Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    hihi tsja ik zie het al... krijg al van die visioenen dat ik er een peuter uit moet werken... Hoop alleen wel dat ik niet té veel overtijd ga dan...

2. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Igor, Milan is nog niet van zijn verkoudheid af. Geef hem nog wel neusdruppels (maar 1 keer per dag ofzo, wil hem nu nog niet te veel "rommel" geven). Maar heb he hoofdeinde van zijn bedje iets omhoog gezet en denk dat het daarom ook wel iets beter is.

Spannende middag voor jou!!

Jeeej Noamy, ben je ondertussen de uren al aan het aftellen :p
    Klinkt inderdaad als indalingsweeën, kan zeker per dag anders zijn.

Blike, had inderdaad wel gedacht dat je nog een echo kreeg, is tegenwoordig normaal :) Ik wist het ook niet totdat ik 36 weken was en een echo kreeg hahah.
    Heb je nog een mooie foto mee gekregen? Bij ons was het heel bijzonder omdat je kon zien dat Milan van het vruchtwater dronk, dat staat ook op het fotootje. Maar is wel de minst duidelijke van alle echo's.
    Fijn dat je toch boven mag bevallen, hoef je je daar niet meer zo'n zorgen om te maken :)
    Hhahha zou toch wat zijn als je gelijk een peuter eruit moet krijgen. Het gebeurt wel, maar ik zou er ook niet aan moeten denken hoor ;)

Asun hoe is het bij jou? Gaat alles goed met Lize?

3. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Hey meiden even een egobericht ben aan het werk en reageer via me telefoon dus reageer vanavond ff op iedereen maar wou jullie even layten weten me ongie is er!!! En we hebben gisteravond de eerste spuit gezet :d bah vreselijk hoor ben echt een bange poeperd met prikken hahaha

Nou vanavond reageer ik even op iedereen fijne dag allemaal nog

4. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    ikkuh wat goed!!!!!!!!!!! helemaal geweldig ben erg blij voor je!!!!!!!

5. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    wat fijn ikkuh... :) op naar de icsi! :)

6. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Hè hè ikkuh eindelijk kan je nu verder. Ben blij voor je dat je ongie er is (vind dat nog steeds raar om te zeggen als iemand zwanger wil worden ;))

7. Asun

Asun Niet meer actief

Goed nieuws!!

8. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Ikkuh ikke ben heel erg blij voor je, heb je zelf de spuit gezet of toch maar door je vriend laten doen? Misschien als je het vaker doet dat het dan makkelijker wordt voor je.

Ik zit zelf op dag 18 van mijn cylcus, dus denk (hoop) dat ik (wij) over ong. 12 dagen kunnen beginnen met prikken

9. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Igor, hoe is het gegaan vanmiddag?

10. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    blike--> fijn hoor dat alles goed ging bij de vk. maar als ze je kindje 1,5 week verder schatten mag je dan niet je uitreken datum 1,5 week eerder worden? wel prettig dat je nu boven mag bevallen dan hebben ze denk ik snel trek in taart haha

noamy--> word allemaal spannend nu hoor

blike en noamy--> nog 1 dagje werken meiden even volhouden :D

saskia--> hopen dat milan gauw van zijn verkoudheid af is want dat is wel erg lastig en denk dat jij daardoor ook onrustig slaapt of valt het wel mee?
    zeker raar om blij te zijn bij een ongie maar nu mag het hoor :D volgende ronde niet haha

igor--> ik hoop het zo erg voor je dat je gewoon zo snel mogelijk mag beginnen en dat je ongie heel snel mag komen :D
    ben echt hele benieuwd morgen naar alles... zal proberen via me telefoon te kijken of er nieuws is :D

nee ik heb niet zelf geprikt kon het echt niet haha vond het al vreselijk dat me vriend het deed ik zeurde helemaal tegen hem dat ie wel goed moest doen enzo haha dus hij zij al en nu hou je je mond en ga liggen en niet kijken hahaha.
    maarja hoop dat je gelijk hebt en dat ik gewoon na een paar keer prikken eraan gewend raak en het zelf aankan want nu voel ik me echt een zwakkeling

oja en vanaf morgen mag ik puregon erbij spuiten dus dan krijg ik 2 prikken en dan moet ik volgende week 1 sept. komen voor mij eerste echo :D dus ben nu al benieuwd

11. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ikkuh, nu Milan niet meer zo raar doet met ademen slaap ik zelf wel weer goed. Hij is eigenlijk vanaf zijn geboorte al verkouden, in eerste instantie is het logisch dat ze neusverkouden zijn omdat de lucht droog is voor hun. Maar denk dat hij er nu wel aan gewent had moeten zijn. Volgende keer maar even bij het consultatiebureau aangeven.
    Hahha ja volgende maand hopen dat je ongi uitblijft ;) ik hoop het echt voor je!!

Ohw ja Igor, het is morgen, sorry ben nog steeds een beetje in de war met de dagen, komt omdat ik nog steeds niet werk.

12. hoi meiden,

even een teken van leven hier.

Ben de laatste dagen niet zoveel geweest want Aline was heel erg huilerig en wilde totaal niet slapen overdag. Kon dus ook helemaal niks doen want zodra ik opstond begon ze al te krijsen. Nu is het gelukkig weer gekalmeerd dus heb het vandaag zowaar voor elkaar gekregen om te stofzuigen! Ik heb ook het gevoel dat het me maar niet lukt om een ritme te creeren, en dat heeft ook te maken met het seizoen denk ik. Overdag is het gewoon veel te warm om iets te doen, dus blijven we thuis met alle ramen en luiken dicht. 's avonds eten we laat dus daardoor gaan we automatisch ook laat slapen en 's ochtends probeer ik daarom zo lang mogelijk te blijven liggen met aline. En dan is het alweer te warm om nog iets te doen :p Dus van mij mag het nu wel weer afkoelen!

