Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Asun

Asun Niet meer actief

Ikkuh Ooowww spannend! Aftellen tot donderdag.

Igor Jeeej ongi! Kom maar op!!!

Blike Ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt. Ik had pcies te zelfde op t laatst. Bij elk klein pijntje, vocht verlies of rommelende buik was ik gelijk alert.. haha..:D
    T komt zoals t komt, je hebt er geen invloed op (helaas). Geniet nog maar ff van de rust en pak je rust goed. Zal je nodg hebben. Pff wat klinkt dat cliche he. Als mensen dit tegen mij zeiden dacht ik ja pfff.. bla bla bla.. Maar t is echt!!;)

Van middag om 14.30 naar het CB. Ben benieuwd! Ik ga Lize zo voor t eerste alleen in bad doen. Normaal deden we dit met z'n 2e, lekker makkelijk. Maar husband is aan t werk (lekker 1e maand vrij geweest).. dus nu moet ik eraan geloven. Voel me al echt zo'n huismoeke.. haha

2. Asun

Asun Niet meer actief

Owja Blike bij de hema kan je molton's kopen die vocht tegen houden (van die incontinentiemolton's). Niet heel duur geloof ik, zweet niet en verschuift ook niet. Kan je me elastieken om je matars doen. Ik heb deze toen ook gekocht. Echt ideaal.
    Dat rotding op m'n kraampakket heb ik gelijk weggemikt.

Heb ook wel eens gehoord dat je bij de Action molton's kan kopen, maar daar heb ik dus geen ervaring mee.
    SUCCES!

3. Goedemorgennn!!

Ikkuh oh spannend zeg, het komt echt dichtbij nu! Donderdag al! Ik heb ook gehoord, en toen bij babyboom gezien, dat de punctie erg vervelend kan zijn maar zoals Igor zegt kun je er ook medicatie voor krijgen en dan schijnt het goed te doen te zijn.

Woehoe Igor een lage temp, ongi op komst! Voor jou ook al zo spannend nu! Als je straks begint met spuiten moet je dan nog wachten om te zien of je eitjes goed zijn? Of zijn ze nu sowieso goed/grote kans?

Asun succes bij het CB, ben benieuwd hoe zwaar ze is! Jeetje past sze al in maatje 62!? Hahaha Aline zwemt nog in sommige maatjes 56 :p Succes met in bad doen, komt helemaal goed hoor ;) Ik neem Aline vaak mee onder de douche, zijn we sneller klaar allebei :D Anders moet ik met dat badje gaan zeulen enzo.. Zet gewoon de wipper in de badkamer, dan douche ik eerst mezelf en als ik klaar ben pak ik haar, was ik haar en wikkel haar in d'r cape en leg haar in de wipper terwijl ik mezelf afdroog en aankleed, en dan neem ik haar mee om d'r aan te kleden. Dan zij in de box en ik opruimen en haar doen etc.

Blike, ohh zo irritant van die krakende dingen! Ik had gewoon zo'n waterdichte molton van het ledikantje onder mijn kont op het matras liggen en daaroverheen nog een groot badlaken zodat het niet kraakte. Werkte prima! Uiteindelijk zijn mijn vliezen niet vanzelf gebroken gelukkig want als het wel was gebeurd weet ik niet of dat mijn systeem het op die manier had gehouden haha :D
    Als je beeb nog zo hoog zit dan hoop ik wel voor je dat hij eerst indaalt voor je bevalling begint, anders loop je risico dat het allemaal langer duurt. Ben benieuwd of je eerder ingeleid gaat worden! Lijkt me ook wel raar, ingeleid worden. Snap precies wat je bedoelt dat het nogal dubbel is. Ik had dat ook toen ik bijna overtijd was dat ik dacht van oh ik wil nu bevallen maar toch liever niet ingeleid worden :p Je hoopt toch dat je lichaam het allemaal zelf 'regelt'. Ik gok er trouwens op dat het een jongen is :D

