Luca - wel fijn dat je vent s'middags nu thuis is! Ja t is erg fijn om nu met z'n 2e te zijn, vooral tijdens de nachtvoedingen. Lize heeft vannacht 5 uur achter elkaar geslapen! Wat een luxe... Haha Wat fijn dat Aline de nacht al doorslaapt! Hoop dat ze dat blijft doen!! Hier kwam het echt met bakken uit de hemel.. Incl hagel ter grote van een golfbal. Nu klaart t weer op.. Raar weer. Nog wel steeds erg benauwd.. Bah! Geen wandel weer helaas
Ikkuh en igor, het gaat voor jullie nu ook opschieten zeg! Ben erg benieuwd! En zo'n spuit zetten zou ik ook echt niet durven, heb er echt een hekel aan! Luca, fijn dat je vannacht goed hebt geslapen! Hopelijk heb je snel een goed ritme. Is het nu te warm of is dat normaal? Noamy en blike, nog eventjes! Geniet van jullie verlof! Asun, fijn als je man thuis is, kan me voorstellen dat het dan wel wat fijner is.
lupita ik vind het te warm. het was de laatste ween 40 gr.. dan kun je niet normaal over straat! we gingen een keer s avonds naar buiten rond een uur of 10 en toen was het nog 34 gr! pff volgen mij ben ik ziek aan het worden! het slaapgebrek komt zijn tol eisen..
jaah verlof! Tis zover.... aaah heerlijk!! Nu lekker met de voetjes omhoog op de bank! Morgen gaan we even de laatste noodzakelijke dingetjes kopen (o.a het kraampakket) en het bed op klossen zetten en dan ben ik er helemaal klaar voor!! Asun: Lekker dat je man volgende week nog vrij is zeg! lekker met z'n drietjes even in het ritme komen Igor: Hoe is het gegaan vandaag meid? Luca: Oooh wat heerlijk dat jullie meid een nacht heeft doorgeslapen hopenlijk blijft het een beetje zo! niet ziek worden meid...!
Hey meiden Blike en noamy--) vanaf nu kunnen jullie gaan genieten van jullie verlof dus geniet er lekker van en ik hoop dat het nog beter weer word dan hebben jullie ook nog wat eraan Igor--) nog geen nieuws... Ben wel heel benieuwd hoor hoop dat vandaag goed gegaan is. Nou net terug van me cupcakes workshop jeetje wat een creativiteit moet je hebben zeg dat had ik uiteindelijk niet meer want moest snel naar huis dus nu net thuis en meteen geprikt weer en dan nu lekker me bed in weer om kwart over 6 op bah maarja Fijn weekend alvast allemaal morgen lees ik weer eventjes goed door
Goedemorgen! Bedankt allemaal Het is echt n heerlijk idee even niet naar t werk te moeten! En nu voelt t echt als aftellen tot de kleine koMt heb jij dat ook blike? Ikkuh wat leuk n cucake workshop!! Dat zou ik ook wel s willen doen Van igor nog gee. Bericht idd ....... Ben benieuwd Mn moeder is jarig andaag hebben ds n feest Hoop echt dat t weer n beetje meewerkt en we geen stortbuien en windhozen krijgen..... Fijn weekend allemaal!
noamy gefeliciteerd met je moeder en veel plezier op het feestje! Oeeh ik ben benieuwd wie er eerder gaat bevallen, Blike of Noamy en benieuwd naar jullie beebjes! Hier weer een goede nacht gehad, ben echt trots op mijn mooie meisje! Ze heeft nu alleen last van babyacne zit helemaal onder de puistjes, arm poppetje van me. Gelukkig heeft ze er geen last van maar het ziet er zo zielig uit op dat babyhoofdje!
