Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Roxie, ik denk dat dat opgewonden gevoel wel minder word hoor, uiteindelijk vind je het zo "gewoon" dat je kleintje in je buik rondzwemt dat je bijna niet meer beter weet. Maar in het begin is het ontzettend spannend allemaal, dat begrijp ik.

Ik had trouwens een echo toen ik (volgens mij eigen berekeningen) 10 weken was. Ben toen 3 dagen terug gezet, dus 9 weken en 4 dagen.

Igor, laat maar komen die ongie!!!!

Ikkuh, je bent op de goede weg!! Op naar GROTE eitjes

Asun, wat een prachtige dochter heb je toch, echt een mooi meisje.
    Wel balen dat ze last heeft van krampjes door jou antibiotica, maar dat komt wel weer goed.

Ohw jeej Blike, ben je niet bang dat je gelijk een peuter eruit moet krijgen?? Ik hoop voor je dat het allemaal mee gaat vallen.

2. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    roxy--> ok nou ik hoop voor jou dat ze het wat vaker zullen bekijken :) is denk ik voor jou ook een geruster gevoel misschien.

igor--> wij krijgen zowiezo de eerste behandeling 1 terugplaatsing zal alleen even morgen vragen met eventuele slechte embryo`s wat ze dan doen maar als er een goede embryo is dan zullen ze er 1 terug plaatsen en eventueel bij een volgende behandeling meerdere.
    ja wij kunnen ze ook laten invriezen moesten wel een formulier ervoor ondertekenen dat dat mag dus daar gaan we wel voor:)
    wel prettig voor jou dat ze er bij jou 2 zullen terug plaatsen heb je zowiezo dubbelkans :D

blike--> nou nog even dan en dan ben jij er echt klaar voor om te bevallen :D

asun--> wat een mooi meisje een echte meid :D

jaja morgen weer voor een echo ben heel benieuwd wat het nu is :D morgen eerst lekker werken hopen dat de tijd snel gaat maarja zal zowiezo wel heb het lekker druk en dan moet ik ong. half 11 weg en daarna ga ik weer verder werken :D
    ik ben echt zo blij met me collega`s en basin die steunen me echt zo lief dat ik donderdag na die echo op me werk kwam en meteen een gebakje voor ze had gehaald haha ben echt zo blij met ze :D

3. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ikkuh, wat fijn dat je zulke lieve collega's hebt, het kan ook anders. Je hebt het goed getroffen meid!!! Ik ga voor je duimen dat er joekels van eitjes te zien zijn.
    Succes morgen.

4. jee blike 37 weken officieel a terme! laat die kleine maar komen!

Asun lieve foto zeg! Lize heeft ook al veel haar zeg!
    Aline weegt nu 3630 gram, ben echt trots op d'r en mezelf dat ze het zo goed doet op mijn borstvoeding! In 2 weken 400 gram aangekomen, hartstikke prima dus! Wel grappig want Lize woog dit ongeveer bij haar geboorte toch? Hahaha. Aline zit echt op de onderste lijn van de goeicurve maar die volgt ze mooi dus geen probleem, gewoon een klein maar fijn meisje :)

Roxie kan me voorstellen dat het voor jou nog even spannend blijft hoor! Mijn eerste echo was met 9,6 weken. Ik dacht hem met 9,4 te krijgen en ik had daar zoooo lang naar uitgekeken.. Kwam ik bij de intake van de vk bleek dat zij geen echo's doet. Pff toen moest ik nog 2 dagen wachten, dat was echt rot! Ik was echt heel bang voor een mk omdat ik er ook eerder een had gehad natuurlijk, dus ik was zoo blij dat het eindelijk zover was toen, en dat het ook goed was! Pas daarna viel voor mij de spanning een beetje weg en kon ik echt gaan genieten. Toen hebben we 't ook pas verteld aan iedereen.

Ikkuh wat een fijne collega's! En heeeeeeel veel succes morgen!

