Lupita, dan blijf ik gewoon de weetjes en tips geven, heb niemand zien klagen Ohw Roxie wat een ontzettend goed nieuws, echt fijn meid ben heel blij voor je. Jeej Ikkuh zelf geprikt goed man!!!! Ajlaa ook weer in het land!!! Jpostma, heb eigenlijk niet zoveel last gehad van mijn ongie, moest zodra ik vloeide de pil slikken. Heb wel een weekje heel licht gevloeid maar heb het niet als vervelend ervaren. Over doorslapen je hebt Johannesbroodpitmeel, dit is een verdikker waardoor het eten wat zwaarder valt. Dat kan je gewoon door zijn flesje doen. Verder zou ik het ook niet weten, Milan slaapt gelukkig uit zichzelf gewoon door. Wat een mooi ventje is Riemer zeg super!! Sheltie, ik ga voor je duimen Luca, ik hoop ook dat Aline je snel rust zal geven. Noamy, met Milan is alles goed, heeft niet niet meer zo raar gedaan met zijn ademhaling gelukkig. Lief dat je ernaar vraagt. Zal ff een foto bijvoegen van mijn mooie mannetje. Hoe voel jij je verder?? Uhm verder weet ik het ff niet meer, hoop dat ik iedereen heb gehad, zoniet SORRY!!!
Goedemorgen meiden! Zo, zag ff twee lekkere kerels voorbij komen hier! Lief hoor JPostma en Saskia! Wat zielig dat Riemer zo ziek was van die prikjes. Slaapt hij nu al wat beter in het donker? Jullie ook veel dank voor de felicitaties! Vandaag op kraamvisite en aan een van mn beste vriendinnen vertellen dat het weer raak is. Spannend! Fijne dag meiden!
Veel plezier Roxie met vertellen. Heb je wel wat beter geslapen vannacht Ik weet niet meer wie het vroeg maar ik prik in mijn buik en nee het prikken zelf doet geen zeer, de vloeistof die je erin spuit kan wel gevoelig zijn en je moet zorgen dat er geen grote luchtbellen inzitten...haha het valt allemaal niet mee. Wat leuk al die baby foto's goed gedaan meiden (en mannen natuurlijk). Hier voel ik een ongi komen, dus hoop een dezer dagen...spannend!!!! Ikkuh ja zo zie je maar dat iedereen een heel ander traject heeft met uiteindelijk hetzelfde resultaat (als het goed is)
dank je jpostma en saskia met mij gaat het wel ok hoor lekker van mn verlof aan het genieten! gister een relax dagje gehad vandaag idem dito!!!!heerlijk! het is er ook het weer voor zullen we maar zeggen! en wat een mooie leuke fotos van jullie mannen zeg! milan kijkt zooo blij!!!! heerlijk en idd wat heeft riemer een mooie bos met haar!!!!echt geweldig zeg hoop dat riemer binnekort ook door zal slapen! en wat heerlijk dat milan dat al wel doet saskia! ben ook zo benieuwd hoe dat straks bij ons gaat had idd ook wel eens over dat johannespit..... gelezen kan dat al vanaf de eerste weken in het laatste flesje erbij? dan ga ik dat namelijk ook in huis halen alvast! igor oehh komt je ongi eraan!!! dan gaat het beginnen voor jullie meis!!! spannend allemaal hoor! goed zo ajla deze week de ha bellen!!!! roxie veel plezier vandaag! ikkuh jij vandaag naar t zkh voor de echo!!! ik hoop op goede berichten meis!!!!!!
hier helaas geen goed nieuws. Gisteravond begonnen met bloeden, dus helaas niet raak :x. Ben hevig teleurgesteld, had zo gehoopt dat het eindelijk weer zover zou zijn.
jeetje sheltie en je had zo n goed voorgevoel!!!! wat vreselijk naar voor je meis ik had zo gehoopt dat het raak zou zijn............ dikke knuffel voor jou!
