Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    goedemorgen ladies
    '
    ben ik ook weer!! hahaah
    mn zusje is een paar dagen te logeren vanuit den haag dus was even n beetje druk!
    vandaag gaat ze helaas alweer naar huis.......
    maar anyway!!

igor wat een verhaal!
    wat staat jullie een hoop te wachten
    en wat gun ik het je zoooooo dat het de eerste poging meteen raak mag gaan zijn!!!!!!!!!!
    respect voor je!!!

ook ikkuh !!
    wat knap dat je zelf spuit meid!
    ik hoop ook zoooooo dat he bij jullie snel raak mag zijn !!
    het is jou ook zoooo gegund meis!

roxie gefeliciteerd!!

blike lekker van je verlof aan het genieten???!!! ahhaaha
    ik wel hoor!

ajla kan me voorstellen dat je de ha liever uit stelt ivm het horen van slecht nieuws! maar je hebt straks wel duidelijkheid
    ik hoop dat jullie iig niks naars te horen krijgen meis
    ben erg benieuwd!!!!!
    succes alvast en snel een afspraak maken hoor
    hoop dat jij ook snel een wondertje in je buikie mag dragen!

asun hoe is t met de kleine meid???

en luca met jou kleine meid???

en saskia met milan?

en blondi met de kleine???

fotoupdates!!!!! ben benieuwd hoe ze allemaal veranderd zijn!

sheltie!! hoest met jou meis?

hoop dat ik niemand vergeten ben hoor!!

ik was gister nog even met mn zusje naar babypark in kesteren geweest
    vind t zo n mooie winkel!
    even de laatste dingetjes gehaald

kan alleen echt niet lang meer lopen...........ben echt n waggelende walvis! en heb zo snel last van mmn voeten pffff
    nu ook weer ben nog keimoe
    maar kan echt niet meer slapen!
    mn heupen doen zooo zeer omdat ik alleen nog op mn zij kan liggen en mn rug doet zeer
    pffff
    sorry hoor voor mn geklaag maar die kleine an mag van mij echt wel wat eerder komen!!!!!!!!!!!!

ook bedankt voor de lieve reacties op ons kleine nichtje
    het is echt vreselijk!
    ik zie ook echt dat ze meer en eer fotos maken en plaatsen bv op facebook en je kunt echt merken dat hun al bezig zijn met het afsheid..............bah
    dit wens je echt niemand toe!

fijne dag iig allemaal!!!!!

2. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Aljaa:
    Snap dat het moeilijk is om die stap te zetten meid...Maar denk dat je opgelucht bent als je eenmaal die stap hebt gezet. Succes ermee!

Ikkuh:
    Wat goed meid! viel het mee of tegen??

Igor:
    Jeetje, klinkt allemaal heel heftig meid! Maar wat fantastisch dat ze dit allemaal kunnen hé? Nu moet het gewoon lukken... Dat MOET gewoon!! Ik hoop zo dat er nu bergen met mooie eitjes voor je in de rij staan en dat jij je binnenkort ook gewoon bij het zwangere clubje mag komen voegen!!!

Naomy:
    Ohhh ben zooo heeerlijk aan het genieten, ben nu net van bed af... :D kan alles op zo'n lekker rustig tempo doen! echt genieten!!! Last van mijn rug heb ik ook, maar verder voel ik me nog prima... hoop alleen dat de baby snel gaat indalen, het zit zo hoog en daar heb ik behoorlijk last van...

3. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Noamy excuses, ben helemaal vergeten te reageren op je nichtje.....vreselijk als het zo loopt. Heel veel sterkte voor jullie en je familie met wat er allemaal nog komen gaat en dat zal denk ik heel heftig zijn.

Kan me ook goed voorstellen dat je hoopt dat het niet rond jullie geboortedatum gebeurt, dan heb je zo'n dubbel gevoel.

4. goedemiddag allemaal!