Igor hopelijk kom je ongi dit weekend!

Lupita ohja bandenpijn, erg vervelend inderdaad vooral met niezen! En straks moet je er ook nog van in je broek plassen hahahaha :D lang leve de zwangerschap!

Sas hoe gaat het met jou? Alles zijn gangetje? Nog een maandje tot je weer aan het werk gaat toch? Zie je er tegenop of kijk je ernaar uit? Mij lijkt het aan de ene kant heel vervelend om zo lang en vaak weg te zijn van mijn meisje, maar aan de andere kant heb ik wel erg veel zin om weer een beetje in het 'normale' leven te stappen zegmaar. Door de hele dag met de kleine thuis te zijn voel ik me zo afgesneden van de buitenwereld :p Ze zijn hier bezig met het bouwen van een nieuw Raddisson hotel, dus ik ga eens uitzoeken of ik daar evt zou kunnen solliciteren. Dan kan ik beginnen wanneer het opent en dat is nog niet direct dus dat komt mooi uit, en dan zou ik evt ook avond/nacht/weekenddiensten kunnen werken wat weer praktisch is icm het werk van mijn vriend. Anders zou Aline overdag naar een oppas of creche moeten en dat heb ik voorlopig liever nog niet.

Net lag Aline in de wipper een beetje in slaap te dommelen, vriendlief zat buiten op het terras. Komt ie binnen maar hij drukte iets te hard de deurklink naar beneden waardoor je nogal een harde klik hoorde. Hier schrok Aline zo van dat ze letterlijk de lucht in vloog en 30 cm lager in de wipper weer landde. Het arme poppetje was zo erg geschrokken, en toen schrok ze nog eens dubbel door haar eigen reactie, je had dat hoofdje moeten zien. En daarna natuurlijk groot verdriet, met dat pruillipje van d'r. Ahh op zo'n moment wou je dat je al dat verdriet over kon nemen van ze. Inmiddels is ze weer bekomen van de schrik na een paar flinke knuffels ;)

5. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Ikkuh, ging het goed? Ben benieuwd!

6. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hai allemaal,

Eindelijk!! de ZON :D heerlijk!!!
    Net ff mijn raampjes van buiten gewassen, want kon er haast niet meer doorheen kijken ;) als ik straks nog energie over heb moet ik eigenlijk het gras nog even maaien voordat het weer gaat regenen volgende week.
    Ben ook wat kleertjes gaan uitwassen, straks nog één wasje met de lakentjes en dan is dat ook weer aan kant.

Luca:
    aaagh wat sneu dat je meisje zo schrok.... gelukkig konden pappa en mamma haar weer troosten.
    Wat voor functie zou je willen gaan doen in dat hotel?

Ikkuh:
    Hoe was de echo??

7. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    luca--> wat zielig voor je meisje dat ze zo geschrokken is gelukkig dat het weer goed is :D

nou hier was de echo goed gegaan weer me eitjes aan de rechterkant zijn er 6 tussen de 12 en 18 mm en 1tje 10 mm en links is er 1tje die 13 mm is de rest nog allemaal te klein.
    moet nu maandag weer terug komen en ze zei vandaag dat we waarschijnlijk woensdag of donderdag de punctie zullen krijgen :D dus word erg spannend aankomende week want zowiezo zal het deze week gaan gebeuren :D

8. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Ikkuh wat spannend meid!!!!

Asun wat een schatje is lize! En wat is ze groot! GezOnd kindje!

Blike hoeveel kg wordt je baby al geschat eigenlijk?? Omdat je mss eerder moet bevallen...