Ego berichtje: Ik heb borstontsteking aan mijn linkerborst! En 40 graden koorts! Pff husband gaat zo antibiotica halen bij t ziekenhuis. Wat doet t pijn zeg!!! Ik kolf nu dan is de pijn nog iets te verdragen. Heb trouwens ook t idee dat ik minder melk aanmaak. En Lize is de hele dag aan jengelen. Wil alleen bij ons zijn, gaat kei hard krijsen als we haar in haar wieg leggen.. Pffff
noamy-> gefeliciteerd met je moeder ik hoop dat het weer bij jullie een beetje meegevallen is... hier niet in ieder geval. cupcake workshop is echt een aanraden heb echt (vind ik zelf) een hele leuke cupcake gemaakt met marsepijn zal wel kijken of ik een foto kan plaatsen luca--> zielig hoor voor je kleine meid... zijn het dan ook echt puistjes? asun--> jeetje zeg 40 graden koorts alles zal wel pijn doen jah. ik hoop dat het snel over zal zijn..
Asun, klinkt als een regeldag,succes met je borstontsteking, lijkt me geen pretje. Luca, komt van de borstvoeding kan je niks aan doen, maar is wel zielig Ikkuh, klinkt leuk zo'n cupcake workshop Noamy, gefeliciteerd met je moeder
ben eigenlijk ook best benieuwd nu hoe het met igor is afgelopen... ik hoop niet dat ze weer slecht nieuws gehad heeft
Hey meiden vertel jullie maandag alles, hier geen internet dus ff snel via foon. Uitleg gehad over medicijnen...heeeeel veeeeeel en start bij mijn eerstvolgende ongi. Dat isover ong. 7 dagen.....joepie en heel spaannend. Mandag meer en zal ik op iedereen reageren.
ohhh gelukkig even nieuws van igor! maandag horen we de rest wel igor iig goed nieuws!!!! luca zielig zeg babyacne maar toch hoor je het vaker zowiezo als iemand borstvoeding geeft dat melk schijnt toch vetter etc te zijn dan fles hopelijk trekt het snel weg iig oehh asun borstontsteking wat een ellende heel veel sterkte! mooie cupcake ikkuh!!!! en smaaktie ie ook lekker???!! hahaha bedankt voor alle felicitaties voor mijn moeders verjaardag was een gezellig dagje maar vermoeiend... ben net pas wakker!!! terwijl ik helemaal geen uitslaper ben! nu aan de koffie met n brooedje gesmolten kaas met tomaat ui de oven even achter de laptop! vriendlief slaapt nog maar die laat ik ook nog maar even liggen die kan alleen zondags uitslapen! gister hadden we ook nog heel naar nieuws te horen gekregen we hebben aan mn vriend zn kant een nichtje van net 1 die al vanaf de geboorte ziek is ze heeft een syndroom maar welke weet ik even niet deze is iig zeldzaam en krege daar bovenop nog een aantal erge dingen kindje ligt al vanaf de geboorte alleen maar in t ziekenhuis aan toeters en bellen ook kreeg ze er kanker bij de dokters hebben dus afg week tegen de ouders gezegd dat ze er niks meer aan gaan doen als er wat gebeurd en zij zal dus komen te overlijden dit staat zoooo dubbel tegenover het gevoel wat ik met me meedraag he! ik krijg straks een kindje en hoop in alle gezondheid! het is echt beter voor het kindje zo zielig en heeft al zo veel moeten doorstaan maar het blijft zo triest en hoop ook echt niet dat ze komt te overlijden tijdens vlak voor of vlak na de geboorte van onze zoon dat blijft dan elk jaar een terugkerend iets................ vreselijk is het gewoon!!!!!!!!!!