Jee wat een lange verhalen zeg! En ik zie dat het weer gezellig drukker is, roxie en ajlaa allebei weer van de partij, gezellig hoor :D

Wel jammer dat we Paula helemaal niet meer gezien hebben :( Ze is al bijna 12 weken zwanger zag ik in d'r banner. Hopelijk gaat alles daar ook nog goed mee.

Igor wauw wat een traject, heb je niet het gevoel dat je overweldigd wordt? Of is het juist meer opluchting omdat er nu eindelijk iets gaat gebeuren? Wel spannend hoor, en twee terugplaatsingen ook mogelijk dus misschien een twee(of drie?)ling :D!! Lijkt me ook wel heel leuk hoor twee van die kleine frummeltjes, maar ben hier wel blij dat het er maar 1 was, heb nu mijn handen er al aan vol hihi :D

Noamy gezellig hoor dat je zus er was :) Lekker van je verlof genieten!

Ikkuh you go girl, knap hoor dat je jezelf toch hebt durven prikken! Ik zou het niet kunnen :)

Roxie slecht slapen dat gaat bijna 9 maanden zo ja :D Maar wel elke keer om een andere reden hihi! Ik vond het eind het ergst, want toen sliep ik echt nauwelijks meer vanwege de ongemakken. In het begin kwam het nog door de misselijkheid en dat was ook erg, maar ik ben erg op mijn slaap gesteld en dat ik er 's nachts op het laatst soms wel 5x uit moest dat kon ik echt niet hebben :p

Madame wilde gister niet slapen, ze was heel de dag al sago en dat ging 's nachts lekker door. Dus zat ik om half 2 met een baby op mn arm in de woonkamer. Toen viel ze gelukkig wel goed in slaap en daarna kwam ze om 6 uur weer. De laatste tijd doet ze een beetje moeilijk aan de borst (weigeren) dus ik vermoed dat we misschien spruw hebben, heb namelijk ook last van rode jeukende tepels. Ik heb alleen geen huisarts nog om het te bevestigen. En vanmiddag gaan we denk ik maar even naar het lab om bloed te laten prikken, is dat ook weer gebeurd.

Mijn lief heeft besloten dat hij een opleiding wil gaan doen om jetskiles/begeleiding te mogen geven, en daarvoor gaan we in oktober drie weken naar een plaats in Frankrijk, ongeveer 50km van Bordeaux. We blijven dan in zo'n vakantiehuisje waarschijnlijk. Zien het als een soort werkvakantie, hihi :p En om die opleiding te doen moet hij weer allerlei brevetten halen (oa vaarbewijs voor rivieren etc), en voor een daarvan moet hij een weekend naar Marseille dus we gaan over twee weken waarschijnlijk een weekendje naar Marseille. Dan kan ik mooi even naar Ikea want ik heb echt nauwelijks keukengerei en daardoor heb ik elke keer geen zin om te koken. Dus als ik nou dat keukengerei even goedkoop kan scoren dan kan er hier tenminste ook weer eens gezond gegeten worden. Ik ga ook mijn lief proberen over te halen met planken een werkblad voor me te maken want die heb ik dus niet en dat ik best rot elke keer, je kunt nergens je spullen kwijt. Ik had al gezegd dat ik het zelf wel zou doen maarja ik ben niet zo klusserig dus ben bang dat de hele boel dan een week later instort :D

Ik zit lekker een serie te kijken, Dexter is het nu :D Echt superleuk, dat ik die niet eerder had ontdekt! Maar ook wel lekker want nu kan ik tenminste 5 seizoenen in 1 ruk doorkijken :p

Fijne dag allemaal!

5. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Luca:
    Oeh dexter, jah das een leuke serie! heb ik ook wel eens een aflevering van gezien!
    Lekker, een weekend naar marseille! even er tussenuit! :) En wat leuk dat je vriend zo'n jetski opleiding wil gaan doen.
    Is aline vandaag wat happier?

Hier lekker aan de poets, heb eindelijk eens even lekker tijd om alle kastjes uit te mesten :D lekker gevoel dat alles straks weer lekker fris is..

aah nu ik zit te typen loopt één van mijn jonge katjes door de waterbak te banjeren en vervolgens de hele kamer rond... pfff monsters!! wat een waterballet zeg...