9. Oehh Ikkuh spannend hoor!! Nog even goed je eitjes laten groeien! Maar even een gekke vraag; heb je nu zoveel eitjes omdat je die hormonen spuit of heeft elke vrouw zoveel eitjes in haar eileider die tegelijk groeien? Nee toch? En stel dat je nu een eisprong zou krijgen, zouden dan al die eitjes springen? Vroeg ik me opeens af :D

Jeeh Blike nog even je nesteldrang de vrije loop laten zie ik hahaha ;)

Ik heb een nieuw ritueeltje met Aline in het leven geroepen; elke ochtend na het voeden even liedjes zingen. Na de eerste voeding is ze nl vaak onrustig en huilerig, en door het zingen wordt ze weer rustig. En mama vind het hartstikke leuk hahaha, krijg allemaal nostalgie-gevoelens :p

10. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Ikkuh, wat ongelooflijk spannend allemaal. Kun je het een beetje aan? Morgen wordt dus weer een echo gemaakt begrijp ik? Wat fijn dat je zulke collega's hebt. Dat moet ook wel in deze tijden van steeds maar in en uit het ziekenhuis. Het lijkt me verdomd lastig als je dan steeds smoesjes moet verzinnen.

Igor, is je ongi al gekomen? Heb je gelijk een afspraak kunnen maken?

Luca, wat leuk dat je aan het zingen bent! En wat fijn dat ze daar rustiger van wordt! Helpt het ook als je een muziekje opzet, of alleen als je zingt?

Blike, je bent er helemaal klaar voor he?! Nou, laat dat kleine pukkie maar komen dan! Ben benieuwd!

Was gisteravond met vrienden op stap, lekker aan de sinas. Bijna al mijn vrienden weten wel dat ik met de pil ben gestopt, dus ik kreeg gelijk vragen. Ik fietste met 1 vriend naar huis en hij vroeg: 'Mag ik er iets uit afleiden dat je vanavond geen biertjes dronk?' Toen heb ik maar gezegd dat het helaas nog niet zo ver is, maar dat ik er geen goed gevoel meer over heb om te drinken en dat ik nog steeds geduld moet hebben. Ik vind het moeilijk om te liegen hoor, maar het is gewoon té pril. Kan niet wachten tot die onzekere tijd voorbij is en ik het van de daken kan schreeuwen!

11. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    luca--> wat super dat je met aline een manier hebt gevonden om het onrustige en huilerige in de ochtend eruit te krijgen :D en is toch ook lekker zo`n momentje samen dan toch...
    doet je vriend het ook met der of alleen jij?

elke vrouw heeft zowiezo meerdere eitjes maar soms blijven ze gewoon te klein maar kan ook zijn dat er bij een vrouw zowiezo wel 2 kunnen springen (vandaar een 2 ei-ige 2ling :))
    ze worden bij mij wel gestimuleerd om dus meerdere grote te krijgen door de puregon en de decapeptyl zorgt ervoor dat m'n eitjes niet zullen springen (heb ik toevallig gisteren gevraagd omdat ik er zelf bang voor was)

roxy--> zal zeker moeilijk zijn om te moeten liegen... dus ik hoop dat je over een paar weekjes het lekker gewoon van de daken mag schreeuwen kan me voorstellen dat je dat wilt doen :D

het gaat goed allemaal kunnen het goed aan als ze met die echo naar lopen te duwen tegen me eierstokken is dat wel gevoelig aan 1 kant maar dan duw ik gewoon terug haha. merk wel met dit soort momenten dat we echt nog meer naar elkaar toe groeien :D en heb zeker fijne collega`s ben ook blij dat ik het ze verteld heb en er nu ook over kan praten vooral met me basin die begrijpt alles gewoon echt volledig ook gevoelsmatig :)
    en me vriend heeft het ook bij zijn chef en sirekteur aangegeven en die zijn ook heel meelevend dus dat is wel prettig

12. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Morgen dames,

Jaah ben er helemaal klaar voor, vanmorgen bed op klossen gezet. Wow dat is hoog!!! en zal vanmiddag mijn vluchttas ff klaarzetten.
    Moet zeggen dat het van mij nu ook wel gauw mag komen, heb er namelijk een gekneusde rib van omdat de kleine zo hoog zit... weet af en toe niet meer hoe ik moet zitten.
    Ikkuh:
    Goed nieuws meid! Wordt een spannende week volgende week, zie je er tegenop?