@ acne; ja het zijn inderdaad kleine puistjes, vooral op haar wangetjes en kinnetje. Komt door de hormonen in de borstvoeding die ik doorgeef. Daarom voel ik me schuldig haha ze zouden eigenlijk voor mij moeten zijn die puisten! Asun; wat naar zeg borstontsteking! Je maakt niet minder melk aan denk ik maar door de borstontsteking komen je andere melkklieren in de verdrukking en stroomt de melk minder snel. Ondanks de pijn toch proberen voorzichtig te masseren tijdens het voeden, veel warmte toepassen, vooral voor of tijdens het voeden (warme douche of warme kruik erop). En ik las ergens dat het ook kan helpen als je je kindje eerst aanlegt aan de 'gezonde' borst zodat je een toeschietreflex krijgt, en zodra de melk stroomt haar aanleggen aan de borst met ontsteking. Ik weet trouwens niet of tussendoor kolven een goed idee is want dan stimuleer je de productie weer meer. Terwijl borstontsteking juist vaak komt doordat de borst niet goed leeggedronken wordt. Dus eerder nakolven na het voeden. En krijsende baby ben ik bekend mee.. Heeft ze niet toevallig ook haar regeldagen nu? Sterkte! Ikkuh leuk cupcakeje! En knap hoor, wou dat ik zoiets kon maken Igor jee goed nieuws! Zet 'm op! Noamy he getver wat een vreselijk nieuws zeg Dat is echt heel erg verdrietig.. geen woorden voor.
Hellow ladies, Ikkuh: Wauw, mooie cupcake!! Ik heb ook een keer zo'n taartenbakcursus gevolgd, superleuk!! Naomy: Ja klopt, nu is het echte aftellen begonnen... moet wel toegeven dat ik het nu wel echt spannend begin te vinden hoor... Nog gefeliciteerd met je moeder trouwens! Wat erg zeg, van dat nichtje van je vriend.. wordt je wel even keihard met beide benen op de grond gezet... pff gaat echt een heftige tijd worden voor hun... Luca: aah wat sneu voor je meisje, gelukkig heeft ze er niet teveel last van... Asun: aaah wat naar... beterschap meid! Igor: Gelukkig... goed nieuws! spannend meid! Hier niets bijzonders, lekker relaxtdagje... Zo even bij mijn schoonouders te eten...
Thanks. Ik kolf nu alleen af, als ik haar aanleg doet het me te veel pijn. Vervolgens geeft husband dan de fles, zodat ik wat meer rust heb. Gelukkig doet de antibiotica z'n werk goed, en is de koorts iets gezakt en m'n borst al iets minder pijnlijk. Wanneer zijn die regeldagen eigenlijk, of is dat bij elke kindje weer anders? Sorry dat ik ff niet op iedereen reageer. Na een paar min op de laptop gaat mijn hoofd weer protesteren. Ik lees wel alles!
Igor, blij dat je goed nieuws gekregen hebt!!! Noamy, jee wat erg, heb er ook echt geen woorden voor Blike, aftellen geblazen Asun, in princiepe komen de regeldagen bij baby's rond dezelfde perionde, maar er kan wel een paar dagen verschil in zitten hoor, heb het even voor je opgezocht: Over het algemeen heb je regeldagen rond: 10 dagen 3-4 weken 3 maanden 4 maanden 6 maanden Het zou best kunnen dat je sommige regeldagen niet eens opmerkt. Voed je volledig op vraag van de baby, dan ben je het immers gewoon dat er niet elke dag even vaak gedronken wordt aan de borst. En je kan ook tussentijdse regeldagen ervaren, bijvoorbeeld bij extreem warm weer of omdat je kindje een virus heeft opgelopen en antistoffen nodig heeft.
Luca, vervelend die puistjes. Ik heb ze zelf... Zal het een meisje zijn? de beeb van een goede vriedin krabt heel erg in zijn gezichtje, ziet er af en toe ook slecht uit. Ze moet er echt goed opletten. Igor, fijn dat er goed nieuws is! Noamy, vreselijk zeg... Hoorde laatst ook al iemand die een nichtje van anderhalf was verloren, was ook al vanaf de geboorte niet goed. Sterkte! Asun, naar hoor borstontsteking! Hopelijk is het snel over! Kan je dat trouwens ook krijgen als je geen borstvoeding geeft? Ikkuh, leuk hoor die cupcake! Lijkt me ook super om eens te doen! Blike, lekker zo'n rustdagje, hopelijk volgen er nog meer Sas, je klinkt altijd zo wijs leuk dat je advies kan geven (uit ervaring en van internet), hebben we denk ik allemaal veel aan!