6. sheltie

sheltie Niet meer actief

@ roxie: wat een goed nieuws! :D Ik hoop voor jullie dat het dit keer goed gaat en jullie over zo'n acht maanden een prachtige baby mogen vast houden.

@ igor: wat komt er nog veel bij kijken bij zo'n traject. Eigenlijk had ik daar helemaal geen idee van. Hoop dat het succesvol zal zijn!

@ noamy en Blike: lekker dat jullie nu verlof hebben. Succes nog de laatste weken!

@ ikkuh: goed van je dat je het hebt aangedurfd om zelf te prikken.

@ blondi,, luca, asun en saskia: hoe gaat het met de kleintjes?

hier ga ik morgen testen. Heb het weekend beetje bruin slijm verlies gehad en verder niets. Ik heb er weer een goed gevoel over. Ben benieuwd.
    Heb afgelopen zaterdag getest, maar die was negatief. Weet niet wanneer mijn eisprong is geweest deze maand omdat ik dit keer geen testen en temperaturen heb gedaan ivm de vakantie.
    Heb in de vakantie een klavertje vier gevonden, dus hopelijk geeft het me geluk :D.
    Ik ben inmiddels ook tante geworden. Mijn schoonzusje heeft een jongetje gekregen.
    En met de kleine puppies (inmiddels alweer 13 weken) gaat het ook heel goed. Ook met onze driepoot ;). Hij draaft alsof hij er vier heeft en is zo vlug als water. Het teefje woont nu in Groningen en het reutje woont bij mijn moeder.

7. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Sheltie:
    Fijn om weer wat van je te horen meid, spannend morgen! Ga voor je duimen meis!!!
    Gefeliciteerd met je schoonzusje. hopenlijk houd jij over een maandje of negen ook zo'n mooi, klein mensje in je armen!

8. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Hoi meiden,

Vind het toch wel weer heel gezellig om hier terug te zijn! Ik ga
    proberen op iedereen te reageren!

Sheltie: dank voor je felicitaties en oooooohhh, wat spannend weer
    voor jou!! Ik ga hier keihard voor je duimen en met HCG richting jou
    strooien! Ik hoop zo voor je dat het weer raak is!! Hoe komt het dat
    je er een goed gevoel over hebt? Voel je iets bijzonders? Ik gun het
    je zo! En wat leuk dat je tante bent geworden. Van harte met je
    neefje, hoe heet hij?

Igor: ik dacht echt niet dat het raak was deze maand bij mij. Voelde
    me wel heel moe, maar ben vorig weekend naar Lowlands geweest, dus
    dacht dat het daarmee te maken had. En ik vond het wel opvallend dat
    mijn vingernagels heel lang en stevig zijn, verder geen
    bijzonderheden. Maandagochtend voor de vorm toch maar even
    temperaturen, dacht ik. Maar ik was mezelf heel erg aan het
    voorbereiden op een teleurstelling. Ik had bedacht dat als het boven
    de 37 graden zou zijn ik een testje zou wagen. Temp was 37,1, dus
    gelijk getest. Vriend was al naar werk, die heb ik huilend opgebeld.
    Kan het nog steeds niet helemaal geloven…
    Wat een traject gaan jullie in zeg! Ik heb er wel wat over gelezen,
    maar het lijkt me toch heel heftig als het dan allemaal echt op je af
    komt! Ik wens je heel veel fantastische eieren toe, zodat ze de
    vriezer ook lekker kunnen vullen!

Ajlaa: heb je al een afspraak gemaakt bij de huisarts? Snap wel dat je
    er tegenop ziet, maar als je straks snel hulp kunt krijgen zul je
    waarschijnlijk alleen maar blij zijn! Ik hoop dat je gauw meer
    duidelijkheid hebt.

Noamy: hou nog effe vol meid, het einde is in zicht! En wat vreselijk
    waardeloos van je nichtje. Het leven kan zo oneerlijk zijn.