Aljaa:
    Geen idee wat voor gewicht ze het schatten, maar met het hoofdomtrekje lag het 1,5 week voor...

Luca:
    Wat leuk die liedjes :) Lijkt me een heerlijk moment!

Roxie:
    Jaah kan me voorstellen dat het een vervelende situatie is, wat zal het moeilijk geweest zijn om je mond te houden zeg...

13. Asun

Asun Niet meer actief

Lize heeft inmiddels een dag en nacht ritme. Ze slaap vanaf 23.30/24 uur t/m 4/5 uur. Komt daarna weer om de 4 uur. We voeden op verzoek, dus t wisseld af en toe maar ze slaap eigenlijk s'nachts altijd wel 4 a 5 uur.:D
    En na de voeding slaapt ze ook gelijk weer. HEERLIJK!

Overdag is ze vaak na de voeding van 16 uur jengelig tot de voeding van 20 uur. Maar ik lees dat wel meer beebjes daar 'last' van hebben. Als dat t enige is vindt ik t prima. Ik ben benieuwd wanneer ze gaat door slapen. Lijkt me zoooo fijn!

Lize heeft vandaag last van de warmte denk ik. Ze kan haar draai niet echt vinden.. zo sneu.

Morgen manlief weer aan het werk. ben benieuwd hoe t me af gaat met Lize. Nu deden we veel samen.. maar dat zal toch echt wel gaan veranderen..
    Morgen ook naar het CB. Ben zooo benieuws hoeveel ze gegroeid is. Volgens mij veel, ze past in sommige 56 niet en sommige 62 wel.. Grote meid idd! Hihi
    Wij zijn allebei ook niet klein. Manlief is bijna 2 m en ik 1.75 en ik was ook groot bij m'n geboorte.

Ikkuh Wat spannend meis! En fijn dat ze op je werk zo met je meeleven. Is echt niet overal zo volgens mij.

Blike oww de laatste loodjes! Spannend meis. T kan elke moment gebeuren. Als t zover is heel veel succes, en geniet van het bijzonder moment als je je beebje voor t eerst te zien/voelen/ruiken krijgt. Echt zo bijzonder!!

Luca Leuk dat je met Aline zingt! Lize wordt helemaal rustig als ik tegen haar praat.. ik vertele haar hele verhalen.. gaat nergens over.. haha

14. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Ikkuh spannend joh, dus over 3 weken kan je zwanger zijn....besef je dat wel?

En inderdaad pas na de pregnylspuit zullen de eitjes 40 uur later springen., dus voor die tijd de punctie.

Ik ben nog aan het wachten op mijn ongi, voel het wel steeds al in mijn buik maar mijn temp is nog niet gedaald, sterker nog deze was vanmorgen 36,9...zo hoog heb ik hem nog nooit gehad. Maar ja heb gisteren een feestje gehad, wijntjes gedronken (nu kon het nog want tijdens de IVF raden ze het af, in ieder geval minimaal drinken) en later getemperatuurd dus daar zal het wel door komen.

Verder hier het hele weekend schoongemaakt en huis ingericht, het is zo mooi geworden alleen jullie moeten nog even wachten op de foto's want ze hebben de verkeerde kleur gordijnen geleverd, grijs ipv licht bruin...tssss ik baalde als een stekker, maar over 1,5 week hebben we de juiste gordijnen en dan maak ik foto's.

15. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    blike--> nou jij bent er klaar voor de kleine mag komen :D hebben ze nog iets gezegd erover voor wanneer eventueel?
    is heel dubbel of ik er tegenop zie hoor van veel mensen dat de punctie niet fijn is maarja denk dan ook weer mensen doen het vaker dan 1 keer dus moet nog wel te doen zijn dan maarja verder zie ik er niet zo erg tegenop wacht het maar af :)

asun--> lekker hoor dat lize een dag/nachtritme al krijgt altijd fijn beetje nachtrust :D
    dat is alleen maar beter toch dat ze zo goed groeid.

igor--> echt het besef is er nog niet helemaal maar denk der wel overna maar wil er niet te veel over nadenken omdat ik wel zoiets heb van het kan altijd mis gaan maarja hoop het niet natuurlijk :D
    hoop dat je dan heel snel ongi zal worden :) of natuurlijk gewoon zwanger :D
    jeetje balen hoor van je gordijnen denk je lekker alles af te kunnen hebben.

16. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Morgen ladies,

Week twee van mijn verlof is begonnen, hoop stiekum dat het deze week gaat beginnen! maar tot nu toe is alles nog rustig in mijn buik.
    Vannacht met een kraammatrasje onder mijn laken geslapen, wat een drama zeg... draaide alle kanten op, het kraakte verschrikkelijk en toen ik vanmogen wakker werdt lag het hele plasticje alleen bij mijn voeteneind... geen succes dus. Zal dus vandaag even wat anders moeten verzinnen!

Asun:
    Wat fijn dat Lize al zo'n mooi ritme heeft na een paar weekjes, kom jij tenminste ook lekker aan je rust toe! Hopenlijk gaat ze inderdaad lekker snel de nachten doorslapen!
    Is je man zo lang vrij geweest dan? heerlijk!! Mijn vriend gaat twee weken vakantie opnemen als de baby wordt geboren. lijkt me inderdaad wennen om het dan allemaal alleen te moeten doen... Succes bij het CB!

Igor:
    Nog geen ongi? hoe was je temp?
    Lullig dat ze de verkeerde gordijnen hebben geleverd, ben erg benieuwd naar het eindresultaat!!

ikkuh:
    Succes vandaag bij de echo!!
    Moet woensdag weer naar de VK, dan maken ze weer een groeiecho, mocht de kleine nog steeds erg gegroeit zijn wilde hij met de gyn overleggen en wordt ik misschien ingeleid... we zullen het wel horen woensdag dus.

17. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey meiden,

blike--> nou ben benieuwd dan wat ze woensdag zullen zeggen hoop voor je dat het snel gaat gebeuren

igor--> is je ongie er al? ben hele benieuwd

nou moet nog 2 dgn. prikken en dan krijg ik donderdag de punctie ze bellen vanmiddag hoe laat enzo dus erg spannend nu komt wel erg dicht bij :)

18. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    JOEHOE....temp was vanmorgen 36,3 dus ik ga vandaag of morgen ongi worden, wat duurt wachten dan ineens lang zeg en nooit gedacht dat ik blij zou zijn met een lage temp:D

Blike spannend voor je meis, hoop voor je dat het deze week gaat gebeuren.

Asun fijn dat Lize zo'n ritme heeft en nu de nachten nog, komt vast goed.

Ikkuh ja spannend he die punctie, maar ik wacht het ook maar af hoe het voelt, ik denk maar zo het zijn ff 2 prikjes die je waarschijnlijk voelt en heb natuurlijk al het een en ander daar beneden gehad met de lisexcisie dus ach..gaat vast goed komen. Krijg jij ook pilletjes de avond ervoor en de volgende ochtend om te ontspannen? en dan lekker aan de morfine...hihi gewoon de hele dag high zijn. Ik ga duimen voor je dat ze vandaag groot genoeg zijn, succes meis!!!

19. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    ikkuh oooohhh spannend, ik ben zo blij voor je.

20. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    ikkuh:
    Ohh wat fijn dat het donderdag gaat gebeuren! spannend meid!!

Igor:
    jeeeujj! laat de rode stormvloed maar komen ;)

Deel Deze Pagina