balen Sheltie Vooral als je zo'n sterk voorgevoel had natuurlijk.. Iek al dat gepraat over prikken, niks voor mij blergh! Hekel aan naalden Gister met Aline wezen bloedprikken, het arme kind Ze had van tevoren zo'n verdovende creme opgesmeerd maar het hielp niet echt geloof ik. En omdat ze natuurlijk zulke dunne armpjes heeft lukte het prikken ook niet zo goed, dus uiteindelijk heeft ze het maar opgegeven. En huilen dat ze deed, heb haar nog nooit zo horen gillen. Zielig hoor als je kleintje dat moet ondergaan, vooral als het uiteindelijk voor niks is geweest Toen moesten we gisteravond ook nog eens de pleisters eraf trekken wat weer gillen was, en nu heeft ze op beide armpjes blauwe plekken Dus ik zie nu ook al op tegen de vaccinaties want die schijnen nog erger te zijn. 20 september krijgt ze ze.. Het huis is hier echt een puinbende, ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een grote schoonmaak heb gedaan. Dus helaas moet ik daar vandaag maar eens mee aan de slag.. Heb seizoen 3 van dexter net afgekeken en seizoen 4 is nu aan het downloaden dus heb ik mooi even geen afleiding Nu even snel douchen voor Aline wakker wordt uit haar ochtenddutje
Noamy, Milan is ook echt een heel erg vrolijk mannetje, als je aan zijn bedje staat en tegen hem gaat praten gaat hij gelijk lachen geweldig om te zien. Ik denk dat dat johannesbroodpitmeel wel vanaf de eerste week in het flesje kan (weet ik niet zeker hoor), maar ik zou het je afraden. Omdat pas geboren baby's echt om de zoveel uur eten nodig hebben, als hun suikerspiegel te laag word (van teveel tijd tussen de voedingen) kan het zijn dat ze niet meer aan kunnen geven wanneer ze wel honger hebben. Maargoed, als je er zelf wel een goed gevoel bij hebt moet je het gewoon doen hoor. Ik gebruik het zelf niet omdat ik vind dat Milan het niet nodig heeft. Hij krijgt om 23.00 uur de laatste fles en komt tegenwoordig rond een uurtje of 7, dus ik mag niet klagen. Sheltie balen meid, vind het echt zo vervelend voor je!! Gun het jou ook zo ontzettend erg!! Wil je geen valse hoop geven, maar iemand in een ander topic dacht ook dat het mis was omdat ze een bloeding had, maar het kindje zit er gelukkig nog wel (ze was al wel zwanger, maarja je kan het altijd proberen). Roxie, veel plezier met vertellen. Igor, stoer dat je je zelf kan prikken, weet niet of ik dat zou kunnen. Net als Ikkuh natuurlijk, maar dat had ik gister al gezegd. Luca, klinkt bekend, hier ook. Alles tussen de bedrijven door. Op het moment dat ik lekker wil gaan schoonmaken is meneertje wakker. Kom allemaal wel weer, maak me er niet zo druk om. Zielig dat het niet lukte met het bloedprikken, die arme kindjes ook. Ja die vaccinaties vond ik echt verschrikkelijk, helaas moeten ze er meer, moet 20 sept voor de 2de ronde zie er nu al tegenop Thnx voor de complimentjes van mijn ontzettend mooie zoon!!
@Saskia: Ze zeiden tegen mij dat ik 4 weken na de bevalling wel met de pil kon starten. Dat heb ik dus ook gedaan. Begon al licht te vloeien toen ik nog 5 dagen slikken moest. Verder viel het opzich ook wel mee, maar had 2 of 3 dagen toch wel ongikrampen en heftig vloeien. Johannes broodpitmeel gebruik ik al. 3 schepjes op een fles van 180 cc. Dit om het idd te verdikken omdat Riemer nogal snel drinkt. En het helpt goed tegen spugen. Daar had Riemer ook veel last van. Ook een hele mooie foto van Milan. Het is een echte lachebekje of niet? Hij heeft zo te zien ook wel aardig haar, het is alleen erg blond, dan valt het weer minder gauw op. @Roxie: Nee gister was het weer een drama. Ben een uur bezig geweest, toen was hij eindelijk stil. Eerst 3 keer heen geweest. Toen een kwartier laten huilen. Zet dan de babyfoon uit anders lukt het me niet. Toen was het stil, ik kijken, ligt meneer gezellig om zich heen te kijken. Ziet hij mij en begint hij weer te huilen. Weer een kwartier aangekeken was hij helemaal hysterisch bijna. Toen maar uitgebakerd en hem getroost en wat rond gelopen op zijn kamer. Weer ingebakerd en toen heeft hij nog 5 minuten gejengeld en toen was het eindelijk stil. Maar ja was wel een uur verder Hopelijk gaat het vanavond beter. Heb me laten vertellen, dat als baby's uit hun normalen ritme gehaald worden (beppe doet het altijd wat anders) dat ze dan 10 dagen nodig hebben om weer aan het oude