Noamy hoe gaat het bij jou? Ook druk bezig de laatste dingen regelen en nog even genieten voor je straks druk bent met de beeb? ;)

Aline is al sinds gisteravond enorm aan het jengelen om niks. Superirritant, niets is goed voor mevrouwtje. Ze slaapt nu al een tijdje de hele nacht door (laatste voeding rond 00.00/00.30 en eerste pas rond 8 a 9 uur 's ochtends) maar vannacht was het weer drie keer niks. Eerst wilde ze niet slapen dus heb wel 3x gevoed tussen 12 en 2. Toen kwam ze om 4 uur weer, en wilde ze weer niet slapen tot half 6. En toen ging de wekker van mijn vriend om hafl 7 en werd ze gezellig mee wakker dus om 7 uur lag ik weer te voeden. Toen haar maar bij me laten liggen in de hoop nog 2 uurtjes slaap te pakken maar ze lag alleen maar te jengelen en jammeren, af en toe 10 min in slaap vallen en dan weer huilen. Uiteindelijk om half 10 opgestaan, weer gevoed en ze ligt nu al sinds die tijd alleen maar te jengelen naast me. Zo'n heel zeurderig huiltje. Weet niet wat ze heeft maar ze is duidelijk niet in haar sas.. pff :) Straks maar met d'r douchen, hopelijk wordt ze rustiger.

Ik wil voor deze winter Uggs gaan kopen, lijkt me echt ideaal! lekker makkelijk om aan te doen en heerlijk warm, de perfecte mama schoenen :D Alleen zijn ze zo duur, en ik ben bang dat ze veel te lomp zijn voor mijn spillebeentjes. Als ik ze koop wordt het nl online dus kan ze niet eerst proberen.
    Ik vond deze erg leuk; Classic Argyle Knit Ugg Australia (Beige) : livraison gratuite de vos Bottes Classic Argyle Knit Ugg Australia chez Sarenza
    Wat vinden jullie ervan?
    Ze zijn minder duur dan die standaard uggs, maar misschien wel een beetje te smetteloos voor de winter met regen en blubber etc? Vooral omdat het knit is dus 1 spetter en ze zijn verziekt.. Maarja dat heb je met alle uggs.

Nou Aline ligt te krijsen of d'r leven ervanaf hangt dus ik ga d'r maar even troosten :) Fijne dag!

4. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Luca:
    haha waarom denk je dat het een jongen wordt?? denk het trouwens zelf ook hoor ;)
    Jaah vind het erg dubbel, hoop ook echt dat het vanzelf gaat beginnen, maar de baby moet inderdaad eerst maar eens even goed gaan idalen, kan niet te lang zitten want dan doet mijn rib erg zeer... Denk dat ik er vannacht inderdaad ook maar zo'n waterdichte molton van het ledikantje in ga leggen, want dit houdt ook niets tegen...
    aah wat sneu dat jullie meisje zo onrustig is zeg, hopenlijk kalmeert ze na het douchen wat.
    Ben persoonlijk niet zo van de uggs, en deze zijn inderdaad wel hééél besmettelijk ;) denk wel dat ze heerlijk zitten en lekker warm zijn voor de winter!!

5. Blike; geen idee waarom :D Ik dacht aan jou en toen aan een jongetje :D Maar volgens mij had ik dat al een paar keer gezegd bedenk ik me nu.. ach ben in ieder geval consistent :D

Madam heeft net een even powernapje gedaan in d'r wipper. Kon ik mooi even de was opvouwen en mijn lunch klaarmaken. Maar nu is ze alweer wakker. Hopen dat ze niet weer gaat gillen :)

6. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    igor--> super zeg je temp hoop nu dat je dus heeeeel snel ongie word :D

asun--> ben benieuwd hoe het is gegaan bij het cb

luca--> hoop dat aline alweer iets rustiger is geworden

ben net gebeld ik krijg donderdag om 9 uur de punctie lekker vroeg :D ben ik er ook sneller vanaf wel hopen dat ik kan slapen haha
    en dan horen we vrijdag of het ontwikkeld is en dan krijgen we eventueel zondag de terugplaatsing hoop dat dat dan ook lekker vroeg is :D en dan kan mijn vakantie beginnen :D

7. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    hellow ladies

heb nog niet echt alles goed terug gelezen hoor!
    maar ikkuh wat fijn!!! er zit nu echt schot in de zaak en wellicht ben je binnekort zwangerrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!! joehoeeeeeeee!!!!!!!!!!
    wat een goed nieuws zeg!

luca met mij gaat t wel....ben t echt zat aan t worden
    slaap zoooo slecht
    ben snachts alleen maar aan t draaien pf spoken in huis word r gek van
    en ben nog te druk met van alles vooral knippen
    deze week ga ik echt mn laatste klantjes doen en de rest kan de pot op!
    mensen kunnen toch wel 1x ff naar de kapper!!!!!
    ook famillie hoor ff makkelijk bellen kan je nog ff komen knippen????? en ik kan soms zo moeilijk nee zggen dus ga ik weer.............
    nou na deze week niet meer!!!! ben dr klaar mee!
    zo moest ik ff kwijt!

oh jee aline beetje huilerig......altijd vervelend hoop dat het van korte duur is
    je ging toch binnenkort met je mannetje mee voor zijn cursus??ff lekker eruit met t gezinnetje!

igor jeetje verkeerde gordijnen
    dat is balen!!!!
    wanneer krijg je nu de juiste kleur?
    ben erg benieuwd hoe het geworden is!!!!!!
    en een ongi op komt!!! nu kunnen we er maar beter idd om juigen he!!! wat tegenstrijdig soms ook he!

blike jij ook al startklaar voor de bevalling
    ik heb deels mijn tas ook al klaar staan
    iig de kleertjes voor de kleine etc voor ij kan t pas op t laatst erin aangezien ik mn joggingsbroek nu wel erg vaak aan heb en die straks ook mee gaat naar t zkh
    maar las ok dat je n gekneude rib heb! auuwwiieee das pijnlijk
    ja t word er steeds leuker op he!!! pfffff

asun zag nog n foto van je knappe meid!!!! wat leuk!!!!!!

en blondi met jouw kleine meid ook alles goed?

en ajla en sheltie hoe is het met jullie???

en roxie voel jij je nog goed?
    niet misselijk ofzo?

en lupita?

en jpostma met riemer alles goed?

en saskia met milan?
    jullie moeten volgens mij binnenkort alweer aan het werk of niet?

hopelijk ben ik nu niemand vergeten!!

@uggs luca ik heb 3 paar uggs!!!! en vind deze ook leuk!!
    ik hou drvan en ze zitten idd heerlijk warm
    ook die gebreide zitten heerlijk warm hoor!!! alleen moet je daarmee niet in een dikke laag sneeuw stappen dan heb je wel een natte voet!!!
    heb voor de kleine man ook al uggs in de kast staan!!!! whahaahahahahahah
    dus ik zeg kopen!!!

8. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heyhey,

Ben terug van een druk maar gezellig weekend weg met de fam :)

Asun, leuke foto! Kei schattig :)

Ikkuh, wat spannend zeg! Ben zeer benieuwd hoe het allemaal voor je gaat lopen en wat je ervaring is.

Igor, jeuj hopelijk snel ongi!

Luca, vervelend dat aline jengelig is. Misschien een regel dag? Mogelijk dat ze zich niet helemaal lekker voelt / fit is.

Blike, begint op te schieten nu! Ik ben erg benieuwd hoe en wat! Spannend hoor!

Noamy, hopelijk gaat het voor jou ook opschieten. En inderdaad gewoon nee zeggen hoor! Je kan niet blijven knippen als je zelf nogeens niet helemaal fit bent. Ik zal als ik jou was een datum stellen tot dat je knipt en daarna niet meer knippen, ook geen familie. Kunnen vast wel een keer naar een andere kapper.