We zijn gister met Aline naar de kno arts geweest en haar gehoor is goed gelukkig :) Heb meteen voor mezelf een afspraak gemaakt, ik mag op 14 september. Verder moet ze nog bloed laten prikken dat ga ik denk ik morgen doen. En een echo laten maken. Dat zit ernaast dus kan ik meteen een afspraak maken daar. Ik moet ook nog naar de gyn voor nacontrole maar ik vergeet steeds te bellen, zucht. er moet hier echt even wat actie komen!

Igor heel veel succes morgen!

En Ikkuh jij succes met prikken! Hopelijk is het meteen raak!

Aan iedereen; sorry dat ik niet reageer, ik heb wel meegelezen en meegeleefd hoor met jullie! Hopelijk heb ik snel een ritme gevonden, dan heb ik misschien wat meer tijd om te reageren :)

13. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Luca, fijn dat je even wat laat horen, was al bang dat er iets aan de hand was.
    Fijn dat Alines gehoor goed is, altijd fijn om positieve uitslagen te horen.
    Succes met het vinden van een ritme en succes bij je afspraken.

14. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Ikkuh:
    Vind je geen zwakkeling hoor, moet er niet aan denken om mezelf te moeten prikken, brrrr.... hopenlijk kun je er wat aan wennen!! Geloof dat de grootte van mijn kindje niets te maken heeft met wanneer het komt, hoop alleen nu dat ik niet teveel over tijd ga lopen. najaa we zien het wel :D

Igor:
    Succes vanmiddag!!!

Luca:
    Hopenlijk vinden jullie snel een ritme meid, die warmte is dan ook vervelend... We klagen met z'n allen wel vreselijk over het weer in Nederland, maar ik ben eigenlijk stiekum wel blij dat het hier niet zo vreselijk warm is. Fijn dat het gehoor van Aline goed is!

Roxie:
    Hoe is het met jou meid?

15. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Ikkuh spannend allemaal hè? Vind ik wel in ieder geval. Ben heel benieuwd wat we vanmiddag allemaal te horen krijgen.

Luca fijn om weer wat van je te horen en succes met je ritme vinden, lijkt me ook lastig als het steeds zo warm is en je eigenlijk je ritme daar aan aanpast. Maar dat gaat vast goed komen, dat kan jij wel.

Meiden heel erg bedankt voor jullie lieve reacties, jullie horen het vanmiddag.

16. Asun

Asun Niet meer actief

Blike & Naomy - veel succes op jullie laatste werkdag!!

Luca - wat vervelend dat jullie geen ritme kunnen vinden!! Had je daar tijdens je zwangerschap ook geen last van? Hoop dat jullie snel een ritme vinden wat voor jullie werkt.

Hier verder weinig nieuws. We zijn lekker aan het genieten met z'n 3e. Husband heeft volgende week nog vrij, dus das wel heel fijn!

17. Asun

Asun Niet meer actief

Igors - succes!!!!!

18. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    hellow meiden!

bedankt voor de liever reacties!!
    de laatste uurtjes hiero tikken af.........wat een heerlijkheid!
    ook voor jou he blike!!! :)

igor succes vanmiddag!

ikkuh oh daat spuiten klinkt niet echt fijn!
    maja alles voor het goed doel en hoop idd dat je meteen zwanger bent na de eerste ronde!!!!!

luca gelukkig weer wat van je gehoord!!!
    mooi dat het weer wat beter gaat en hopelijk huilt aline wat minder!!!

asun lekker dat je man ook nog lekker vrij is!
    geniet van het genieten meis ;)

hoe is het met sheltie eigenlijk???????

ik heb het echt bloedheet!! het is zo banauwd hier! hoop dat de regen zo met bakken uit de lucht komt vallen! sory hoor!!!

19. Blike en Noamy succes met de laatste werkdag!!!

Asun heerlijk hoor dat je man nog zo lang vrij is! Hier was vriendlief meteen na het weekend weer aan de slag gegaan :( Gelukkig had ik toen mijn ouders en hij komt nu vaak aan het begin vd middag al thuis omdat er geen werk is haha :p

Tijdens de zw. stond ik ook wel laat op maarja toen mocht ik ook verder niks natuurlijk dus toen maakte het me ook niets uit :p

En de eerste drie weken waren hier zo hectisch vanwege het bezoek van mijn ouders en schoonmoeder. Ik denk dat het nu de afgelopen dagen een sprongetje was, want het is nu weer over. Ik ben zo trots, ze heeft vannacht de hele nacht doorgeslapen! Om 12 laatste voeding en om 8 uur kwam ze pas weer! Dus heb echt goed uitgeslapen :) Ze ligt nu naast me gekke bekken te trekken hihi :p

Blike 36 weken ben je al! Gaat hard zeg, nog maar een paar weekjes nu!

20. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Jeeej eindelijk is da jullie laatste werkdag aangebroken Blike en Noamy, meiden ga er lekker van genieten want voor je het weet heb je je kleintje in je armen en is het gedaan met de rust :p hhaha nee hoor grapje, zo'n kindje is echt fantastisch maar je kan niet meer even zo gaan slapen of even weg ofzo. Geniet er maar van zolang dat nog wel kan.

Pffff wat een weer in 1 keer, was wel te verwachten natuurlijk, het is hier zo donker binnen, kan de lichten wel aan doen

Igor heel veel succes vanmiddag, ik ben echt benieuwd wat eruit komt.

Luca, fijn dat het nu wat beter gaat

Deel Deze Pagina