Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    hmm das wel apart....mss heb jij precies hetzelfde als debster had... die testte pas na 7 weken of zo positief! zou wel heel leuk zijn en een echte verassing!

2. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    daar heb je helemaal gelijk in! ik vind wel fijn dat ik weet dat mijn eisprong is geweest, maar ben zowat hele maand met testen bezig geweest...

3. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Aaah jammer Ajlaa, misschien is het nog wat te vroeg??

Blike/Ajlaa ja geen idee, ik weet wel dat er iets aan het veranderen is in mijn lichaam, dit is echt niet ingebeeld allemaal. Ik bedoel als zelfs mijn vriend het al zegt.

4. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @ajlaa, shit dat je test nega was meid :(

5. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Blike hoe is het met jou kwaaltjes? Heb je nu wel zere borsten?

En ben je nog misselijk of valt het mee?

Oh en door de ovutesten weet ik nu wel hoe lang mijn LF is en dat klopt tot nu toe eigenlijk wel.

6. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @igor, jaah mijn borsten zijn echt nog wel gevoelig... Ben ook echt misselijk joh, zou vanmorgen gaan sporten, maar ben toch maar niet gegaan, vanmorgen al twee keer naar het toilet moeten rennen...

7. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    #427 miss C, 8 feb 2011
    Laatst bewerkt: 8 feb 2011
    hoi meiden,
    ik zal ff wat dingetjes over mezelf vertellen!

ik ben cynthia 25 jaar en woon sinds 3,5 samen met mn man in nieuwegein ben afgelopen 06.11.'10 getrouwd (dit was de dag dat we 5 jaar samen waren) en 06-08-'10 zijn we voor ons 1e beebje gegaan wat tot nu toe helaas nog geen resultaat heeft opgeleverd:(
    Ik werk 32 uur als telefoniste/receptioniste in een kapsalon in Utrecht en pas 1 dag in de week op mn nichtje (bijna 3)
    als jullie nog vragen hebben stel ze maar lekker hoor, ik ben niet zo moelijk...

@Igor,
    ik heb denk ik over je eerdere post heen gelezen, mijn laptop is ook een btje vaag dan heb een topic nog niet gelezen en dan log ik uit en als ik dan weer inlog is het topic als gelezen gemarkeerd (zo lees je snel over een aantal reacties heen denk ik)

8. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Goedemorgen meiden

Ajla en igor.....negatieve testen jammer zeg!
    Igor ben benieuwd de 17e!

Blike ik heb ook van die zere borsten en niet misselijk maar ren wel om de haveklap naar de wc omdat ik elke x zo nodig moet plassen! Pffff

Gister hebben we t ook aan mn schoonouders verteld!!
    Zijn ook helemaal gelukkig!
    En het is gek genoeg voor ons beide zo n opluchting om t aan onze ouders verteld te hebben!!!

Roxi heb je last van je darmen? Wat vreselijk! Ik ken t als geen ander... Maar heb je r iets voor gekregen?

9. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    @Blike nou ja voor een goed doel zullen we maar zeggen:D en morgen naar de vk?? Spannend hoor.

@Miss C maakt niks uit hoor, nogmaals welkom. Ik kom uit Arnhem en ben sinds 2 jaar samen met mijn vriend en in augustus hebben we besloten dat we voor een kindje willen gaan. Wij zijn allebei al wat ouder dus het zal waarschijnlijk iets moeilijker worden, we zien het wel.

Maar goed op dit moment doet mijn lichaam dus hele rare dingen, heb gisteren getest op advies van de verloskundige en die was negatief. Moet nu 2 weken wachten als de klachten aanblijven, maar ik heb 17 feburari een afspraak bij de gynaecoloog (ivm mijn verleden en constant buikpijn) dus wie weet wat hij dan allemaal ziet ;)

10. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    dank je wel!
    ik duim voor je dat je nega testen heel snel omslaan in posi testen...

11. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Hallo allemaal.

Ajlaa, wat een teleurstelling zeg! Geen ovu testen meer gebruiken dus als zw test door niemand. Werkt helaas dus niet :(

Igor, jouw lichaam doet ook maar raar he? Heb je misschien last van een infectie??? Als het erger word dan zou ik niet wachten tot de 17e voor je naar een dokter gaat....

Hier weer een lage temp vandaag en nog steeds geen posi ovu test. Wel iets donkerder volgens mij dus ik hoop dat ie morgen eindelijk positief is. Anders heb ik weer een langere cyclus en zijn mn testen op! Maar goed, we klussen iig gwoon door ;)

12. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Paula nou het is niet zo dat het stinkt ofzo alleen anders en heb verder geen jeuk, roodheid en last o.i.d. dus wacht het maar even af.

Ja ik heb een raar lichaam maar laat me niet gek maken hoor :D

We zijn nu offertes aan het aanvragen voor de verbouwing daar kijk ik ook naar uit, scheelt wel andere dingen aan je hoofd. En het gaat als het goed is allemaal op redelijk korte termijn gebeuren.

Noamy leuk dat je schoonouders ook zo enthousiast waren gisteren. Wanneer gaan jullie het aan vrienden enzo vertellen of wacht je daarmee tot 12 weken? Ik zou dat nl niet kunnen, ben veel te veel een flapuit wat dat betreft..haha

13. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    tja, Igor, wel apart zeg dat je lichaam zo raar doet. Even in de gaten houden of het zo blijft.... Zou het zelf ook vreemd vinden iig.
    Wel fijn dat je je gedachten lekker kunt verzetten. Je huis veranderen is altijd leuk :D

En ik zou mn mond ook niet kunnen houden als ik zwanger ben haha. Tuurlijk kan er vanalles gebeuren maarja, als het mis gaat dan merken mensen dat ook wel aan mij en dan vind ik het ook fijn als ik mn verhaal kwijt kan dus ik zou het van de daken schreeuwen denk ik haha.

14. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    ja precies!!! ach goed dan weten we dat, zo heb ik andere dames wat bespaard haha

net naar toilet geweest, heeeeel klein beetje licht roze tijdens afvegen, echt iets van 2 stipjes, dus ik vrees dat er storm en vloed in opkomst is:x

15. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Ja en dan vooral die tieten, die ontploffen zowat!!!!:D

Paula weet je trouwens dat onze cyclussen heel erg gelijk lopen??

Jullie gingen toch ook de keuken veranderen?

16. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Hallo dames!
    Oeh ajla bah n ongi op komst
    Jaaa ik wil t ook van da daken schreeuwen weet gewoon niet zo goed wat we moeten
    Ook op me werk zou ik t denk ik wel willen vertellen dat ze r rekening mee kunnen houden want n hoop doe ik niet meer waarvan ze misschien bedenkingen hebben!! Ohhh hahahahaha dilemmaaaaaa

17. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    igor heb je ook jeuk aan je tieten? haha

18. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    ja soms maar meer alsof mijn tepels in brand staan en alles eromheen is opgezwollen

19. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Igor, dat is toch wel raar zeg! Zou niet weten wat je daarvan moet denken....
    En idd wij lopen elke keer aardig gelijk met onze cyclussen, ook allebei een raar lichaam haha. Ik heb nu dus echt nergens last van, zelfs niet van mn tepels en dat terwiijl ik mijn ei moet krijgen... Ook raar, hoop niet dat ik weer een lange cycluis krijg...

Ajlaa, ik baal met je mee meid, hoezo valse hoop zeg! Echt klote voor je!

20. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    En noamy wat houd je tegen meid! Schreeuw zo hard als je kan! Haha

Deel Deze Pagina