Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Zo gaaf, ik kan via mijnzorgnet.nl al mijn dossiergegevens inzien, labuitslagen, afspraken, foto's van de eitjes en embryo's enz...erg handig want dan weet je 's ochtends al hoeveel embryo's er teruggeplaatst gaan worden en je wordt 's middags pas gebeld.

Ik weet nu dus al dat ik 24 oktober de 1e (stimulatie) echo heb...geweldig te techniek van tegenwoordig.

2. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Jeeej igor!!! Wat goed!! Ik duim voor je!

3. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Igor, wat een goeie berichten! En wat fijn dat je alles via internet kunt bijhouden. Handig hoor! En wat fijn dat het nu echt gaat beginnen voor jou! Spannend!

Ikkuh, wat fijn dat er nou opeens zo'n schot in zit bij jou. Het leek allemaal zo lang te duren, dat was natuurlijk ook zo :D Ik duim echt voor je dat het deze week gelijk helemaal goed komt!!!

Lupita, wat heerlijk dat je je baby voelt, lijkt me zo fijn in het begin. Haha, als je ribben beurs worden zul je er inderdaad wel anders over denken!

Blike en Noamy, houden jullie het nog vol?

Hier gaat het prima, behalve dat ik nog steeds zo moe ben. Slaap ook wel heel slecht, wordt steeds midden in de nacht wakker en lig dan zomaar 2 uur wakker. Het zal toch wel zenuwen zijn, ik vind het misschien allemaal nog wel spannender dan ik hardop durf toe te geven. Nog 2 weekjes en dan de echo, tot die tijd zullen mijn nachtjes wel raar zijn!

4. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    roxy--> ik hoop dat je snel wat beter zal gaan slapen :) de echo zal je denk ik wel een hoop gerust stellen zodra je die gehad heb he.
    ja het duurde echt zo lang maar nu... bah vind het toch wel echt spannend worden het idee :D

igor--> jeeeeej eindelijk ongi :D ben zo blij voor je. en spannend ja het is echt spannend he ik leef helemaal met je mee :)
    maar vanaf nu kan het ook voor jou echt gaan gebeuren gewoon dus dat is dan wel weer een bijzonder gevoel.

blike--> spannend morgen voor je dan hoor je echt wanneer het eventueel zal gebeuren toch??

lupita--> hoe is het gegaan vandaag met de kinderdagverblijf? is het wat?

nou zometeen de laatste decapeptyl prik zetten erg vreemd hoor om hierna de eerste tijd niets meer te prikken
    en dan om 10 uur de pregnyl en dan is het prikken weer voorbij gelukkig want vind alle stipjes op mijn buik niet zo mooi haha en heb zelfs 1 blauw plekje maarja valt nog mee denk ik.

5. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ikkuh, prik je nu helemaal zelf? Zal inderdaad wel raar zijn. Hopelijk hoeft het straks ook niet meer en ben je straks gewoon zwanger :)

Kinderdagverblijf was opeens een erg grote indruk, kon me er niks van voorstellen dat ik mijn uk daar naar toe zou moeten brengen. Moet het dus even laten bezinken. Overigens zag het er wel netjes uit, leuke mensen ook, maar het was wel een beetje een fabriek vond ik. Ga gewoon nog even verder kijken en er goed over nadenken.

6. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Oh my god!!!

Mijn vliezen zijn zojuist geknapt!!!!

whaaaa stuiterdestuiter.....

7. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    pfff nou weeën zijn begonnen, volgen al best snel op elkaar maar duren niet zo heel lang... vind ze al best pijn doen, maar kan ze goed wegpuffen...

Vriendlief staat trouwens de lakentjes van het ledikantje te strijken haha, hoezo lekker voorbereid ;)

Tsja... houd maar ff een monoloog... wat moet je anders om half drie 's nachts... ;)

8. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Net bezoek van de VK gehad, weeën komen om de 2-3 minuten en houden 30-50 minuten aan... ze worden nu toch wel behoorlijk heftig...
    Heb nog maar twee cm ontsluiting, gaat dus een lang dagje worden...
    houd jullie op de hoogte

9. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH Blike spannend, veel succes meisje, pers er maar een mooi kindje uit. Ik ga heel hard voor je duimen ;) Dikke knuff

10. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Blike, wat spannend! En dat op de dag dat je meer zou horen over een eventuele inleiding!!!
    Ik denk aan je vandaag en wens je heel veel kracht toe! You go girl!!! Op naar een gezond moppie voor jullie vandaag!

11. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    oehhh blike wat spannend!!!!!!!!!!!!!! ben zooo benieuwd!!!
    good luck girl en zet m op!!!!!!!
    ennuuhh wat heerlijk dat je veel eerder dan uitgerekend aan het bevallen bent!!! ik ben jaloers!!!!!!!!!! ahahahahahahahaha

12. succes blike!!!!!!!!!!!!!

13. heee roxie vandaag 5 weken! nog 35 te gaan ;)

14. hey meiden ik had blike gevraagd hoe het ging, ze stuurt me net een berichtje dat ze nu naar het zh gaat want ze heeft na 11 uur nog maar 4cm, en ze heeft om de 2 min erg pijnlijke rugweeen. heb haar succes gewenst namens ons!

15. Asun

Asun Niet meer actief

WOW Blike!! Zet hem op!!!

vervelend van die rugweeen. Pff heb ik ook gehad. VERSCHIRKKELIJK
    Maaaaaar straks heb je je beebje vast.. wowie! Geniet ervan

16. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnx luca :) super spannend hoor! En wat fijn dat ie al komt! You go blike! :D

17. Asun

Asun Niet meer actief

Hier komt trouwens de lactatiekundige zo.. Gaat nog niet helemaal top met BV. Eerst die borstontsteking en nu weer pijnlijke tepels..
    Laatste troef.. anders weet ik t ook niet meer.

18. Ach Asun als je er niet van kunt genieten dan moet je het ook niet doen. Lize heeft al een maand bv gehad dus daar heeft ze zeker wat aan, en op flesvoeding wordt ze ook groot hoor!

Ik ben met mijn gedachten echt de hele tijd bij Blike, zo spannend voor ze! En dat ze nu ook rugweeen heeft, vind ik echt zo zielig :( Hoop voor d'r dat ze met pijnstilling er weer tegenaan kan, ze was ook al erg moe aan het worden zei ze. Ik weet wel dat als ik bij een volgende bevalling weer rugweeen krijg, dat ik dan meteen een ruggeprik neem en niet af ga wachten zoals de vorige keer :)

Benieuwd of het vandaag geboren wordt! Zal toch wel?

19. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Haha ;)
    Ben af en toe toch best wel bang dat het weer misgaat, meer dan ik toe wil geven misschien. Over 13 nachtjes de echo, daar kijk ik zó naar uit!

20. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Succes meid, en als het niet gaat dan gaat het niet. Je hebt volgens mij al enorm je best gedaan!

Deel Deze Pagina