Luca: Hoe is het met Aline? Al wat beter gehumeurd? Lijkt me zo zielig
    als die kleintjes niet lekker zijn, maar ach, dat zal ik ook nog wel
    genoeg gaan meemaken…
    Wat leuk dat je vriend die opleiding wil gaan doen. Hoop dat je er een
    beetje vakantie van kunt maken. Het klinkt heerlijk in ieder geval.

Blike: is je huis weer lekker fris? Pfff… moet morgen ook hard poetsen
    eigenlijk, maar eerst op kraamvisite. Weet je al of je die twee kleine
    monstertjes gaat houden? Haha, je zult er je handen wel vol aan
    hebben!

Wat betreft oneerlijk… Ik had vorige week een gesprek met een
    collega, een moslima. Ik vroeg haar waarom ze niet aan de ramadan
    meedeed, maar ze zei dat ze niet hoeft, omdat ze zwanger is. Dus ik
    blij voor haar, maar ze was er helemaal niet blij mee. Dit was al
    nummer 3 en ik geloof dat ze het na 1 eigenlijk al zat was. Maar ze is
    niet zo goed in het slikken van de pil. Wat een doos, denk ik dan! Kan
    daar echt woest om worden, nu gelukkig wat minder nu ik zelf zwanger
    ben, maar het is toch echt niet eerlijk.
    Ik ga morgen op kraamvisite bij een vriendin van me. Heb haar dochter
    al eerder gezien, maar morgen de officiële visite. Het meisje heet
    Saar. Ik ga met een vriendin heen, ik ga haar vertellen dat ik zwanger
    ben. Verder wil ik het aan niemand vertellen, wil deze keer wachten
    tot er echt meer zekerheid is. Ook onze ouders zullen moeten wachten,
    maar wat niet weet dat niet deert. Ik heb de vorige keer ook gemerkt
    dat niet iedereen het even boeiend vindt om te horen dat je zwanger
    bent, dus nu vertel ik het alleen aan haar. Zij heeft vorig jaar een
    dochtertje gekregen.

Verder ben ik een beetje aan het kijken of we volgend voorjaar nog op
    vakantie kunnen, voordat ons Koekie komt. Ergens in februari ofzo.
    Klinkt misschien gek, maar heb er nu wel echt een goed gevoel over,
    dus durf al een beetje vooruit te plannen. Ga volgende week de
    verloskundige bellen. Ze zei al dat ik bij een volgende zwangerschap
    al in week 7 een echo mag, aangezien het toen de vorige keer fout
    ging. Dus daar wil ik zeker gebruik van maken. Hoe eerder ik ook echt
    kan zien of het leeft, hoe minder onzeker ik hoef te zijn!

9. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Mn bericht ziet er gek uit! Haha, zit op mn werk dus heb het in word getypt en vervolgens naar mezelf gemaild en hierheen gekopieerd. Kan echt niet met deze website open op mn werk zitten...

Weet iemand uit zn hoofd toevallig met hoeveel weken je nog mag vliegen?

10. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    sheltie ik hoop zoooooo op een posi test voor jou meis!!!!

igor geen excuses meid
    je hebt zelf zat aan je hoofd maar iig bedankt voor je lieve bericht!

roxie mooi dat je vooruit pland en een goed gevoel hebt
    deze beeb zal vast en zeker blijven zitten!
    ik zou vandaag nog de verloskundige bellen ivm je vorige miskraam!
    vliegen mag tot de 7e maand geloof ik nog

11. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Tsja, waarom eigenlijk wachten? Heb geen idee hoe vroeg ze een eerste echo kunnen maken. Misschien dat ik inderdaad morgen al ga bellen...
    Als het 7 maanden is zou ik nog tot begin maart mogen vliegen. Zat al even te kijken bij de Canarische eilanden, daar schijnt het dan ook al mooi weer te zijn. Iemand ervaring daarmee?

