het Radboud, dank god op mijn blote knietjes dat we daar heen zijn gegaan (en ik ben niet eens gelovig..hahaha)

12. Lupita

Lupita Bekend lid

Aug 26, 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Igor, wat een naar nieuws! Ik hoop dat er snel toch een goed eitje bij zit! Wel super dat ze meteen actie ondernemen en relatief snel het probleem hebben gevonden. Ik wens je alle geluk toe! Een hele dikke knuffel!

13. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

Aug 29, 2010
    1,621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    igor--> ik snap wel een beetje wat je bedoeld je gevoel is net een tennisbal nu van het 1 naar de andere kant zo heb je een moment dat je het positief ziet en 2 sec. later weer negatief...
    ik denk dat heel veel mensen met zulk nieuws dat hebben.
    ik ben wel heel blij dat ze meteen actie willen ondernemen en meteen aan de slag gaan weet je al wanneer je ongie moet worden?
    ik hoop dat we samen heel snel mogen beginnen en ik zal je steunen :)

saskia--> jeetje wat een gedoe met je schoonzus hoe is het vandaag afgelopen?
    ging het wel nu met 2 kinderen thuis?

14. jpostma

jpostma Actief lid

Nov 11, 2010
    151
    0
    0
    Tandartsassistente
    Friesland, Nederland
    Grrr een heel verhaar getypt en toen was ie weg. Nu geen zin meer om weer opnieuw terug te lezen. Doe het na het weekend wel ff. Zal nu eerst gauw Riemer in bad doen en hier aan de opruim. Ze zijn hier 2 dagen met de leidingen van de Cv bezig geweest en de rotzooi lekt nog een beetje en het is hier 1 grote t*ring zooi (sorry) en morgen gaan we ff weekendje weg.

Een goed weekend allemaal!

15. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

Oct 26, 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Jeetje igor hier schrik ik echt van, ik hoop heel hard dat alles goed komt!!! Positief blijven hoe makkelijk het ook klinkt en hoe moeilijk het ook is!
    Jullie moesten nu al een keus maken hoeveel embryo's teruggeplaatst worden? Dat lijkt me ook niet zo makkelijk, vooral als je niet zulk slecht nieuws had verwacht! Mag k zo brutaal zijn om te vragen wat jullie keus is? Heel veel sterkte meid!!!

Hier is de ongi doorgebroken, gister vrij licht, incl menstruatiepijn, heel fijn, not! Vandaag vrij normaal, niet hevig maar wel rood. Hopen dat deze cyclus in ieder geval korter wordt! In een heel jaar ben ik maar 9 keer ongesteld geweest.

Sorry dat ik op de rest ff niet reageer, het is laat en ben best moe.

Igor, ik denk aan jullie! Klinkt raar, we kennen elkaar niet maar toch...

16. Asun

Asun Niet meer actief

Wohooo.. Wat een lekker weer. T lijkt zowaar zomer!
    Iedereen lekker aan t genieten vd zon?

Ik ga Lize zo voeden en daarna gezellig met z'n 3e naar de markt. Voor t eerst in de auto met Lize, ben benieuwd!!

17. blike1987

blike1987 VIP lid

Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Aljaa:
    Zwart bloed dat duid op oud bloed toch?? heeft het verder nog doorgezet? vervelend meid, die onzekerheid...

Ikkuh:
    Oh dat is goed nieuws meid!!

Naomy:
    pff zo te zien heb jij het allemaal al veel meer op orde dan dat ik dat heb... moet nog steeds een heleboel aanschaffen, idd ziekenhuistas nog klaarmaken, kraampakket nog regelen... en aan wassen ben ik nog helemaal niet begonnen! Als de baby nu zou komen zou ik toch wel een beetje in de stress schieten, naja nog een weekje werken, dan heb ik tijd zat voor al die dingen! :D

Luca:
    Jeetje, ze zijn in Frankrijk wel van de preventieve onderzoeken of niet? niets mis mee trouwens, zijn ze er in ieder geval lekker vroeg bij mocht er iets zijn!

Sheltie:
    Gebruik je ovulatietesten? heb er nog wel wat liggen, als je wil stuur ik ze zo naar je op! geld ook voor de andere dames trouwens hoor, ik kan er toch niets meer mee... laat het me maar ff weten.

Igor:
    aaah nee, wat een klotenieuws meid...
    Echt heftig, kan me voorstellen dat je er even van slag van was.
    Gelukkig zetten ze er een beetje vaart achter en ik hoop echt dat er snel een paar goede eitjes bij zullen zitten voor jullie! Knap dat je het zo positief oppakt hoor! respect en een dikke knuffel!! we denken aan je!

Saskia:
    Das schrikken voor je schoonzusje.. gelukkig leek het allemaal goed...

Asun:
    jaah heerlijk weer hé? wij gaan vanavond lekker met mijn ouders, broers en schoonzus bbqen :D superveel zin in!

Begin nu echt moe te worden, ben echt aan verlof toe merk ik. Donderdag en vrijdag ook een superdrukke dag gehad op mijn werk en dan ben ik 's avonds ook echt helemaal bekaf. Nog één weekje werken, kijk echt uit naar mijn verlof!

Heb nu tijdelijk twee kittens in huis, mijn collega vangt ze op voor een stichting, maar ze is maandag geopereerd, dus nu logeren ze tijdelijk bij mij... wat een donderstenen zeg... pfff ze maken er echt een bende van in huis. Maar vind het ook wel weer heel gezellig moet ik zeggen. Ben benieuwd of ze uberhaupt nog wel teruggaan, want mijn vriend is er helemaal gek mee. Al zie ik het zelf niet zo zitten om naast een baby straks ook nog twee van die monsters in huis te hebben... maar we zullen wel zien!

18. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Thanx voor de reacties op het bericht van mijn schoonzusje.
    Zoals het er nu uitziet is alles goed, ze heeft geen bloed meer in haar urine en bij de controle was het allemaal goed. Het allerbelangrijkste is dat het met de baby allemaa goed is.

Ikkuh, het was wel even passen en meten met 2 kinderen, maar het is gelukt. En het was maar voor een uurtje of anderhalf uur ofzo.

Blike, kan me zo goed voorstellen dat je aan je verlof toe bent. Je leeft er echt helemaal naartoe, kan me dat gevoel ook nog wel voor de geest halen. Nog een weekje meid!!

Igor, ben je al een beetje over de schrik heen?

Ajlaa, balen met van je ongi :(

Jeeej ik heb mijn tatoo, ben er zo blij mee, hij is echt heel mooi geworden.

19. blike1987

blike1987 VIP lid

Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    mooi sas!! waar staat hij? op je arm of been?

20. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Dank je Blike, hij staat op mijn been

Share This Page