ritme en zo te wennen. Dus ik hou me hart vast @Igor: Ik vroeg het. Het lijkt me maar niks, mezelf in me buik prikken. Zie het mijn vriend zijn oma ook wel doen ivm suikerziekte. Ik vind het knap van je. @Noamy: Lekker van je relaxdag genoten? Vast wel Ja ik hoop ook dat Riemer binnenkort in 1 keer door kan halen. Vanochtend was het weer 4 uur. Hij sliep gelukkig snel weer. Daarna was het half 8 Ik weet niet of de johannes broodpitmeel vanaf de geboorte kan. Ik zou het persoonlijk niet doen. Ik ben er mee begonnen toen hij 6 a 7 weken was geloof ik. Voornamelijk omdat Riemer zo snel dronk en dan spugde hij heel makkelijk en had hij veel last van boeren of de hik. En wat Saskia zei ben ik het ook mee eens. @Sheltie: Balen meid vooral omdat je zelf zo'n goed gevoel er over had. @Luca: Oh de kleine schat. Zo jong en dan word je al lek geprikt. Maar waarom is dat dan? De vaccinaties vond ik opzich meevallen. Riemer had er 2 dagen last van en toen was het gelukkig weer goed Hopelijk heeft Aline er niet te veel last van. Riemer mag 21 september voor de 2de ronde. En 2 dagen later gaan we een weekendje weg, dus hoop dat hij er niet teveel last van heeft. Hier een rustig dagje gehad. Met Riemer naar mijn ouders geweest. Even te shoppen geweest voor nieuwe planten in de kamer. Zonet nog even een als een idioot aan het schoonmaken geweest en zo maar eens mijn nieuwe plantjes gaan verwerken Riemer ook al weer van bed. Meneer bleef maar weer huilen. Misschien huil uurtjes???? ------------- Nee toch niet. Meneer bedacht na 10 minuten in de box dat hij ineens toch wel honger heeft En ja dan eist meneer ook gelijk zijn fles, haha
saskia--> wat een leuk mannetje ziet er altijd heel vrolijk uit op de foto`s die je plaatst. sheltie--> ahh balen meid had gehoopt dat het zo ver zou zijn voor je noamy--> heerlijk hoor even die relaxtdagen die heb je wel nodig kan je alvast genoeg energie op doen igor--> spannend!! ik hoop dat je ongie er echt aankomt luca--> ahh wat zielig zeg hoop dan dat de vaccinaties beter gaan
Jpostma, ik heb voor de zwangerschap problemen gehad met mijn menstruatie dus werd er geadviseerd om te beginnen zodra de eerste ongie zich aandiende. En ik heb natuurlijk 6,5 week borstvoeding gegeven en dan mag je niet aan de "gewone" pil. Als je Riemer een keer niet inbakerd, misschien dat dat helpt? Ik weet niet of dat wel waar is hoor als het een keertje anders gaat. Hier is ook niet iedere dag hetzelfde, maar slapen is geen probleem, of het nu thuis of ergens anders is. Ikkuh, dank je wel, wat ik al eerder zei het is echt een vrolijk en goedlachs mannetje. Ben erg blij dat hij zo vrolijk is
Sheltie, wat ontzettend balen meid. Voor wat het waard is vanaf hier, achter mijn laptopje, een enorm dikke virtuele knuffel voor jou! Het is ook niet eerlijk! Ikkuh, ik zie dat morgen je eerste echo staat ingepland. Dan gaan ze kijken of de eitjes groot genoeg zijn toch? Spannend hoor! Wens je veel succes. Ben je zenuwachtig? Igor, is je ongie al doorgezet? Ik hoop het voor je! Haha, dat klinkt gek. Hoe eerder jullie aan de bak kunnen hoe beter! JPostma, wat balen dat het nog zo lang kan duren voor hij zijn ritme terugheeft. Een vriendin van mij met dochtertje vertelde dat het meisje thuis altijd goed kan uitslapen. Maar wanneer ze bij opa en oma is, die altijd wel van het vroege opstaan zijn, dan is ze ook vroeg wakker en daar wordt ze dan dus bokkechagerijnig van. Luca, dat van die grote schoonmaak ken ik. Was hier ook lang geleden, maar ben de laatste 10 dagen echt niet vooruit te branden. Net even gauw wat gedaan, want het was echt te ranzig! Haha, lekkere huisvrouw ben ik, NOT! En wat zielig voor Aline dat het niet lukte met de prikjes. Vandaag dus met mn vriendin met haar baby van ruim 1 op kraamvisite geweest bij een andere vriendin. Zij heeft een zoontje van net 2 en een dochter van bijna 2 maanden. Was echt heel gezellig. Ik ging vanochtend eerst mijn vriendin ophalen en toen zei ik: Kun je een geheimpje bewaren? Haha, ze was echt zo superblij voor me. Er zijn wel een paar traantjes gevloeid. Heb een leuk boek van haar geleend: 'Het mooie mama manifest'. Is volgens mij wel grappig, dus daar ga ik me nu eens even in verdiepen! Meiden, een hele fijne avond allemaal. Ikkuh, laat je morgen even weten hoe het is gegaan?