12. sheltie

sheltie Niet meer actief

de kleine heet Jelke. Is een friese naam. Als ze straks weer aan het werk gaat, ga ik 1 dag in de week op de kleine passen. Heb er zo'n zin in :D.
    Kan ik alvast oefenen.
    @ Roxie: ik heb gewoon weer het gevoel zwanger te zijn, net zoals de vorige keer. Heb weer wat meer trek in eten en voel me anders als anders. En steeds krampen. De vorige keer was het net zo.
    Als het raak is, zitten we vlak bij elkaar met uitgerekende datum :D

Raar is dat hé dat vrouwen wel zwanger worden, terwijl ze het helemaal niet willen. Je zou zeggen dat je in deze tijd er wel voor kunt zorgen dat je het niet wordt.

Ik zou gewoon alvast de vk bellen en dan hoor je wel wanneer je mag komen. Ik heb de vorige keer ook gebeld zodra ik wist dat ik zwanger was.

13. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Wat leuk dat je straks op Jelke gaat oppassen, goed oefenmateriaal!!

Heb net toch even naar de vlos gebeld, ze zat niet achter de comp dus kon geen afspraak inplannen. Maar zo rond week 7 a 8 kunnen ze een echo maken. Eerder heeft niet zoveel zin. Er kan toch niet veel worden gezien en er is natuurlijk nog beste kans dat t misgaat. Dus moet proberen nog niet helemaal op die roze wolk te klimmen. Lastig :D

14. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Roxie:
    Heb heel erg getwijfeld of ik ze zou houden, maarja je raad het al... kan ze nu natuurlijk niet meer wegdoen... en het is wel héél gezellig met twee van die beestjes in huis. Hoop alleen dat ze straks lekker naar buiten kunnen als de baby er is, scheelt in ieder geval een hoop werk dan!
    Volgens mij mag je tot een week of 34 vliegen, maar dit verschilt ook per vliegtuigmaatschappij... Zou alleen niet te laat nog weggaan, dan ben je toch een stuk minder mobiel... persoonlijk zou ik nog niets gaan boeken, want je weet nooit hoe je je dan voelt... kun je beter een last-minute boeken!
    Vreselijk hé? dat je nu nog tot een week of 7 moet wachten... pffff

Sheltie:
    Leuk dat je straks 1 dag op de baby gaat passen, kun je inderdaad alvast goed oefenen ;)

15. sheltie

sheltie Niet meer actief

duurt dan zo lang he als je je kindje graag wilt zien. Ik had hem met 7 weken en toen zag je al wel iets. Leek meer op een hondenkopje dan een baby :D.

16. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    roxy--> kan me voorstellen dat je er heel blij mee bent hoor en daardoor slecht slaapt :D

igor--> jeetje dat word een heel traject he en alles duurt dan ook zo lang... wel gek dan hoor om te lezen hoe jij het moet doen allemaal echt heel anders.
    maar ik hoop dat je dus de perfecte eitjes zal krijgen :D wel leuk dat je er meteen 2 terug geplaatst kan krijgen dan heb je in ieder geval dubbele kans.
    nee wij hoefde niet te oefenen in het ziekenhuis hebben we een uitleg gehad. het viel me opzich wel mee die prik alleen de decapeptyl durf ik nog niet zelf omdat die echt een beetje erin gedrukt moet worden (zo voelt het tenminste)

noamy--> wel gezellig je zusje ene paar dagen te logeren had je ook weer even wat leuke afleiding he.

luca--> ik hoop dat je meisje je snel wat rust zal gaan geven :)
    wel leuk dat je vriend een opleiding gaat doen is altijd goed he:D

blike--> altijd leuk he die jonge katjes kan me voorstellen dat je ze nu wilt houden :D me broer zijn kat heeft ook jonge katjes en die zijn echt heel licht grijs met platte oortjes weet niet wat voor ras dat is maar ook zo schattig ozu er zo 1 mee willen nemen maar dan heb ik helemaal een dierentuin haha

sheltie--> spannend morgen meid ik hoop zo voor je dat het raak is het is je gegund hoor :D word wle weer een keertje tijd he
    leuk hoor dan oppassen kan je zeker oefenen ja maarja eigen kindje zal denk ik altijd anders zijn(?)

roxy--> jeetje dat is echt rot om te horen van je collega wat je zegt er zijn zo veel oplossingen om geen kinderen te krijgen maarja sommigen kunnen alsmaar doorkweken he zonder problemen. dan is het wel fijn dat je nu zwanger bent anders is het helemaal rot om te horen.

17. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Sheltie ik duim voor je!!!!

Igor, so wat een 'traject'! Erg fijn dat ze er vaart bij zetten!

Roxie, kan me goed voorstellen dat je er helemaal opgewonden van bent dat je niet kan slapen hihi. Zo'n voorgevoel zegt ook veel! Dus houd de goede hoop er in meid!

In het begin zat ik ook te roepen dat ik het meteen iedereen zou vertellen dat we zwanger zijn, maar nu het zo lang duurt heb ik steeds meer zo van als het zover is dan wil ik het liefst zo lang mogelijk voor ons houden!

Ikkuh, je kan trots op jezelf zijn ;) vanavond weer?

Waar blijven de foto's van de 'gestopt in aug met de pil' baby's????

Nee, nog geen afspraak gemaakt... ik weet het! heel slecht! deze week gaat het sowieso gebeuren! Dat moet! afgesproken met manlief.

18. jpostma

jpostma Actief lid

11 nov 2010
    151
    0
    0
    Tandartsassistente
    Friesland, Nederland
    Pff jullie hebben weer lekker gekletst, 24 pagina's erbij. Ik heb alles wel gelezen maar reageer niet op alles, sorry.

@Igor: Wat een nieuws zeg. Zo iets verwacht je niet. Heel veel sterkte in de mmm. Prik jij ook zelf? Lijkt me dus pijnlijk. Als ik vragen mag, waar wordt je geprikt?

@Blike: Lees dat je met verlof bent. Hoe bevalt het, kom je al lekker tot rust?
    Lees ook dat je toch boven mag bevallen! Ben je je a drukl aan het voorbereiden op de bevalling?

@Lupita: Wat een prachtige echo zeg, en zo duidelijk! Echt geweldig! Hoe voel je je verder?

@Saskia: Vervelend van je schoonzus. Blij om te lezen dat het nu goed gaat.
    Mooie tattoo! Ik ben zelf gek op tattoo's, al heb ik er nog maar 2 :p
    Had jij bij je eerste ongi ook zulke krampen? Het deed bij mij best zeer onderin de buik. En heb wel ander halve week gevloeid.
    Riemer heeft ook wel last gehad van slijmen door verkoudheid maar niet zo erg. Dat is idd schrikken. Was hij erg verkouden dan?
    Want zodra ik Riemer hoor knorren zeg maar door verkoudheid geef ik hem een neusspray. Riemer moet ook vaak niezen, doet hij al vanaf de geboorte.

@Ikkuh: Lees dat jullie eindelijk kunnen starten met de behandeling. Lees dat het prikken opzich ook goed gaat. Donderdag de echo, spannend!

@Luca: Hoe gaat het met jullie? Aline is al weer 5 weken, wat gaat dat snel zeg. Wat een haar heeft zij zeg! Dacht dat die van ons veel had maar zij heeft ook een mooie donkere bos.
    Vervelend idd die pukkeltjes, Riemer heeft er ook last van gehad. Ook heeft hij een hele droge huid (eczeem) gehad. Ben toen goed gaan smeren met een creme van zwitsal om zijn huidje vet te houden. Smeer 2 a 3 keer per dag.

@Noamy: Hoe gaat het met jou? Jij bent nu ook met verlof, hoe bevalt het?
    Scheren wordt idd een hele klus, al was ik bij de bevalling mooi glad van onder ;) Ik pakte een spiegel erbij en verder wat op de gok :p
    De controles gingen bij mij ook om de 3 weken geloof ik en in de laatste maand mocht ik elke week komen. Mooi dat jullie ukkie het verder goed doet.
    Gefeliciteerd met de geboorte van je achternichtje. En ook nog gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder.

