Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sas, mooie tattoo hoor! Is het je eerste of heb je er al meer?

2. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Dank je Lupita, het is mijn 2e heb mijn sterrenbeeld op mijn rug zal ff foto zoeken

3. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Deze foto is van mijn trouwdag, hier word ik gefeliciteerd door ons neefje (het oudste zoontje van mijn man's oudste broer)

4. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    mooie tatto's saskia!
    en wat zag je er op je bruiloft mooi uit!!!

hoe is het verder met iedereen?

ik heb ook weer wat
    heb aan de binnekant van mn bovenbeen bovenaan volgens mij een ingegroeide haar ofzo na het scheren
    zit er al 3 weken n harde bult zeg maar en nu word ie steeds roder en pijnlijker
    ik kan echt amper lopen!!!!!!!!!!
    weet iemand misschien wat ik ertegen kan doen????
    morgen anders maar naar de ha
    heb ik weer hoor
    scheren daar beneden is al niet echt haalbaar meer en dan heb ik dit ook nog s ervan!!!!!! pffffffffffffffffffffff

5. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    trekzalf erop?
    haha nee scheren wordt inderdaad echt lastig...

6. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    ja idd blike laat ik dat nou net niet in huis hebben!!! pfffff
    denk dat ik zo even een beker met soda er omgekeerd op hou dat heb ik wel in huis........
    ja dat scheren...... pfff aan de ene kant denk ik soms laat maar lekker zitten maja je wilt dat daar ook geen rimboe is als je daar ligt te persen!! hahahaa

7. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie tattoo inderdaad! Ik ben kreeft, vind dat teken niet mooi. Wil ook al lang een tattoo maar ben steeds niet zeker wat dus heb gewacht.

8. noamy als ik dat heb pulk ik die bult gewoon open met mijn pincet en dan haal ik die haar eruit. maar ligt eraan hoe groot/pijnlijk het is natuurlijk! anders idd ha, die zal het er ook wel uit snijden oid?

9. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Ikkuh jazeker fijn dat er nu vaart achter zit. Ik moet over ong 2 weken ongesteld worden, zit nu op dag 15 dus dan ga ik denk ik ook al beginnen met het prikken en alles.
    Vrijdag hebben we hier een gesprek over.

Ajlaa tuurlijk mag je dat Vragen, wij hebben gekozen voor 2 embryo's terug plaatsen, des te groter is de kans. Mochten we dan een tweeling krijgen dan is dat een kadootje

Ben nu wel vrij rustig moet ik zeggen, heb nu zoiets van: tuurlijk krijg ik goede eitjes, kom maar op...hihi en anders kijken of er nog andere mogelijkheden zijn zoals donorei of adoptie maar dat is van latere zorg. Eerst vrijdag afwachten en woensdag krijgen we nog uitslag van ons bloed voor hep A/B/C en Hiv maar dat zit wel goed.

Veer iedereen heel erg bedankt voor alle steun en medeleven en knuffels enz. Nee we kennen elkaar niet maar dat maakt het niet minder gemeend. Thnx ladies!

10. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Thnx Noamy, mijn bruiloft was ook een hele mooie dag :)
    Tsja kan er ook nog wel bij of niet :S, gelukkig is het niet zo heel dramatisch ;) Ik hoop dat je er wat aan kan doen en wat scheren betreft had ik echt een rimboe hoor toen ik lag te persen hahha.
    Ik had zoiets, beter een rimboe dan allemaal plukjes haar die blijven zitten omdat je het niet kan zien hahah. Volgens mij hebben de meeste vrouwen een rimboe als ze liggen te bevallen.

Thnx Luptia, je je moet inderdaad wel iets nemen wat je mooi vind, je loopt er toch de rest van je leven mee ;)

Igor fijn dat je er rustiger onder bent en natuurlijk komt het goed!!!
    Positieve instelling is echt goed, ook voor je eigen gevoel. En inderdaad als ze bij jou geen goede eitjes kunnen vinden (waar we zeker niet vanuit gaan) kan je altijd donoreitjes krijgen.
    Tsja je kletst zolang met elkaar dat je soms het gevoel hebt dat je iedereen wel kent (voor mijn gevoel dan). En ja dan kan je je ook in elkaars gevoel plaatsen of in ieder geval proberen denk ik dan maar.
    Het is er zeker niet minder gemeend om.

Hier heeft mijn ongi zich weer gemeld, wel vreemd hoor om na bijna een jaar weer ongi te zijn, maar natuurlijk wel een goed teken.

11. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    igor--> zeker nu vooral denken aan dat je eitjes wel goed zullen zijn ze hebben ook gezegd dat je nog op tijd bent dus er zal vast wel een paar goede bij zitten:D
    spannend allemaal vooral met prikken enzo ga je dat zelf doen of laat je het je mannetje doen?

saskia--> mooie tattoo :D en die op je rug is ook leuk lekker simpel ook maar wat zit je haar trouwens mooi op de foto van je trouwdag echt mooi gedaan. voor de eerste keer weer echt ongie geworden zal wel wennen zijn.

noamy--> denk dat er veel mensen zijn hoor met een rimboe haha er zijn maar weinig vrouwen die er nog makkelijk bij kunnen.

vandaag was ik gaan high tea'en in het amstel hotel jeetje zeg wat een domper had er wel wat meer van verwacht van zo`n sjiek (of hoe je het ook schrijft) hotel haha we werden zowat weg gekeken en zo waren er nog veel meer dompers op het eind met betalen begonnen ze pas aardig te doen en vroeg die man ook nog is het allemaal goed bevallen haha nou heb dus gezegd dat het ons erg tegen gevallen was vond ie neit zo leuk om te horen dus ging meteen verder met afrekenen

12. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Goeiemorgen allemaal!

Laatste werkweek is aangebroken :D
    Nog even volhouden, jij ook Naomy!!
    Fijne dag allemaal!

13. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    heej blike!!! jaa joehoe!!
    ben zo blij!
    echt aftellen
    ben er ook ECHT aan toe!
    heb echt ene rotnacht achter de rug
    heb gisteren heeeeel erg last van mn botte/spieren gehad (fybromyalgie) heb echt heeel slecht geslapen
    komt omdat t hier in nl nooit eens normaal warm kan zijn maar meteen die luchtvochtigheid zo heel beroerd hoog is............

ohh ikkuh wat afschuwelijk in dat amstel!
    had er dan ook meer van verwacht
    mijn nichtje doet dat daar nog wel eens en hoor haar altijd positief erover!!! pffff

fijne dag ladies!!

14. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Ikkuh nog geen idee over het prikken, denk dat ik het zelf doe. Heb het vroeger altijd bij mijn oom gezien die heeft diabetes dus zie er niet echt tegenop. Jij?

Iedereen verder een lekker weekend gehad?

15. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    knap van je igor als je het zelf wilt en kunt doen!

weekend was ok!
    zoals hierboven enorm last van de luchtvochtigheid gehad.....erge pijn in mn botten en spieren bah
    maja
    en jij???
    hoe staat het met de verbouwing?

16. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    noamy--> bah vreselijk dan zo`n nacht hoop voor je dat je er niet veel meer van zal krijgen.
    in ieder geval dus nu je laatste werkweekje dus lekker aftellen :D

blike--> ook jij je laatste weekje werken heerlijk he.

igor--> ik doe het niet zelf wil het wel heel graag doen maar denk niet dat ik het kan wou een keer me oma suikerprikken maar dat kon ik al niet dus denk bij mezelf helemaal niet.
    wel super als je dat gewoon zelf kan want je moet et altijd rond dezelfde tijd doen en als je dan net weg bent ofzo is het fijn als je het zelf kan loop je gewoon ff naar toilet ofzo veel beter

17. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    iemand trouwens nog geintereseerd in de 3 boeken van beatrijs smulders?
    veilig zwanger
    veilig bevallen
    en veilig door de kraamtijd?
    heb ze op mp staan
    maar wellicht wilt iemand hier ze overnemen??

18. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Noamy hoop dat je vannacht beter slaapt en minder last hebt alhoewel het nu ook alweer warm is.

Volgende week komen ze eindelijk de vloer leggen en dan is het zo goed als af en kan ik gaan inrichten. Joehoe daar kijk ik zo naar uit.

Ikkuh al die informatie over hormonen spuiten enz krijg ik allemaal nog, ben heel benieuwd en ook hoe ik er op zal reageren. Heb jij al die medicijnen al in huis of moet je die nog ophalen?

19. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ik heb niet zo heel fijn weekend gehad vanaf zaterdagavond, ben vanochtend met Milan naar de HA geweest, ik vond hem zatedagavond voor de laatste fles kokhalzend en zoekend naar adem in zijn campingbedje (waren op visite) toen heb ik hem als een gek opgetild en kwam er veel slijmachtige kwijl uit, gelukkig was het daarna weer goed.
    En gisteravond voor dezelfde fles had ik hem al uit bed en was hem aan het verschonen, toen deed hij het weer. Dus hem de hele nacht slecht geslapen en bij elk geluidje dat ik maakte zat ik rechtop in bed. Maar volgens de HA is er niks aan de hand. Hij maakt zich helemaal geen zorgen, maar vind het zo eng, ben bang dat hij stikt ofzo :(.

20. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Och jeetje Saskia dat lijkt me ook schrikken inderdaad. Kon hij het niet goed wegslikken?

Kan me voorstellen dat je bij ieder geluidje schrikt, sterkte ermee en maar hopen dat de huisarts gelijk heeft. Maar luister wel altijd naar je moedergevoel hoor!!!!

Deel Deze Pagina