Voor alle meiden die babyboom hebben gevolgd, ik zie net op de website dat Guido en Annemieke een dochter hebben gekregen. Zij waren dat stel dat naar Brussel ging voor een ingewikkelde behandeling. Super dat het allemaal is gelukt. Hoopgevend ook voor alle meiden die een beetje hulp nodig hebben, toch? Danique | Babyboom
Ikkuhv veel succes morgen, laat je het weten? Roxie ongi moet nog heel even wachten zit nu op dag 24 dus denk van het weekend, maar heb al wel dat ongi gevoel. Hier ligt trouwens de houten vloer en de luxaflex hangen al, zo gaaf. Van het weekend aan de poets en dan inrichten. Het ziet er zo gaaf uit en ik ben zo blij, ik zal gauw foto's plaatsen......
Ben heel erg benieuwd hoe je uitbouw eruit ziet. Hoop dat je ongie van het weekend komt. Ikkuh heel erg veel succes morgen!!
Hey dames, Leuke foto's van riemer en milan! Mooi hoor die lachebekjes Sheltie, balen zeg! Zeker als je gevoel zegt dat het goed is... Harde klap dan... Maar komt goed meis! Weet zo even niet meer wie wat verteld had, ben er snel doorheen gegaan met jullie geklets Met mij alles ok, heb last van kramp en nu druk in mijn onderbuik. Wou graag weten wat het was dus toch maar ziekenhuis gebeld (heb geen losse verloskundige, tot nu toe bij het ziekenhuis steeds geweest) ze konden niks vinden en alles zag er goed uit maar de druk blijft... Ze gaan nog een kweekje maken van mijn urine, hopelijk komt daar gewoon uit dat het blaasontsteking is ofzo... Ze zeggen dat alles ok is maar toch blijf je onzeker, zo irritant! Ik heb geen idee wat het is, dus ook al zeggen ze dat het goed is blijft het gevoel er nog steeds dat schijnbaar geen duidelijke oorzaak heeft. Maar ja.. Vast nog meer meiden met onzekeren in het begin van de zwangerschap! Goede nieuws is dat ik mijn uk weer heb gezien, hij/zij was flink bewegelijk en was aan het duimen! Haha, deed ik vroeger ook altijd dus misschien al een trekje van mij
igor--> ik ben echt heel benieuwd naar je uitbouw nou meiden bedankt allemaal ik ga zometeen weg moet er 10 voor 10 zijn en roxy vroeg of ik zenuwachtig was nou echt gigantisch!! heb sinds gisteren een beetje kramp in me buik (maar kan natuurlijk ook komen door de spanningen) en heb ook sinds gisteren slijm dus weet niet wat dat inhoud of dat allemaal gewoon kan met dit traject. maarja het gaat opzich nog wel ok ben nog niet aan het hyperventileren dus dan gaat het nog goed voor mijn doen haha
Sheltie ik vind het echt heel sneu voor je! Juist omdat je er zo N goed gevoel over had maakt het extra moeilijk!! Ikkuh heel veel succes meid!!! Ik hoop zo dat je goed nieuws krijgt!!! Wat een mooie kereltjes zijn riemer en Milan toch! Heerlijk! Lupita, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt... Goed dat je naar het ziekenhuis bent gegaan! Het zal wel goed zijn, probeer je dus niet te druk te maken want dat zal er dan ook wel effect op hebben! Hier voel ik m'n eisprong weer aankomen, lage rugpijn, misselijk, nattigheid haha, laat het maar snel komen heb ik weer een wat kortere cyclus!!