Wat een vervelend nieuws van jullie nichtje. Het is idd dan heel dubbel. Veel sterkte.

@Asun: Mooi foto's van jullie meisje,. Hoe is het nu met je, slaat de Ab kuur aan?

@Roxie: Gefeliciteerd met je zwangerschap. Helemaal geweldig. We duimen voor je dat dit een plakkertje wordt ;)

@Ajlaa: Welkom terug in het koude kikkerlandje. Veel succes bij de huisarts. Hopelijk komt er positief nieuws uit.

@Sheltie: Hopelijk is het voor jullie ook weer raak. En gefeliciteerd met je tante zeggertje.

----------------------

Hier is het opzich rustig. Het ritme zit er hier lekker in. Zoals ik al eerder zei heeft Riemer last gehad van eczeem.
    Zijn gezichtje was net schuurpapier. En het liep door in zijn nek, schouders en gedeeltelijk op het borst.
    Hij had er gelukkig geen last van, het leek alleen zo raar.
    We zijn ook een 2 dagen weggeweest. De buren zaten in Ermelo op een vakantie park. Daar dus op zaterdag 20 aug vroeg heen gegaan.
    Nachtje geslapen en zondags weer terug. Wat moet je een rotzooi mee voor een baby. Riemer had een volle sporttas voor zichzelf :p
    Riemer heeft vorige week ook zijn eerste prikken gehad. Hij heeft er 2 dagen last van gehad en ook nog verhoging, dus mochten hem niet inbakeren.
    Wat een rotnacht. Gelukkig ging het na die 2 dagen al weer beter.
    Riemer is zaterdag op zondag ook uit logeren geweest bij mijn ouders. Wij hadden een feestje van de motorclub. Zeer geslaagd. Alleen het uitlogeren niet.
    Nadat mijn moeder hem om half 8 op bed deed wou hij niet slapen. Heeft ze een lampje aangedaan voor hem. Nu elke keer als we hem in het donker leggen, wat hij
    eigenlijks ook gewend was is het schreeuwen geblazen :( Heb al gehoord dat het wel 10 dagen kan duren voor hij er weer aan gewend is om in het donker te slapen.
    Verder weinig nieuws. Het gaat verder zijn gangetje wel. Hierbij nog een foto van onze lachebek.

http://94.100.124.61/1385550001-1385600000/1385589501-1385589600/1385589589_6_Pg45_1.jpeg

19. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    ajlaa--> ik ga zeker vanavond weer zelf prikken 1tje dan :D
    je moet naar de ha gaan als jij denkt dat je er echt klaar voor bent hoor want het is best vermoeiend en zwaar vind ik... helemaal als je bijv. best slecht nieuws hoort...

jpostma--> gelukkig gaat alles goed met jullie :D wat een knap ventje zeg heeft ie nu gel in zijn haar?? zit echt heel schattig :D

20. jpostma

jpostma Actief lid

11 nov 2010
    151
    0
    0
    Tandartsassistente
    Friesland, Nederland
    Ja ik doe hem wel geregeld gel in het haar. Het is van dat fijne baby haar dus dat staat nog wel eens alle kanten op. Hij is vorige week woensdag ook al naar de kapper geweest, haha. Heeft de kapster zijn nek en oren even vrij geknipt. Denk dat ik op korte termijn wel weer heen kan, het wordt zo lang boven op :p

Euh heeft 1 van de moeders misschien nog een tip voor het doorslapen. We doen Riemer al 's avonds voor de laatste fles in bad/douche maar hij is bijna standaard rond 4 of 5 uur wel wakker. Geef je hem een aai over de vol, speen erin en weltrusten. En dan slaapt hij weer door tot na 6 uur en dan geeft hij aan dat hij zijn fles wil. Maar ja heb liever dat hij gewoon doorslaapt tot 6 uur. Iemand tips???

Deel Deze Pagina