Uh.. Volgens mij ben ik de helft vergeten... Sorry alvast daarvoor!

9. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    lupita--> wle lekker toch zo`n weekendje wel druk maarja altijd gezellig denk ik :)

noamy--> nou wel lekker dat as voor de kleine in ieder geval ingepakt is toch alleen jouw spullen dan nog maarja op het end dan maar :)

kwa knippen je moet echt aan jezelf denken hoor mensen zijn toch wel egoistisch als het om het knippen gaat ze willen vaak echt dat je a la minute klaar staat he...
    ik werd er ook gek van stond zelfs te knippen op verjaardagen:$
    uiteindelijk heb ik gezegd ik knip niet meer op me vrije dagen is 2 dgn. in de week nou daar hebben ze zich maar aan te passen toch dus moet je ook echt doen hoor echt aan jezelf gaan denken want ze denken allemaal ach alleen ik nog ff

10. Asun

Asun Niet meer actief

CB update:
    Lize is 690 gram aangekomen in 3 weken!!! En 2 cm gegroeid. Lize is bijna net zo zwaar als een meisje van 2 maand die daar ook gewogen werd.. Hihi
    Gelukkig is alles goed!

11. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Asun, grote meid! Fijn dat ze zo goed groeit!

Morgen gaan we naar een kinderdagverblijf kijken, we krijgen een rondleiding. Ben erg benieuwd! Wil er langs nog meer gaan alleen weet niet of we zo binnen kunnen lopen. Iemand ervaring?

12. Asun

Asun Niet meer actief

Ik zou eerst ff bellen, om een afspraak te maken. Dit hebben wij wel gedaan. En konden dan vaak diezelfde week nog langs komen. Dan hebben ze ook vaak tijd om je vragen te beantwoorden.

13. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je gelijk in ja, heb bij deze ook gebeld. Ze gaven wel aan dat we altijd langs konden komen maar inderdaad als voorkeur om 10 uur 's ochtends, dan zaten de de kids aan tafel :) ben echt super benieuwd, ben eigenlijk nog nooit binnen in een kinderdagverblijf geweest :)

14. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    asun--> gaat zo te merken goed met je meisje :D super hoor

lupita--> heel veel succes morgen hoop dat het wat word voor je kindje :)

15. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de laatste dagen het gevoel dat ik de kleine voel... Kleine blubjes in mijn onderbuik, net alsof er een luchtbelletje onderzit. Ben erg benieuwd of dit ook daadwerkelijk mn uk is. Kom ik hopelijk snel achter als het echte duidelijke schopjes worden over een aantal weken. Voor hetzelfde geldt zijn het het gewoon mijn darmen ofzo ;)

16. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    hier inmiddels al iets bruine afscheiding, dus ongi komt eraan:D en dan ziekenhuis bellen...Let's get it started!!!!

17. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeuj! Spannend hoor igor! Hopelijk zet het snel door!

18. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Heeft doorgezet, zh gebeld en krijg nu lijst thuis met afspraken en een lijst met alle medicijnen.

Nu moet ik wel even slikken en vind het ineens heel spannend worden:)

Lupita volgens mij zijn die bubbels wel de baby, heb ik weleens gehoord!! Leuk joh

19. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend igor, nu gaat het allemaal beginnen! Ik duim heel hard voor je dat je snel zwanger mag zijn!

20. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    jeuj igor!! wat fijn meid!! Kan me voorstellen dat je het allemaal spannend vind. maar wij zijn er om je te steunen meid! :) hopenlijk heb jij over een paar weekjes twee prachtige strepen op je test staan!

Lupita:
    Die plopjes waren bij mij idd ook de baby, worden straks steeds duidelijker.. en dan op een gegeven moment hoop je dat het even ophoud met dat getrap (tegen je ribben :( ;))

Deel Deze Pagina